Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pyöräilijä saa syödä paljon ja miten laihduin

Anonyymi-ap

Se näyttää olevan totta että pyöräilijät SAA SYÖDÄ PALJON.
Söin eilen 5000 kaloria ja viimeisen kahden viikon aikana olen syönyt 4 jänä päivänä 3500-4000 kaloria.
20 päivän laihdutuskuuri jälkeen.
Kalorit ON laskettu erittäin tarkkaan kalorilasimella eikä sinne päin.

Laihdutuskuurin aikana söin paljon hyvää vähäkalorista ruokaa aamusta iltaan ja laihduin OIKEAA LÄSKIÄ 2 kiloa.Vyötäröstä lähti 3 cm ja pihtimitta pienentyi ala ja ylävatsasta 8 mm
Laihdutuskalorit oli 2300 päivässä.
Pyöräilyä vain 2,5 tuntia päivässä ja nyt viikon ajan 3 tuntia päivässä.
Laihdutusruoka lihakssviskeitto ja kahta eri makeaa jälkiruokaa.+ Kakkukahvit
Syön aina klo 22.00 ennen nukkumaanmenoa kunnolla 600 kaloria ja vähän yölläkin laihdutuskuurin aikanakin.

Nyt uusi aloitus. Laihdutettavaa jäljellä enään noin 3 kiloa
Paino nyt 65 kiloa ikä 61 vuotta
Vyötärö ympärysmitta 82 cm
Alavatsa 15 mm
Ylävatsa 17 mm

42

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syöminen on aivan luonnollinen asia paljon liikkuvalle.
      Ilman liikuntaa saisin syödä painonpudotuslaskuri mukaan VAIN🫤 1800 KALORIA PÄIVÄSSÄ.
      eli liikuntaa harrastava SAA syödä enemmän.😁💪

      • Anonyymi

        Nestettä voi poistaa kehosta vaikka 10 kiloa kuukaudessa mutta OIKEA LÄSKIN LAIHTUMINEN ON HIDASTA.
        korkeintaan kilo viikossa.En harrasta ollenkaan nälkäkuureja.


    • Anonyymi

      >>> OIKEA LÄSKIN LAIHTUMINEN ON HIDASTA. korkeintaan kilo viikossa. <<<

      Oikean läskin laihtuminen tapahtuu juuri sen mukaisesti kuin energiavaje osoittaa. Ei ole mitään estettä sillä, etteikö pysty laihtumaan vaikkapa kahta tai kolmea kiloa viikossa. Yleensä apuna on kuitenkin silloin käytettävä hyvin runsasta liikuntaa.

      Kaikki energia ja kaikki elintarvikkeet eivät vain ole tasa-arvoisia.

      • Anonyymi

        Kyllä se periaatteessa on mahdollista mutta
        Ei kukaan normaali ihminen jaksa niin paljon liikkua.
        Tuo 3 tuntia päivässä on yläraja.Siinä tulisi vain selkäkipuja ja muita vamnautumisia jos liikkuisi enemmän ja suuremmilla tehoilla.😮


    • Anonyymi

      Tämä isokalorisen syöminen on mahdollista vain silloin kun aikaisempaa pyöräilyä on ollut takana vähintään yksi kuukausi,se on se mikä ESTÄÄ LIHOMISEN.

      JOS on ollut aikaisemmin vähällä liikunnalla tai sohvaperunat ja syö 4000 kaloria 3 mena päivänä LIHOO KILON oikeaa läskiä,vaikka aloittaisi kovan liikunnan samaan aikaan isokalorisen syömisen kanssa.

      • Anonyymi

        Nämä tulokset on katsottu tarkasta seurantataulukosta.
        Eli tiedot ON LUOTETTAVIA.


      • Anonyymi

        Olen tiennyt aina ennenkin tuosta nopeasta lihomisesta,mutta en ole tiennyt tarkkaan mistä se johtuu.
        Se perustuu vähän samaan asiaan jos pistät tilille vaikka yhden euron,tilillä on rahaa vuoden kuluttua 365 euroa.
        Jos liikunta ON jokapäiväistä kalorinkulutus on aivan samalla tavalla suurempaa eli se on se joka estää lihomisen vaikka syö VÄLILLÄ paljon.🤔


    • Kun perusenergiankulutuksesi on jotain 2500 kcal ja 3 tunnin löysä pyöräily vie vajaat 1000 kcal niin sait 1500 kcal ylimääräistä. 5 päivää tuollaista niin tulee kilo painoa lisää.

      Kaikki ihmiset eivät halua syödä isoja annoksia eivätkä syödä raskasta ruokaa saati makeisia.

      5000 kcal syntyy esimerkiksi seurasvasti:
      400 g makeisia
      1100 g salamipitsaa
      400 g juustokakkua

      • Anonyymi

        Ihan valtavat määrät ylimääräistä ruokaa! Ei kukaan voi syödä tuota vahingossa.


      • Anonyymi

        Minulla tuli karkista nyt vain 1100 kaloria ,viineristä 400
        Hampurilaisesta 600,kermajäötelö 400 kal
        Eli suurin osa kaloreista tuli terveellisestä mutta herkullisesta ruuasta.
        Pelkällä roskaruualla saa vain huonon olon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan valtavat määrät ylimääräistä ruokaa! Ei kukaan voi syödä tuota vahingossa.

        No ajattele normaalia syöntiä 2500 kcal ja puolet tuosta "vahingossa".

        MKH väittää syövänsä 2000 kcal päivässä pääasiassa kasvissoppaa. Tuo on esimerkiksi 4.5 l lihakeittoa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        No ajattele normaalia syöntiä 2500 kcal ja puolet tuosta "vahingossa".

        MKH väittää syövänsä 2000 kcal päivässä pääasiassa kasvissoppaa. Tuo on esimerkiksi 4.5 l lihakeittoa.

        MKH:n tarinat ovat ihan omassa luokassaan.

        4,5 litraa lihakeittoa poltetaan neljän tunnin hiihdolla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        MKH:n tarinat ovat ihan omassa luokassaan.

        4,5 litraa lihakeittoa poltetaan neljän tunnin hiihdolla!

        Minä väittäisin, että jos syö päivässä 5 kertaa ja kolme lautasellista lihakeittoa niin ei oikein ole mahdollisuutta hiihtää. Toki ruoka+2h lepo+1h hiihto on mahdollinen.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        No ajattele normaalia syöntiä 2500 kcal ja puolet tuosta "vahingossa".

        MKH väittää syövänsä 2000 kcal päivässä pääasiassa kasvissoppaa. Tuo on esimerkiksi 4.5 l lihakeittoa.

        EN OLE KOSKAAN SANONUT ETTÄ KAIKKI KALORIT TULEE KEITOSTA
        Keitoissa tulee VAIN 600 kaloria ja loput 1600 kaloria tulee kaikesta muusta.


      • Anonyymi

        Tuo on 20 000 kilojoulea. Suositus on joku 8000


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan valtavat määrät ylimääräistä ruokaa! Ei kukaan voi syödä tuota vahingossa.

        Juustokakkua menee varmasti tuo määrä!


      • Anonyymi

        hvp27:n mieliruokia nähtävästi. LOL
        Kyllä niiden jälkeen tuleekin paniikki ja pulverikuurit!


    • Anonyymi

      Sinun tähtesi tulin tänne! Olet Ilopilkku laihduttajille!
      Täynnä intoa jatkuvasti vuodesta toiseen.

      Minkä ikäinen olet ja oletko ollut eliittiurheilija?

      Olet huipputyyppi!

      • Anonyymi

        Eihän juuri murrosikään tulleet nirppanokkaiset teinit tuollaisia ukkoja ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän juuri murrosikään tulleet nirppanokkaiset teinit tuollaisia ukkoja ymmärrä.

        Onko aloittaja mies vai nainen?
        Laihdutustapa kuulostaa mieheltä.
        Isä oli perheen kovin Sokerirotta!


      • Anonyymi

        Mies ja 61 vuotta ja aivantavallinen kuntoilija.Ikä ei minussa paljon näy olen 30 vuotiaan näköinen.
        Pitää nyt ennen kesää laihduttaa pois ne viimeiset 3 kiloa.
        Nyt on ollut ylläpitävää laihdutusta kolme viikkoa ja olen hyvissä voimissa joten onnistumisen mahdollisuudet on suuret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ja 61 vuotta ja aivantavallinen kuntoilija.Ikä ei minussa paljon näy olen 30 vuotiaan näköinen.
        Pitää nyt ennen kesää laihduttaa pois ne viimeiset 3 kiloa.
        Nyt on ollut ylläpitävää laihdutusta kolme viikkoa ja olen hyvissä voimissa joten onnistumisen mahdollisuudet on suuret.

        61-vuotiaalle Teräsukolle! Olet tosi hupaisa heikkouksinesi ja
        monilla hyvillä vinkeillä.
        Luepas professorin kirjoitus, ettei ikääntyneenpänä kannata
        laihduttaa omakohtaiseen kannibalismiin, kun keho syö itseään.
        Luita ja lihaksia on todella vaikeaa saada takaisin vanhempana.
        Liika laihdutus saa luutkin murtumaan ja kuka enää saa apua ajoissa.
        Joutuu kärsimään säryistä loppuikänsä.
        Parempi vain kohentaa kuntoa ja voida hyvin.

        Oletko ollut eliitti-urheilija?
        Tuollaisella rutiinilla sitä vetää sen johtopäätöksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ja 61 vuotta ja aivantavallinen kuntoilija.Ikä ei minussa paljon näy olen 30 vuotiaan näköinen.
        Pitää nyt ennen kesää laihduttaa pois ne viimeiset 3 kiloa.
        Nyt on ollut ylläpitävää laihdutusta kolme viikkoa ja olen hyvissä voimissa joten onnistumisen mahdollisuudet on suuret.

        "Mies ja 61 vuotta ja aivantavallinen kuntoilija.Ikä ei minussa paljon näy olen 30 vuotiaan näköinen."

        Ne tytöt joille esittelet pananiasi ilman lupaa julkisilla paikoilla ja koitat iskeä näkee kyllä että olet eläkeikäinen. Lisäksi olet ainakin 3 viimeistä vuotta ollut 61.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mies ja 61 vuotta ja aivantavallinen kuntoilija.Ikä ei minussa paljon näy olen 30 vuotiaan näköinen."

        Ne tytöt joille esittelet pananiasi ilman lupaa julkisilla paikoilla ja koitat iskeä näkee kyllä että olet eläkeikäinen. Lisäksi olet ainakin 3 viimeistä vuotta ollut 61.

        Silkkaa höpinää. Olen aina kertonut ikäni oikein. Sinun panani ja iskemishöpinäsi ovat lapsellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        61-vuotiaalle Teräsukolle! Olet tosi hupaisa heikkouksinesi ja
        monilla hyvillä vinkeillä.
        Luepas professorin kirjoitus, ettei ikääntyneenpänä kannata
        laihduttaa omakohtaiseen kannibalismiin, kun keho syö itseään.
        Luita ja lihaksia on todella vaikeaa saada takaisin vanhempana.
        Liika laihdutus saa luutkin murtumaan ja kuka enää saa apua ajoissa.
        Joutuu kärsimään säryistä loppuikänsä.
        Parempi vain kohentaa kuntoa ja voida hyvin.

        Oletko ollut eliitti-urheilija?
        Tuollaisella rutiinilla sitä vetää sen johtopäätöksen.

        Ei siitä mitään tule kun on hyvä ravinto.Lähtee VAIN läskit.


    • Anonyymi

      Aloittaja hyvä oletko mies vai nainen? Olen uusi täällä.

      • Anonyymi

        Minulla on veitsenterävä vatsalaukku ja älynystyrä.

        Siinä ei sukupuolet silloin paina mitään paitsi että painan nyt 64 tä kiloa.

        Nyt hiihtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on veitsenterävä vatsalaukku ja älynystyrä.

        Siinä ei sukupuolet silloin paina mitään paitsi että painan nyt 64 tä kiloa.

        Nyt hiihtämään.

        Minä painan 63kg ja pitäisi saada alle 60kg - turhamaisuudesta!
        Laihdutetaanko yhdessä? Minä HIIT-hölkyllä ja voimisteluilla?
        Molemmille on kerääntynyt ihraa vatsan seudulle. Ei hyvä!
        Pitäisi päästä rannallekin vähän näyttelemään -
        muutakin kuin michelin-rullia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on veitsenterävä vatsalaukku ja älynystyrä.

        Siinä ei sukupuolet silloin paina mitään paitsi että painan nyt 64 tä kiloa.

        Nyt hiihtämään.

        Luuletko hiihtämällä löytäväsi jostain höylääjäkaverin? Kaikilla ikätovereillasi on jo poikaystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko hiihtämällä löytäväsi jostain höylääjäkaverin? Kaikilla ikätovereillasi on jo poikaystävä.

        Kadepussi! Niin pian kuin joku huomaa, että joillakin on hauskaa,
        ihan urheilumielessä terveydenkohennusta ja kannustusta siihen,
        niin se täytyy heti tulla likaamaan seksuaalisilla viittailuilla!
        Itsellä on tylsää, eikä kykene täällä kuin pilkkaamaan toisia,
        niin on sitä puttemaista tuhoamisen halua!
        Kellään ei saa olla hauskaa, koska minulla on kurjaa - itseni kanssa!
        Sinä olet liannut arvottomaksi oman seksuaalielämäsi -
        tuollaisia kommentteja lähettävät ilmaisevat sen, se on aseena muita vastaan. Et saa enää mistään iloa, koska et arvosta mitään, vaan halveksit. Luulet dominoivasi toisten mieltä ja elämää.
        Sinua halveksitaan ja syystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadepussi! Niin pian kuin joku huomaa, että joillakin on hauskaa,
        ihan urheilumielessä terveydenkohennusta ja kannustusta siihen,
        niin se täytyy heti tulla likaamaan seksuaalisilla viittailuilla!
        Itsellä on tylsää, eikä kykene täällä kuin pilkkaamaan toisia,
        niin on sitä puttemaista tuhoamisen halua!
        Kellään ei saa olla hauskaa, koska minulla on kurjaa - itseni kanssa!
        Sinä olet liannut arvottomaksi oman seksuaalielämäsi -
        tuollaisia kommentteja lähettävät ilmaisevat sen, se on aseena muita vastaan. Et saa enää mistään iloa, koska et arvosta mitään, vaan halveksit. Luulet dominoivasi toisten mieltä ja elämää.
        Sinua halveksitaan ja syystä!

        Itse asiassa en ole pilkannut koskaan aloittajaa eli MKH:ksi kutsuttua henkilöä, vaan niitä nirppanokkaisia palstan teinejä, jotka jatkuvasti pilkkaavat MKH:ta ja parodioivat ja huumorimielessä sotkevat nettikeskustelua esiintymällä hänenä niin ettei tiedä aina kuka on kirjoittanut mitäkin. Naisilla ei ole yksipuolista oikeutta valita tyhmän huumorin lajeja, vaan kyllä tyhmän huumorin oikeus kuuluu tasapuolisesti kaikille. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa en ole pilkannut koskaan aloittajaa eli MKH:ksi kutsuttua henkilöä, vaan niitä nirppanokkaisia palstan teinejä, jotka jatkuvasti pilkkaavat MKH:ta ja parodioivat ja huumorimielessä sotkevat nettikeskustelua esiintymällä hänenä niin ettei tiedä aina kuka on kirjoittanut mitäkin. Naisilla ei ole yksipuolista oikeutta valita tyhmän huumorin lajeja, vaan kyllä tyhmän huumorin oikeus kuuluu tasapuolisesti kaikille. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

        Mutta sinähän olet pedo viili. Eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko hiihtämällä löytäväsi jostain höylääjäkaverin? Kaikilla ikätovereillasi on jo poikaystävä.

        Oletko menossa johonkin kansalaisopiston puutyöpiiriin, vai mistä höyläämisestä puhut? Taitaa olla puhe siitä, mistä puute. Kuivaa puuta on helpompi höylätä kuin märkää, vaikka muuta voisit luulla. Oletko miettinyt ostavasi seuraavaksi valmiiksihöylättyä lautaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko menossa johonkin kansalaisopiston puutyöpiiriin, vai mistä höyläämisestä puhut? Taitaa olla puhe siitä, mistä puute. Kuivaa puuta on helpompi höylätä kuin märkää, vaikka muuta voisit luulla. Oletko miettinyt ostavasi seuraavaksi valmiiksihöylättyä lautaa?

        ”Oletko miettinyt ostavasi seuraavaksi valmiiksihöylättyä lautaa?”

        Niissä on niin löysä reikä, että mieluummin nuorempaa alle 20-v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Oletko miettinyt ostavasi seuraavaksi valmiiksihöylättyä lautaa?”

        Niissä on niin löysä reikä, että mieluummin nuorempaa alle 20-v.

        Mäntyä, kuusta vai koivua? Muuta puuta?

        Yleensä kunnon tukki kasvaa 50 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa en ole pilkannut koskaan aloittajaa eli MKH:ksi kutsuttua henkilöä, vaan niitä nirppanokkaisia palstan teinejä, jotka jatkuvasti pilkkaavat MKH:ta ja parodioivat ja huumorimielessä sotkevat nettikeskustelua esiintymällä hänenä niin ettei tiedä aina kuka on kirjoittanut mitäkin. Naisilla ei ole yksipuolista oikeutta valita tyhmän huumorin lajeja, vaan kyllä tyhmän huumorin oikeus kuuluu tasapuolisesti kaikille. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

        Minä puolestani puhuin tälle innokkaalle Ikiliikkujalle,
        eikä siihen tulisi tulla häiriköimään moraalittomuuksilla.
        Tuossa on taas miesten niin vastenmielistä ajatusmaailmaa.

        Teräsukolla on vielä ikääntyneenäkin lapsenmielistä iloa.
        Nauttii luonnossa ponnisteluista ja terveydenhoidosta.
        Keksii monenlaista apuneuvoa hyvinvointinsa parantamiseen.
        Halukas jakamaan keksintöjään toisillekin.
        Aina iloisesti energiaa pursuen ja joskus hiukan närkästyen.
        Ei koskaan mitään ala-arvoisia huomautuksia kiusaajilleen.
        Heikkoutena on tuo sokerihampaan kova särky. LOL
        Jos olisi useampi hänen kaltaisiaan, niin kaikki voisivat paremmin!

        Minun tuttavapiiriini kuuluu luonnonvalokuvaajia ja
        eläinten ystäviä, jotka ovat lämminhenkisiä.
        Tällä Duracell-papalla ei ole kärsivällisyyttä ottaa
        kameraa varusteidensa mukaan pysähtyäkseen hetken.
        Mutta suosittelen hänellekin kotiin tullessaan liittyä
        joidenkin luontoa rakastavien seuraan, ettei pahoittaisi mieltään täällä olevien ilkimysten tähden, jotka voivat huonosti itse.
        Poistun nyt kuvioista.

        Teräs-papalle: pidä lippu korkealla, kun viiletät suksilla ja pyörälläsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani puhuin tälle innokkaalle Ikiliikkujalle,
        eikä siihen tulisi tulla häiriköimään moraalittomuuksilla.
        Tuossa on taas miesten niin vastenmielistä ajatusmaailmaa.

        Teräsukolla on vielä ikääntyneenäkin lapsenmielistä iloa.
        Nauttii luonnossa ponnisteluista ja terveydenhoidosta.
        Keksii monenlaista apuneuvoa hyvinvointinsa parantamiseen.
        Halukas jakamaan keksintöjään toisillekin.
        Aina iloisesti energiaa pursuen ja joskus hiukan närkästyen.
        Ei koskaan mitään ala-arvoisia huomautuksia kiusaajilleen.
        Heikkoutena on tuo sokerihampaan kova särky. LOL
        Jos olisi useampi hänen kaltaisiaan, niin kaikki voisivat paremmin!

        Minun tuttavapiiriini kuuluu luonnonvalokuvaajia ja
        eläinten ystäviä, jotka ovat lämminhenkisiä.
        Tällä Duracell-papalla ei ole kärsivällisyyttä ottaa
        kameraa varusteidensa mukaan pysähtyäkseen hetken.
        Mutta suosittelen hänellekin kotiin tullessaan liittyä
        joidenkin luontoa rakastavien seuraan, ettei pahoittaisi mieltään täällä olevien ilkimysten tähden, jotka voivat huonosti itse.
        Poistun nyt kuvioista.

        Teräs-papalle: pidä lippu korkealla, kun viiletät suksilla ja pyörälläsi!

        ”Tuossa on taas miesten niin vastenmielistä ajatusmaailmaa.”

        Taas päästin vihervasemmiston suosikkisanaan, vastenmielinen, jota käytetään turhaantuneena haukkumasanana kuten rasisti-sanaakin.

        Edellä vastenmielinen teinityttöjen ajatusmaailma on vain korvattu vastenmielisellä miesten ajatusmaailmalla. Kumpikaan ajatusmaailma ei ole erityisen henkevä tai positiivinen. Tasapuolisuuden vuoksi sinun pitäisi tuomita molemmat vastenmieliset ajatusmaailmat, mutta sitä et tee. Vai onko tosiaan niin, ettei vastenmielistä naisten ajatusmaailmaa ole edes teoriassa mahdollista olla olemassa, on vain olemassa vastenmielisiä miesten ajatusmaailmoita, miessikoja muttei naissikoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa en ole pilkannut koskaan aloittajaa eli MKH:ksi kutsuttua henkilöä, vaan niitä nirppanokkaisia palstan teinejä, jotka jatkuvasti pilkkaavat MKH:ta ja parodioivat ja huumorimielessä sotkevat nettikeskustelua esiintymällä hänenä niin ettei tiedä aina kuka on kirjoittanut mitäkin. Naisilla ei ole yksipuolista oikeutta valita tyhmän huumorin lajeja, vaan kyllä tyhmän huumorin oikeus kuuluu tasapuolisesti kaikille. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

        "Mutta sinähän olet pedo viili. Eikö niin?"

        Mikä järki on täällä ryhtyä ohjaamaan kirjoittajia heidän ihmissuhteissaan ja vetämään johtopäätöksiä kirjoittajien iästä? Ikärasismia, jonka lisäksi osa ihmisistä lihoo ja osa laihtuu parisuhteessa.

        Pedon ohjaava vaikutus parisuhteeseen on huono laihdutuksen kannalta. Ihan puhdasta kolikonheittoa, vaikka häntä itseään nuoruus tuntuu vetävän puoleensa. Parhaiten laihduttaa itselle oikein valittu ruokavalio.


    • Anonyymi

      Ikätoverillasi on painoa toistasataa kiloa. Laihdutaminen on vaikeaa.

      • Anonyymi

        Paljonko juuri sinun toisella ikätoverillasi on painoa?


    • Anonyymi

      > Teräs-papalle: pidä lippu korkealla, kun viiletät suksilla ja pyörälläsi!

      Omasta puolestani voin todeta, että liikunta kohtuullisissa määrin on terveellistä. Jos liikunta ja ruokailu alkavat hallita elämää, kyseessä on holismi. Jos ylenmääräistä syöntiä kontrolloidaan ylenmääräisellä liikkumisella, kyseessä on näennäisen kontrolloitu holismi.

      Jos uimari tai metsuri liikkuu työkseen ja tarvitsee 8000 kaloria päivässä, kyseessä on pakko, jotta voi ansaita tulonsa tai palkintonsa. Jos papparaisen tai neitsykäinen on pakko syödä 8000 kaloria päivässä, jotta voisi istua ja maata, kyseessä on yleensä tosi lihava. Jos tuo 8000 kaloria on poltettava pois liikkunalla, kyseessä on neuroottinen holismi.

      Usea päälääkäri kykenee hoitamaan eri alan holismeja ja neurooseja.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei ainakaan hyödy vertaistuesta, koska hän on itsepäinen eikä kuuntele muita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe