Kemin seurakunnan tapa toimia muuttunut sanelu politiikaksi.
Hyvänä esimerkkinä tämän kesän rippikoulu. Pelkkää tiedotusta ei tarjota kanavaa jossa vanhemmat saisivat viestiä kirkon suuntaan. Jos annetaan mahdollisuus esim. vaihtaa/toivoa rippileirin ajankohtaa niin se pitää perustella ja selitellä miksi ... Ihan kuin se muka seurakunnalle jotenkin kuuluisi. Sitten vielä ilmoitetaan että viestiin ei vastata eli asiasta ei voisi keskustella vaan he päättävät .. Että rippipastori Elina Iisakalle...
Kemin seurakunta...
Anonyymi-ap
3
99
Vastaukset
- Anonyymi
no voi harmi :D ei sinne oo pakko mennä.
- Anonyymi
Niin ja todennäköisesti sinä et ole käynyt.
- Anonyymi
Huomattu sama homma kyseistä pastoria todella vaikea tavoittaa koskien rippikoululeirien valintaa. Eikä viitsi edes vastata soittopyyntöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1702497- 1371527
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621319Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1101214Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata59999- 62948
- 45923
- 27905
- 77884
- 70740