Lähteä tänään illalla baariin etsimään nais tai mies seuraa?
Kuka palstalainen aikoo
13
109
Vastaukset
- Anonyymi
En lähde, sinne mennään viihtymään ja viinaa,kaljaa mutta mitään sieltä ei etsitä!
- Anonyymi
En lähde koska naiset juo liikaa.
No en.. ei jaksaisikaan.
- Anonyymi
No en minä ainakaan. Baarista ei voi löytää mitään sellaista, joka mua kiinnostaisi.
Menossa profiilikuvan testaus. Kissa on elossa ja voi hyvin.
Saatan juoda viiniä, jos puuhiltani ehdin.Taidanpa jatkaa itselleni parhaassa mahdollisessa seurassa kuitenkin. Haen siis jääkylmän oluen ja siirryn lukemaan kirjaa.
- Anonyymi
Mikä kirja menossa?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kirja menossa?
Juuri aloitin, Chris Carter : Teloittaja
Ainakin edellinen suomennettu oli vinkeä sarjamurhaajadekkari, niin tuskin tämä samojen poliisihahmojen jonkinlainen jatko-osa ainakaan huono on.
En mene. Yksin olisi tylsää mennä ja aamulla onkin noustava töihin.
- Anonyymi
Nukkumaan oon menossa. Vanhat nukkuu tähän aikaan, kun nuoret hilluu. 3 vuoden päästä täytän 50, sanoin lapsille tänään. Et varmana ole niin vanha tuli muutamilta pojilta vastaus.
Voi kyllä mä olen ja huomaa väsyttävänkin jo.
Cool❄️ En tänään. Kaveri kysyi huomenna, kun hän on karaoke-emäntänä. En vielä luvannut lähteä silloinkaan, mutta huomenna on uusi päivä 😉
- Anonyymi
En lähde kotoa mihinkään.
Ravintolat ja kaljakuppilat kierrän kaukaa.
On nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942