Puhelinmyyjän piinaama

Minulle on pari päivää yrittänyt soittaa puhelinmyyjä. Tänään se piru herätti minut taas kerran soittamalla. Päätin olla leikissä mukana ja aloin kertomaan jotain ihan randomia pitkää tarinaa. Jonkin aikaa kuunneltuaan se iski luurin korvaan. Ei ole sen jälkeen enää soitellut. Jospa viesti meni viimein perille.

21

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisit soittanut sille takasin ja jatkanut tarinaasi "iloisissa merkeissä", kuten puhelinmyyntialalla sanotaan.

      • Anonyymi

        Ei niille voi soittaa takaisin. Tai ei ainakaan ennen voinut. Joku nauhoitus siellä vastaa.

        Joskus muinoin soittelivat tavallisen näköisestä numerosta ja työn puolesta oli soitettava takaisin jos olis asiakas ollut.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niille voi soittaa takaisin. Tai ei ainakaan ennen voinut. Joku nauhoitus siellä vastaa.

        Joskus muinoin soittelivat tavallisen näköisestä numerosta ja työn puolesta oli soitettava takaisin jos olis asiakas ollut.

        xLiner

        Niin se taitaa olla. Puhelinmyynti pitäisi kokonaan kieltää lailla. Yksittäiset myyntikiellot eivät tunnu purevan.

        Itse koen, että puhelinmyyjä loukkaa ysksityisyyttäni. Eihän mainoksiakaan voi pystyttää kenenkään kotipihalle.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17824305f

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No sinäkin oot jo big boi

    • Minulla on kännykkä aina äänettömällä silloin kun en ole tavattavissa, kuten nukkuessani.
      Sanon lehtimyyjille, että meillä on lehtiasiat kunnossa; en ole kiinnostunut. Toivotan ystävällisesti hyvää päivän jatkoa ja suljen puhelun, vaikka sieltä kuuluisi mitä yritystä enää. - Kukaan ei ole koskaan soittanut toista kertaa, ainakaan niin kauan kuin muistan.
      - Ihan hirveä duuni heillä. Minusta ei olisi puhelinmyyjäksi.

      • "- Ihan hirveä duuni heillä. Minusta ei olisi puhelinmyyjäksi."

        Mä kerran työttömänä kokeilin VitaePron myyjänä, kun tuli kutsu ko. alan rekrytilaisuuteen. Se oli todella raskasta, ja varsinkin iltavuorot kun soittelit sinne tänne kerta toisensa perään ja aina tuloksetta... inhottavaa oli myös häiritä ihmisiä, siitä tuli itselle huono mieli, ja yksi puheluun vastannut alkoi suoraan kiroillakin mulle puhelimeen, että "saatana oon sanonut sata kertaa että älkää soitelko mulle!" Tosin hetken päästä totesi vielä perään: "No, eihän se sun syys oo..."

        Kestin tasan sen viikon, kunnes hakeuduin pomon puheille ja totesin ettei musta tähän ole. En muuten saanut myytyä yhtään kappaletta ko. tuotetta.


    • Mulle soittelee myös aika usein, ja ikävä kyllä myös myöhään illalla kun ihmisellä pitäisi olla "rauhallinen, kiireetön aika". En ole itse vastannut kertaakaan, koska en jaksa sitä jankkaamista, kun ei uskota kerrasta eikä kahdestakaan.

    • Anonyymi

      Mä aina ihmettelen näitä ihmisten kokemuksia puhelinmyyjistä. Itselleni ei ole ikinä ollut tuollaisia ongelmia, mutta ehkä mä sitten itsekin myyntialalla vuosia työskennelleenä osaan heitä käsitellä. Ei mun tarvitse kuin ihan normalisti vastata, sanoa, etten ole kiinnostunut ja toivotella päivänjatkoja. Yleensä kun vastaa ja ilmaisee selkeästi, että kiitos mutta ei kiitos, niin eivän ne enää takaisin soittele. monesti jopa laittavat sinne tiedostoihinsa merkintöjä, niin eivät muutkaan soittele.

      Sen sijaan jos ei vastaa tai sanoo, että huono hetkin tai muuta vastaavia, niin tietenkin yrittävät uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

    • Anonyymi

      Usei puhelin myyjät soittaa espanjasta. Se on oikeestaan ainoo ala, miten täältä pääsee pois. Että sen puolesta ymmärrän senkin työn. Yhteiskunnan kannalta tietenkin parasta ois kun myisivät suomalaisia tuetteita ulkomaille, mutta englanti on suomalaiselle hiukan haastavaa. Noi lehdetkin mitä myyvät niin moni on painettu ulkomailla ja ulkolaiselle paperille. Sitten on tietenkin liittymämyyjät, sähkömyyjät ym. Joka ei sekään niin järkevää. En tiedä miten aikaisemmin, kun noita kauppoja saatiin enemmän vientiin. Olihan suomella ennen monipuolisempi teollisuus ja kauppakielenäkin oli osin saksa, että auttoiko sekin asiaa.
      JeroP

    • Anonyymi

      Pääsin näistä kotirauhanrikkojista, kun en enää vastannut tuntemattomiin numeroihin. Nykyisin soittavat todella harvoin. Tuo soittelu pitäisi lailla kieltää. Se on kotirauhan rikkomista kaikella tavoin.

    • Anonyymi

      Punaisella pysyy tuntemattomat numerot jos on asiaa soittaa yleensä useamman kerran

    • Anonyymi

      Esto päälle numerolle.

    • Anonyymi

      Kerran luulin vastaavani puhelinmyyjälle.. se olikin rikoskonstaapeli!

      Halusi minut kuulusteluihin. Kerroin aikaa menevän hiukan, kun lähden pyöräilemään...

      "Ei sinun tarvitse pyöräillä. Olemme parkissa etuovellasi"

      >simiti<

      • Mitä olit tehnyt, että poliisit tulivat ihan ovelle asti :D


    • Anonyymi

      Jos sitä Espanjassa puhelinmyynnissä myisikin ihmisille pussitettua auringonvaloa? Yksi pussillinen aamuaurinkoa maksaa 100 € ja postikulut päälle. Suomessa menis heti kuin kuumille kiville talvella.

      Cool❄️

      • Anonyymi

        Olisiko sinulla myydä sitä aamuaurinkoa? Ostan heti 1000 pussillista.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulla myydä sitä aamuaurinkoa? Ostan heti 1000 pussillista.

        >simiti<

        Kun en ole Espanjassa, niin ei ole myyrä. 😐

        Harmi..

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en ole Espanjassa, niin ei ole myyrä. 😐

        Harmi..

        Cool❄️

        Hyyi heti tuli vilunväreitää

        >simiti<


    • Anonyymi

      Kai sinä ymmärrät, että se huonostipalkattu puhelinmyyjä ei itse sitä numeroa valitse, vaan olet tarkasti laskettu tilastokohde, jolle ohjelmisto soittaa puhelun ja se sitten satuu yhdistymään satunnaiselle aktiivisessa statuksessa olevalle myyjälle?
      Et ymmärtänyt?
      Jatkossa kannattaa miettiä ja olla ystävällinen ja kohtelias ihmiselle, joka tekee ahkerasti työtänsä. Suomalaista työtä pitää aina tukea tai vähintäänkin ymmärtää

      • Anonyymi

        En ymmärrä soitathan minulle ja kerrot lisää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4159
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2458
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1623
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      48
      1527
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1417
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1416
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1378
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      93
      1280
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      53
      1181
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe