Haluaisin suhteeseen raittiin ja mukavan matkustekevan parin kanssa. Ikähaarukka 40 -60 v. Olen monella tapaa syrjäytynyt taitelija ja introventti. Laitan yhteystietoni, jos joku olisi kiinnostunut.
Olen 25v. BI tyttö
5
973
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen ilmoitus sulla. Aviopari, jossa nainen on BI, olisi täällä. Asumme Suomessa vain kesäisin. Harrastamme kirjallisuutta ja musiikkia... ja tietenkin matkustamista. Olisit tervetullut perheeseemme.
- Anonyymi
Onko se "syrjäytyminen" siis meriitti?
- Anonyymi
Jos ei meriitti, niin ominaisuus kuitenkin. Olen 22v. hoikka BI nainen, olisin kiinnostunut myös tuollaisesta parista, jossa nainen on BI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei meriitti, niin ominaisuus kuitenkin. Olen 22v. hoikka BI nainen, olisin kiinnostunut myös tuollaisesta parista, jossa nainen on BI.
Ominaisuudet on rikkaus. Missäpäin suomea asut? T. 40v pari
- Anonyymi
Kiinnostaa kyllä. Ollaan nelikymppinen pariskunta.
Taiteilija, minkä alan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481