Kauniiden naisten ei tarvitse meikata

Anonyymi-ap

Mutta kauniita naisia on ehkä yksi miljoonassa joten se on aika vähän. Loput 999 999 naista meikkaa koska peittävät sillä rumuutensa.

85

91

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eipä niistä kauniista naisisita juuri kukaan itse itseään kauniina pidä.

• Anonyymi

Aijaa. 😆 no saat pitää mielipiteesi . Meikillä toki voi luoda vielä parempaa. Ja miksi ei loisi? Meikki nuorentaa ja on taiteen yksi laji. Minä himomeikkaajana en meikeistä luovu ettei meikit maailmasta lopu😄🤭💩👍

• Anonyymi

Mutta kun maailman väestöstä n. 3,824 miljardia on naisia. 🤔

• Kun nainen rajaa kajaalilla kevyesti silmänsä, se riittää.
      Luomiväri on liioittelua, sopii johonkin surrealistiseen karnevaaliin.

• Anonyymi

Jaahas. minusta taas pikemmin kajaali on se karvevaalimeikki ja liiottelua ja kevyt luomiväri riittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaahas. minusta taas pikemmin kajaali on se karvevaalimeikki ja liiottelua ja kevyt luomiväri riittää.

Riippuu varmaan silmistä. En ole perehtynyt meikkaamiseen vaikka kerran kajaalia kokeilin.
        Onko se niin että suuret avoimet silmät kauniistuu rajaamalla, kapeat silmät eivät rajausta kaipaa?

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Riippuu varmaan silmistä. En ole perehtynyt meikkaamiseen vaikka kerran kajaalia kokeilin.
        Onko se niin että suuret avoimet silmät kauniistuu rajaamalla, kapeat silmät eivät rajausta kaipaa?

No minista se on noin ihan kaikilla ja kajkilla. Kajaali on aina liikaa, muuhun kuin johonkin juhlameikkiin, luomiväriä taas ei välttämättä edes huomaa.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Ja tuo nyt riippuu täysin siitä miten rajaa, millä rajaa ja mihin kohtaan rajaa, että mikä se visuaalinen efekti on.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tuo nyt riippuu täysin siitä miten rajaa, millä rajaa ja mihin kohtaan rajaa, että mikä se visuaalinen efekti on.

Kuulostaa vaikealta. Minulla on avoimet silmät, mutta en saanut niihin kaivattua terävyyttä rajaamalla. Tosin pikkusisko (tuolloin 12v.) meikkasi minut.

Viiksien kanssa kajaali ei ainakaan sovi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin käytän joka päivä kajali, mutta luomivärinä vain ihonväristä, jos lainkaan.

En usko että se on räikeä. Eksä ei edes sitä huomannut, vaan väitti minun olevan aina samannäköinen (meikkaamattomanakin).

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin käytän joka päivä kajali, mutta luomivärinä vain ihonväristä, jos lainkaan.

En usko että se on räikeä. Eksä ei edes sitä huomannut, vaan väitti minun olevan aina samannäköinen (meikkaamattomanakin).

En minäkään erota onko puolisolla rajausta. En edes 10 cm päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten on sokea tai käytät vaaleaa rajausta. Rajaamalla tulee oikeastaan aina meikattu look, luomivärin taas saa helposti täysin "meikkaamattoman" näköiseksi.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

En minäkään erota onko puolisolla rajausta. En edes 10 cm päästä.

Se ei varsinaisesti yllätä. Eihan miehistä iso osa meikkiä näe ja kuvittelevat nude meikin meikittömyydeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei varsinaisesti yllätä. Eihan miehistä iso osa meikkiä näe ja kuvittelevat nude meikin meikittömyydeksi.

Voisko tähän linkata taas tän vanhan tutun https://www.facebook.com/9gag/photos/a.109041001839/10158610539781840/?type=3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten on sokea tai käytät vaaleaa rajausta. Rajaamalla tulee oikeastaan aina meikattu look, luomivärin taas saa helposti täysin "meikkaamattoman" näköiseksi.

Tummahkot hiukset, ja käytän joka mustaa tai tummanruskeaa. Tärkeitä ettei tee suttuisia rajauksia epävarmalta kädellä. Koko ikänsä tehneenä tämä ei tuota ongelmia.

Joskus ne on kivan näköisiä myös miehillä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tummahkot hiukset, ja käytän joka mustaa tai tummanruskeaa. Tärkeitä ettei tee suttuisia rajauksia epävarmalta kädellä. Koko ikänsä tehneenä tämä ei tuota ongelmia.

Joskus ne on kivan näköisiä myös miehillä :)

Ja kajalit eivät saa leviä pitkin silmänalusia päivän aikana. Tähän tarvitaan laadukkaampia, tai paremminkin käytössä testattuja hinnasta riippumatta.

• No jaa. Kauneus on katsojan silmissä.
      Suuri osa naisista kyllä ennemminkin korostaa meikillä kauniita kohtia kuin varsinaisesti peittää mitään.

• Anonyymi

Jotkut tatuoi ihoaan,peittää jopa koko kropan. Toiset meikkaa? Mitä siitä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Etsikää oman mielen mukainen,älkää muunlaisia jalkoihin polkeko. Se on heikkoutta se.💩

• Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tatuoi ihoaan,peittää jopa koko kropan. Toiset meikkaa? Mitä siitä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Etsikää oman mielen mukainen,älkää muunlaisia jalkoihin polkeko. Se on heikkoutta se.💩

Niinpä. Suurin osa naisista kuitenkin tekee niin juurikin siksi, että tuntee olonsa hyvältä näin. Ei siihen muiden hyväksyvää katsetta tarvita.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Niinpä. Suurin osa naisista kuitenkin tekee niin juurikin siksi, että tuntee olonsa hyvältä näin. Ei siihen muiden hyväksyvää katsetta tarvita.

Tietysti sitä itsekin pitää sellaisista, jotka pitävät tällaisena kuin on. Muistan vain joskus tosi nuorena pelotellun meikkaamisella, että se vanhentaa. Ei ainakaan iho ole kärsinyt, päinvastoin. Voihan ne varoitusten syyt olla muuallakin. Täysin keskenkasvuinen saattaa meikattuna joutua epätoivotuille huomiolle alttiiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti sitä itsekin pitää sellaisista, jotka pitävät tällaisena kuin on. Muistan vain joskus tosi nuorena pelotellun meikkaamisella, että se vanhentaa. Ei ainakaan iho ole kärsinyt, päinvastoin. Voihan ne varoitusten syyt olla muuallakin. Täysin keskenkasvuinen saattaa meikattuna joutua epätoivotuille huomiolle alttiiksi.

Jos meikkaa, täytyy tietenkin huolehtia hyvästä puhdistuksesta. Sitä olen tyttärelleni aina painottanut.
        Minulla on aina ollut tosi huoleton iho, eli ei juurikaan finnejä tai muutakaan peitettävää, joten harvoin käytän muuta kuin kajalia, ripsaria ja huulipunaa. - Pari kertaa vuodessa käyn ammattilaisella meikissä, jos on sellainen tilaisuus, että haluan ihan kunnon meikin pohjustuksineen päivineen. 🙂
        Onhan sitä tietty vähän toisen näköinen, kun ammattilainen on meikannut 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Jos meikkaa, täytyy tietenkin huolehtia hyvästä puhdistuksesta. Sitä olen tyttärelleni aina painottanut.
        Minulla on aina ollut tosi huoleton iho, eli ei juurikaan finnejä tai muutakaan peitettävää, joten harvoin käytän muuta kuin kajalia, ripsaria ja huulipunaa. - Pari kertaa vuodessa käyn ammattilaisella meikissä, jos on sellainen tilaisuus, että haluan ihan kunnon meikin pohjustuksineen päivineen. 🙂
        Onhan sitä tietty vähän toisen näköinen, kun ammattilainen on meikannut 👍

Näyttääkö ammattilaisen käsittelyn jälkeen rakkauden ammattilaiselle?

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttääkö ammattilaisen käsittelyn jälkeen rakkauden ammattilaiselle?

Ei välttämättä, vaikka meikin sävy olisikin nude 😄

• Anonyymi

Nainen on aina kaunein saunasta tultuaan, suihkun puhtaana ja nasu punaisena.

AV

• Kauneus on katsojan silmissä. 😍

Sanoisin tähän, että vaikka en joka päivä meikkaa silti on kumminkin aina välillä kiva laittautua edes vähän.. eli suotakoon se kaikille naisille ja miksei myös miehille.. enkä usko että jokainen meikkaava ajattelee olevansa ruma 🤗

• Anonyymi

Moni nainen on seksikäs ja kaunis mut meikkaus kuuluu naiseuteen ja on naisten asioita eli luonnollinen juttu ja naiset saa meikata

• Anonyymi

Eli loput voidaan kaasuttaa hengiltä

• Jokaisella on omat kauneusihanteensa. Onneksi kaunis ihminen saa halutessaan meikata aivan kuten vähemmän kauniskin, jos niin haluavat.
      Eikä siihen ole kenelläkään nokan koputtamista. 🤩💄👾

• Anonyymi

Ja mistäköhän sinä sen tiedän, kun niillä meikatuilla naisilla on meikit naamallaan?

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Mahtaakohan aloittaja olla edes nähnyt miljoonaa naista ilman meikkejä?

• Anonyymi

Sit on niitäkin naisia, jotka harvemmin meikkaa ja vähät välittää mitä muut ajattelee. Mun nassu, mun päätös.

• Anonyymi

He on varmaan sit niitä kauniita naisia, kun kerta vaan rumat meikkaa. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He on varmaan sit niitä kauniita naisia, kun kerta vaan rumat meikkaa. 🙂

No jaa, enpä tiedä tosta. Suotta sutata, lopputulos siitä juuri muutu. Kattokoon kukin miten haluaa. Eipä siihen voi vaikuttaa, miten muut ittensä näkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa, enpä tiedä tosta. Suotta sutata, lopputulos siitä juuri muutu. Kattokoon kukin miten haluaa. Eipä siihen voi vaikuttaa, miten muut ittensä näkee.

Pakoohan se on olla noin, ku alottaja kerta niin sanoo. Mitä me ollaan hänen kauneustajuaan kiistämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakoohan se on olla noin, ku alottaja kerta niin sanoo. Mitä me ollaan hänen kauneustajuaan kiistämään.

Ai joo. Totuus löytyy palstalta. Lähes unohdin.

• Anonyymi

Itse en ole ikinä meikannut. En koe että pitäis alkaa meikata. Kenen takia? Mun miespuoliset ystävät eivät ole koskaan sanoneet että näyttäsin paremmalta jos meikkaisin. Tosin en ole naisellinen muutenkaan paitsi että minulla on pitkät hiukset. Mulla on ruusufinni ja en koe että pitäisi alkaa peittämään sitä. Nuorempana ennen kuin sain diagnoosin koitin peittää ruusufinniä. Mielummin olen ikäsitäni nuoremman näköinen kuin alkaisin meikkaa. Olen siis jo keski-ikäinen. Ei tartte meikata näyttääkseen nuoremmalta kun näyttää ilmankin jo nuoremmalta.Ihmiset yllättyvät kun sanon olevani jo 46. 11 vuotta sitten kun ostin alkoholia niin kysyttiin paperit. Koska ei ollut henkkareita mukana niin mulle ei myyty.

• Anonyymi

Meikeistä on haittaa luonnolle ja vesille koska naiset pesee niitä kemikaaleja pois naamasta ja ne sitten veteen sekoittuu. Meikit pitää kieltää kaikkialla.

• Anonyymi

Ei kannata kieltää.

Naisille suotakoon meikkaus, meillä miehillä on helpompaa, riittää jos löytää vaatekaapista reiättömät sukat ja puhtaat alkkarit, käy suihkussa ennen niiden pukemista ja eikun treffeille.

Ps. muista langata kengät tai puhdistaa ne. Naiset ovat joskus kenkäfriikkejä, käytä mustia, se on neutraali väri "kun isäkin käytti".

AV

• Anonyymi

Nonni. Susta seuraava Vihreiden pressaehdokas.

En äänestä sua.

• Anonyymi

Olen meikannut kakskymppisestä joka pvä. Minulla on tytär,joka ei meikkaa. No,niin söpis on ettei sellaista tarviskaan. Harmi vaan miehille kun tykkää naisista.💩

• Anonyymi

Mielestäni naiset ovat kauneimmillaan luonnollisina, ilman meikkiä. Silloin nainen on oma itsensä, ilman naamioita, puhtaimmillaan. Se on mielestäni kaunista.

Mielestäni myös meikkiä voi olla kaunista ja jokaisella on oikeus ehostukseen siinä missä.olla myös ehostautumatta. Itse meikkaan aina jos lähden jonnekin ihmisten ilmoille. Se antaa jotenkin freesimmän olon, tuntuu että olen valmiatsutuneempi päivään ja tunnen oloni itsevarmemmaksi kuin ilman meikkiä. Meikkaan arkisin kevyesti, hieman meikki/peitevoidetta, kiinnitys puuterilla, kevyt poskipuna, nude luomiväri, huomaamaton rajaus, ripsari, kulmiin hieman väriä ja huuliin riittää huulirasva. Monta tuotetta, mutta lopputulos luonnollinen. Ehkä sitten peitän tuolla rumuuteni, ei minua haittaa myöntää, että meikkaan, koska haluan näyttää ulkoisesti edustavammalta.

• Anonyymi

Miksi pitäis meikata jos tarkoituksena on käydä lähikaupassa? Kun en meikkaa niin olen aina heti valmis tapaa kaverin. Ei tartte sanoa että nähään kahden tunnin kuluttua kun pitää meikata ja laittaa hiukset. Mutta jos haluaa tehdä vaikutuksen miehiin niin ne meikkaa jotka kokeee että on kauniimpi silloin.

• Anonyymi

Paskat mistään miehistä. Ei se niin mene. Se on periaate. Elämäntapa . Mitä te miehet luulette olevanne että täällä teidän pillin mukaan tanssitaan? Ja paskat.

• Anonyymi

Ei tarvi meidän vähemmän kauniidenkaan. On vaan sellainen mitä on ihan luomusti.

Cool❄️

• Miten niin vähemmän kauniiden? Ei pidä paikkaansa ystäväiseni.😊.

Mun mielestä liika meikki on rumaa. Mieluummin vähän vähemmän kuin liian paljon. Tai ei ollenkaan. Luonnollinen on kaunista. Toki on myös kauniita ja upeita meikkejäkin olemassa jos ne hienosti tehdään mutta mä pidän luonnollisesta lookista ite enemmän.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Miten niin vähemmän kauniiden? Ei pidä paikkaansa ystäväiseni.😊.

Mun mielestä liika meikki on rumaa. Mieluummin vähän vähemmän kuin liian paljon. Tai ei ollenkaan. Luonnollinen on kaunista. Toki on myös kauniita ja upeita meikkejäkin olemassa jos ne hienosti tehdään mutta mä pidän luonnollisesta lookista ite enemmän.🙂.

Niinno en ole kaunis, en ole ollut edes nuorena kaunis. Enkä ole välittänyt meikata, kuin korkeintaan kulmat, ripset, kevyt puuteri mikäli on ollut kovin kalpea yleensä ei edes sitä ja huulikiilto tai huulirasva. Sillä hyvä.

Nyt ei ole vuosiin ollut meikkejäkään, vanhentuneet meni muksujen meikkipäille. Huulipunat yms. härskiintyvä roskiin. Kun en niitä ikinä viittinyt käyttää ehti mennä pilalle. 🙂

Joo, minäkin tykkään ihmisen lärvistä meikittömänä enemmän. Meikki saa näyttämään niin keinotekoiselle.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinno en ole kaunis, en ole ollut edes nuorena kaunis. Enkä ole välittänyt meikata, kuin korkeintaan kulmat, ripset, kevyt puuteri mikäli on ollut kovin kalpea yleensä ei edes sitä ja huulikiilto tai huulirasva. Sillä hyvä.

Nyt ei ole vuosiin ollut meikkejäkään, vanhentuneet meni muksujen meikkipäille. Huulipunat yms. härskiintyvä roskiin. Kun en niitä ikinä viittinyt käyttää ehti mennä pilalle. 🙂

Joo, minäkin tykkään ihmisen lärvistä meikittömänä enemmän. Meikki saa näyttämään niin keinotekoiselle.

Cool❄️

Meikkipussiin jäi vain läjä erilaisia korviksia ja nenäkoruja. Muutama kaulakoru. Mitä en pidä niitäkään. Nekin joutaa lapsilleni mikäli joskus tarviivat.

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Kyllä säkin kaunis olet vaikka et sitä itse uskoisikaan. Kauneutta on niin paljon erilaista ja eri asiat on kauniita eri ihmisille. Kyllä mä ainakin pidän sua kauniina ainakin niiden kuvien perusteella mitä oon nähnyt. Se on mun mielipiteeni.😊.

Ja joo jotenkin liika meikki luo semmoisen just keinotekoisen vaikutelman.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä säkin kaunis olet vaikka et sitä itse uskoisikaan. Kauneutta on niin paljon erilaista ja eri asiat on kauniita eri ihmisille. Kyllä mä ainakin pidän sua kauniina ainakin niiden kuvien perusteella mitä oon nähnyt. Se on mun mielipiteeni.😊.

Ja joo jotenkin liika meikki luo semmoisen just keinotekoisen vaikutelman.🙂.

Jos oot nähnyt niitä muokattuja, niin niissä sen muokkauksen ansiosta olen voinut kauniskin olla. Ilman en. 🙂

Toki kauneuskäsityksiä on yhtäläillä kuin on ihmisiäkin, mutta oma mielipiteeni on, kauniista kaukana ja minua se ei ole haitannut koskaan, kun mulle kauneus ei ole itseisarvo enkä edes varsinaisesti pidä ajatuksesta olla kaunis.

Femiinit on kauniita tai tykkää olla. Mä en, pidän naamastani enemmän androgyynimpänä.

Juu, turhamaistahan se meikkaaminen on, ei mikään välttämättömyys.

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Jos oot nähnyt niitä muokattuja, niin niissä sen muokkauksen ansiosta olen voinut kauniskin olla. Ilman en. 🙂

Toki kauneuskäsityksiä on yhtäläillä kuin on ihmisiäkin, mutta oma mielipiteeni on, kauniista kaukana ja minua se ei ole haitannut koskaan, kun mulle kauneus ei ole itseisarvo enkä edes varsinaisesti pidä ajatuksesta olla kaunis.

Femiinit on kauniita tai tykkää olla. Mä en, pidän naamastani enemmän androgyynimpänä.

Juu, turhamaistahan se meikkaaminen on, ei mikään välttämättömyys.

Cool❄️

Osa oli muokattu mutta se yks kokovartalokuva ei niin muokatulta vaikuttanut ainakaan. Mulle kauneus on aina vähän kuin kokonaisuus ja millainen tunne mulle tulee juuri siitä ihmisestä. Vaikka siis en näkisi kuin kuvan enkä mitään muutakaan tietäisi. Ja muutenkin haluaisin nähdä sen kauneuden mikä on sitä pelkkää pintaa syvemmällä. Esimerkiksi katse ja silmät ja ilme voi vaikuttaa paljon enemmän kuin pelkät fyysiset piirteet.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cool❄️

Tuosta saa ristiriitaisen kuvan linkkaamasi musiikin kanssa. Useissa on barbie-kasvoisia blondattuja naisia photoshopattuine peppuineen, tekoripsineen ja samaan muottiin meikattuine naamoineen. Koko musiikki saattaa olla joskus vartalon esittämisen varassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta saa ristiriitaisen kuvan linkkaamasi musiikin kanssa. Useissa on barbie-kasvoisia blondattuja naisia photoshopattuine peppuineen, tekoripsineen ja samaan muottiin meikattuine naamoineen. Koko musiikki saattaa olla joskus vartalon esittämisen varassa.

Minkäs minä voin musiikkivideoille, kun musiikista satun tykkäämään. En ole saanut itse niitä muijia siihen valita.

🤷🏼‍♂️

Cool❄️

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Osa oli muokattu mutta se yks kokovartalokuva ei niin muokatulta vaikuttanut ainakaan. Mulle kauneus on aina vähän kuin kokonaisuus ja millainen tunne mulle tulee juuri siitä ihmisestä. Vaikka siis en näkisi kuin kuvan enkä mitään muutakaan tietäisi. Ja muutenkin haluaisin nähdä sen kauneuden mikä on sitä pelkkää pintaa syvemmällä. Esimerkiksi katse ja silmät ja ilme voi vaikuttaa paljon enemmän kuin pelkät fyysiset piirteet.🙂.

Vartaloa en ole muokannut koskaan, vain kasvoni. 🙂

Vartalo on mitä kuvassa näkyy.

Joo, henkinen kauneus se mullakin sen kuvan koostaa. Silmät on sielunpeilit. Kaikilla.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs minä voin musiikkivideoille, kun musiikista satun tykkäämään. En ole saanut itse niitä muijia siihen valita.

🤷🏼‍♂️

Cool❄️

Yleensä etsin ja linkitän lyriikoilla just siks, kun ei ne ihmiset videoilla kiinnosta. Kaikkia ei vaan löydy hyvä tasoisina teksteillä. Youtubelta ainakaan.

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Vartaloa en ole muokannut koskaan, vain kasvoni. 🙂

Vartalo on mitä kuvassa näkyy.

Joo, henkinen kauneus se mullakin sen kuvan koostaa. Silmät on sielunpeilit. Kaikilla.

Cool❄️

Näin se on. Olit sitten fyysisesti kuinka sopusuhtainen ja symmetrinen kasvoistasi ja ruumiiltasi mutta jos olet paha, ilkeä, katkera ja muita halveksiva se näkyy myös silmistä, kasvoilta ja ruumiinkielestä ja rumentaa tosi rumaksi ihmisen kuin ihmisen.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Näin se on. Olit sitten fyysisesti kuinka sopusuhtainen ja symmetrinen kasvoistasi ja ruumiiltasi mutta jos olet paha, ilkeä, katkera ja muita halveksiva se näkyy myös silmistä, kasvoilta ja ruumiinkielestä ja rumentaa tosi rumaksi ihmisen kuin ihmisen.🙂.

Mutta coolhan on eläväinen ja upea, mutta pysähtyneet muovinuket musavideoissaan ei niinkään. Se on kaksi eri asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta coolhan on eläväinen ja upea, mutta pysähtyneet muovinuket musavideoissaan ei niinkään. Se on kaksi eri asiaa.

Niinhän hän on. Ehdottomasti. Sä nyt ilmeisesti oot ymmärtänyt mun vastauksen hänen kommenttiin aivan väärin. Se ei liity häneen millään tavalla vaan on esimerkki siitä kuinka paljon se millainen ihminen on vaikuttaa myös siihen kuinka kauniina esimerkiksi mä ite sen ihmisen näen.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkkaan sulle sellaisen videon millainen kroppa on mun makuun. Ei näytä kovin keinotekoiselta, vaikka meikkiä onkin.

https://youtu.be/PPSC2yKfK2M

Videoi voi vaatia sisäänkirjautumisen.

Cool❄️

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Juu, rumaa sisintä ei pelasta mikään. Auttamaton paikka. Olis mukavaa, kun ihmiset panostaisi sisimpänsä kauneuteen enemmän kun lärviinsä ja ulkonäköönsä ylipäänsä.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkkaan sulle sellaisen videon millainen kroppa on mun makuun. Ei näytä kovin keinotekoiselta, vaikka meikkiä onkin.

https://youtu.be/PPSC2yKfK2M

Videoi voi vaatia sisäänkirjautumisen.

Cool❄️

Ja näissä tykkään musiikista, se millaisia naisia videon tekijä on valinnut, sille en voi mitään. On siellä joukossa monesti todella upeitakin, jotka ei ole tehtyn näköisiä. Ovat vaan vielä nuoruuttaan timmejä. Kauniita vartaloita.

https://youtu.be/cWhxcOTzoIo

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, rumaa sisintä ei pelasta mikään. Auttamaton paikka. Olis mukavaa, kun ihmiset panostaisi sisimpänsä kauneuteen enemmän kun lärviinsä ja ulkonäköönsä ylipäänsä.

Cool❄️

Kyllä, se ei olis yhtään huono juttu. Vois olla kaikilla taas hieman mukavempaa olla ja elää.🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näissä tykkään musiikista, se millaisia naisia videon tekijä on valinnut, sille en voi mitään. On siellä joukossa monesti todella upeitakin, jotka ei ole tehtyn näköisiä. Ovat vaan vielä nuoruuttaan timmejä. Kauniita vartaloita.

https://youtu.be/cWhxcOTzoIo

Cool❄️

Tanssimalla saa kauniin kropan, voin suositella sitä kaikille tanssimaan kykeneville. Lihakset muotoutuu kauniisti viemättä luonnollista naisellisuutta tai miehekkyyttä överille tasolle.

Cool❄️

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä, se ei olis yhtään huono juttu. Vois olla kaikilla taas hieman mukavempaa olla ja elää.🙂.

Nimenomaan, kaikki voisi oikeasti paremmin sen myötä, itse, läheiset, naapurit, kaikki. Hyvällä on taipumus lisätä hyvää.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤷🏼‍♂️

Cool❄️

Valitse palstan tanssijat naisista:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitse palstan tanssijat naisista:)

Hmm, vähän paha, kun en ole nähnyt monenkaan kroppaa. 😅

Mutta musavideoissa mun maun mukaan voisi Lillikset ja Peppikset "muovinukkeja" mielummin tanssia. Olis kauniita ja luonnollisia naisvartaloita.

Cool❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm, vähän paha, kun en ole nähnyt monenkaan kroppaa. 😅

Mutta musavideoissa mun maun mukaan voisi Lillikset ja Peppikset "muovinukkeja" mielummin tanssia. Olis kauniita ja luonnollisia naisvartaloita.

Cool❄️

Sitten se voisi mennä kyllä helposti siihen, että viihdyttäisin enemmän silmiäni, kun korviani. Musiikin kuuntelun sijaan naisten katseluksi. 😄

Cool❄️

• Mikkojuhan
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, kaikki voisi oikeasti paremmin sen myötä, itse, läheiset, naapurit, kaikki. Hyvällä on taipumus lisätä hyvää.

Cool❄️

Kyllä niin se menee. Kumpa sen useampi vaan ymmärtäisi. Joillekin se tuntuu hyvin hankalaa olevan.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä niin se menee. Kumpa sen useampi vaan ymmärtäisi. Joillekin se tuntuu hyvin hankalaa olevan.🙂.

Toivotaan, että joskus oivaltavat. ☺️👍

Meen tekee muusia ja jauhelihakastiketta, muksut toivoivat tänään ruoaksi. Sitten kaivetaan polkupyörät naftaliinista ja katsotaan vieläkö osataan polkea polkupyörällä. 😛

Isompi tytär sai nyt nuorisopyörän 24" ja häntä jännittää vähän vaihtaa niin isoon pyörään. Tykkäsi minimmästä, mutta pituutensa vuoksi ei enää ergonomisesti hyvä se vanha, 2 v vanha pyörä. Se käy nuoremmalle taas kuin nenä päähän. 👍

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan, että joskus oivaltavat. ☺️👍

Meen tekee muusia ja jauhelihakastiketta, muksut toivoivat tänään ruoaksi. Sitten kaivetaan polkupyörät naftaliinista ja katsotaan vieläkö osataan polkea polkupyörällä. 😛

Isompi tytär sai nyt nuorisopyörän 24" ja häntä jännittää vähän vaihtaa niin isoon pyörään. Tykkäsi minimmästä, mutta pituutensa vuoksi ei enää ergonomisesti hyvä se vanha, 2 v vanha pyörä. Se käy nuoremmalle taas kuin nenä päähän. 👍

Cool❄️

Jep. Kappas vaan jauhelihasta pitäis itekin kohta jotain kokata kun aamulla pakkasesta sulaan sitä otin. Ite tehty muusi on parasta vaikka kyllä joistain valmismuuseistakin hyviä saa. Hauskaa pyöräilyretkee teille. Ajelkaahan varovaisesti.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. Kappas vaan jauhelihasta pitäis itekin kohta jotain kokata kun aamulla pakkasesta sulaan sitä otin. Ite tehty muusi on parasta vaikka kyllä joistain valmismuuseistakin hyviä saa. Hauskaa pyöräilyretkee teille. Ajelkaahan varovaisesti.🙂.

Kiitos. Muksut sai just syötyä. Mehujäät vetää jälkkäriksi ja sitten let's go. 😁

Cool❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Muksut sai just syötyä. Mehujäät vetää jälkkäriksi ja sitten let's go. 😁

Cool❄️

Hyvä juttu. Lihajuustomakaronilaatikko on myös täällä uunissa paistumassa. Sitten pieni ruokalepo ja kävelylle mars myöskin.🙂.

• Totta kyllä, jotkut vaan on todella kauniita ilman meikkiäkin. Mutta ei kaikkia kasvoja pelasta edes meikit. Tai sitten se on taidosta kiinni.

• Aloittajan mielestä Suomen kokoisessa maassa olisi siis kaksi tai kolme kaunista naista.

Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! 😂

• Meikatkoon tai olkoon meikkaamatta mutta olisi suotavaa etukäteen varoittaa jos käyttää niitä naamioita/naamareita. Välttämättä ei aortta kestä jos varoittamatta kulmantakaa ilmaantuu.

Joskus tytöiltä kysyin että jos ulkonäöllä ei ole merkitystä ja sisäinen kauneus ratkaisee niin miksi sitten meikkaatte. Vastaus en saanut koska ilmeet olivat sellaiset että iskän on parempi nyt lähteä. Samat ilmeet oli myös silloin kun kysyin meikkien käyttöturvallisuustiedotteista.

Ei suoraan meikkaamiseen mutta yksi parhaista palvelukokemuksista mitä olen saanut tapahtui Helsingin Stockmannin tavaratalon meikkiosastolla. Olin Helsingin seudulla komennuksella ja lapsilta lähti listat mukaan niistä meikeistä joita välttämättä tarvitsivat. Silloin ei nettikauppa ollut vielä nykyisessä vauhdissa joten piti itse siellä poiketa.
      Itse ojensin myyjälle listan ja siihen viereen tuli nuori mies joka oli ostamassa tyttöystävälleen lahjaa. En muista mitä oli ostamassa mutta kun piti pohtia jotakin sävyjuttuja niin näytti tyttöystävänsä kuvan ja sen perusteella myyjä valitsi. No minulle tuli sama ongelma joten itsekkin sitten näytin tyttären kuvan ja sanoin että tuollaiseen kohteeseen. Katsoi kuvaa, sitten listaa ja taas kuvaa jonka jälkeen totesi että se on tämä.
      Kotona sitten ihmettelivät että miten osasin ostaa vaikka oli sävy unohtunut listasta. Totesin vaan että kyllä isät tietää

• Anonyymi

On hauskaa, miten monet miehet eivät tunnista, onko naisella meikkiä vai ei. Selvät sotameikit nyt tietty jokainen huomaa, mutta esim luonnollinen meikki jää miehiltä usein tajuamatta.

• Anonyymi

No näinpä. Sama naama kesät talvet jos se on sun oma kulta :\

• Anonyymi

Johtunee varmaan siitä, että jos nainen käyttää meikkejä RUNSAASTI lapsuudesta lähtien, niin sen lätty on epäterveen näköinen ihan luomuna. Varsinkin, jos kulmat on nypitty ja fylliä huulissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtunee varmaan siitä, että jos nainen käyttää meikkejä RUNSAASTI lapsuudesta lähtien, niin sen lätty on epäterveen näköinen ihan luomuna. Varsinkin, jos kulmat on nypitty ja fylliä huulissa.

Eli siis tarvitsee pienen maalin naamaan, että näyttää edes terveeltä ja freesiltä.

• Anonyymi

Kauniita ei montaa ole reiteviä perseviä loppuu ajettuja yh.tammoja. mitkä vetää pakkelia lättyy sen minkä ehtii,kroppa on kun lihapulla milla on kaks jalkaa.. kaunista et sa tekemälläkää,vaikka yritys on hyvä.toiset on 30-50 sinkkunaiset. Jotenkii ovatte häiriintyneitä joka suhteessa,nää pyöritittää ja flirttailee mielellään joka miestä.

• Anonyymi

Se, mitä miehet luulee meikittömyydeksi on itse asiassa kevyt meikki. Prööt

🙄🤣😂😆

• Anonyymi

Aivan sama kuka meikkaa kunhan ei pihtaa kuitenkaan. Oma tyttöystävä meikkaa joka ikininen päivä.

• Mulla on täydet pakkelit usein naamassa. Eli olen erittäin ruma😁 Asiakkaat voisi pelästyä, jos ilman olisin.

• Anonyymi

Aijaa. Mie oon tämmönen keskiikänen mamma, joka joskus oli kovin ulkonäkö keskeinen. Nykyään oon ihan vaan niin ruma kun oon, ja tällä mennään :) terv. Kohta 41v,ja taas papereita kysyttiin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9089
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2749
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2537
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2511
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1895
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1773
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      47
      1308
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      27
      1156
    Aihe