paneskelu, ihmissuhteiden parasta antia?

Anonyymi-ap

Oletteko ikisinkkuina tykästyneet vaihtuviin paneskeluihin, vai miksi se parisuhde on niin vaikeaa.

Erikoisesti tämä kysymys on osoitettu naissukupuolelle, joka yleensäkin on määräävä tekijä "tasa-arvoyhteiskunnassa" parinmuodostuksessa.

Miltä tuntuu kun sitä oikeaa ei runsaasta tarjonnasta huolimatta löytynytkään 50 ikävuoteen mennessä. Lapsia taitaa kuitenkin olla kertynyt, mutta mitään pysyvää ei saatu aikaan.

28

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juurikin koska paneskelu en ole parisuhteen parasta, eikä tärkeintä antia, on kunnollista parisuhdetta hankala löytää. Jos vain paneskelulla olisi väliä, niin sehän taas olisi äärimmäisen helppoa.

      • Anonyymi

        Enkä kyllä oikein ole ikisinkkukaan, kun on tullut enemmän aikuisiästä oltua parisuhteessa kuin sinkkuna. Parisuhteessa ei minusta ole sinällään mitään erityisen vaikeaa.

        En myöskään ole vielä läheskään tuota 50:tä, saati että olisin etsinyt seuraa 50:ntä vuotta. Mitään runsasta tarjontaa ei ole ikinä ollut, kun en ole ollut oikein missään tyrkyllä. Eivät miehetkään nyt sentään ihan kotoa ole mua jonoksi saakka löytäneet. Pysyviä asioita on elämääni löytynyt paljonkin ja tosiaan myös yksi lapsi löytyy, vaikkakaan hän ei ole parisuhteen, eikä väliaikaisemmankaan suhteen peruja.


    • Mihin ihmeen paneskeluihin? Eipä ole sellaistakaan. Ei ole yhtään mitään. Sinkkuutta vain.

    • Anonyymi

      Jos paneskelu olisi ihmissuhteen parast antia, olisin edellen yhdessä eksäni kanssa. Seksi oli sen suhteen ainoa asia, joka toimi TODELLA hyvin.

    • Anonyymi

      Näin asian niin ettei minulla ole annettavaa pitkään parisuhteeseen koska en ole vakityössä enkä rikas muutenkaan. Siksi tapailusuhteet on paras vaihtoehto.

    • Anonyymi

      En ole tykästynyt vaihtuviin paneskeluihin. Aloitan parisuhteen sitten, kun elämään tulee sellainen mies, joka saa sydämen tykyttämään ja polvet veteläksi. Se näköjään vaatii aika paljon, joten saattaa olla, ettei tuota enää tässä elämässä tapahdu. Sitten vain ollaan yksin.

      • Anonyymi

        Mä saan naisten sydämet tykyttämään, mutta en ole kiinnostunut tykyttävistä naisista. Enkä välitä kannneskella veteliä naisia.


    • Anonyymi

      Just niinhän se, paneskelun takia ei saa mitän pysyvää aikaan. Jos ei edes lapsia siunaannu. Ei pitäisi paneskella.

      • Anonyymi

        Henkilökohtaisesti paneskelen mielettömästi mutta piereskelelen järjellä.


    • Anonyymi

      Paneskelu ei todellakaan ole ihmissuhteiden parasta antia. Sellainen on hyvää vain parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Mieluummin odotan sitä kuuluisaa parisuhdeseksiä, ja odotellessa teen jotain muuta. No problem for me.

      • Anonyymi

        nussinnan voi joka kerta alottaa uudestaan. muttei alvariinsa


    • Aika moni näistä on oma kätisiä

      • Anonyymi

        Tutkimuksen mukaan naiset masturboivat kaksi kertaa viikossa.


      • "näistä"? Sinkuista yleensä vai tän palstan kirjoittajista..?

        Mut oli miten oli, niin tuollanen "toisten puolesta puhuminen" on kyl aika alentavaa käytöstä.

        Sinälläänhän ainakaan mulla ei parisuhde tai sen puute ole koskaan vaikuttanut siihen kuinka usein runkkaan,
        Oma kiva on aina omaa kivaa😃


      • m.wurst kirjoitti:

        "näistä"? Sinkuista yleensä vai tän palstan kirjoittajista..?

        Mut oli miten oli, niin tuollanen "toisten puolesta puhuminen" on kyl aika alentavaa käytöstä.

        Sinälläänhän ainakaan mulla ei parisuhde tai sen puute ole koskaan vaikuttanut siihen kuinka usein runkkaan,
        Oma kiva on aina omaa kivaa😃

        En huomaa alentavana vaan puolustavana muutenkin minulle asia tuli ilmi että on omat kädet kun olen itse kädetön olo ja vastaus on aloitukseen joka oli alistava.

        ” Oletteko ikisinkkuina tykästyneet vaihtuviin paneskeluihin, vai miksi se parisuhde on niin vaikeaa.

        Erikoisesti tämä kysymys on osoitettu naissukupuolelle, joka yleensäkin on määräävä tekijä "tasa-arvoyhteiskunnassa" parinmuodostuksessa.

        Miltä tuntuu kun sitä oikeaa ei runsaasta tarjonnasta huolimatta löytynytkään 50 ikävuoteen mennessä. Lapsia taitaa kuitenkin olla kertynyt, mutta mitään pysyvää ei saatu aikaan.”

        Tähän aloitukseen vastasin mikä oli alentava, sanani ei ole alentava eikä laki, toin vain mielipiteeni puolustavana esiin🛡️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimuksen mukaan naiset masturboivat kaksi kertaa viikossa.

        Ooh tutkimuskin viittaa moni aktiivisuuteen🥰🫧☁️🏰☁️


      • valtakunta kirjoitti:

        En huomaa alentavana vaan puolustavana muutenkin minulle asia tuli ilmi että on omat kädet kun olen itse kädetön olo ja vastaus on aloitukseen joka oli alistava.

        ” Oletteko ikisinkkuina tykästyneet vaihtuviin paneskeluihin, vai miksi se parisuhde on niin vaikeaa.

        Erikoisesti tämä kysymys on osoitettu naissukupuolelle, joka yleensäkin on määräävä tekijä "tasa-arvoyhteiskunnassa" parinmuodostuksessa.

        Miltä tuntuu kun sitä oikeaa ei runsaasta tarjonnasta huolimatta löytynytkään 50 ikävuoteen mennessä. Lapsia taitaa kuitenkin olla kertynyt, mutta mitään pysyvää ei saatu aikaan.”

        Tähän aloitukseen vastasin mikä oli alentava, sanani ei ole alentava eikä laki, toin vain mielipiteeni puolustavana esiin🛡️

        Okei, ymmärsin väärin,

        Ja "itsensä tutkiskelu" kannattaa kyllä, parhaimmillaan siitä saa lisäkivaa myös pariseksiin😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Okei, ymmärsin väärin,

        Ja "itsensä tutkiskelu" kannattaa kyllä, parhaimmillaan siitä saa lisäkivaa myös pariseksiin😃

        Se pitäisikin mutta minun ei ole tarvetta kun mies on ollut ja olen käyttäytänyt vesipainetta, mitä olen yrittänyt vähentää veden läträämistä. olen kammonnut asiaa käsiäni käyttää(Yrittänyt eri välineitä mutta en tykännyt ) kun en tykkää itseäni kosketella.
        Jää vähäseksi vaihtoehdot. Varhaisessa vaiheessa löysin vesipaineen nuorena ja koen sen hygieniisena ja pehmeänä , etten jossain välissä muuta tarvinnut.


    • Anonyymi

      Naiset ovat oppineet juomaan viinaa ja siksi he saavat seksiä.

    • En koe olevani "ikisinkku"
      En ole vielä 50 vuotta täyttänyt,
      Eikä ole lapsia
      Enkä usko "siihen oikeaan"

      Mut joo, vaihtuvat partnerit on kivaa välillä, mut kivempaa olis löytää yks tai pari hyvää, uusista tyypeistä ku ei koskaan tiiä mitä saa vai saako edes🤔😃

      • Niin ja, mulle hyvään seksiin kuuluu muutakin kui paneskelua ja pissivehkeitä,
        Semmonen henkinen yhteys ja ymmärrys täytyy olla


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tärkeintä miehen elämässä on nussiminen, pillun saanti ja seksin harrastaminen. Mikäli nämä asiat missää nuoruudessa ja teinirakkaus jää kokematta on loppuelämä aika merkityksetöntä. Mitä helpommin mies pääsee nussimaan, saamaan pillua ja harrastamaan seksiä sen parempi ja onnistuneempi ihminen hän on. Miehuuden arvo on suoraan verrannollinen seksinharrastusmahdollisuuksiin.

      • Enemmänkin lasten määrä, tyhjiä arpoja ei juuri lasketa.


    • Anonyymi

      Minä joudun tekemään kaiken yksin.Itse joutuu nussimaan ei tule kukaan auttamaan.

    • Anonyymi

      Parisuhteen löytäminen oli hankalaa miehistä johtuneista syistä.

      Elin melko vanhaksi ennen kuin löysin ihmisen, joka rakastui minuun.

      Ainahan naisvihamieliset voivat väittää, että minun olisi pitänyt olla jotenkin erilainen. En kuitenkaan pidä sellaista parisuhdetta terveelle pohjalle rakennettuna, jossa molemmat eivät saa olla sellaisia kuin todellisuudessa ovat.

      🦄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe