Ei haittaa vaikka nainen olisi vähemmän nätti

Anonyymi-ap

Jos vaan muuten on mukava.

67

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, nätteys ja mukavuus ei ole sama asia. Esim. Kuplavolkkari on kyllä nätti, muttei välttämättä niin mukava ajaa.
      JeroP

• Anonyymi

Kauniit naiset on petollisia. Niin on sanottu.

• Anonyymi

Toiset tykkää ajaa ladalla ja toiset mersulla olipa antiikkinen dissaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset tykkää ajaa ladalla ja toiset mersulla olipa antiikkinen dissaus

Puhu äänellä jonka kuulenn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu äänellä jonka kuulenn

Mutta jos mä oisin auto, niin mä rakastuisin kuplavolkkariin, mutta aika toivoton tää mun rakkaus ois, kun mä olisin 96 SAAB joka irvinaamallaan karkottaa kaikki naiset. Eikä ne ymmärrä että vaikka SAAB 96 on tosi ruma, niin se on sisäisesti kiehtova ja sillä on lentokoneen moottori.
        JeroP

• Anonyymi

Jostain syystä se mukava nainen alkaa näyttää nätillekin, kun hänestä tykkää ihmisenä ja persoonana. Oon huomannu. Näin myös miesten kanssa käynyt. 🙂

Kumppania ei minusta kannatakkaan etsiä silmillään, vaan sydämellään. Silloin voi löytää helmen.

Cool❄️

• Samaa mieltä!

• Anonyymi

Pitää sekin paikkaansa.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Samaa mieltä!

Kannattaa alkaa tarkastella asennettaan, jos on liian valikoiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa alkaa tarkastella asennettaan, jos on liian valikoiva.

Minunkin mieheni alkuun möläytti pullukkuuteni olevan vähän muuta kuin naisessa tykkäisi. Mutta totesi sitten, että eipä se oikeastaan haittaakaan. 😂

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunkin mieheni alkuun möläytti pullukkuuteni olevan vähän muuta kuin naisessa tykkäisi. Mutta totesi sitten, että eipä se oikeastaan haittaakaan. 😂

Cool❄️

Etten minäkään ole se ihannekumppani varmastikkaan mieheni makuun, ainakaan ollut alunperin. Ehkä siedättyi... 😄

Cool❄️

• Anonyymi

Mikä on vikana jos ei löydä ihmistä joka miellyttää omaa silmää ja on myös mukava? Miksi ihmeessä puhua toisesta heti alentavasti. Ihmisiä niin paljon että varmasti löytyy joku joka on kumpaakin. Tarvi sitten täällä käydä sitä naisen ulkonäköä myöhemmin haukkumassa.

• Anonyymi

En käy haukkumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käy haukkumassa.

Kyllähän koko aloitus on naisten haukkumista. Miksi asia pitää tuoda ilmi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän koko aloitus on naisten haukkumista. Miksi asia pitää tuoda ilmi?

En hauku ketään!

• Riittävän hyvä. Kas siinä taikasanat.

• Anonyymi

Eikä ole. Kenenkään pidä tyytyä kehenkään. Vaan pitää löytää se joka sykähdyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole. Kenenkään pidä tyytyä kehenkään. Vaan pitää löytää se joka sykähdyttää.

Puhuinko tyytymisestä sanallakaan? En mielestäni.
        Mutta opit vielä, kun elämäsi etenee, muista silloin nuo taikasanat.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Puhuinko tyytymisestä sanallakaan? En mielestäni.
        Mutta opit vielä, kun elämäsi etenee, muista silloin nuo taikasanat.

Sitähän tuo jos pitää sanoa että nainen ole mielestään nätti. Äitini sanoi aina minulle että säälistä älä ikinä ryhdy kenenkään kanssa suhteeseen. Se ei kannata. Sullahan ilmeisesti monta jo kaatunutta pari suhdetta. Eli joku pielessä. On menty suhteeseen että joku on riittävän hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitähän tuo jos pitää sanoa että nainen ole mielestään nätti. Äitini sanoi aina minulle että säälistä älä ikinä ryhdy kenenkään kanssa suhteeseen. Se ei kannata. Sullahan ilmeisesti monta jo kaatunutta pari suhdetta. Eli joku pielessä. On menty suhteeseen että joku on riittävän hyvä.

Enempää väärässä et voisi ollakaan menneitten suhteitteni osalta 🤣🤣🤣
        Mutta kuten sanoin, opit vielä.

• Anonyymi

Enempää väärässä et voisi ollakaan menneitten suhteitteni osalta 🤣🤣🤣
        Mutta kuten sanoin, opit vielä.

Opin mitä? En voi sanoa yhdestäkään suhteesta että toinen olisi ollut riittävän hyvä. Hän on ollut juuri täydellinen minulle silloin.

• Anonyymi kirjoitti:

Opin mitä? En voi sanoa yhdestäkään suhteesta että toinen olisi ollut riittävän hyvä. Hän on ollut juuri täydellinen minulle silloin.

Sittenhän asiasi ovat olleet hyvin, jokainen on ollut riittävän hyvä ja enemmänkin. Miksi nuo suhteet sitten ovat päättyneet, jos jokainen on ollut sinulle täydellinen?

• Anonyymi

Nyt täytyy todeta, että en todellakaan halua olla kenellekään "riittävän hyvä". Ole mielummin kokonaan ilman.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt täytyy todeta, että en todellakaan halua olla kenellekään "riittävän hyvä". Ole mielummin kokonaan ilman.

Opit kyllä vielä, mitä tarkoittaa riittävän hyvä ihmissuhteissa.

• Anonyymi

Sittenhän asiasi ovat olleet hyvin, jokainen on ollut riittävän hyvä ja enemmänkin. Miksi nuo suhteet sitten ovat päättyneet, jos jokainen on ollut sinulle täydellinen?

Nin vissiin minä en ole ollut ja elämän tilanne. Eikä mulla ole kuin yksi suhde mennyt poikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Nin vissiin minä en ole ollut ja elämän tilanne. Eikä mulla ole kuin yksi suhde mennyt poikki.

Tekosyitä kuten elämän tilanne, työkuviot jne. löytyy aina, todellisuudessa se on kahden ihmisen välinen ristiriita joka suhteen rikkoo.

No jokin teillä ei toiminut, kun eroon päädyitte.

• Anonyymi

Tekosyitä kuten elämän tilanne, työkuviot jne. löytyy aina, todellisuudessa se on kahden ihmisen välinen ristiriita joka suhteen rikkoo.

Tietysti. Johan sanoin en ilmeisesti ollut hänelle riittävä. Kestääkö suhde jos kokee jäävänsä aina viimeiseksi eikä kunnioiteta. Koko ajan olo että ettei ole tarpeeksi toiselle. No nyt hällä on varmasti parempi ja sopivampi ihminen hänelle. Joka täyttää ne kriteerit joita minä en pystyisi ikinä täyttämään. Minun on nyt turha yrittää olla erilainen kun olen . Eikä minun tarvitse olla kellekään " riittävän hyvä".

• Anonyymi

Eikä meillä nyt sen kummempia riitoja ehtinyt olla. Haluaisin tilaa ja aikaa ajatella taukoa kun kaikki eteni niin nopeasti silloin hän jätti minut.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti. Johan sanoin en ilmeisesti ollut hänelle riittävä. Kestääkö suhde jos kokee jäävänsä aina viimeiseksi eikä kunnioiteta. Koko ajan olo että ettei ole tarpeeksi toiselle. No nyt hällä on varmasti parempi ja sopivampi ihminen hänelle. Joka täyttää ne kriteerit joita minä en pystyisi ikinä täyttämään. Minun on nyt turha yrittää olla erilainen kun olen . Eikä minun tarvitse olla kellekään " riittävän hyvä".

No eipä kuulosta kellekään kovin täydelliseltä yksilöltä, ei edes riittävän hyvältä, joten varmaan oli parempikin että lähditte eri teille.

• Anonyymi

No eipä kuulosta kellekään kovin täydelliseltä yksilöltä, ei edes riittävän hyvältä, joten varmaan oli parempikin että lähditte eri teille.

Mitäpä tuostakin muka voit muuta hänestä päätellä ettei suhde toiminut. Hän on hyvä tyyppi.
        Ei ole pahaa sanottavaa. Enkä voi sanoa että olisin lähtenyt suhteeseen sillä mielellä että hän on riittävän hyvä. Sekä tuo suhde kasvatti minua todella paljon. Ymmärsin paljon omasta käytöstä ja kuinka tein asioita jotka toisesta tuntuivat varmasti pahalta. Päätin etten seuraavassa suhteessa ei toista enää niitä samoja virheitä. Ja minkälaista käytöstä en lähde hyväksymään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä tuostakin muka voit muuta hänestä päätellä ettei suhde toiminut. Hän on hyvä tyyppi.
        Ei ole pahaa sanottavaa. Enkä voi sanoa että olisin lähtenyt suhteeseen sillä mielellä että hän on riittävän hyvä. Sekä tuo suhde kasvatti minua todella paljon. Ymmärsin paljon omasta käytöstä ja kuinka tein asioita jotka toisesta tuntuivat varmasti pahalta. Päätin etten seuraavassa suhteessa ei toista enää niitä samoja virheitä. Ja minkälaista käytöstä en lähde hyväksymään.

"Kestääkö suhde jos kokee jäävänsä aina viimeiseksi eikä kunnioiteta. Koko ajan olo että ettei ole tarpeeksi toiselle."

Noista lauseista voi lukea aika perhanan paljon ihmisen luonteesta. Joten jompikumpi teistä ei todellakaan ole ok parisuhteeseen.

Hyvä jos olet asioita oppinut itsestäsi, se on yksi ihmissuhteitten hienous ja tarkoituskin, matka omaan mieleen.

• Anonyymi

"Kestääkö suhde jos kokee jäävänsä aina viimeiseksi eikä kunnioiteta. Koko ajan olo että ettei ole tarpeeksi toiselle."

Noista lauseista voi lukea aika perhanan paljon ihmisen luonteesta. Joten jompikumpi teistä ei todellakaan ole ok parisuhteeseen.

Hyvä jos olet asioita oppinut itsestäsi, se on yksi ihmissuhteitten hienous ja tarkoituskin, matka omaan mieleen.

Niin mainisin tuolla myös sen elämän tilanteen eron syyksi . Ehkäpä minäkin olisin ymmärtäväisempi nykyään. Elämä opettaa .Mutta tuolloin koin noin. Ja meni miten meni.

• Anonyymi

Minä olen aina ollut sellainen, että ulkonäön puolesta kelpaa hyvin moni. Ei haittaa röllykkämaha jne. Jos innostuu ihmisestä, ei sitä ulkonäköä niin huomaa. Ei ole tarvinnut yksin olla.

• Anonyymi

Mjoo

Ei haittaa mitään. Rohkeasti vaan vaa’alle, niin katsotaan.

(hihitystä)

• Anonyymi

Mjuu

Jos vähemmän nätti on nättiä rumempi, niin hypernätin on siis oltava ruman vieressä, sillä muuten ei ympyrä sulkeudu.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjuu

Jos vähemmän nätti on nättiä rumempi, niin hypernätin on siis oltava ruman vieressä, sillä muuten ei ympyrä sulkeudu.

(naurua)

Onhan niin että kukaan tervejärkinen ihminen ei usko lineaarisen kauneuden olemassaoloon. Eli jos kauneutta ei voida määritellä lineaarisin keinoin, niin kuinka sitten?

Ympyrällä?

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niin että kukaan tervejärkinen ihminen ei usko lineaarisen kauneuden olemassaoloon. Eli jos kauneutta ei voida määritellä lineaarisin keinoin, niin kuinka sitten?

Ympyrällä?

(reps)

Eli ultrakaunis on sama asia kuin ultraruma.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(hihitystä)

Idea!

Fiktiivinen kauneus.

Fiktiivisen kauneuden (tai rumuuden) tuominen esille deittihakemuksessa mielestäni nostaa hakijan osakearvoa.

Syntyy ikään kuin tahaton futuuri.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(hihitystä)

Yhdistettynä nämä molemmat sointuvat näin:

Ultrarunis

(hirn)

• Anonyymi

Varmaan siellä tinderissä on pääsääntöisesti sellaisia narsistisen egon omaavia joille mikään ei riitä. Tavalliselle ihmiselle eli tässä tapauksessa lähinnä heteromiehille kelpaa kuitenkin melkein mikä nainen tahansa. Jo se että osoittaa toista kohtaan vilpitöntä huomiota, saa välit lämpenemään entisestään. Väitän että sen täytyy olla aitoa välittämistä, mitä ei pysty teeskentelemällä pitämään yllä. Sen aistii onko joku aito oma itsensä vaiko ei.

• Anonyymi

Tinderi on huuhaata ja pelleilyä. Ei sitä kannata tosissaan ottaa.

Taidan muuten mennä taas kierrokselle huonoa huumoria ja karseita kuvia.

• Anonyymi

Ei olis pitäny ollenkaan tehdä tätä aloitusta ku tää ymmärrettiin väärin. Voi saatana!

• Anonyymi

Jos sä suosittelen tuollaisia aivopieruja. Niin nämä lauseet ovat ainakin minun kohdallani toimineet itsetunnon murskaajana. " Et sä nyt sellainen nainen ole mihin normaalisti ihastuisin" " Tai en mä ensin kiinnittänyt sinuun mitään huomiota ". eli siis olen niin ruma ettei minuun normaalisti kiinnitäisi mitään huomiota tao jotenkin omituinen on kun minuun ihastuu.

• Anonyymi

aVARUUs TYTÖT OMIA SUOSIKKIHAHOMANI

• Anonyymi

Anteeks jos loukkasin naisia tällä aloituksella. Ootte erittäin kauniita!

• Et ole loukannut. Tämähän oli ihan kiva aloitus 😄
        Ei kaikki naiset olekaan kauniita, mutta näillä mennään, mitä on annettu. 👍 Siis luonne edellä 😉

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Et ole loukannut. Tämähän oli ihan kiva aloitus 😄
        Ei kaikki naiset olekaan kauniita, mutta näillä mennään, mitä on annettu. 👍 Siis luonne edellä 😉

Joku oli sitten vähän turhan herkkä tai sitten on juuri jätetty ja syy siihen oli, ettei ollut miesystävänsä takia riittävän kaunis. Jos näin oli niin se mies on täys idiootti ja sinä ansaitset parempaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Joku oli sitten vähän turhan herkkä tai sitten on juuri jätetty ja syy siihen oli, ettei ollut miesystävänsä takia riittävän kaunis. Jos näin oli niin se mies on täys idiootti ja sinä ansaitset parempaa.

En minäkään tuosta aloituksestasi haukkumista aistinut. - Joskus ihmiset vain lukevat eri tavalla rivien välit 🙂

• Anonyymi

Voisin sanoa miehistä, ettei auta, vaikka olisi kuinka varakas,komea, kiva ja haluaisi vakavan suhteen eli kympin mies, jossei vaan kiinnosta.

Kyllä siinä täytyy aistia mannapuuroa ja mansikkaa siinä tunnekemiassa.

• Anonyymi

Näköjään 1 sääntöjen vastainen viesti on poistettu.

• Anonyymi

Ei huolta. Se oli mun postaus, mutta jäi vähän liian lyhyeksi (En aina kiimoissani tule kiinnittäneeksi huomiota kaikenlaisiin sääntöihin ja asetuksiin, joita ihmiset rakastavat).

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei huolta. Se oli mun postaus, mutta jäi vähän liian lyhyeksi (En aina kiimoissani tule kiinnittäneeksi huomiota kaikenlaisiin sääntöihin ja asetuksiin, joita ihmiset rakastavat).

(hihitystä)

Eli jos äärimmäisen kaunis alkaa muuttua rumalsi, häntä tulee kutsua raunikseksi.

Raunis

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jos äärimmäisen kaunis alkaa muuttua rumalsi, häntä tulee kutsua raunikseksi.

Raunis

(hirn)

Kieli keskelle suuta

Eli

…nätti, kaunis, tyrmäävä, ultra, raunis, ruma, siedettävä, suhteellisen ok, ihan kiva, soma, nätti…

(hihitystä)

• Anonyymi

Olipas jotenkin harvinaisen epämiellyttävästi sanottu. Täytyy todeta, että en haluaisi miestä, joka ajattelee noin. Tämä ei tarkoita, että miehen pitäisi pitää vähemmän nättiä nättinä. Nätteyden ei kuulu olla erityisen oleellinen asia, eikä sen puute varsinaisesti pahoittelun aihe. Onneksi sellaisiakin miehiä tässä maailmassa riittää.

• Anonyymi

Minä en ajattele niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ajattele niin.

Sen kun, vapaa maa. Minä taas ajattelen.

• Anonyymi

Mutta miten on. Voisko vertauskuvallisesti kuplavolkkari (nainen) ja SAAB 96 (mies) mennä naimisiin.

• Anonyymi

Mjaa-a

Minusta tuo kuulostaa jonkin asteiselta peräkolarilta.

(naurua)

• Anonyymi

Jos mies ja nainen alkavat olla hyviä ystäviä, se voi ajan mittaan muuttua seurusteluksi vaikkei se olisi ollut suunnitelma eikä se varmaan yleensä olekaan.

• Anonyymi

Olet muuttunut poikasesta mieheksi, onnittelen.

• Anonyymi

Kiitos 🙂

• Juuri tuollainen aloituksen kaltainen asenne on omalla kohdallani elinehto sille että ylipäänsä pääsen kenenkään kanssa parisuhteeseen. Eka eksäkin jaksoi aina hokea että "ei naisen ulkonäöllä ole väliä, kauniit naiset on ilkeitä"...

• Anonyymi

Luokitellaanko tässä mukava nainen kodinkone naiseksi, joka siivoaa, leipoo ja laittaa miehelle ruoat, mies vaan maata pötköttää sohovalla ja astelee valmiiseen ruokapöytään, jossa on höyryvää perunamuusia, lihapullakastiketta, kurkkusalaattia, punajuurikohkoja, pikkelissiä, maustekurkkuviipaleita, punajuurisalaattia, kotikaljaa, maitoa, kylmää vettä, marjasoppaa, riisipuuroa, ruisleipää, vaaleaa leipää, meijerivoita, kasvisrasvalevitettä, juustosiivuja, kinkkumakkaraa, meetwurstia ja silliä.
      Illalla mies lantustaa kahvipöytään, jossa nainen on hentosilla kätösillään leiponut ja kattanut kahvipöytään kanelikorvapuusteja, tiikerikakkua, toscakakkua, marjapiirakkaa, unelmakääretorttua, kaurakeksejä, mokkapaloja, vaniljabostonkakkua, herrasväen pikkuleivoskakkuja ja mokkakahvia, kermaa, maitoa, sokeria.

Sitten, kun siivouspäivä koittaa, niin mies pötköttää sohovalla, nainen tulee imurin kanssa, laittaa miehelle kuulosuojaimet korvaan, ettei imurin ääni miestä häiritse, antaa sanomalehden miehelle ja kylmän oluen, että mies voi nautiskella, kun nainen siivoaa sipsipussin, ettei tule nälkä odotellessa päivällistä.
      Nainen ei unohda antaa silmänruokaa miehelle ja on pukeutunut mustaan lyhyeen mekkoon ja pyllistelee samalla, kun imuroi miehen silmien katseel alueella.

• Anonyymi

Jou

Päivän toiset naurut.

Täällähän alkaa olla kivaa.

(naurua)

• Jep 👍
        Tuollainen on mukava nainen 🤣😂🤣
        ..Unohtamatta stilettikorkkareita siivotessaan sen mustan lyhyen mekon kanssa ☝️😉

• Anonyymi

Vai niin. Epäilen aloituksen toteamusta kyllä vahvasti. Valitettavasti. N50

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2824
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      104
      1640
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1159
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1112
    Aihe