..pese pyykkkiä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/75d3db91-edbf-4620-b9cf-a693af5627df
Palstan naisoletettujen mielestä siis noilla perusteilla jo vaimoa hakkaava sovinistip..kiainen vaikka jutussa kyllä sitten ihan hyvin perustelee ja kertoo muuten osallistuvansa perheen töihin.
Teemu on äijä! Ei tiskaa, ei imuroi, ei...
38
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kuittaus unohtui, siis
-harmiseikirj- Niin, Teemu ei myös itkisi täällä naisettomuuttaan, jos niin olisi... hän inhoaa Somea
- Anonyymi
Kuka täällä muka itkee? Teemuhan tosiaan edustaa perinteistä miehen mallia joka arvostaa kun nainen hoitaa naiselle sopivia töitä ja mies miehelle sopivia ihan niin kuin minäkin.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä muka itkee? Teemuhan tosiaan edustaa perinteistä miehen mallia joka arvostaa kun nainen hoitaa naiselle sopivia töitä ja mies miehelle sopivia ihan niin kuin minäkin.
-harmiseikirj-Kukas nainen sulla tekee ne perinteiset naisten homnat? Äitis? 🤣
Disseisback kirjoitti:
Kukas nainen sulla tekee ne perinteiset naisten homnat? Äitis? 🤣
Tättä halmaalitalin kalsongit puhtaana ja silitettynä, ettei vaan pipuli mene luttuun. T:äitilitali...🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kukas nainen sulla tekee ne perinteiset naisten homnat? Äitis? 🤣
Mun on pakko näin sivusta ottaa kantaa tuohon. Mä olen monet kerrat ihmetellyt ja naureskellut, miten osa miehistä osaa ihan hyvin vaikka nyt tuon pyykipesun sinkkuna ollessaan (varvan mamma suostuu loputtomiin poikansa pesulaksi). Sitten se puuha muuttuu jotenkin mahdotoman vaikeaksi kun sama mies päätyy parisuhteeseen. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun on pakko näin sivusta ottaa kantaa tuohon. Mä olen monet kerrat ihmetellyt ja naureskellut, miten osa miehistä osaa ihan hyvin vaikka nyt tuon pyykipesun sinkkuna ollessaan (varvan mamma suostuu loputtomiin poikansa pesulaksi). Sitten se puuha muuttuu jotenkin mahdotoman vaikeaksi kun sama mies päätyy parisuhteeseen. 🤭
Ei mulle pyykinpesu ole ongelma, eikä astioiden pesu kun konehan ne tekee, siivous on hankalaa :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Joo, samoin ruuanlaitto, siivoilu yms. 😁
Minä luulen, että suhteessa moneen mieheen iskee tauti, joka on latinalaiselta nimeltään: Lorvimus catarimus. 🤣- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Minä luulen, että suhteessa moneen mieheen iskee tauti, joka on latinalaiselta nimeltään: Lorvimus catarimus. 🤣Voipi olla oikea diagnoosi. Tosin pienoiseksi miesten puolustukseksi täytyy kuitenkin todeta, että monella naisella taas on tapana, varsinkin suhteen alkuaikoina, suorastaan työntää miestä pois noista kotihommista. Ei siis välttämättä niin, että miestä kiellettäisiin tekemästä, vaan miehen tapoja kritisoidaan jatkuvasti ja asenne on vähän sellanen "anna kun äiti opettaa" tai "pistä lapsi asialle ja tee itse perässä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulle pyykinpesu ole ongelma, eikä astioiden pesu kun konehan ne tekee, siivous on hankalaa :)
-harmiseikirj-Konehan senkin monessa taloudessa pitkästi tekee ... imuri.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Minä luulen, että suhteessa moneen mieheen iskee tauti, joka on latinalaiselta nimeltään: Lorvimus catarimus. 🤣Jos meinaa mies kulkisi perässäni tuolla asenteella, kun teen jotakin, niin kyllä mäkin hyvin nopeasti oppisin, että tehköön ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Tiedätkö mikä siihen auttaa? Kun ei asu kuin sikolätissä, niin ei tarvii niin paljon siivota.
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla oikea diagnoosi. Tosin pienoiseksi miesten puolustukseksi täytyy kuitenkin todeta, että monella naisella taas on tapana, varsinkin suhteen alkuaikoina, suorastaan työntää miestä pois noista kotihommista. Ei siis välttämättä niin, että miestä kiellettäisiin tekemästä, vaan miehen tapoja kritisoidaan jatkuvasti ja asenne on vähän sellanen "anna kun äiti opettaa" tai "pistä lapsi asialle ja tee itse perässä".
No mä käännän kyllä usein tuon idean...😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mä käännän kyllä usein tuon idean...😁
Juu, ei se varmasti vain naisten synti ole. Yleisempi vika vaan kaiketi naisissa, mitä on tullut seurattua. Sitten jos mies on pitkään itsekseen asustellut, niin on varmasti päässyt myös syntymään pinttyneitä tapoja ja toinen pyyhkii pöydänkin väärin. 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Jos meinaa mies kulkisi perässäni tuolla asenteella, kun teen jotakin, niin kyllä mäkin hyvin nopeasti oppisin, että tehköön ite.
Veikkaan, että samassa taloudessa se tekis, jota kaikki sotku vaivaa...
Töissä oon huomannut, että pa.kaa ei siivota, jos se ei ole oma...ennemmin vaikka rakennetaan vaivalla silta sen yli, kun siivotaan. Ja muisti voi tehdä silti tenän...se onkin oma p.ska, nut on mennyt viikko siitä kun sen jätti jälkeensä...näyttää ihan erilsiselle. 🤣Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei se varmasti vain naisten synti ole. Yleisempi vika vaan kaiketi naisissa, mitä on tullut seurattua. Sitten jos mies on pitkään itsekseen asustellut, niin on varmasti päässyt myös syntymään pinttyneitä tapoja ja toinen pyyhkii pöydänkin väärin. 🤣
No mene ja tiedä...???
Mä perustelen kyllä omat tapani toimia...en vain vaadi vailla perusteluja...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Veikkaan, että samassa taloudessa se tekis, jota kaikki sotku vaivaa...
Töissä oon huomannut, että pa.kaa ei siivota, jos se ei ole oma...ennemmin vaikka rakennetaan vaivalla silta sen yli, kun siivotaan. Ja muisti voi tehdä silti tenän...se onkin oma p.ska, nut on mennyt viikko siitä kun sen jätti jälkeensä...näyttää ihan erilsiselle. 🤣No mä tunnen enemmän sellasia pariskuntia, joissa nainen hoitaa kaiken ja viimesen päälle marttyyriasenteella. Itse taas olen sellanen, että hoidan, jos hoidetaan puoliksi. Se mitä se puoliksi oikein tarkoittaa, on sovittelukysymys. Jos toinen vaikka tykkää imuroimisesta ja toinen tiskikoneen täyttämisestä ja tyhjentämisestä niin mitä noita vuoroja puoliksi jakamaan.
Muakin vituttaa siivoaminen, kuten Harmiskin tuossa kertoi. On aina vituttanut ja tulee aina vituttamaan. Ei siinä mitään, jos on itse sotkenut, mutta jos toinen "tahallisesti" lisää sitä siivottavaa, niin se kasvattaa vitutuksen tähtitieteelliseksi. Mä en sinällään ole mikään siivousintoilija ja pieni ekaisuus ei mua haittaa, kunhan on siistiä. Vaan en taatusti kerää yhtään astiaa tai roskaa tai vaatetta, joka on jätetty johonkin lojumaan. Joku raja siinäkin missä määrin palvelua voi odottaa ja tässä taloudessa lapsikin on opetellut keräämään lelujaan heti kun oppi kävelemään. 😎 Anonyymi kirjoitti:
No mä tunnen enemmän sellasia pariskuntia, joissa nainen hoitaa kaiken ja viimesen päälle marttyyriasenteella. Itse taas olen sellanen, että hoidan, jos hoidetaan puoliksi. Se mitä se puoliksi oikein tarkoittaa, on sovittelukysymys. Jos toinen vaikka tykkää imuroimisesta ja toinen tiskikoneen täyttämisestä ja tyhjentämisestä niin mitä noita vuoroja puoliksi jakamaan.
Muakin vituttaa siivoaminen, kuten Harmiskin tuossa kertoi. On aina vituttanut ja tulee aina vituttamaan. Ei siinä mitään, jos on itse sotkenut, mutta jos toinen "tahallisesti" lisää sitä siivottavaa, niin se kasvattaa vitutuksen tähtitieteelliseksi. Mä en sinällään ole mikään siivousintoilija ja pieni ekaisuus ei mua haittaa, kunhan on siistiä. Vaan en taatusti kerää yhtään astiaa tai roskaa tai vaatetta, joka on jätetty johonkin lojumaan. Joku raja siinäkin missä määrin palvelua voi odottaa ja tässä taloudessa lapsikin on opetellut keräämään lelujaan heti kun oppi kävelemään. 😎No aina löytyy niitä, jotka koittaa hyötyä toisista, tai sitten ne ei vaan välitä...🙄
- Anonyymi
Epäonnistuneeksi tuntee itsensä kun persunatseihin liittyi !! Tutkisi vähän natsihistoriaa !
- Anonyymi
Vihreillä on huomattavasti vahvempi kytkös natseihin historian silmissä.
- Anonyymi
Miksi kukaan ottaisi kantaa muiden työnjakoon? Minusta ainakin on aivan sama miten kukakin kotityönsä jakaa. Oleellista lienee ainoastaan, että molemmat osapuolet ovat vallitsevaan tilanteeseen tyytyväisiä. Minä esimerkiksi olen erinomaisen tyytyväinen siihen, että mies ei pesukoneeseen koske. Hän on muutamassa kokeilussaan tuhonnut jokusen vaatekappaleen ja siksipä ei nykyään noihin asioihin sormiaan sotke. Hän tekee muita juttuja.
- Anonyymi
Minkälaisen jutun tekisit itsestäsi harmis? :)
- Anonyymi
Vaikea sanoa, otsikko voisi olla vaikka "Kiltti & kunnollinen harmis tiskaa ja pesee pyykkiä", siivoamisen kanssa on hankalampaa niin en sitä mainitsisi.
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Miehet nyt on rasittavia ylipäänsä. Tekee ne mitään tai. Aina ne jotain jättää älyämättä kuitenkin. 😄
Cool❄️ - Anonyymi
Mä katoin sitä Ylen areenassa olevaa sarjaa, jossa seurattiin ko. herraa. Siinä oli pätkiä heiltä kotoa ja ei siellä nyt ilmeisesti toinenkaan osapuoli nyt ihan siivousfriikki ole. Siis ei siellä sotkuista ollut, mutta ei nyt mitenkään viimesen päälle puleerattukaan. Ei nyt ainakaan sillä tasolla, kuin moni muu kämppä olisi, jos on tieto, että siellä tv-sarjaan kuvataan.
- Anonyymi
Ja hyvin Teemulta näytti ainakin tuon sarjan perusteella tuo lapsenhoito luontuvan, jos ei ollut esitettyjä pätkiä. Että jos mies ottaisi sillä tavalla lapsen haut ja viemiset ja vahtimiset hoitaakseen niin mikäs siinä jos ei tuo koskaan tiskikonetta tai pyykkikonetta käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvin Teemulta näytti ainakin tuon sarjan perusteella tuo lapsenhoito luontuvan, jos ei ollut esitettyjä pätkiä. Että jos mies ottaisi sillä tavalla lapsen haut ja viemiset ja vahtimiset hoitaakseen niin mikäs siinä jos ei tuo koskaan tiskikonetta tai pyykkikonetta käytä.
Noin juuri. Jos mies, kuten tuossa linkatussa artikkelissa sanotaan, jää mm. pääsääntöisesti kotiin kipeän lapsen kanssa ja hoitaa muutenkin paljon lapsia, joita taisi olla 3, niin mitä väliä jollain tiskikoneella, pyykkikoneella tai imurilla on? Aika sekopäisinä harmis naisia pitää, jos lapsiaan hoitava mies olisi " vaimoa hakkaava sovinistip..kiainen". 🙄
PS-edustajan ei tarvitse ymmärtää modernin maailman kotkotuksia, kuten elektroniikkaa.
- Anonyymi
Jos olisi ollut vaaleissa demarien riveissä olisit toista mieltä.🤣
Jokaisessa parisuhteessa sovitaan hommat niin miten ne parhaiten siinä parisuhteessa toimii. Pääasia että hommat menee suht tasan ja kumpikin osallistuu. Se että olis miestentöitä ja naistentöitä on täyttä shaibaa eikä pidä millään tasolla paikkaansa.🙂.
- Anonyymi
Joo, ei tiskaa, ei imuroi, ei pyykkää, mutta vaihtaa vaipat ja hoitaa sairaat lapset. 👍
- Anonyymi
Nainen palvelee miestä jos mies tuo rahaa kotiin ja maksaa kaiken.
- Anonyymi
Persumies ei osaa käyttää kodinkoneita, kun ne ovat liian teknisiä laitteita. Vaihtaa sentään kakkavaipat ja poimii marjoja.
- Anonyymi
Toivottavasti pesee kädet tuossa välissä.
- Anonyymi
Jos olisi tullut vaaleihin demarien listoilta olisit sitä mieltä, että "fiksu äijä ja osaa ottaa rennosti"🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi tullut vaaleihin demarien listoilta olisit sitä mieltä, että "fiksu äijä ja osaa ottaa rennosti"🤣
Osaa ottaa rennosti kun vaihtaa kakkavaippoja? No ajattelutapahan tuokin. Minusta tuo on kuitenkin uhrautumista. Olen sittne varmaan tullut isoäitiini. Hän teki kyllä kaiken muun, mutta vauvan kakat sai hoitaa joku muu. 😂
- Anonyymi
Persu ei tee naisten töitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229