Esimiesten tarve vähenee

Anonyymi-ap

Huomaa kyllä kun esimiehet vastustavat etätyötä ja keksivät syitä miksi ihmisten pitäisi tai kannattaisi tulla työpaikalle. Samalla kun esimiesten määrän olisi vähennettävissä, myös keskijohto ja ylempi johto on vähennettävissä. Siksi keksitään perusteettomia syitä pakottaa ihmiset työpaikalle, vaikka siellä työteho on nykytiedon mukaan mitätön verrattuna etätyöhön.

Onko muut huomanneet samaa?

Ja ennen kuin joku taas kirjoittaa ”paskakaivoja ei voi etänä tyhjentää” niin totta kait aloitus koskee niitä töitä, jotka ovat etänä tehtävissä!

5

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pomot ovat laiskoja paskaoja itse ja näin ollen täysin tuottamattomia välikäsiä rahastamassa vain välistävetäjinä duunarin työstä.

      • Anonyymi

        Suomessa on yrityksissä matala organisaatiorakenne. Ei niitä esimiestasoja montaa ole. Toisin nkuin vaikkapa Ranskassa. Isoissa firmoissa varmastikin löytyy turhaa läskiä. On aina ollut. Suomessa tosin isoja firmoja on vähän. Valtaosa firmoista on alle 10 hengen yrityksiä .
        Jostainhan ne työt työntekijöile tulevat. Ei palkkatyötä tekevät työntekijät itse keksi työtä tehtäväksi. Ei ne työt taivaasta itsestänsä putoa. Joku ne työt tilaa. kilpailuttaa ja organisoi,
        Jos pomokerros poistetaan niin aika pian firmat menee kanttuvei. Duunareita ne pomotkin
        ovat vaikka natsoja on enemmän. Totta on että eivät kaiki pomot tuottavaa työtä tee. Eikä kaikki pomot ole mukavia ihmisiä. Moni duunarikin on täysin ulalla esimiestensä työstä ja työnkuvista. Näkevät vain sen oman työpisteensä ja oman työnsä. Vasaran, sahan ja rautakangen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on yrityksissä matala organisaatiorakenne. Ei niitä esimiestasoja montaa ole. Toisin nkuin vaikkapa Ranskassa. Isoissa firmoissa varmastikin löytyy turhaa läskiä. On aina ollut. Suomessa tosin isoja firmoja on vähän. Valtaosa firmoista on alle 10 hengen yrityksiä .
        Jostainhan ne työt työntekijöile tulevat. Ei palkkatyötä tekevät työntekijät itse keksi työtä tehtäväksi. Ei ne työt taivaasta itsestänsä putoa. Joku ne työt tilaa. kilpailuttaa ja organisoi,
        Jos pomokerros poistetaan niin aika pian firmat menee kanttuvei. Duunareita ne pomotkin
        ovat vaikka natsoja on enemmän. Totta on että eivät kaiki pomot tuottavaa työtä tee. Eikä kaikki pomot ole mukavia ihmisiä. Moni duunarikin on täysin ulalla esimiestensä työstä ja työnkuvista. Näkevät vain sen oman työpisteensä ja oman työnsä. Vasaran, sahan ja rautakangen.

        Voi että minua vituttaa nämä vastaukset ”jossakin on aina huonommin”. Se on Ranskan ongelma jos heillä vielä järjettömämpää. Esimerkiksi julkisella sektorilla virastoissa on monen tunnin palavereita ja turhia kissanristiäisiä varmasti puolet työajasta per viikko. Kesällä niitä ei ole niinkään, kun pomot lomalla, mitta muuten kyllä.

        Ja ei todellakaan tilauksien hankkimiseen niin raskaita organisaatioita tarvita kuin nykyisin on. Nämä nykyiset raskaat organisaatiot on jäänne ajalta kun ei ollut nykyajan teknologiaa. Palaverit oli silloin tarpeen, koska tietoa ei voinut jakaa muuten. Myös markkinointi oli ennen ihan erilaista kuin nykyään.

        Halaisin tietää, minkä ikäinen ja minkä koulutustaustan ja ammatin omaava henkilö olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että minua vituttaa nämä vastaukset ”jossakin on aina huonommin”. Se on Ranskan ongelma jos heillä vielä järjettömämpää. Esimerkiksi julkisella sektorilla virastoissa on monen tunnin palavereita ja turhia kissanristiäisiä varmasti puolet työajasta per viikko. Kesällä niitä ei ole niinkään, kun pomot lomalla, mitta muuten kyllä.

        Ja ei todellakaan tilauksien hankkimiseen niin raskaita organisaatioita tarvita kuin nykyisin on. Nämä nykyiset raskaat organisaatiot on jäänne ajalta kun ei ollut nykyajan teknologiaa. Palaverit oli silloin tarpeen, koska tietoa ei voinut jakaa muuten. Myös markkinointi oli ennen ihan erilaista kuin nykyään.

        Halaisin tietää, minkä ikäinen ja minkä koulutustaustan ja ammatin omaava henkilö olet?

        Hyvä vastaus. Tuo yksi aina vastaa ja sen turpa on aika helppo tukkia!


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17833329o

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe