Vassut ryyppää valtion piikkiin kertoo tutkimus🍻
Alkkohooli
19
1580
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset ryyppää yhteis- ja toiset jakokunnan piikkiin.
- Anonyymi
Minä juon toisten kaljaa ja röyhtäilen kuuluvalla äänellä.
- Anonyymi
Minæ jüőn tźékkilæistæ kªljªª
- Anonyymi
Minä kunnan piikkiin
- Anonyymi
Minä käytän ite giljua.
- Anonyymi
Minä pulputan marjaviiniä.Ja siemailen sitä pikkurilli pystyssä hienosta viinilasista upealla terassillani.
- Anonyymi
Näkyykö sieltä terassilta missä mahtaa olla hevosen kuivalihavelli kattila??
- Anonyymi
Batteryä kouluun
- Anonyymi
Eikö ole limu automaattia??
- Anonyymi
Hevosen kuivalihavellin kanssa sopii mainiosti pieni terävä snapsi.
- Anonyymi
Milloin on kaiken kansan kiljupönttö pileet? Eikö olisikin hyvä jos sellaiset järjestettäisi? Kuka järjestäisi? Vuosittainen kuukauden kestävä tapahtuma .kilju virtasi vuolaana virtana.Olisi niin mukavaa kiljun voimalla viettää aikaa ystävien kanssa.
- Anonyymi
300 euroa
- Anonyymi
Mikä siis oli 300€? Kiljupönttökö? Paljon siinä on kiljua?
- Anonyymi
Onko kiljut käymässä? Nyt on kiire kiljun käymisen aloittamiseen! Missä pidetään kaiken kansan keskuudessa kiljuilujuhlat?
- Anonyymi
Toivottavasti pian pidetään ja samalla hevosen kuivalihavellin nauttimishetki!
- Anonyymi
Oletteko nauttineet vettä väkevämpää viime aikoina?
- Anonyymi
Olen ja runsaasti olenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja runsaasti olenkin.
Mikä sopisi hevosen kuivalihavellin kanssa?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sopisi hevosen kuivalihavellin kanssa?
Lokakuuta on kyllä ihan ok jos joku haluaa tehdä jotain piristävää vaihtelua arkeen eli kostutetaan joka kerta kädet. Ravintolat lähellä kohdetta me on liian vähän joko taas tuli näitä asioita et pihaan pääse mihinkään valtio ajaa ladullakin ei ole tullut mieleen pelätä mitä siellä tehdään aamusta iltaan asti.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2347047Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on303696PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23288Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663051Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,992733Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven52633IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-362366Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.412126- 541851
- 961791