Daamit, mokasinko tosi pahasti, en vain tiedä miten?

Anonyymi-ap

Tervehdys, osallistuin arvokkaaseen illallistilaisuuteen, jossa daamit oli pitkässä iltapuvussa, miehet juhlapuvussa. Tervehtimisten yhteydessä päätin osoittaa sivistyneisyyttäni tervehtimällä ystäväni daamia nopealla poskisuudelmalla. Se oli tuskin hipaisu, ei sen enempää.

Daami tarttui mielenosoituksellisesti kummallakin kädellä kiinni poskistani ja suuteli minua suoraan suulle. Sen jälkeen hän kääntyi nopeasti ympäri, eikä kiinnittänyt minuun enää koko iltana mitään huomiota. Olin huomaavinani, että muut vilkuilivat minuun päin koko loppuillan ajan ja naureskelivat keskenään.

Jotenkin minusta tuntuu, että mokasin tosi pahasti, mutta en vaan tiedä miten? Mitä etikettiä olen rikkonut, kun minut piti nolata julkisesti? Ovatko poskisuudelmat nykyään täysin sopimattomia, vai mistä on kysymys?

9

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä oli niin kuin oudoin juttu, mitä mulle on koskaan sattunut. Näin kerrottuna se ei vaikuta juuri miltään, mutta silloin olisin halunnut vajota maan alle.

      Hävettää niin julmetusti.

    • Anonyymi

      Pitäiskö mun ottaa siihen daamiin yhteyttä ja kysyä, mitä toi nyt oli olevinaan ja olenko anteeksipyynnön velkaa, jostain?

    • Anonyymi

      Ei pidä mennä suutelemaan toisten daamia.

    • Anonyymi

      Poskisuudelmat miehen aloitteesta ovat junttimaisia. Jos haluaa käyttäytyä ns. mannermaisesti, tulee ymmärtää, että tervehdystavan määrää aina nainen. Jos taas poskisuutelit miestä, niin sehän on ymmärrettävää, että sinulle naureskeltiin.

      • Anonyymi

        Mitä, edesmennyt presidentti Urho Kekkonen tervehti Neuvostoliiton korkeita puoluejohtajia poskisuudelmilla.

        Se on hieno ja arvokas tapa.


    • Anonyymi

      Ei kuulu Suomalaiseen kulttuuriin. Ei etenkään näin pian korona-pandemian jälkeen. Ole kiitollinen kun sait pusun etkä litsaria.

    • Anonyymi

      Menettelyt aivan oikein.

    • Anonyymi

      niin joo

    • Kuullostaahan tuo nyt kyllä melkoisen huvittavalta tapaukselta...

      Minun nähdäkseni tuossa oli kyse siitä että ko. daami oli mahdollisesti alkoholin/huumaavien aineiden vaikutuksen alaisena, ja innostui valtavasti lähestymisestäsi ja reagoi täydellä tunteella suudelmaasi. Tämän jälkeen hän nolona vältteli näkemästä sinua koko illan ajan.

      Nyt sinä analysoit tapahtumaa miehisestä näkökulmasta käsin, että mikä logiikka tuolla toiminnalla oli, ja päättelit että sen tarkoitus oli nolata sinut ilman mitään syytä.

      Älä oleta että naiset olisivat älykkäitä ja järkeviä, eivät ne ole!
      Naiset toimivat täysin tunteen vallassa. Motivaatio toimintaan on tunne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe