Ei vakuuttanut kuopiolaisten esitys Tukholmaa vastaan. Pelinrakentajan heitot olivat epävarmoja, takakenttä vuosi ja oikeastaan ainoa varma suorittaja oli keskushyökkääjä Reesenover. Toki kyseessä oli kauden ensimmäinen peli, ja tasoa on vielä mahdollista nostaa. Uskon että tänä vuonna mestaruus ei mene Kuopioon.
Steelersin esitys
1
244
Vastaukset
- Anonyymi
No jaa.. tais Pekka kysäistä et tätäkö te haluatte -200y lipuilla.. voiton avainkin kaivoon, lipulla.. jossittelu vielä potkulla tasoihin, toki voittoa haettiin.. Sikäli kun katsoo tulevaa sarjaa, niin tälläkin esityksellä Kuopiolla waffa ote mestaruuteen. Seinäjoki, Roosters siinä kannoilla. Roosters näkemättä vielä, miten viime kaudesta on tultu eteenpäin. Porvoo saattaapi sotkea tätä soppaa, Vaasan kanssa (puuttuu liiton sivulta). Wolvot on iso kysymysmerkki, epäilen kasvukipuilun kautena.. Lohja näyttää kivalta, mutta pitkälle ei runko tuu vieläkään kestää.. 🤷🏻♂️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076