Mumut ostaa kela rahalla kaupasta.
Kauppisd riksdyui
Duunarit maksaa kela rahst veroissaan ei kokoomus kauppiaat vasn saavat yritytuker jonka sinä maksat senkin
Onko vaikee ymmärtää että Mamut rikastuttaa kappiaita
Mumut ostaa kela rahalla kaupasta. Kauppisd riksdyui Duunarit maksaa kela rahst veroissaan ei kokää
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Sun kirjotusta on vaikee ymmärtää.
- Anonyymi
Oletko tyhmä kun et tajuu että sun vero rahat valuu rikkaille kauppiaille mamujen kautta
Ktlahst Mamuille ja ne kauppiaalle sinä maksaa vaikka et saa itse kala rahas lokasn - Anonyymi
Ihan tiedoksi vain, ei Kelalla ole mitään omia rahoja, kaikki raha tulee meiltä veronmaksajilta. Eli me maksamme kaikki näiden mamujen elämisen kulut!!
- Anonyymi
Näihän se on ja vaan yrittäjät hyötyy kun mamu sikiää ja ostaa lisää kela rahalla
Kokoomus love mamu- Anonyymi
Ei mamujen tarvitse tutkia hintoja ja pihdata. Ostoskärryihin lastataan parasta, mitä marketeista löytyy.
Meidän verorahoilla.
- Anonyymi
Kansalle ja duunarille Matt on kustannus
Kaupisaslke se on tulon lisä jonka Sina maksaa kyhnä loomomi
Usta kannattava pikku porvari jolla ei edes varaa sähkölaskun ilman sosiaalitukea elikkä ns sähkö tukee Marinin hallitukselta - Anonyymi
Kaupiaat halu lisää majen rahoja kassaansa ja sinä maksaa ne äeinkauppiaat maksa veroja sinä makssa
Kauppiaat saayritystukee ja beeottankqiken ei esim alv veroa sinä maksaa senkin
Yritystuki on myös soisiaalietuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v78984Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh4332464Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2861858Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku361851Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3031520- 791256
- 731123
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen69920Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29907- 47876