Mistä Molarille 50 kilonen naisystävä?
Kahtelin A-studion tuossa yhtenä iltana hyvinkin.
Minun veikkaus. Laura Huhtasaari olisi kelpo emäntäehokas Juha Molarille jos on neiti-ihmisiä.
Molari juoksee naisen perässä
32
427
Vastaukset
- Anonyymi
Laura on iso nainen ja uskollisesti miehensä vaimo. Ei mitenkään sopiva tässä tapauksessa. Molari löytää itsekin, eikä tarvitse apua etsintään.
- Anonyymi
Eiköhän Baltsu kaipaisi palstalaisten apua naisen löytämisessä enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Baltsu kaipaisi palstalaisten apua naisen löytämisessä enemmän?
palstallako ollaan naistuntijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palstallako ollaan naistuntijoita?
Palstalla on kaikkien alojen asiantuntijoita. Baltsulle ei kyllä asiantuntijastakaan ole apua tässä aiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla on kaikkien alojen asiantuntijoita. Baltsulle ei kyllä asiantuntijastakaan ole apua tässä aiheessa.
Parhaat juoksun tuntijat ovat parhaita naisten tuntijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla samaa vikaa kuin Blatsulla, naiset luulevat homoksi.
- Anonyymi
Huhta on kova kalijan kittaaja, ei juoksija.
Ja kuten tv:ssä nähtiin, asiaosaaminen totaali NOLLA. - Anonyymi
Kun ME:t tehty, niin eiköhän seuraa löydy.
- Anonyymi
Ietulle yksi seuralainen kiitos
- Anonyymi
Ensin laihutettava ajokoiraksi ja juostava 3.20 maraton, jotta naiset kiinnostuvat.
- Anonyymi
Nykysilikooni-naisoletettu ei hikistä hölkkistä arvosta, e-gamerit ovat ykkösiä siittiöitä luovuttamaan.
- Anonyymi
Naisoletetut eivät kaikki ole enää lapsentekoiässä. Vanhemmat naiset ovat hullaantuneita juoksijoista, joista parhaat ovat tällä kanavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisoletetut eivät kaikki ole enää lapsentekoiässä. Vanhemmat naiset ovat hullaantuneita juoksijoista, joista parhaat ovat tällä kanavalla.
Totta. Täällä ollaan.
- Anonyymi
Oliko juoksemassa eilen? Olisi voittanut oman sarjansa parilla minuutilla lähes päivittäisellä 35min kympin treeni vedolla.
- Anonyymi
Hias reitti sanovat ikämiehet.
- Anonyymi
Köyhälle solakka puoliso tulee halvemmaksi. Venäjältä kun ottaa, niin aatemaailmakin kohtaisi. Mutta mistä hölkkäintoisen löytäisi? Vai onko tarvetta vaan kamerahommiin reitin varrelle?
- Anonyymi
Halvemmaksi tulee hoikka, joka ei juokse. Ei syö koko toimeentulotukea. No 50m spurtin voi juosta, se on hyvää lihaskuntoilua, eikä kuluta juurikaan energiaa.
- Anonyymi
Ei pidä uskoa fantasian naisia. Molle ei saisi ketään, vaikka olisi miljonääri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä uskoa fantasian naisia. Molle ei saisi ketään, vaikka olisi miljonääri.
Kyllähän molle ihan varmasti halutessaan jonkun saisi, mutta itse ainakin ihan suosiolla laittaisin tuohon painolukemaam vielä ykkösen eteen.
- Anonyymi
Hän kylläkin on kirjoittanut olevansa impotentti, joten siitä seurauksena ei riittänyt että oli eristetty omaan huoneeseen - talonmies vei kuitenkin naisen ja erossa meni hopeat ja rannekello. Muuta omaisuutta ei ollutkaan paitsi vaatteet, liperit ja vanha puku ja parit vanhat juoksutossut.
- Anonyymi
Kyllä Molzu hyvinkin voisi saara 50kg naisen, kun vaan vähän meikkaisi kasvoja nuoremmaksi. Ukko näyttää kaheksan kymppiseltä.
- Anonyymi
Molzu on löytynyt luultavasti jonkun viisikymmentä Kilpisen yli 80 vuotta vanhan ikineidon. Hänellä ei ole tietenkään mitään muuta mahdollisuutta, kun itsekin on ruipelo ja kasvoiltaankin näkee kunnon jo romahtaneen lähes tuplasti ikänsä veroiseksi. Miten ihminen voi ylipäätään olla niin huonosti säilynyt. Tuskin edes elimet toimivat, vaan nainen olisi sopiva rollaattorikävelyille.
- Anonyymi
Huhtasaaren sisko presidentti vaaleihin.
- Anonyymi
Molle paljasti twitterissä, että naapurissa kasvatettaisiin kannabista. Jokuhan voisi tiedottaa kaikille naapureille asiasta. Vai olisiko molle vaan sekoittanut parvekkeella polttelun kasvatukseen?
Joka tapauksessa naapureille infoa, että se kolina joka juoksumatosta tulee on mollelta ja molle juuri ilmiantoi sinut julkisesti rikoksesta.- Anonyymi
Eihän Molle juokse juoksumatolla enempää kuin 30 sekuntia videoita varten, joten päiväsaikaan se tuskin on ongelma kenellekään.
Uuden videon perusteella vaihtanut vanhat mustat Pegasukset joihinkin valkeisiin Asicsin kävelykenkiin, joilla koikkelehtii lenkillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Molle juokse juoksumatolla enempää kuin 30 sekuntia videoita varten, joten päiväsaikaan se tuskin on ongelma kenellekään.
Uuden videon perusteella vaihtanut vanhat mustat Pegasukset joihinkin valkeisiin Asicsin kävelykenkiin, joilla koikkelehtii lenkillä.Missä mollevideoita, Instagram yksityinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä mollevideoita, Instagram yksityinen.
Twitterissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Twitterissä
Kappas, olikin julkisena siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappas, olikin julkisena siellä.
Taas moltzu on mennyt täysin metsään kenkä valinnoissa, kun ei ole mitään osaamista. Uudet lenkkarit on Asicsin magic speed kolme. Eivät jalat kestä huonolla tekniikalla ja noilla kengillä montaa lenkkiä.
- Anonyymi
Mollella sekä mies- että naiskaveri. Samassa paketissa. Eli heilastelee miehen kanssa, joka näyttäytyy naisena.
- Anonyymi
Mihin tuo väite perustuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401