Kaikille naisille pakollinen 15 vuotiaasta 55v vuotiaaksi asti joka päivä no lepopäiväkin hyväksi eli joka päivä 5 tuntia fitness harjoituksia 2 tuntii siivous ja kodinhoitoa ja tunti ruuanlaittoa ja jos lepo päivä kovasta fitness treenistä niin välipäivinä kokkauskoulutusta ja hyvän vaimon ja äidin koulutusta
Olisko hyvä idea
28
128
Vastaukset
Huh huh, minä ehdin jo otsikon ja sen perusteella mitä etusivulla näistä ekoista lauseista pystyi näkemään luulla, että tässä ehdotettiin kaikille naisille pakollisia seksitreenejä.
- Anonyymi
Miksi sinulla heti seksi mielessä mut kai jokainen nainen sekstailla osaa oletko joku seksi hullu tai seksi botti kyl muutakin elämässä on kuin ainainen seksi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulla heti seksi mielessä mut kai jokainen nainen sekstailla osaa oletko joku seksi hullu tai seksi botti kyl muutakin elämässä on kuin ainainen seksi
"oletko joku seksi hullu"
Päinvastoin, en ole osannut kaivata seksiä enää vuosiin. Mutta sun aloitukset on yleensä koskeneet seksiä, että siitä kai tuo oletus syntyi.- Anonyymi
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
"oletko joku seksi hullu"
Päinvastoin, en ole osannut kaivata seksiä enää vuosiin. Mutta sun aloitukset on yleensä koskeneet seksiä, että siitä kai tuo oletus syntyi.Ei kenellekkään muulle tullut seksit mieleen vaan monelle tuli mieleen et opetettais kunnolla mattojen tamppausta ja imurointi tekniikoita yms ja koska olen puhunut seksistä oletko miehen puutteessa
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenellekkään muulle tullut seksit mieleen vaan monelle tuli mieleen et opetettais kunnolla mattojen tamppausta ja imurointi tekniikoita yms ja koska olen puhunut seksistä oletko miehen puutteessa
"ja koska olen puhunut seksistä"
Aika usein kuluneiden kuukausien aikana.- Anonyymi
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
"ja koska olen puhunut seksistä"
Aika usein kuluneiden kuukausien aikana.Mut nyt minun täytyy lähteä tupakille moikka
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17829193n
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Olis tietenkin! Toki kuka sen lystin maksaa? Kun eihän tota kukaan ilmaiseksi tee...
- Anonyymi
Voi kun olisikin aikaa :) Pidän siivoamisesta, sisustamisesta ja ruuan laitosta. Fitness tuntit saat pomppia itse. Meditoin sen ajan, eikä pomputtelusi häiritse
- Anonyymi
Ei fitness tunnit pakollisia et tyttö pysyy kuosissa ja timmit pakarat
- Anonyymi
Ei tietenkään "älypää".
- Anonyymi
Viikonloput olis vapaa päiviä mut haluaisitko pidempiä päiviä ja enemmän kovia fitness treenejä ja kodin töitä vaik 12 tuntisia päiviä
- Anonyymi
Mikäs siinä, jos palkasta sovitaan. 20€/tunti, voisi olla hyvä alku.
- Anonyymi
Elämän koulu eli pakollinen koulu ja yli 55v naiset vois olla kouluttajina eli olis täydellisiä naisia ja vaimoja eli oppia ikä kaikki ja palkkioksi sais iki oman miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän koulu eli pakollinen koulu ja yli 55v naiset vois olla kouluttajina eli olis täydellisiä naisia ja vaimoja eli oppia ikä kaikki ja palkkioksi sais iki oman miehen
Mä en senttiäkään vähemmästä moiseen paskaan liikahda ja onnea vaan yrittäessäsi keksiä perusteita haaveellesi, plus perustuslaista kohtaa, jolla voisit sen toteuttaa. Siihen asti olen yhteiskunnalle paljon hyödillisempi nykyisessä duunissani, että hypi jumppatuntisi ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän siinä sun perseessäsi ole paljon enemmän kavennettavaakin, että menee tunnit parempaan käyttöön, kun hypit ne itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en senttiäkään vähemmästä moiseen paskaan liikahda ja onnea vaan yrittäessäsi keksiä perusteita haaveellesi, plus perustuslaista kohtaa, jolla voisit sen toteuttaa. Siihen asti olen yhteiskunnalle paljon hyödillisempi nykyisessä duunissani, että hypi jumppatuntisi ihan itse.
Jos siitä tulis pakollinen esim emännän koulutus niin et sinä töihin menisi vaan fitness tunneille ja kouluun oppimaan emännän ja vaimo ja äitinä olo koulutusta eli työsi olis kodin ja peheen hoito
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos siitä tulis pakollinen esim emännän koulutus niin et sinä töihin menisi vaan fitness tunneille ja kouluun oppimaan emännän ja vaimo ja äitinä olo koulutusta eli työsi olis kodin ja peheen hoito
Sekin olisi sinulle paljon hyödyllisempää, sähän olet yksi varsinainen ämmä miesoletetuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin olisi sinulle paljon hyödyllisempää, sähän olet yksi varsinainen ämmä miesoletetuksi.
Hamekankaan sulle voisi myös hankkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pääset siitä koulutuksesta eroon kun täytät 55v ja sinusta tulee 15-55v naisille vaikka pyykinpesu opettaja tai vauvanhoito opettaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, yhteiskunta olisi konkurssissa vuoden kuluttua tuosta "uudistuksestasi". Onnea, tuhosit juuri Suomen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pääset siitä koulutuksesta eroon kun täytät 55v ja sinusta tulee 15-55v naisille vaikka pyykinpesu opettaja tai vauvanhoito opettaja
Erinomainen puuha sinulle 😁
- Anonyymi
Ei jeesus mikä turha kuluerä yhteiskunnalle taas tämäkin aivopierusi.
- Anonyymi
Eli kaikki naiset olisivat koko ikänsä pelkkiä kulueriä ja koska olisivat noissa aktiviteeteissä, niin päivähoidot pitäisi silti järjestää, jos nyt kenelläkään olisi edes kaiken tuon keskellä aikaa ja mahdollisuutta lisääntyä. Eihän tuossa tarvitse mitään lastenhoito-oppia, kun ei niitä lapsia kuitenkaan ehdi hoitamaan koskaan.
- Anonyymi
Kyllähän mulla menee monesti 5 tuntia kun katon netistä jumppa ohjeita ja kuinka joku on laihduttanut kuvia. Huh. 🤫
Ei. Ei olisi hyvä idea.
Ihan paska idea itseasiassa.- Anonyymi
Ne on oma rotunsa. Ne.
- Anonyymi
Eli 50-luvulle.
. Nyrkin ja hellan väliin. Ihan Sun omien sanojen mukaan entinen darling.
Entinen.
Mä oon rinsessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666