Vääristeleekö Hesari?

Sanomalehtikatsaus

5

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritä muistaa, että se mitä Hesari kertoo, ei ole n.s. jumalan sanaa. Tuo lehti on aina va-
      linnut puolensa, mutta lukijaparat eivät aina sitä tajua!!!
      vom

    • ei ole...

      Miksi hesarille ei ole valtakunnallista kilpailijaa? Sille olisi todella tarvetta ja pks-seudulta varmasti 100 000 taloutta vaihtaisi toiseen sanomalahteen, jos olisi mihin vaihtaa.

      Jo pelkästään pks-seudulla voisi alkaa ilmestymään toinen sanomalehti ja varmasti olisi kysyntää. Tuleeko hesan seudulle tai edes hesalaisille koskaan omaan sanomalehteä?

      • Juppi Rules OK

        Ainoa lähimenneisyyden edes jotenkin varteenotettava kilpailija Hesarille oli Uusi Suomi. Hyvin vanha ja perinteikäs lehti.

        1980-luvun rahahuumassa lehti - tai oikeastaan sen ilmoitustilan myynti - huomasikin olevansa ns. parempaa väkeä. Nuoret jupit alkoivat raakata ilmoittajia, "huonommat" ja "väärän statuksen omaavat" ilmoittajat joutuivat oikein ruikuttamaan hienohelmoilta lupaa saada OSTAA läpyskästä ilmoitustilaa.

        Nämä kapitalismitalouden kuninkaat sitten tekivät sen: tuhosivat öykkäröinnillään arvostetun lehden romahduttamalla mainostilan myynnin, ja edesauttoivat siten Helsingin Sanomat monopoliasemaan. Hesarilla kun oli älyä palkata ilmoitusmarkkinointiin sellaisia, jotka ihan ymmärsivätkin jostain jotain.


      • Magister D.
        Juppi Rules OK kirjoitti:

        Ainoa lähimenneisyyden edes jotenkin varteenotettava kilpailija Hesarille oli Uusi Suomi. Hyvin vanha ja perinteikäs lehti.

        1980-luvun rahahuumassa lehti - tai oikeastaan sen ilmoitustilan myynti - huomasikin olevansa ns. parempaa väkeä. Nuoret jupit alkoivat raakata ilmoittajia, "huonommat" ja "väärän statuksen omaavat" ilmoittajat joutuivat oikein ruikuttamaan hienohelmoilta lupaa saada OSTAA läpyskästä ilmoitustilaa.

        Nämä kapitalismitalouden kuninkaat sitten tekivät sen: tuhosivat öykkäröinnillään arvostetun lehden romahduttamalla mainostilan myynnin, ja edesauttoivat siten Helsingin Sanomat monopoliasemaan. Hesarilla kun oli älyä palkata ilmoitusmarkkinointiin sellaisia, jotka ihan ymmärsivätkin jostain jotain.

        Onhan meillä netti:
        http://www.nakokulma.net/keskustelu/index.php?board=2.0


    • O D

      Miksei Helsingin Sanomat vääristelisi, kun kerran vahvalla markkina-asemalla ja uskottavuuden rippeillä siihen on mahdollisuus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe