Ehkä niin on tarkoitettu

Anonyymi-ap

Että katson vain vierestä kun monet muut löytävät jonkun ja itse pysyn sinkkuna.

23

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä, jotkut eivät kelpaa kenellekään...mutta ainahan voi eläimiä halailla ja niille puhua ja aurinko sentään hellii, kun ei saa miestä, joka hellii.

• Anonyymi

Mä oon mies.

• Anonyymi

Mies Miehelle. Valkovasemiinisi on jo yli 6 vuotta vanhaa. Bakteeripurkki.

• Näin tuo on mennyt jo viimeisen 10 vuoden ajan.

• Anonyymi

Mahtaako eläinkunnassa olla paljon sinkkuja?
      Koskaan en ole nähnyt sinkkuoravaa tai -varista.

• Eläimet ovat niin fiksuja. Jos söpö, sukukypsä, pikkuorava ei saa keväällä suurta alfaurosta, se hyväksyy kumppaniksi nälkiintyneen lajitoverinsa. Ihminen on oravaa nirsompi.

• Kohtalo-uskovaiset eivät halua ottaa vastuuta omasta elämästään kokonaisvaltaisesti.

• Anonyymi

No kuka nyt on löytäny kenet?

• Anonyymi

Pysyt tulevaisuuskin sinkkuna. Jos aikaasi vaan kulutat tällä palstalla?Eikö ole työtä? Opiskelu paikaa ,viitaten kirjotus aikasi? Hyvin olist voinut lähteä ulos ulkoilee.Kävely on ilmaista ja kohdata ulkona vaikka kivan miehen,joka ulkoilutaa koiraa.Juttu alkaa kun kysyt saako silitää?

• Anonyymi

Mä oon mies.

• Anonyymi

Pysyyhän sitä sinkkuna, jos kukaan ei kelpaa ja aina etsii toisesta vain vikoja eikä näe ollenkaan niitä hyviä puolia.

• Niin minäkin luulen, että se minulle tarkoitettu mies tästä läheltä on jäänyt ratikan alle tai jotain.
      Vihaan ratikkaa.

• Anonyymi

Vain persut ja maalaiset vihaavat ratikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain persut ja maalaiset vihaavat ratikkaa.

Tampereella kaikki joiden bussiyhteydet meni vaikeiksi ratikan vuoksi.
        Eli yli 500 metriä kun olet sivusuuntaan kiskosta, niin melkein pelkkää haittaa. Asunnon arvokaan ei enää tuon vyöhykkeen ulkopuolella sanottavasti noussut.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli yli 500 metriä kun olet sivusuuntaan kiskosta, niin melkein pelkkää haittaa. Asunnon arvokaan ei enää tuon vyöhykkeen ulkopuolella sanottavasti noussut.

-keinovaginamies-

Vaikeuttiko ratikka tekopiIIukauppaa?

• Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Juuri näin. Bussiyhteydet huononivat, joten yksityisautoilu on pakollista, kun kulkee arkisin poikittaisliikenteessä eikä just raikkalinjojen suunnassa. Lisäksi sekä ratikan rakentaminen että toiminta nimenomaan haittaa yksityisautoilua. - Pelkkä turha kustannus veronmaksajille 🙄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Juuri näin. Bussiyhteydet huononivat, joten yksityisautoilu on pakollista, kun kulkee arkisin poikittaisliikenteessä eikä just raikkalinjojen suunnassa. Lisäksi sekä ratikan rakentaminen että toiminta nimenomaan haittaa yksityisautoilua. - Pelkkä turha kustannus veronmaksajille 🙄

Mulla oli tosi raskas maarakennustyö 2018. Ja matkustin tampereelle aina viikonloppusin kattoon ratikka työmaata. Niin se jälkeen se oma työmaa taas tuntu helpommalta verrattuna tohon ratikkatyömaahan. Että se oli mulle tosi tärkee juttu. Se kuitenkin on onnen kauppaa pariituuko vai ei, mutta se ei ollu mun oma syy, että mun piti johtaa työmaata ilman suunnitelmia. Ja sitten kun se arkkitehti lopulta tuli, niin se kaks tuntia suunnitteli ja yhden kaivon koron oli laskenu ja sitten kun mä kysyin että miten mä autotallin rakennan tohon rinteeseen kun siinä on kahden metrin korkoero, niin se sano vaan ohhoh.
        JeroP

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli tosi raskas maarakennustyö 2018. Ja matkustin tampereelle aina viikonloppusin kattoon ratikka työmaata. Niin se jälkeen se oma työmaa taas tuntu helpommalta verrattuna tohon ratikkatyömaahan. Että se oli mulle tosi tärkee juttu. Se kuitenkin on onnen kauppaa pariituuko vai ei, mutta se ei ollu mun oma syy, että mun piti johtaa työmaata ilman suunnitelmia. Ja sitten kun se arkkitehti lopulta tuli, niin se kaks tuntia suunnitteli ja yhden kaivon koron oli laskenu ja sitten kun mä kysyin että miten mä autotallin rakennan tohon rinteeseen kun siinä on kahden metrin korkoero, niin se sano vaan ohhoh.
        JeroP

Sehän oli sitten hyvä juttu sulle se ratikkatyömaa 🤣 Että aina vähän helpottaa kun jollakulla toisella menee vielä huonommin 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Ennen ratikkaa tuli viikottain käytyä keskustassa. Nyt kaikki asiat tulee hoidettua lielahdessa. Ratikka pilas koko kotikaupungin.🤬

• Anonyymi

Noin se menee trolleilla.

• Anonyymi

Sinkkuus loppuu kun baariin menee.

T: viinamies

• Anonyymi

Mistä sinä tiedät noin varmasti, että sinkkuus loppuu?
        Baareissa on paljon heitä, jotka örveltää humalassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3285
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3053
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1852
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1787
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1399
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe