Kauden alkuun vähän yli kuukausi. Miltä näyttävät voimasuhteet divarissa? Kotka vahvistunut viime kaudesta merkittävästi ja huhujen mukaan myös Jyväskylän laariin on satanut pelaajia Mikkeli/Kuopio suunnalta esim. Laajapuro ja Sutinennkirjoittanut sopimuksen Jyväskylään. Vaasan suunnalta hiljaista jos ei lasketa seinäjoki farmia jonka seinäjoelle siirtynyt Ovie varmaan junaillut että pääsee näyttämään kotkan mulkuille. Roosters hevosmiesten tirtotoimiston mukaan aivan kassalla vaikka tekivätkin farmi sopparin turun kanssa. Mutta onko divari kuitenkin kahden kauppa?
Oma järjestys tällä hetkellä
1. Kotka
2. Jyväskylä
3. Vaasa
4. Roosters
Naisten 1 divari 2023
Anonyymi-ap
1
679
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440