Syyttely vai väärinymmärrys

Anonyymi-ap

Moikka, olen ollut avo puolisonikanssa 30 vuotta asuttu 15 vuotta yhdessä. Kerron nyt tarinan joka kärjistyi riidaksi. Mieheni tuli kysymään multa että mistä on tullut nuo kolhut olohuoneen pöytään, sanoin että en tiedä ja kysyin samaa häneltä, hän ei tiedä no sitten hän epäili minun lasten lapsia tehneen ne. Minähän suutuin siitä koska hänkysymyksillään hakee aina syyllistä kaikkiin asioihin vaikka nuo kolhut pöydässä ei mitenkään suuria olleet, mutta halusi löytää syyllisen, sitten hän sanoi minulle että ei tarvii tietää kuka nuo kolhut teki kun minä suutuin. Sanoi että on vaan sellainen sanonta että lapsenlapset sen teki, jota mä en kyllä ymmärrä sitä sanontaa, olemme usein vastaavista asioista riidelleet ja olen sitä mieltä että syylien hakeminen kaikkiin asioihin ei ole tarpeellista koska elämä näkyy kotona. Onko hän jotenkin outo vai minäkö se olen, kertokaa mulle 🤔

6

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulen, että miestäsi ärsyttää paljon nuo kolhut ja ehkä sitten moni muukin asia, jos usein riitaa syntyy. Teidän olisi hyvä opetella keskustelemaan rauhallisella ja rakentavalla tavalla, jossa hän voi suoraan kertoa tuntemuksistaan, mitä mikäkin tilanne herättää, eikä vain itse etsiä helpotusta niihin tavoilla, jotka lopulta vain pahentavat tilannetta. Nyt hän siis luultavasti koittaa helpottaa omaa oloaan tuolla syyllisen etsimisellä.

      Sinun tehtäväsi on sitten vastata tuohon tunteeseen, kertoa ymmärtäväsi sitä ja että sinuakin harmittaa, että häntä ärsyttää. Sitten voitte yhdessä miettiä ratkaisua ongelmaan, voisitteko välttää ärsytyksen aiheita syntymästä, tai vain pohtia asiaa syvemmin niin, että hänkin ymmärtäisi, ettei kaikkia kolhuja vain voi välttää, tai miten vaikeaa se sitten olisi, mitä se oikeasti vaatisi.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­N­­­y­­m­­f­o­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17826412e

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Veikkaan, että jonkun sukset on osuneet siihen pöytään.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu


    • Anonyymi

      No sinä olet outo koska tuollaisesta joutavan päivisestä asiasta tänne viitsit kirjoitella

    • Anonyymi

      Sano seuraavalla kerralla että kappas vain,no niinpäs onkin. Jatka sitten että onneksi meidän elämä ei ole pöydänkolhuista kiinni ja pussaat miestä suulle ja läpsäytät takamukselle silmää iskien. Voit sanoa myös että graaauuhhh ja miauuuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe