Helsingin Sanomilla keulii:
Silloin tällöin lenkkeilevä voi virittäytyä puolimaratonille vain kuudessa viikossa – näin pääset kuntoon.
Kova on uho. Veikkaan DNS tai DNF.
Puokin kuntoon kuudessa viikossa
16
239
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki taisi viedä ylen sivulle. Poiminta: "On harhakuvitelma, että juoksuharjoittelun pitää olla raskasta, jotta se kehittää. Tärkeintä on säännöllisyys."
- Anonyymi
Miula alkoi kehitys vasta kun otin rennosti.
- Anonyymi
Minä tiedän, että on monia, jotka ovat juosseet puolimaratonin täysin treenaamatta. Joo, eivät mene alle 2h, mutta läpäisevät juosten noin 2.20 ajassa.
- Anonyymi
Moni ottaa myös DNS:n. Ei kehtaa ottaa DNF riskiä.
- Anonyymi
Täysin treenaamatta on suhteellinen käsite, jos askelia kuitenkin tulee ja käyvät silloin tällöin lenkillä. Se että harjoittelee miten sattuu ei ole täysin treenaamatta.
- Anonyymi
Rennon kovaa neljä viikkoa.
Kahen viikon keventely.
Puokki maaliin ja mitali kaulassa paariin. - Anonyymi
Meneehän se. Melkein treenaamatta, jos ei ylipainoa ja on joskus vähän juossut. Ei matka tapa, vaan liian kova vauhti. Jos ei aikatavoitetta, kyllä pari tuntia pystyy etenämään juosten. Hiljaista hölkkäilyähän se on tosissaan ottavien mielestä, mutta mitä sitten.
- Anonyymi
Kapekin veti maratonin 4h treenaamatta. Niin mikseti puolikas mene yhtälailla alle kahden.
- Anonyymi
Riippuu lahjakkuudesta. Jotkut vetää höntsähölkällä 1.45. Jopa naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu lahjakkuudesta. Jotkut vetää höntsähölkällä 1.45. Jopa naiset.
Tiedän kaverin joka juoksi 2 kuukauden treenillä 1.36 on juossut parhaimmillaan 1.12 aloitti juoksemisen vasta reilusti päälle 30 vuotiaana,Jos olisi satsannut juniori-ikäisestä lähtien juoksuun olisi todennäköisesti menestynyt kansainvälisellä tasolla,,,, tai sitten ei.Mutta joka tapauksessa joillakin vaan on geenit sellaiset että harjoitelun vaste nostaa kunnon ihan eri tasolle kun tavan tallaajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kaverin joka juoksi 2 kuukauden treenillä 1.36 on juossut parhaimmillaan 1.12 aloitti juoksemisen vasta reilusti päälle 30 vuotiaana,Jos olisi satsannut juniori-ikäisestä lähtien juoksuun olisi todennäköisesti menestynyt kansainvälisellä tasolla,,,, tai sitten ei.Mutta joka tapauksessa joillakin vaan on geenit sellaiset että harjoitelun vaste nostaa kunnon ihan eri tasolle kun tavan tallaajalla.
Ei saa ahnehtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa ahnehtia.
Pitäisi päästä liikkuvan junan kyytiin mahdollisimman nuorena.
- Anonyymi
Ensi keväänä kokeilen kuuden viikon ohjelmaa HCR:lle. Ei hotsita hölkkä talvella.
- Anonyymi
Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy. Kuusi viikkoa ravia niin jaksaa puokin, jos pk-pohjat kunnossa.
- Anonyymi
Kuusi viikkoa lyhyt aikajakso. Miula kunto paranee minuutin kuukaudesa.
- Anonyymi
Juu. Kuusi viikkoa ahnehtimista. Kuntoa siinä et kasvata, mutta voit totuttaa jalat pitkään lenkkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565210Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 931447
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2051414En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025