Okei eli siis tarviin apua. Oon 13v ja harrastan cheerleadingia. Flikki ois ihan hyvätaito osata, ees paikkaflikki. Mulla, kun yritän kahdella avulla( eli sillee et kaksi valmentajaa tukee selästä ja heittää jalkoja ) auttaa mua, niin vedän sen iha sairaasti oikeelle. Eli lähen tasajalkaa, mut pääsyn melkeempä pelkästään oikeelle kädelle, koska vedän sen NIIN vinoon. Valkut ei osaa auttaa, ne sanoo et se on uskalluksesta kiinni. Ärsyttää ihan sikana kun ei mua jännitä enää flikin teossa flikki vaan s, että murran tyylii mun oikean käden ku pääsyn aina sillee et kaikki paino on sillä kädellä :(((
AUTTAKAA, MITÄ TEEN?!?!?!😭😭
Flikki menee vinoon
Anonyymi-ap
1
471
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on ihan sama ongelma! Mä sain tehtyä vähän aikaa sitten yhellä avustajalla flikin mut sit aloin menee vinoon. En oo saanu avustajaa pitkään aikaan niin en oo kokeillu, oon vaan harjotellu sikana tekniikkaa. Siltakaato menee suoraan jne mut flikki menee vinoon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026