Pitäisikö Suomeenkin säätää laki joka kieltää ylupainoisena olemisen😲
Japanissa on laitonta olla reilusti ylipainoinen
– Vuonna 2009 on Japanissa säädetty laki, jonka mukaan on laitonta olla reilusti ylipainoinen yli 40-vuotiaana. Naiset saavat olla lihavempia kuin miehet, mutta siitäkin on laadittu tarkat säädökset. Lain mukaan miesten sallittu vyötärönympärys on alle 78 senttiä ja naisilla sallittu ympärys on alle 88 senttiä. Sumopainista on siis turha haaveilla enää sitten, kun on yli 40-vuotias.
Japanissa on laitonta olla ylipainoinen
7
536
Vastaukset
- Anonyymi
Mielummin pitäis säätää laki että trollit ja kirjoitustaidottomuus julistetaan laittomiksi. Ja hedelmätoffee. Se kun näyttää vaikuttavan aivoihin rappeuttavasti.
- Anonyymi
Onneksi asun Suomessa enkä Japanissa.
- Anonyymi
Japanissa vai 4 prosenttia lihavia täällä 70 prosenttia.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/200803287444514 - Anonyymi
Suomeen pitää tehdä laki joka tekee nysät laittomiksi.
- Anonyymi
85 cm miehillä nno vakuutus nousee
Vähä niinku sakko - Anonyymi
Missä maassa on niin suuria vankiloita, joihin kaikki lihavat laitettaisiin ruumiilliseen työhön ja dieettiin?
Pelkkä sakko ei riitä heidän tapauksessaan, koska roskaruoka maksaa enemmän kuin ravitseva ja heillä tuntuu riittävän siihenkin varoja.
Tupakoitsijat eivät lopeta kielloilla, eikä alkoholistit, eikä huumeriippuvaiset, vaan löytävät uusia tapoja saada riippuvaisuutensa tyydytettyä! - Anonyymi
Laihtuisikohan, jos muuttaisi Japaniin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488