Huhujen mukaan II-divarista tuli 10-joukkueen sarja. Näin se laji kasvaa ja yhteinen tekeminen kukoistaa.
Miesten divarit 2023
11
1142
Vastaukset
- Anonyymi
Saikohan ECG viime vuonna paljon vastinetta rahoille kun Rojo kävi valmentamassa?
Mihin Rojo hävisi, mitä tapahtui Beginning of a Dynastylle?
Tuliko siitä kuitenkin Beg for players?
ECG, jatkuvaa kitinää jo vuodesta 1979 - Anonyymi
Kuka sieltä luovutti?
- Anonyymi
Kait nuo liitosta joskus kerkiivät aiheeseen paneutua, ehkä ennen juhannusta
- Anonyymi
Lappeenranta poistettu otteluohjelmasta ja sarjataulukosta, joten voisi kuvitella että Lappeenranta heitti pyyhkeen kehään.
- Anonyymi
Kuka noita SAJL "tarinoita "kirjoittaa, joku kesähessu vai?
"Jenkkifutiksen II-divisioona pelataan ensi kaudella 9 joukkueen voimin."
- Käyppä vilkaisemassa sitä lajin tulostiedotusta, niin huomaat että jäljellä on kahdeksan joukkuetta II-divarissa.
"lauantaina klo 14:00 alkaen Kuusaan pallokentällä"
- No ei pelata- Anonyymi
Kesähesut varmaan hoitaisivat paremmin. Nyt ei I-divarin avausotteluun liitto ollutkaan hoitanut kuvausryhmää paikalle, siellä möhlitään nyt kaikkien sarjojen paitsi miesten vaahteran suhteen.
- Anonyymi
Pitäis varmaan palkata joku kuvaaja/tiedottaja 4500€/kk että hommat alkais sujua, niinkuin nyt näyttää onnistvan hienosti tuo naisten mj-tiedotuskin - eiku nehän hävisi ollaan siis hys hys
- Anonyymi
Laji voi hyvin ja on suositumpaa kuin koskaan.
Ei mulla muuta. - Anonyymi
Wolwojjen luopuminen taisi tulla huhujen mukaan
- Anonyymi
Niinhän nuo kertovat omilla sivuillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430