Alle 175 cm

Anonyymi-ap

Mittainen mies on kääpiö.

73

1026

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisesta päästä lyhyt vaan.

• Anonyymi

Täällä on keskittymä niitä.

• Mieluummin kääpiö joka saa naisia kuin jotain muuta...

• Anonyymi

Palstanaisiako? 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Palstanaisiako? 😅

Niitäkin...

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Niitäkin...

Entä murrin kanssa uudelleen lämmittely?

• Ootko kuinka pitkä?

• Haaveilija39 kirjoitti:

Ootko kuinka pitkä?

Jaa mää vai?

• randombypasser kirjoitti:

Jaa mää vai?

Just sinä😅

Just sinä😅

Siellähän ne on kaikki strategiset perusmitat profiilissani, kun niitä toistuvasti kysellään 😂

Siellähän ne on kaikki strategiset perusmitat profiilissani, kun niitä toistuvasti kysellään 😂

Jaa jaa no täytyypä mennä vilkasee😅

Jaa jaa no täytyypä mennä vilkasee😅

Jepsis, siellä ne on helposti saatavilla ja lyhyt kuvausta kummasta tyypistä myös 🤣

Jepsis, siellä ne on helposti saatavilla ja lyhyt kuvausta kummasta tyypistä myös 🤣

Sullahan on sitten pyöreet vuodet taisit jo täyttää?

Sullahan on sitten pyöreet vuodet taisit jo täyttää?

Eikö nää oo aika ympäripyöreitä kaikki vuodet? 😂
        Joo, alkuvuodesta mitarri kilahti, mutta siinäpä se, ei tehä tästä ny mitään numeroo 😁

Eikö nää oo aika ympäripyöreitä kaikki vuodet? 😂
        Joo, alkuvuodesta mitarri kilahti, mutta siinäpä se, ei tehä tästä ny mitään numeroo 😁

Sori, olin vaan innoissani, kun tänne tulee kans pyöreet vuodet syksyllä😜 en mainitse sulle enää asiasta😁

Sori, olin vaan innoissani, kun tänne tulee kans pyöreet vuodet syksyllä😜 en mainitse sulle enää asiasta😁

Ei mitään sori, se oli huulenheittoa, klassinen sanonta "ei tehä tästä ny mitään numeroo".

Niin olen vähän laskeskellut tuosta nimimerkistäsi, että semmoinen pyöreä asia saattaisi olla tiedossa lähitulevassa 😁

Ja varmasti tulen muistuttamaan asiasta syksyä kohden 😂

Ei mitään sori, se oli huulenheittoa, klassinen sanonta "ei tehä tästä ny mitään numeroo".

Niin olen vähän laskeskellut tuosta nimimerkistäsi, että semmoinen pyöreä asia saattaisi olla tiedossa lähitulevassa 😁

Ja varmasti tulen muistuttamaan asiasta syksyä kohden 😂

Joo tosiaan saas nähdä tuleeko ikäkriisi sitten syksymmällä🙈

Joo tosiaan saas nähdä tuleeko ikäkriisi sitten syksymmällä🙈

Näin herrasmiehenä autan sen saamisessa parhaani mukaan palstalla koko kesän 😂

Näin herrasmiehenä autan sen saamisessa parhaani mukaan palstalla koko kesän 😂

Heko, heko🤪😂😂

Heko, heko🤪😂😂

Kun noin kauniisti pyydät, niin sitten jatkan sitä vielä syksynkin, tottakai ❤️

• Älä kanna siitä murhetta. Etköhän sinä silti ihan maahan saakka ylety.

• Sehän riippuu ihan siitä mistä päästä ne sentit ovat vajaat 🤣

• Ja yli 180 cm nainen on sitten "hyypiö"?

• Luultavasti ennemminkin "pelottava amatsooni" 😱😂

• Anonyymi

Ei sillä pitudella oikeastaan ole merkitystä kun mies muuten näyttää Chris Hemsworthilta ❤️

• Anonyymi

Kuolema rumille ja lyhyille.

T: kaunis nainen

• Anonyymi

Kaikki me kuollaan.

T: Kääpiö

• Anonyymi

Mikä teki sinusta tuollaisen ? Oletko koskaan miettinyt sitä. Vanhemmat tms ?

• Anonyymi

Eiköhän tuo itseinho ole ätmillä peruja jo lapsuudesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo itseinho ole ätmillä peruja jo lapsuudesta

Samaa mieltä, on urpoa tyydyttää uteliaisuuttaan tuohon tyyppiin siinä mielessä

• Anonyymi

Näin kerran palstanaisen. Oksensin viikkoja putkeen. Käyn terapiassa vieläkin.

• Anonyymi

Keskittymä kuin keskipiste.

My time is running short, aika loppuu lyhyeen.
      Mutta on sunnitelma jonka vien mukanani luvattuun maahan, We've got a plan and we're taking it to the promised land.

2 musiikkikappaletta:
      Iron maiden - Number of the beast
      Ozzy Osbourner - Killer of giants

https://www.youtube.com/watch?v=JOM8-uTbDog

• Riippuu katsantokannasta.
      Henkilökohtaisesti pidän tuon mittaisia miehiä pitkinä...

• Anonyymi

Itse olen 188cm ja seukannut 152cm naisen kanssa. Ei se pituus, vaan paksuus.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olen 188cm ja seukannut 152cm naisen kanssa. Ei se pituus, vaan paksuus.

>simiti<

Noh.. samaa luokkaa on minun ja pujottelijankin pituusero.
        Näin lyhyenä ei ole varaa tuijotella sentteihin.. kaikki ovat pidempiä.

• Anonyymi

Niin riippuu näkökulmasta: jos esim menet lattialle makaamaan, silloin toinen näytää suurelle, laajakuva 9:16 näkövinkkeli.

• Anonyymi

Itse olen 177,5 oleva kääpiö

• Anonyymi

Sukupuuttoon kuolevat, kun ei kelpaa naisille. Näin ajattelee yksi sellainen kääpiö, jolla on periaatteensa. Joku tolkku oltava kerjätessäkin. Ei ole jälkipolville mitään kerrottavaakaan, siksi turha yrittää mitään ja pettyä vaan.

• Anonyymi

Hyvin näkyvät Suomessa kelpaavan, kun suomalaisten keskipituuden kasvu on likimain pysähtynyt.

• Anonyymi

Pitkäsormi, pitkäkynsi, tekokynsi, oikein pitkä 2 metrinen tekokynsi.

• Anonyymi

Näillä on myös modernimpi termi nykyään, "manlet".

• Anonyymi

Tyttöjen villityksiä tehdä itsestään suurempia, kuten tekokynnet ja hiuslisät....

Kunnon villitys tehdä itsestään suurempi.

• Anonyymi

Jaa, kaikki itseäni pidemmät ja mittaiseni on sopivan pituisia miehiä. Naisissa menee itseeni lyhyemmätkin, heitäkin näkyy olevan. 😁

Cool❄️

• Anonyymi

Voisiko jo lopettaa sen pituudesta jauhamisen. Suurimmalle osalle naisia sillä ei ole mitään merkitystä. Nämä aloitukset on aina jotain ätmien paskoja provoja.

• Anonyymi

Niin varmaan ovatkin!

• Charles Chaplin (jotain 165 cm tai sinne päin, RIP)
      Buster Keaton (165 cm tai jotain, RIP)
      Steve Marriott (Small Faces, Humble pie, laulaja, 165 cm, RIP)
      Brian Johnson (AC/DC, 165 cm)
      Agnus Young (157 cm, AC/DC)
      Malcolm Young (160 cm, AC/DC, RIP)

• Ja pituudestaan huolimatta nämä miehet ovat jättiläisiä, siis musiikin ja elokuvan jättiläisiä.

• Anonyymi

Bruno Mars 165 cm, Nick Jonas 168-170cm mikä lienee se oikea pituus.

"160 cm pitkien miesjulkkisten luetteloon kuuluvat Amy Lee, C.cessarr, Jermaine Dupri, Rob Schneider, Moe Howard. Listalla on kuuluisia henkilöitä, kuten näyttelijöitä, käsikirjoittajia, ohjaajia, koomikkoja ja Tämä luettelo miesjulkkiksista, jotka ovat 5 jalkaa 3 tuumaa, sisältää ihmisiä Yhdysvalloista, Englannista, Intiasta, Japanista ja monista muista maista."

Lähde:https://www.thefamouspeople.com/height-5ft-3in-male.php

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"160 cm pitkien miesjulkkisten luetteloon kuuluvat Amy Lee, C.cessarr, Jermaine Dupri, Rob Schneider, Moe Howard. Listalla on kuuluisia henkilöitä, kuten näyttelijöitä, käsikirjoittajia, ohjaajia, koomikkoja ja Tämä luettelo miesjulkkiksista, jotka ovat 5 jalkaa 3 tuumaa, sisältää ihmisiä Yhdysvalloista, Englannista, Intiasta, Japanista ja monista muista maista."

Cool❄️

Amy Lee on nainen käsittääkseni. 😆

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Bruno Marsin tiedän ja Nick Jonasin, kun oli joillain kaudella (ainakin yhdellä, en tiedä onko ollut useammalla) American Voicessa tähtivalmentajana. Muista luetelluista en ole varmaan edes kuullut.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Bruno Marsin tiedän ja Nick Jonasin, kun oli joillain kaudella (ainakin yhdellä, en tiedä onko ollut useammalla) American Voicessa tähtivalmentajana. Muista luetelluista en ole varmaan edes kuullut.

Jep. 😊👍

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Katoin ton linkin ja olihan siellä sitten joitain tuttuja nimiä esim. Charles Aznavour (kuuntelen joskus hänen musiikkiaan), Malcolm Young, Kim Yong il, Paul Simon, Truman Capote (en ole lukenut hänen kirjojaan, mutta hänen kirjaansa perustuu 1960-luvun alussa tehty elokuva "Aamiainen Tiffanylla", jossa pääosassa Audrey Hepburn), Maximilien de Robespierre (oli ranskalainen lakimies ja yksi 1789-1799 olleen vallankumouksen pääjehuista). Ja 2 naistakin oli päässyt listalle =D

• Anonyymi

Ei ole lyhyen naisen mielestä.

• Anonyymi

Valtaosa naisista on reilusti alle 170 cm pituisia, joten tuo pituus ja pienempikin on täysin riittävä. Nimimerkki; kokemusta on.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä ja laiha ei saa olla vaan vatsaa saa olla jonkin verran, mutta ei sellaista pallomahaa.

• Anonyymi

Naisten keskipituus Suomessa on nyt 167 cm, joten hyvin riittää tuokin ja vähän lyhyempikin miehen pituus.

• Anonyymi

Seurustelin vuosia ja olin kihloissakin 172cm pituisen miehen kanssa. Enkä koskaan kokenut häntä liian lyhyeksi, rumaksi tai epämiehiseksi. Itse olen ollut 167 cm pisimmilläni mittauksissa.

Hän oli hyvin sopusuhtainen ja minun makuun varsin kivan näköinenkin. Muuten vaan sellainen hunsvotti ettei pahemmasta väliä, häntäheikki ja epälojaali kaikin tavoin muutenkin. Surkeaa kumppaniainesta.

Cool❄️

• Anonyymi

näin kyllä todellsa ksauniita kukkias kun olin hsmmssdttöjern luonsa kerlytsaidsis yulppssnrjskin :F

• Oikeastaan ihminen on niin pitkä kuin hän pituutensa kantaa.

Mulla oli kerran räyhähenkinen osastonjohtaja (160 cm, ehkä jopa alle).
      Aina kun kävimme käytävällä keskustelua, katsoin häntä rauhallisesti, kuin kiukuttelevaa lasta.
      Tällainen ylenkatse saattoi ärsyttää, sillä olin seuraavissa YT-neuvotteluissa lähtijöiden joukossa. 😀
      Onneksi firmanvaihto oli sulava ja sain jatkaa alalla.

• Sillä väliä, kun sitä on jo naisten (nuorten sellaisten) silmissä jo ihan jätettä joka tapauksessa muutenkin. Siinä ei lihaksetkaan auta.

• Miten pitkä itse olet? Eikö toi oo jo ihan kunnon miehen pituus? Ei kaikkien tarvitse olla 185—> 192

• Anonyymi

Kuka pevkele meitzii disauttelee tääl mä oon uniikki

• Anonyymi

Yki kääpiö minulle siis. En pidä lainkaan pitkistä miehistä. Varsinkin tuolla yli 190- senttisillä alkaa jo rajastaan olemaan huono ryhti.

• Anonyymi

Mitä sitten jos on kääpiö. Sitten on. Minulla ei ole koskaan ollut yli 172 sentin pituista miestä. Enkä ota. Vie kauheesti tilaa ja syö paljon. On 120 sentin levyinen sänky, hyvin mahdutaan. En ole kovin pitkä itsekään.

• Kari Ketonen on esimerkki miellyttävännäköisestä lyhyestä miehestä.

• Anonyymi

Ja Ville (se politikko jota kurmootettiin naisten ahdistelusta). Kivan näköinen pieni heppu.
        Kari on vielä terveesti lihaksikas, on hyvännäköinen.

• Anonyymi

Millainen mies on kääpiö?
      Se ei ole kokoon riippuvaista, lähinnä siihen miten itse käyttäytyy. Suuret ja älykkäät aivot tuottavat lihasmassaa ja pituutta.
      Itse en voi sietää hentoisia pieniä miehiä jotka uhoavasti käyttäytyvät, yhdellä kädellä tapettavien tulisi käyttää enemmän aivojaan.

AV

• Anonyymi

Alle kolmimetrinen on kääpiö jotka pitäis polttaa roviolla.

T: kaunis nainen

• Anonyymi

Heh, outoa huumoria.

• Toinen kivannäköinen lyhyt mies on Steve Carrell. Tänään tuli telkkarista 40 ja neitsyt, ja pidän häntä vähän turhan hyvännäköisenä 40-vuotiaan neitsyen rooliin. Mutta hänellähän useimmiten on vähän sellaisen "pöhkön" rooli suurosassa elokuviaan (mm. Uutisankkuri Ron Burgundy, Dinner with Schmucks) ja sarjojaankin (esim. the Office).

• Anonyymi

Aina, kun jonossa edessä seisoo pitkä mies, tunnen makin katkun nenässäni. Surullista.

• Anonyymi

Onhan pitkät ihmiset kuitenkin jollain tavalla suloisen kömpelöitä. Niitä on mukava tarkkaila mm, kun yrittävät ahtautua autoon. Lyhyempänä saan ihastuksen huokauksia naisten taholta, kun liikun sulavasti ja vilkkaasti pyörähdellen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2926
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2068
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1578
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1298
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1206
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe