Mikä sai sinut itkemään?
Milloin olet viimeksi itkenyt?
239
1319
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään. Genio itkettää aina.
Cool❄️- Anonyymi
Ikävä kuulla. Älä päästä häntä ihosi alle, ei ole sen arvoista.
- Anonyymi
Genio on sen luokan mulk*u ettei sen juttuja pitäisi ollenkaan lukea.
Höh...ei kivaa yhtään. Mä lähetän oikeen lämpimän ja tiukan virtuaalihalin jos se edes hieman lohduttaisi ystäväni.🤗.
Mikkojuhan kirjoitti:
Höh...ei kivaa yhtään. Mä lähetän oikeen lämpimän ja tiukan virtuaalihalin jos se edes hieman lohduttaisi ystäväni.🤗.
Tuo ei tainnut olla Jasun kirjoitus, mutta varmasti hän arvostaa ystävällistä elettäsi 🙂
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Tuo on joku mua feikkaava, en minä. Tällaista puumerkkiä, kun on helppo apinoida. Luultavasti Genio itse, joka haluaisi saada minussa aikaa tuota itkua. Hän on juuri noin kiero mies.
Cool❄️ - Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Tuo ei tainnut olla Jasun kirjoitus, mutta varmasti hän arvostaa ystävällistä elettäsi 🙂
Juu, ei ollut. Genio ei minua saa itkemään mistään syystä. On kyllä vuosia yrittänyt. 😄
Cool❄️ - Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Mies Miestä.
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei ollut. Genio ei minua saa itkemään mistään syystä. On kyllä vuosia yrittänyt. 😄
Cool❄️Cool 😁
Toivottavasti voit jo paremmin? 🤗
Mun täytyy nyt mennä. Mukavaa päivää 🙋♀️🌞- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Cool 😁
Mun täytyy nyt mennä. Mukavaa päivää 🙋♀️🌞Voin paremmin, kiitos. 🤗
Mukavaa päivää. 😄👍
Cool❄️ - Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Cool 😁
Mun täytyy nyt mennä. Mukavaa päivää 🙋♀️🌞TUMMA, TUKEVA Noita-akkako huitoo siell
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on joku mua feikkaava, en minä. Tällaista puumerkkiä, kun on helppo apinoida. Luultavasti Genio itse, joka haluaisi saada minussa aikaa tuota itkua. Hän on juuri noin kiero mies.
Cool❄️Typeräähän tuo on ja lapsellista mun mielestä. Kyllä pitäis sen verran olla selkärankaa ja moraalia että ottaa vastuun sanomisistaan eikä esiinny toisena ja pistä sanoja toisten suuhun. No eipä se silti yllätä että näitä munattomia pelkuri raukkoja riittää.😄. Ja mitä sitten vaikka olisitkin oikeasti itkenytkin jonkun sanomisien vuoksi hienompaa se on ja enemmän rohkeutta se vaatii että osaa ja kykenee tunteensa näyttämään kuin se yrittää pilkata epätoivoisesti toisia niiden näyttämisestä ja häpeää itse niitä näyttää.🙂.
Xena-183 kirjoitti:
No eipä näköjään ollut.😄. No näitä säälittäviä tapauksia tuntuu riittävän ketkä epätoivoissaan muita yrittää omasta mielestään mukamas mustamaalata esiintymänä heinä.🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUMMA, TUKEVA Noita-akkako huitoo siell
Toi sun kuva ruskea-musta letti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cool❄️Noin vähän uumoilin, ei kuulostanut yhtään sinulta 😊
Ap - Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Typeräähän tuo on ja lapsellista mun mielestä. Kyllä pitäis sen verran olla selkärankaa ja moraalia että ottaa vastuun sanomisistaan eikä esiinny toisena ja pistä sanoja toisten suuhun. No eipä se silti yllätä että näitä munattomia pelkuri raukkoja riittää.😄. Ja mitä sitten vaikka olisitkin oikeasti itkenytkin jonkun sanomisien vuoksi hienompaa se on ja enemmän rohkeutta se vaatii että osaa ja kykenee tunteensa näyttämään kuin se yrittää pilkata epätoivoisesti toisia niiden näyttämisestä ja häpeää itse niitä näyttää.🙂.
Ne on noi trollit joiden ilona ja huvina on sotkea pasmoja niin pal kun ennättää. Enkä mä joka väliin viitsi edes oikoa, helpompi kun ei noteeraa mitenkään feikkejä.
Kyllä mun tapa ilmaista itseäni varmaan tunnistetaan, kuten aloittajakin tunnisti. Ainakin enimmäkseen. 😏
Cool❄️ Anonyymi kirjoitti:
Ne on noi trollit joiden ilona ja huvina on sotkea pasmoja niin pal kun ennättää. Enkä mä joka väliin viitsi edes oikoa, helpompi kun ei noteeraa mitenkään feikkejä.
Kyllä mun tapa ilmaista itseäni varmaan tunnistetaan, kuten aloittajakin tunnisti. Ainakin enimmäkseen. 😏
Cool❄️No joo kyllä sen sun tyylin monet varmaan tunnistaa ja varmaan mäkin pidemmissä kommenteissa muuten oon aika surkee siinä tunnistamisessa niin kuin kerroin.😄.
No joo trollit on täällä vähän kuin koiranpaskat kadulla välillä joskus sellasen päälle sattuu astumaan ja sotkee hieman kenkäänsä mutta onneks ne paskat on helppo pois pyyhkästä ja jatkaa matkaa niitä sen enempää noteeraamatta.🙂.Mikkojuhan kirjoitti:
No eipä näköjään ollut.😄. No näitä säälittäviä tapauksia tuntuu riittävän ketkä epätoivoissaan muita yrittää omasta mielestään mukamas mustamaalata esiintymänä heinä.🙂.
Joo, lapsellista touhua.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No joo kyllä sen sun tyylin monet varmaan tunnistaa ja varmaan mäkin pidemmissä kommenteissa muuten oon aika surkee siinä tunnistamisessa niin kuin kerroin.😄.
No joo trollit on täällä vähän kuin koiranpaskat kadulla välillä joskus sellasen päälle sattuu astumaan ja sotkee hieman kenkäänsä mutta onneks ne paskat on helppo pois pyyhkästä ja jatkaa matkaa niitä sen enempää noteeraamatta.🙂.Joo, mä sitten vihjaan, jos ihan pahasti alat ansaan mennä niitten trollien kanssa. 😆
Cool❄️ Xena-183 kirjoitti:
Joo, lapsellista touhua.
On ja niin turhaa niin kovin turhaa kun eihän sillä saavuteta oikeasti yhtään mitään vaikka kai he luulevat jotain siitä saavansa tai toisiin jotenkin vaikuttavansa mikä kyllä on pelkkää harhaa ja kuvitelmaa.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mä sitten vihjaan, jos ihan pahasti alat ansaan mennä niitten trollien kanssa. 😆
Cool❄️Kiitos kovasti ystävä hyvä...se on hyvä ja tosi mukavaa että pidät mut kartalla jos oon ihan hukkateillä.😄.
- Anonyymi
Nyt. Ilkeys.
- Anonyymi
Lämmin hali sinulle. Muista, että ilkeys kuvastaa aina sitä henkilöä, joka kohtelee muita ilkeästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämmin hali sinulle. Muista, että ilkeys kuvastaa aina sitä henkilöä, joka kohtelee muita ilkeästi.
Onko pikkurilli pystyssä... jahas.
Tiukka kuri ja järjestys tai tulee läimäytys pyllylle.
Saat vitjamunaa ja vitsaa. Kumpi toimii paremmin - riippuu siitä.
- Anonyymi
Hmmm... se taisi olla viimeviikolla. Itkin ihan pienen hetken vain, kun yksi ihminen oli minulle ilkeä ja vielä ilman syytä. Taisi olla toinenkin kerta viimeviikolla, kun eräs vallan surullinen tapahtuma muistui mieleeni.
- Anonyymi
Ikävä kuulla, miten toisten ihmisten ilkeys on saanut monen itkemään.
- Anonyymi
Åj då
Totuus elämästä. Viimeksi tänään.
- Anonyymi
Mikä totuus?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä totuus?
Se, että olen jo vanha ja minun on turha ihastua. Kun nuoremmat, komeammat ja rikkaammat vie ja saa mitä haluavat. Minä saan vaan pettyä. Ja niin se on mennyt aina. Elämäni on ohi siltä osin. Ei vaan jaksa tätä enää... Vtutti nähdä se jätkäkaveri... On sitä vaan itse pelkkää paskaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se, että olen jo vanha ja minun on turha ihastua. Kun nuoremmat, komeammat ja rikkaammat vie ja saa mitä haluavat. Minä saan vaan pettyä. Ja niin se on mennyt aina. Elämäni on ohi siltä osin. Ei vaan jaksa tätä enää... Vtutti nähdä se jätkäkaveri... On sitä vaan itse pelkkää paskaa.
Jos lopettaisit sen kuvien kattelun. Ei siitä mitään hyötyä ole.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos sinuun ihastuisi tulisesti 80v mummeli, ja olisit sitä mieltä että ei kiinnosta ja haluat 20v tytön, tekeekö se mummelista kelpaamattoman ja kauhean ?
Ei tee, mummi vaan haaveilee paljon nuoremmasta henkilöstä, joka taas haluaa mielummin oman ikäisen (tai 30v nuoremman).
Jotain tolkkua tuohon itsesääliin. Jos haluat pappa-iässä parikymppisen naisen joudut etsimään kauemmin, koska suurin osa haluaa saman ikäisen. Anonyymi kirjoitti:
Jos sinuun ihastuisi tulisesti 80v mummeli, ja olisit sitä mieltä että ei kiinnosta ja haluat 20v tytön, tekeekö se mummelista kelpaamattoman ja kauhean ?
Ei tee, mummi vaan haaveilee paljon nuoremmasta henkilöstä, joka taas haluaa mielummin oman ikäisen (tai 30v nuoremman).
Jotain tolkkua tuohon itsesääliin. Jos haluat pappa-iässä parikymppisen naisen joudut etsimään kauemmin, koska suurin osa haluaa saman ikäisen.Minun nähdäkseni sen jätkäjaverin on pakko olla 30v. Ei sillä muuten sellaista kallista autoa olisi...
Anonyymi kirjoitti:
Jos lopettaisit sen kuvien kattelun. Ei siitä mitään hyötyä ole.
Ei ole mitään muutakaan katseltavaa. Ihan tyhjä elämä. Muut vaan saa kaikkea unelmaa.
mustasusi kirjoitti:
Ei ole mitään muutakaan katseltavaa. Ihan tyhjä elämä. Muut vaan saa kaikkea unelmaa.
Anteeksi kun kysyn, vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulu, mutta oletko koskaan yrittänyt päästä eroon tuosta itsesäälistäsi?
Minusta sinulle voisi tehdä hyvää, jos kehittäisit tarkoituksellisesti kiitollisuuttasi eli alkaisit arvostaa enemmän niitä asioita, mitkä tuottavat sinulle iloa tässä hetkessä oikeassa elämässäsi.
Enhän toki tiedä kaikista haasteistasi, mutta jos olet terve, sinulla on vaikka kiva työpaikka, koti ja jokunen ystävä tai muuta hyvää elämässäsi, niin sinulla on jo paljon, mistä voit olla kiitollinen.
Täällä palstalla voit saada sääliä tai ivaa ja ne taas eivät ruoki tervettä itsetuntoa.
Tsemppiä päivään 👍- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se ON totta. Minäkin näin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minun nähdäkseni sen jätkäjaverin on pakko olla 30v. Ei sillä muuten sellaista kallista autoa olisi...
Olihan sullaki auto, minkä poliisi ratsasi tiellä altasi keskellä päivää pari vuotta sitten. Sen koommin ei autoa ei näkynyt - e ollut Lexus eikä enää Luxus, mutta hyvä Volovo.
Koskaan et sanaakaan asiasta puhunut.
Traficom jutteli sun kaa asiasta sittemmin, myöhemmin.
Koeta kestää hyvä veli. Anonyymi kirjoitti:
Olihan sullaki auto, minkä poliisi ratsasi tiellä altasi keskellä päivää pari vuotta sitten. Sen koommin ei autoa ei näkynyt - e ollut Lexus eikä enää Luxus, mutta hyvä Volovo.
Koskaan et sanaakaan asiasta puhunut.
Traficom jutteli sun kaa asiasta sittemmin, myöhemmin.
Koeta kestää hyvä veli.Olipa taas puppua.
Xena-183 kirjoitti:
Anteeksi kun kysyn, vaikka asia ei minulle millään tavalla kuulu, mutta oletko koskaan yrittänyt päästä eroon tuosta itsesäälistäsi?
Minusta sinulle voisi tehdä hyvää, jos kehittäisit tarkoituksellisesti kiitollisuuttasi eli alkaisit arvostaa enemmän niitä asioita, mitkä tuottavat sinulle iloa tässä hetkessä oikeassa elämässäsi.
Enhän toki tiedä kaikista haasteistasi, mutta jos olet terve, sinulla on vaikka kiva työpaikka, koti ja jokunen ystävä tai muuta hyvää elämässäsi, niin sinulla on jo paljon, mistä voit olla kiitollinen.
Täällä palstalla voit saada sääliä tai ivaa ja ne taas eivät ruoki tervettä itsetuntoa.
Tsemppiä päivään 👍Niin että ole vaan tyytyväinen. Et ikinä naista saa, mutta ole silti iloinen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ymmärrä nyt. Et ole edes enää keski-ikäinen, vaan jo ikääntynyt, varttunut (= vanha) henkilö.
Niele aina. Minäkin teen niin ja siitä on tykätty. Paljon ja runsaasti.
🍌🥒🥖🌽🍄🥚 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi pitää verrata itseään muihin? Ymmärrät kai nyt itsekin kuinka epärealistinen tuo haave siitä tytöstä oli. Vähän niinkuin lottoaisit ja sitten masentuisit joka lauantai ilta kun taas se jättipotti meni jollekin muulle.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää verrata itseään muihin? Ymmärrät kai nyt itsekin kuinka epärealistinen tuo haave siitä tytöstä oli. Vähän niinkuin lottoaisit ja sitten masentuisit joka lauantai ilta kun taas se jättipotti meni jollekin muulle.
No kuollaan sitten pois. Elämä on jo takana. Nuorille vaan kaikki kiva täällä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ON totta. Minäkin näin.
Mäkin näin tämän rakastuneen parin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tolkkua tuohon itsesääliin. Jos haluat pappa-iässä parikymppisen naisen joudut etsimään kauemmin, koska suurin osa haluaa saman ikäisen.Jos se tulisesti ihastunut mummeli erittäin rikas?
Nam!
Ihana nainen, koska tavataan? Anonyymi kirjoitti:
Jos se tulisesti ihastunut mummeli erittäin rikas?
Nam!
Ihana nainen, koska tavataan?Siinä oikein opportunisti. Ei ymmärrä rakkaudesta mitään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siinä oikein opportunisti. Ei ymmärrä rakkaudesta mitään.
Mitä eroo rakastuuko rahaan vai siihen persikkapebaan? Materiaa molemmat.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en rakastunut pebaan, vaan ihan oikeasti siihen flirttiin ja silmäpeliin mitä meillä oli. Aivokemiat meni siitä sekaisin. Sinua kiinnostaa vain materia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olet jo vanha. Ymmärrä.
Junat menivät jo ohitse.
Aivan varmasti niistä johonkin olisit voinut jäädä, mutkun ei niin ei...
Älä marise. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No kuollaan sitten pois. Elämä on jo takana. Nuorille vaan kaikki kiva täällä on.
Usko pois. Se on totta.
Nuoruus mennyt. Loppuliuku. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mihin sinä tuolla kaikella itsesäälillä ja kyynisyydellä pyrit?
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sinä tuolla kaikella itsesäälillä ja kyynisyydellä pyrit?
En mihinkään. Puran vaan huonoa oloani.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mihinkään. Puran vaan huonoa oloani.
Mikä saa voimaan huonosti?
mustasusi kirjoitti:
Niin että ole vaan tyytyväinen. Et ikinä naista saa, mutta ole silti iloinen.
Jos se on ainoa asia, mikä on huonosti elämässäsi, niin kyllä; cheer up.
Toivottavasti mitään ikävää ei tapahdu, mutta entä jos sairastut vakavasti. Onko silloinkin päällimmäinen murheesi naisen puute vai ajattelisitko, että olisipa tullut vietettyä iloisia aikoja silloin kun olin vielä terve? - Menetettyä terveyttä ei aina saa takaisin, mutta se hyvä nainen voi osua kohdallesi koska tahansa. - Ja sitä asiaa edesauttaa hyväntuulisuus ennemmin kuin katkeruus ja synkkämielisyys.
Ja jos oikein haluat itseäsi kiusata, niin entä jos tapaat ihanan nuoren naisen, kemiat kohtaavat, teistä tulee pari ja sitten kaikki ei menekään kuin strömsössä.
Toki saat kirjoittaa täälläkin palstalla katkeria kommentteja ihan niin paljon kuin haluat, jos siltä tuntuu ja saat siitä iloa tai jotakin helpotusta. - Kunhan kommentoin sitä, miltä asia täysin ulkopuolisesta näyttää.
Mukavaa päivän jatkoa! 🌞Xena-183 kirjoitti:
Toivottavasti mitään ikävää ei tapahdu, mutta entä jos sairastut vakavasti. Onko silloinkin päällimmäinen murheesi naisen puute vai ajattelisitko, että olisipa tullut vietettyä iloisia aikoja silloin kun olin vielä terve? - Menetettyä terveyttä ei aina saa takaisin, mutta se hyvä nainen voi osua kohdallesi koska tahansa. - Ja sitä asiaa edesauttaa hyväntuulisuus ennemmin kuin katkeruus ja synkkämielisyys.
Ja jos oikein haluat itseäsi kiusata, niin entä jos tapaat ihanan nuoren naisen, kemiat kohtaavat, teistä tulee pari ja sitten kaikki ei menekään kuin strömsössä.
Toki saat kirjoittaa täälläkin palstalla katkeria kommentteja ihan niin paljon kuin haluat, jos siltä tuntuu ja saat siitä iloa tai jotakin helpotusta. - Kunhan kommentoin sitä, miltä asia täysin ulkopuolisesta näyttää.
Mukavaa päivän jatkoa! 🌞No kai se nyt ottaa päähän, kun 2 vuotta on ihan lääpällään johonkin tyyppiin ja saakin selville, millaisen miehen on valinnut. Itse kun oon niin huono.
mustasusi kirjoitti:
No kai se nyt ottaa päähän, kun 2 vuotta on ihan lääpällään johonkin tyyppiin ja saakin selville, millaisen miehen on valinnut. Itse kun oon niin huono.
Minulle on käynyt tuo sama, joka ikisen ihastuksen kohdalla. En ole kelvannut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en rakastunut pebaan, vaan ihan oikeasti siihen flirttiin ja silmäpeliin mitä meillä oli. Aivokemiat meni siitä sekaisin. Sinua kiinnostaa vain materia.
Ei se kesää tee, jos tyttö hymyilee. Moni ihminen tykkää flirttiä ihan ilman mitään jatkotoiveita. Se on keljua, jos itse siihen ihmiseen sitten retkahtaa ja alkaa elättelemään toiveita.
Mutta rehellisyys mukaan, aina ei toiveet jatkosta kohtaa. Sitten kannattaa yrittää mennä eteenpäin ja irroittautua mm. kuvien katselusta.
Niin kaunis ja ihana, kun se ihminen kuvissaankin on ja saa sydämesi sykkimään, niin pitkität ikävääsi ja satutat vain itseäsi. Anna hänen mennä ja koita poimia muita ilonaiheita tilalle.
Ei se kesää tee, jos tyttö hymyilee. Moni ihminen tykkää flirttiä ihan ilman mitään jatkotoiveita. Se on keljua, jos itse siihen ihmiseen sitten retkahtaa ja alkaa elättelemään toiveita.
Mutta rehellisyys mukaan, aina ei toiveet jatkosta kohtaa. Sitten kannattaa yrittää mennä eteenpäin ja irroittautua mm. kuvien katselusta.
Niin kaunis ja ihana, kun se ihminen kuvissaankin on ja saa sydämesi sykkimään, niin pitkität ikävääsi ja satutat vain itseäsi. Anna hänen mennä ja koita poimia muita ilonaiheita tilalle.
Cool❄️Ei ole kohta mitään elämänhalua. Tiedän vaan että joku saa olla senkin kanssa ja rakastella. Kyllä osaan itseäni satuttaa ajatuksillani. Paska kesä tulossa taas. Ihan samanlainen yksinäinen kuin jo 12 aikaisempaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cool❄️Enkä halua loukata. Oon itsekkin ihastuneena ihan toivoton "pöljä", tunneskaalat vetää ihan omaa kiekkaa ja oon liekeissä, välillä ihan suruissani jos ei toista nää, kuule mitään.
Mutta silloin kun vastakaikua ei saa, kantsii yrittää päästä yli ja kohdistaa katse muualle. Juu, helpommin sanottu kun tehty, mutta vain sä voit itsees ohjailla.
Enkä halua loukata. Oon itsekkin ihastuneena ihan toivoton "pöljä", tunneskaalat vetää ihan omaa kiekkaa ja oon liekeissä, välillä ihan suruissani jos ei toista nää, kuule mitään.
Mutta silloin kun vastakaikua ei saa, kantsii yrittää päästä yli ja kohdistaa katse muualle. Juu, helpommin sanottu kun tehty, mutta vain sä voit itsees ohjailla.
Cool❄️Kyllä tuon ymmärrän, mutta ei ole helppoa. 2 vuotta ihan suotta ihastellut ja haaveillut turhia. Ei minusta edes olisi ollut hänelle. Rikkaat ja kauniit on toisten samanlaisten kanssa. Tämmönen peikko saa painua takaisin metsään mistä on tullutkin. Ei kannata ihastua enää koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä halua loukata. Oon itsekkin ihastuneena ihan toivoton "pöljä", tunneskaalat vetää ihan omaa kiekkaa ja oon liekeissä, välillä ihan suruissani jos ei toista nää, kuule mitään.
Cool❄️Niin ja biisikin vielä. Oon laulanut tätä karaokessa miljuuna kertaa ja tuli mieleeni sanat. 😄
Ei se kesää tee...
https://youtu.be/MYHYtDNYZX4
Cool❄️Ja kiitos lohdutuksesta. Tiedän että olet ollut tässä samassa tilassa itsekin. Joten tiedät miltä minusta tällä hetkellä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun ne pebat tulee liian arkipäiväiseksi ja siksi, seksi ja siksi, nii kaikki loppuu.
Ihmisen voi vaihtaa. Aina.
Voi jatkaa sarjassa IHASTUMISTA.
Arki on arkea jokaisen ihastuksen kanssa.
Ihastuminen ja rakastuminen on hulluustila, mikä menee ohitse ja - taasko olet yksin ? Taasko aloitat alusta?
Minä olen nyt kyllikseni tätä rallia kokenut.
"SOU LONG, SII JUU HANI" Anonyymi kirjoitti:
Ja kun ne pebat tulee liian arkipäiväiseksi ja siksi, seksi ja siksi, nii kaikki loppuu.
Ihmisen voi vaihtaa. Aina.
Voi jatkaa sarjassa IHASTUMISTA.
Arki on arkea jokaisen ihastuksen kanssa.
Ihastuminen ja rakastuminen on hulluustila, mikä menee ohitse ja - taasko olet yksin ? Taasko aloitat alusta?
Minä olen nyt kyllikseni tätä rallia kokenut.
"SOU LONG, SII JUU HANI"No ne on näitä, jotka ei oikeasti rakastu, vaan haluaa vaan persettä tai rahaa, tai molempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin näin. Olivat ihanan näköinen pari.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siinä oikein opportunisti. Ei ymmärrä rakkaudesta mitään.
Kuka se siellä?
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Mukavaa päivän jatkoa! 🌞MIRHENPUUTE se on.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Mukavaa päivän jatkoa! 🌞Xena puhuu järkeviä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minulle on käynyt tuo sama, joka ikisen ihastuksen kohdalla. En ole kelvannut.
Sama. Vaan se alkulällätys tai materiaalinen, rahallinen hyödyke.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole kohta mitään elämänhalua. Tiedän vaan että joku saa olla senkin kanssa ja rakastella. Kyllä osaan itseäni satuttaa ajatuksillani. Paska kesä tulossa taas. Ihan samanlainen yksinäinen kuin jo 12 aikaisempaakin.
Tää on jo kuin Tuulen Viemää ... 🤪😂🤣😅
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
30v jäbä 19v muijan kanssa.
Onks se niinku huonompi ku 50-v. jäbä 19-v. muijan kans?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No kai se nyt ottaa päähän, kun 2 vuotta on ihan lääpällään johonkin tyyppiin ja saakin selville, millaisen miehen on valinnut. Itse kun oon niin huono.
Niin. Jos on seurustellut ja muuttanut yhteen asumaan. Hankkinut miehelle sen asunnon.
Sua on kosittu, mikä piti tapahtua ja - ei mitään.
Sain kilarit. Muutuin. Kaikki oli tyhjää lastenleikkiä. Vittuunnuin. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja kiitos lohdutuksesta. Tiedän että olet ollut tässä samassa tilassa itsekin. Joten tiedät miltä minusta tällä hetkellä tuntuu.
Eipä mitään kiitellä tartte. Olis vaan kiva, jos pääsisit tuosta tilasta yli ja eteenpäin, kivat asiat voittaisi ja saisi voimaan hyvin. 🙂
Tuntuu se aina keljulle, jos kovasti ehtii toisen sisimpäänsä kahmaisemaan tiiän kyllä joo. Onnekseni voi kai näin sanoa, olen päässyt sen tunteen kanssa limbosta. Ja nyt ajattelen vain, että he joihin joskus hulluna humpsahdin olisivat onnellisia ja voivat hyvin elämässään ja siinä seurassa, jossa kulloinkin ovatkin.
En ole ottanut itseeni, mitenkään vihainen tai katkera heille, ylipäänsä siitä ettei vastakaikua ole saatu. Ainoo mitä siitä otin itselleni oppia varten, niin en anna itseni enää mennä niin pitkälle tunteilussa.
Pidättelen kuin pissahätää. Karsee tunne, mutta housuunkaan ei viitti kusta. 😅
Cool❄️ - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olipa taas puppua.
Kuitenkin vastasi joku . Hmmmmmm
PALJASTUIT. OSAAN MÄ LUKEA SUN TEKSTEJÄSI ERI NIMIMERKEILLÄSI.....
🌻💄🐤😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli ihanan näköisiä. Se tyttö nätti ja kundi komea poika.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minun nähdäkseni sen jätkäjaverin on pakko olla 30v. Ei sillä muuten sellaista kallista autoa olisi...
Autot voivat olla isin tai isin rahoilla hankittu. Eivät ne mitään varmaa kerro.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Mukavaa päivän jatkoa! 🌞Olet typerä.
Sinä VANHA ja elämändä alussa oleva nuori ..
Mieti, jos on millä miettiä, mitä tytskä valitsee.
Vanhan miehen vai? Eeeeeeeiiiiiii..... - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olisko sua sitten jotenkin lohsuttanut se, että hän olis valinnut vaikka jonkun perämetsässä asuvan 80-ukon, jolla ei ole pennin pesoa?
Anonyymi kirjoitti:
Autot voivat olla isin tai isin rahoilla hankittu. Eivät ne mitään varmaa kerro.
No di se jätkä näytä 19 vuotiaalle vaan paljon vanhemmalle. No onnea hänelle.on näitä onnekkaita maailmassa. Minun ei olisi tarvinnut edes syntyä.
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli ihanan näköisiä. Se tyttö nätti ja kundi komea poika.
Juu olkoon vaan. Vaikka muna suussa.
Anonyymi kirjoitti:
Olet typerä.
Vanhan miehen vai? Eeeeeeeiiiiiii.....No ei valitsekaan. Minua välitse enää kukaan. Minä en vanhaa ota.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No di se jätkä näytä 19 vuotiaalle vaan paljon vanhemmalle. No onnea hänelle.on näitä onnekkaita maailmassa. Minun ei olisi tarvinnut edes syntyä.
Moni ihminen näyttää nuoremmalla ja yhtä moni myös vanhemmalle. Mitä iloa sulle ylipäänsä on sen miehen iän arvailusta?
Anonyymi kirjoitti:
Olisko sua sitten jotenkin lohsuttanut se, että hän olis valinnut vaikka jonkun perämetsässä asuvan 80-ukon, jolla ei ole pennin pesoa?
Ei tässä mikään lohduta. Tiedän vaan että en saa ikinä ketään, kehen ihastun.
Anonyymi kirjoitti:
Moni ihminen näyttää nuoremmalla ja yhtä moni myös vanhemmalle. Mitä iloa sulle ylipäänsä on sen miehen iän arvailusta?
Sanoinko että siitä on minulle iloa? Onhan se kiva tietää, millaisesta se tyttö tykkää. Ja varmaan kaikki muutkin tytöt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tässä mikään lohduta. Tiedän vaan että en saa ikinä ketään, kehen ihastun.
No nyt voin ainakin valittaa sitä, että hävisit "paremmallesi". Mietipä miten kamalaa se olisi, jos olisit hävinnyt "huonommallesi".
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sanoinko että siitä on minulle iloa? Onhan se kiva tietää, millaisesta se tyttö tykkää. Ja varmaan kaikki muutkin tytöt.
No näkyy se sinulle jotain iloa tuottavan, vaikkakin aika kieroutuneella tavalla. Jos et sä siitä mitään saisi, niin et sinä sitä tekisi. Jotain sä koet tästä puuhasta saavasi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä tuon ymmärrän, mutta ei ole helppoa. 2 vuotta ihan suotta ihastellut ja haaveillut turhia. Ei minusta edes olisi ollut hänelle. Rikkaat ja kauniit on toisten samanlaisten kanssa. Tämmönen peikko saa painua takaisin metsään mistä on tullutkin. Ei kannata ihastua enää koskaan.
Noo, ei itseäänkään kannata vähätellä. Jollekin toiselle voit olla kultakimpale, kun jollekin et ole yhtään mitään.
Pitää tietysti jossain kohdata se ihminen, jolle oot kultakimpale ja tärkeäksi koettu.
Toivon, että löydät tai kohtaat sen ihmisen.
Noo, ei itseäänkään kannata vähätellä. Jollekin toiselle voit olla kultakimpale, kun jollekin et ole yhtään mitään.
Pitää tietysti jossain kohdata se ihminen, jolle oot kultakimpale ja tärkeäksi koettu.
Toivon, että löydät tai kohtaat sen ihmisen.
Cool❄️Kiitos, mutta se ihminen on tainnut jäädä junan alle, kun ei vastaan tule missään. Ja aika kuluu ja vanhenen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sidot oman onnellisuutesi liikaa toisen ihmisen varaan. Et voi antaa yhden ihastuksen viedä elämänhaluasi noin. Ole kiitollinen siitä, että osasit ja sait tuntea lämpimiä tunteita jotakuta kohtaan, mutta se on nyt taaksejäänyttä elämää ja on aika siirtyä eteenpäin.
Olet itse itsesi suurin vihollinen. Ajattelemalla noin negatiivisesti estät itseäsi näkemästä kaikkea sitä ihanaa, mitä elämällä on tarjota. Ymmärrän kivun, alakulon, pettymyksen, väsymyksenkin, kun tuntuu, ettei mikään onnistu, mutta noille tunteille ei saa antaa liikaa tilaa. Päästä jo irti ja jatka eteenpäin. Se on ainoa oikea tapa, jolla pystyt helpottamaan oloasi. Anonyymi kirjoitti:
Sidot oman onnellisuutesi liikaa toisen ihmisen varaan. Et voi antaa yhden ihastuksen viedä elämänhaluasi noin. Ole kiitollinen siitä, että osasit ja sait tuntea lämpimiä tunteita jotakuta kohtaan, mutta se on nyt taaksejäänyttä elämää ja on aika siirtyä eteenpäin.
Olet itse itsesi suurin vihollinen. Ajattelemalla noin negatiivisesti estät itseäsi näkemästä kaikkea sitä ihanaa, mitä elämällä on tarjota. Ymmärrän kivun, alakulon, pettymyksen, väsymyksenkin, kun tuntuu, ettei mikään onnistu, mutta noille tunteille ei saa antaa liikaa tilaa. Päästä jo irti ja jatka eteenpäin. Se on ainoa oikea tapa, jolla pystyt helpottamaan oloasi.Kiitos. Kyyneleet valuvat nytkin. Kyllä ymmärrän tuon ihan täysin. Tuntuu vaan, ettei elämällä ole enää tarjota minulle mitään...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, mutta se ihminen on tainnut jäädä junan alle, kun ei vastaan tule missään. Ja aika kuluu ja vanhenen.
Mä luulen, että et näe sitä ihmistä ennen kun olet valmis menemään eteenpäin. Ennen kun päästät irti edellisestä. Ja hyväksyt, ettei se ollut hän jolle oot se kultakimpale, syystä tai toisesta.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen, että et näe sitä ihmistä ennen kun olet valmis menemään eteenpäin. Ennen kun päästät irti edellisestä. Ja hyväksyt, ettei se ollut hän jolle oot se kultakimpale, syystä tai toisesta.
Cool❄️Ja se on ihan luonnollista torjua muut, suodattaa muut ohi, silloin kun johonkin kovasti koukussa. Mutta pikkuhiljaa juttele sisimpäsi kanssa ja tehkää diili, katsella ympärille avoimemmin mielin. Mitä sun ympärillä tapahtuu, millaisia naisia liikkuu ja ehkä jossain vaiheessa jo mieli tekee tutustua johonkin heistä. Mennä eteenpäin uusia ihmisiä kohti.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on ihan luonnollista torjua muut, suodattaa muut ohi, silloin kun johonkin kovasti koukussa. Mutta pikkuhiljaa juttele sisimpäsi kanssa ja tehkää diili, katsella ympärille avoimemmin mielin. Mitä sun ympärillä tapahtuu, millaisia naisia liikkuu ja ehkä jossain vaiheessa jo mieli tekee tutustua johonkin heistä. Mennä eteenpäin uusia ihmisiä kohti.
Cool❄️Ja senkin oon huomannut, että jos joku asia muodostuu pakkomielteeksi, niin katoaa kokonaan se suhteellisuudentajukin helposti.
Eikä mikään silloin onnistukkaan pakolla. Kiristää vitutus ruuvia vaan kireemmälle ja kun vituttaa kovin, ei kyllä hurmaa ketään. 😄
Näyttää pikemminkin tervapirulle joka on myrkyn niellyt. Naiset helposti karttaa.
Kun on pakkomielle ja pakko poissa, rupee sujumaan. 👍
Oma asennekin muuttuu nääs.
Cool❄️ - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei valitsekaan. Minua välitse enää kukaan. Minä en vanhaa ota.
No älä huoli, ei me vanhatkaan sisältä noin rumaa ihmistä huolittais.
Anonyymi kirjoitti:
Ja senkin oon huomannut, että jos joku asia muodostuu pakkomielteeksi, niin katoaa kokonaan se suhteellisuudentajukin helposti.
Eikä mikään silloin onnistukkaan pakolla. Kiristää vitutus ruuvia vaan kireemmälle ja kun vituttaa kovin, ei kyllä hurmaa ketään. 😄
Näyttää pikemminkin tervapirulle joka on myrkyn niellyt. Naiset helposti karttaa.
Kun on pakkomielle ja pakko poissa, rupee sujumaan. 👍
Oma asennekin muuttuu nääs.
Cool❄️Niin. No totta tietysti, mutta kyllä se ottaa aikansa päästä kokonaan yli jostain, joka on ollut joka sekunti mielessä...
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on ihan luonnollista torjua muut, suodattaa muut ohi, silloin kun johonkin kovasti koukussa. Mutta pikkuhiljaa juttele sisimpäsi kanssa ja tehkää diili, katsella ympärille avoimemmin mielin. Mitä sun ympärillä tapahtuu, millaisia naisia liikkuu ja ehkä jossain vaiheessa jo mieli tekee tutustua johonkin heistä. Mennä eteenpäin uusia ihmisiä kohti.
Cool❄️Voit kuvitella, miten kova krapula noista huuruista seurasi...
Minä olen aina ollut todella epäkuuloinen kaikkia, etenkin naisia kohtaan. Mitä kauniinpi, niin sitä vaikeampi on kohdata. Ei kai tällaisena harmaapäänä enää kannata sitten naisia edes katsella. Aina saan pettyä itseeni.Anonyymi kirjoitti:
No älä huoli, ei me vanhatkaan sisältä noin rumaa ihmistä huolittais.
Se ei ole menetys.
mustasusi kirjoitti:
En oikein osaa ottaa kantaa, kun en tiedä millainen suhde teillä on ollut vai oletko ollut vain etäihastunut.
Olen minäkin joskus 15 vuotta sitten ollut vähän etäihastunut yhteen työkaveriin, mutta ei siitä mitään tullut, kun hän ei ollut kiinnostunut. Kyllähän se kirpaisi, mutta ei siihen kuollut ja muutama vuosi sen jälkeen kohtasin ihanan miehen, jonka kanssa meillä kemiat todella kohtasivat.Anonyymi kirjoitti:
Olet typerä.
Vanhan miehen vai? Eeeeeeeiiiiiii.....Ikä on niin suhteellista. Minun mieheni ovat olleet 2-11 vuotta minua vanhempia. Jos oikein ihastuu, niin miksi ei voisi sitten olla vielä vanhempikin mies.
Ja täysi-ikäinen nainen tekee joka tapauksessa elämästään omat päätöksensä, mihin toisten arvostelu tai kummastelu ei kuulu.Xena-183 kirjoitti:
En oikein osaa ottaa kantaa, kun en tiedä millainen suhde teillä on ollut vai oletko ollut vain etäihastunut.
Olen minäkin joskus 15 vuotta sitten ollut vähän etäihastunut yhteen työkaveriin, mutta ei siitä mitään tullut, kun hän ei ollut kiinnostunut. Kyllähän se kirpaisi, mutta ei siihen kuollut ja muutama vuosi sen jälkeen kohtasin ihanan miehen, jonka kanssa meillä kemiat todella kohtasivat.Juu, siis minä olin yksin häneen ihastunut. Hän oli siitä tietoinen. En merkannut hänelle mitään.
mustasusi kirjoitti:
No ei valitsekaan. Minua välitse enää kukaan. Minä en vanhaa ota.
Eikö tossa nyt oo pieni ristiriita että sä kaipaat kumppania ja valitat ettei kukaan sua hyväksy mutta sitten sanot kuitenkin että sulla on äärettömän tiukat kriteerit että pitää olla tosi nuori ja tosi kaunis että sä et vanhaa tai edes oman ikäistäs tai rumaa hyväksy ja ota. Jos se ihminen on oikeanlainen sulle ja sä sille niin ei niillä iällä (jos nyt eroa ei useita vuosikymmeniä ole) ja ulkonäöllä oikeasti juurikaan merkitystä ole rakkaudessa. Noilla kuvitteellisilla kriteereillä ja tuolla asenteella ja itsesäälissä rypemisellä sä et edes anna itelles mahdollisuutta löytää onnea ja rakkautta vaan tuhoat kaikki mahdollisuudet jo ennen kuin ketään edes oot mahdollisesti tavannut. Mä toivon todella että pääset eroon tuosta aivan turhasta itsesäälistä ja löydät terveen hyvän itsetunnon ja opit antamaan itsellesi mahdollisuuden löytää onni ja rakkaus eläämääsi ja että niin myös tapahtuisi. Paljon tsemppiä ja voimia sulle jatkoon teit sitten mitä hyvänsä.🙂.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voit kuvitella, miten kova krapula noista huuruista seurasi...
Minä olen aina ollut todella epäkuuloinen kaikkia, etenkin naisia kohtaan. Mitä kauniinpi, niin sitä vaikeampi on kohdata. Ei kai tällaisena harmaapäänä enää kannata sitten naisia edes katsella. Aina saan pettyä itseeni.Voin kuvitella, ehkä jopa vähän myötäelääkin.
Onneksi vanhuus ei tarkoita sitä, etteikö voi rakastua ja rakastaa. Se on vaan usein niin, että kaksi "ruttuturpaa" löytää toisensa ja nuoremmat pruukaa löytää toisensa.🙂
Rakkaus on aina yhtä hyvää ja ihanaa, kaiken ikäisenä.
Cool❄️ - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin. No totta tietysti, mutta kyllä se ottaa aikansa päästä kokonaan yli jostain, joka on ollut joka sekunti mielessä...
No meni mullakin kolmatta vuotta edellisen ihastumisen vatvomisessa. Jostain syystä tykästyin aivan järjettömästi naisihmiseen, joka teki naisena sellaisen "perseelleen lennätyksen" wauefektin. Mutta kuten sanoin, pikkuhiljaa alat jututtaa itseäs uuteen suuntaan.
Saahan se nainen olla aina erityinen siellä muistoissa, eihän sitä pois kukaan vie mutta kukaan muu ei voi sinua auttaa, kun sinä itse lopulta ulos tuosta labyrintista.
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meni mullakin kolmatta vuotta edellisen ihastumisen vatvomisessa. Jostain syystä tykästyin aivan järjettömästi naisihmiseen, joka teki naisena sellaisen "perseelleen lennätyksen" wauefektin. Mutta kuten sanoin, pikkuhiljaa alat jututtaa itseäs uuteen suuntaan.
Saahan se nainen olla aina erityinen siellä muistoissa, eihän sitä pois kukaan vie mutta kukaan muu ei voi sinua auttaa, kun sinä itse lopulta ulos tuosta labyrintista.
Cool❄️Ja ensimmäiseksi kannattaa lopettaa se kuvien kattelu ja unelmointi, kadehtiminen poikakaverista ja muukin stalkkaus. Se on jo iso edistysaskel, kun siitä pääsee eroon.
Sitten kun joskus myöhemmin näät kuvan ja voit hymyille todeta, ettei se enää riko eikä addiktoi sua mitenkään oot voitonpuolella. 👍
Kaunishan hän tietysti aina on, mutta siihen ei tartte langeta. 😄
Voin kuvitella, ehkä jopa vähän myötäelääkin.
Onneksi vanhuus ei tarkoita sitä, etteikö voi rakastua ja rakastaa. Se on vaan usein niin, että kaksi "ruttuturpaa" löytää toisensa ja nuoremmat pruukaa löytää toisensa.🙂
Rakkaus on aina yhtä hyvää ja ihanaa, kaiken ikäisenä.
Cool❄️Juu. Mutta minulle tuo ulkonäkö on tärkeää. Sanoi siihen muut mitä tahansa. En tarkoita että tarvii missi olla. Mutta omaan silmään täytyy olla tarpeeksi nätti, että edes kiinnostun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ensimmäiseksi kannattaa lopettaa se kuvien kattelu ja unelmointi, kadehtiminen poikakaverista ja muukin stalkkaus. Se on jo iso edistysaskel, kun siitä pääsee eroon.
Sitten kun joskus myöhemmin näät kuvan ja voit hymyille todeta, ettei se enää riko eikä addiktoi sua mitenkään oot voitonpuolella. 👍
Kaunishan hän tietysti aina on, mutta siihen ei tartte langeta. 😄
Cool❄️Katot vaikka tänään viimisen kerran hänen kuvaansa, toteat kaikkee hyvää sulle ihana ja päätät ja pidät päätökses, ettet enää klikkaile auki hänen kuviaan. Testaa.
Alkuun vaikeeta kun perkele, mut pidä pintas. Helpottuu päivä päivältä jne.
Cool❄️ Mikkojuhan kirjoitti:
Eikö tossa nyt oo pieni ristiriita että sä kaipaat kumppania ja valitat ettei kukaan sua hyväksy mutta sitten sanot kuitenkin että sulla on äärettömän tiukat kriteerit että pitää olla tosi nuori ja tosi kaunis että sä et vanhaa tai edes oman ikäistäs tai rumaa hyväksy ja ota. Jos se ihminen on oikeanlainen sulle ja sä sille niin ei niillä iällä (jos nyt eroa ei useita vuosikymmeniä ole) ja ulkonäöllä oikeasti juurikaan merkitystä ole rakkaudessa. Noilla kuvitteellisilla kriteereillä ja tuolla asenteella ja itsesäälissä rypemisellä sä et edes anna itelles mahdollisuutta löytää onnea ja rakkautta vaan tuhoat kaikki mahdollisuudet jo ennen kuin ketään edes oot mahdollisesti tavannut. Mä toivon todella että pääset eroon tuosta aivan turhasta itsesäälistä ja löydät terveen hyvän itsetunnon ja opit antamaan itsellesi mahdollisuuden löytää onni ja rakkaus eläämääsi ja että niin myös tapahtuisi. Paljon tsemppiä ja voimia sulle jatkoon teit sitten mitä hyvänsä.🙂.
En ota tietenkään sellaista josta en ole millään kiinnostunut. Onhan se jokaisella ihmisellä ihan sama juttu.
Anonyymi kirjoitti:
Katot vaikka tänään viimisen kerran hänen kuvaansa, toteat kaikkee hyvää sulle ihana ja päätät ja pidät päätökses, ettet enää klikkaile auki hänen kuviaan. Testaa.
Alkuun vaikeeta kun perkele, mut pidä pintas. Helpottuu päivä päivältä jne.
Cool❄️Siinä katoaa yksi, turhan isoksi kasvanut pala elämästä pois samalla... Mitään ei tule tilalle.
mustasusi kirjoitti:
Siinä katoaa yksi, turhan isoksi kasvanut pala elämästä pois samalla... Mitään ei tule tilalle.
Mutta ei toisen omaa ole järkevää halutakaan. Tämmöistä pskaa tämä elämä on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ota tietenkään sellaista josta en ole millään kiinnostunut. Onhan se jokaisella ihmisellä ihan sama juttu.
Sun suurin trgadiasi taitaa olla äärimmäisen rajoittunut kauneuskäsitys. Voi hyvin olla, ettei tuota voi koskaan oikaista, mutta aina voit yrittää opetella näkemään kauneutta muuallakin. Enkä nyt tarkoita seksuaalista vetoa, vaan opettelet ihan vaan näkemään kauneutta vaikkapa tosi vanhojen ihmisten kuvissa. Miten kauniit silmät vaikkapa voivat olla, vaikka niiden ympärillä olisi kuinka paljon ryppyjä tahansa. Kauneus on paljon laajempi ominaisuus, kuin mitä nykyään kykenet näkemään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siinä katoaa yksi, turhan isoksi kasvanut pala elämästä pois samalla... Mitään ei tule tilalle.
Eli et oikeasti edes halua päästää irti? Olen jotenkin juuttunut tuohon vellomiseen ja se tuntuu tutulta ja turvalliselta ja tavallaan jopa hyvältä. Niinhän siinä helposti käy.
mustasusi kirjoitti:
No ei tietenkään pidä ottaa sellaista kuka ei kiinnosta mutta tarkoitinkin että ei kannata etukäteen asettaa mitään tuollaisia liian tiukkoja kriteereitä vaan tutustua ihmisiin ihmisinä eikä arvottaa heitä ulkokuoren tai iän perusteella. Et sä ikinä löydä sitä oikeaa naista jos sä vaan tolkutat itselles että mä en kiinnostu kuin nuorista teinitytöistä ja niissäkin vain kaikkein ulkoisesti kauneimmista. Sä rajaat sillä kaikki todelliset mahdollisuudet löytää se oikea nainen kokonaan pois ja sabotoit itse itseäs.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Sun suurin trgadiasi taitaa olla äärimmäisen rajoittunut kauneuskäsitys. Voi hyvin olla, ettei tuota voi koskaan oikaista, mutta aina voit yrittää opetella näkemään kauneutta muuallakin. Enkä nyt tarkoita seksuaalista vetoa, vaan opettelet ihan vaan näkemään kauneutta vaikkapa tosi vanhojen ihmisten kuvissa. Miten kauniit silmät vaikkapa voivat olla, vaikka niiden ympärillä olisi kuinka paljon ryppyjä tahansa. Kauneus on paljon laajempi ominaisuus, kuin mitä nykyään kykenet näkemään.
Joo ei tuollainen auta yhtään. Minä en kattele ketään enää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eli et tosiaan edes halua päästää irti katkeruudestasi. Sekin on tietysti oma valinta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei helvetti. Sama levy pyörii joka päivä. Kattelet kuitenkin teinejä siellä kuntosalilla.
mustasusi kirjoitti:
Kuuntele Jasua se osaa selittää paremmin nää jutut myös sen mitä tarkoitan.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Eli et tosiaan edes halua päästää irti katkeruudestasi. Sekin on tietysti oma valinta.
Minulla on oma naismakuni. Ei voi mitään ettei tällä pärställä yllä sille tasolle. Se on kirous.
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvetti. Sama levy pyörii joka päivä. Kattelet kuitenkin teinejä siellä kuntosalilla.
En katsele. Ei nekään minua.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minulla on oma naismakuni. Ei voi mitään ettei tällä pärställä yllä sille tasolle. Se on kirous.
No minähän en puhunutkaan mitään naismaustasi ja jopa oikein erikseen korotin, että älä puhdi tässä kohtaa seksuaalista vetoa. Puhuin äärimmäisen rajoittuneesta kauneuskäsityksestäsi ja siitä, ettet näe kauneutta ympärilläsi, vaikka sitä on kaikkialla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu. Mutta minulle tuo ulkonäkö on tärkeää. Sanoi siihen muut mitä tahansa. En tarkoita että tarvii missi olla. Mutta omaan silmään täytyy olla tarpeeksi nätti, että edes kiinnostun.
No, se on jokaisella tietysti omat mieltymykset. Mitä nättinä ja kauniina pitää. Minun silmään kauniita naisia löytyy kaikista ikäryhmistä.
Mutta itse olen mieltynyt siihen, että elämä saa näkyä ihmiskehossa arpina, ryppyinä, juonteina, näppyinä ja nyppyinä. Mä voisin sanoa rakastavani luonnollisuutta, "virheineen" päivineen. Minusta siinä on jotain kaunista, ehkä se että se on luonnollista? Kuuluu elämään ja ihmiskehoon.
Cool❄️ - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tilalle tulee huojennus, kun aikasi opettelet irti päästämään ja onnistut. Se mitä tilalle tulee, niin mahdollisuuksia.
Cool❄️ - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta ei toisen omaa ole järkevää halutakaan. Tämmöistä pskaa tämä elämä on.
Pikemminkin ei ole järkevää kiduttaa itseään. Ei kellään ketä ei voi saada, oma tai toisen.
Cool❄️ - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kun sä nyt tajuaisit sen, että ihan oikeasti se ulkonäkö ja ikäkin on monille naisille ihan yks hailee. Mutta toi schaisse mitä sä välillä kelaat, tuollanen muiden ylenkatsonta, katkeruus ja noin, ja todellakin se missä mielessä sä katselet niitä nuoria tyttöjä, se näkyy ulospäin. Eikä se ole kaunista katseltavaa kun sitä tuolla livessä näkee; ensivilkasulla komeesta miehestä voi tulla yht'äkkiä Freddy Kruegerin näkönen kun sen mietteet paistaa läpi jo sen silmistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se ei ole menetys.
Miehelläkin voi joskus mennä roska silmäkulmaan ja se vähän voi herauttaa nestettä mutta se pyyhkäistään pois ja jatketaan sitä mitä oltiin tekemässä.
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Oliko pakko kysyä.
- Anonyymi
Oli. Pakko ei ole vastata.
Tänään taisin itkeä kuunnellessani Brad Mehldauta. Onneksi sain vapaasti vollottaa, kukaan ei nähnyt.
Monimutkaisuus musiikissa on niin kaunista.
Brad Mehldau - maybe as his skies are wide
https://www.youtube.com/watch?v=dFnpwBBYx3A- Anonyymi
Musiikilla on upea voima koskettaa joskus sieltäkin, missä ei edes tiennyt olevan jotain kosketettavaa.
Yksin saa antaa kyyneleiden tulla juuri sellaisenaan, kuin ne tulevat. Osaan itkeä kyllä muidenkin nähden, mutta yksin ollessa siinä ei ole mitään filttereitä, pelkkää tunnetta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musiikilla on upea voima koskettaa joskus sieltäkin, missä ei edes tiennyt olevan jotain kosketettavaa.
Yksin saa antaa kyyneleiden tulla juuri sellaisenaan, kuin ne tulevat. Osaan itkeä kyllä muidenkin nähden, mutta yksin ollessa siinä ei ole mitään filttereitä, pelkkää tunnetta..Älä. Älä tee sitä. Joutuu muutkin itkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin saa antaa kyyneleiden tulla juuri sellaisenaan, kuin ne tulevat. Osaan itkeä kyllä muidenkin nähden, mutta yksin ollessa siinä ei ole mitään filttereitä, pelkkää tunnetta..Aunus ja filtterit ja itku.
Nyt en ymmärrä.
Älä tunge niitä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin saa antaa kyyneleiden tulla juuri sellaisenaan, kuin ne tulevat. Osaan itkeä kyllä muidenkin nähden, mutta yksin ollessa siinä ei ole mitään filttereitä, pelkkää tunnetta..Hiveleekö eturauhasta?
"Musiikki voi käjoskus koskettaa sieltäkin, missä ei tiennyt olevan jotain kosketeltavaa" . ITSE KIRJOITIT. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä. Älä tee sitä. Joutuu muutkin itkemään.
En toki halua muita itkettää, mutta joskus tulee vain itku muidenkin läsnä ollessa eikä sitä mielestäni pitäisi joutua peittelemään tai häpeämään.
- Anonyymi
Lapseni isän sanat ne taisivat mut viimeksi kyyneliin saada. Lapsen kautta on niin kovin helppo päästä ihoni alle, vaikka asia kylläkin oli pitkälti väärinkäsitys.
- Anonyymi
Tuo on niin totta. Lasten kautta on kovin helppo iskeä arkaan paikkaan. Se on todella ala-arvoista. Hyvä kuitenkin, jos tilanteessasi oli kyseessä enemmän väärinkäsitys. Toivottavasti samaa ei tapahdu uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta. Lasten kautta on kovin helppo iskeä arkaan paikkaan. Se on todella ala-arvoista. Hyvä kuitenkin, jos tilanteessasi oli kyseessä enemmän väärinkäsitys. Toivottavasti samaa ei tapahdu uudestaan.
No hän on sellainen töksäyttelijä, joka ei usein edes tajua miltä hänen sanomisensa kuulostavat. Siinä ei varsinaisesti ole mitään uutta, mutta vaikka sen tietää, niin silti ne sanat aina sattuvat. Hän pyytää kyllä sitten anteeksi, kun viimein tajuaa mikä ongelma on ollut, se vaan vie aikansa. Eksä on eksä hyvästä syystä.
- Anonyymi
Luen juuri Kaari Utrion "Isabella"-romaania vuodelta 1988. Muutaman kerran tullut tippa linssiin, kun kirjassa on ollut tunteikas hetki. Itken todella helposti.
Myös nauranut joillekkin överikohdille, jotka kyllä saisivat nykypäivän femakon raivonkyyneliin😆😂
Luin nulrena paljon Utrion kirjoja ja diggailin Kalevala-koruista, ne oli muotia silloin. Nykyään en enää tykkää.- Anonyymi
Kuka lukee Kaari Utrion kirjoja?
- Anonyymi
Tuli avioliittosi mieleen.
- Anonyymi
Minä itken myös herkästi kirjoja lukiessani. Eläydyn tarinoihin ja kirjan henkilöiden kohtaloihin vahvasti. Viimeksi vollotin kunnolla lukiessani Jojo Moyesin "Kerro minulle jotain hyvää"-kirjaa, mutta liikutun kyllä vähemmästäkin. Ihan vain vaikka onnellisesta lopusta 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lukee Kaari Utrion kirjoja?
Varmaan joku sellainen joka osaa nauttia elämästä ja ymmärtää jotain ajanhengen muutoksista;)
Voi voi, muistan, että ne olivat varsinaista kirjaherkkua noina vuosikymmeninä ja niitä himoittiin ja odotettiin. Kirjoissa on myös mehevää konservatiivierotiikkaa ja voimakkaita tunteita jotka eivät nykypäivän lumihiutaleille tietenkään sovi.
Kieli on vähän yksinkertaista ja töksähtelevää kuten tuon ajan valtavirtakirjallisuus oli, mutta ihan viihteestä menee. Tosin 160 sivun jälkeen tuli jo ikävä Netflixiä😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli avioliittosi mieleen.
En ole ollut naimisissa, mutta muistoja kyllä herätti lukukokemus:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä itken myös herkästi kirjoja lukiessani. Eläydyn tarinoihin ja kirjan henkilöiden kohtaloihin vahvasti. Viimeksi vollotin kunnolla lukiessani Jojo Moyesin "Kerro minulle jotain hyvää"-kirjaa, mutta liikutun kyllä vähemmästäkin. Ihan vain vaikka onnellisesta lopusta 😄
Niin minusta se on mukavaa, vaikkakin joskus hieman kiusallista. Koen, että olen emotionaalisesti kykenevä iloitsemaan ja kokemaan empaattista onnea muiden hyvän puolesta. Se jos joku on rikkautta ja säästöjä.
Saatan joskus kadullakin saada kyyneleet silmiini, kun katselen kuinka joku leikkii lapsensa kanssa tai huolehtii muuten toisesta tai lemmikistä.
Hyvyys ja lämpö elävien olentojen välillä on itselleni tärkeintä ja merkityksellisintä ja muut asiat hoituvat ikäänkuin taka-alalla.
❤
- Anonyymi
Mjaa
En itke enkä varsinkaan naura.
(hihitystä)- Anonyymi
Mä tirskun.
- Anonyymi
Edellispäivänä koskettava musiikki tai elokuva.
- Anonyymi
Taiteella on voima koskettaa, olipa taidemuoto mikä tahansa.
- Anonyymi
Oman terveydentilani jutut on itkettänyt viimeksi. Oli vaikea puhua uupumisesta lääkärin kanssa liikuttumatta.
Geniota joku feikki tuolla tarjosi, hän itse luiltavasti, hänen jutut ei itketä muttei nauratakkaan. Viiskymppinen mies eikä paljon päässä säteile.
Cool❄️- Anonyymi
Yli 55 v
- Anonyymi
Aika paljon näet mies vaivaa sen eteen, että saisit nämä mölinäsi vaikuttamaan moniääniseltä keskustelulta, vaikka todellisuudessa luot riitaa ja draamaa itsesi kanssa eikä ketään taida oikeasti kiinnostaa solvauksesi. Mies internetissä sanoi, että ”minä” olen tyhmä ja ruma- mitä sitten?
- Anonyymi
Olen niin pahoillani, että sinulla on terveyden kanssa haasteita ❤️ Uupumisesta on todella vaikea puhua. Itsekin koin syvän uupumuksen pari vuotta sitten enkä ole vieläkään täysin palautunut siitä. En ole kenellekään kertonut, miten syvällä kövin ja miten rankkoja ajatuksia mielessäni oli. Tuntuu niin vaikealta avata kipuaan täysin kenellekään..
Minulla ei ole muun terveyden kanssa samanlaisia ongelmia kuin tiedän sinulla olevan, joten iso hatunnosto kun olet lääkärille asiasta ylipäätään pystynyt avautumaan!
Ja tunnistin heti, ettei kyseessä ollut sinä tuolla ylempänä.. Ei kuulostanut sinulta 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin pahoillani, että sinulla on terveyden kanssa haasteita ❤️ Uupumisesta on todella vaikea puhua. Itsekin koin syvän uupumuksen pari vuotta sitten enkä ole vieläkään täysin palautunut siitä. En ole kenellekään kertonut, miten syvällä kövin ja miten rankkoja ajatuksia mielessäni oli. Tuntuu niin vaikealta avata kipuaan täysin kenellekään..
Minulla ei ole muun terveyden kanssa samanlaisia ongelmia kuin tiedän sinulla olevan, joten iso hatunnosto kun olet lääkärille asiasta ylipäätään pystynyt avautumaan!
Ja tunnistin heti, ettei kyseessä ollut sinä tuolla ylempänä.. Ei kuulostanut sinulta 😊Kiitos. 🤗
Puhuin asiasta tilanteessa, jossa kysyttiin vointia, lapsen koululääkärille. Ja se teki jotenkin kipeää avautua ja myöntää, että olen usein niin uupunut etten meinaa jaksaa suoriutua aivan arkisista asioista ponnistelematta hampaat irvessä.
Karsin pois monet asiat, jotta jaksan tärkeimmät asiat hoitaa, perheen erityisesti lasten asiat. Pelkään koska uupumus tekee stopin siihenkin. Mulla on vaikeuksia päästä vireystilaan, aloittaa mitään. Voisin vaan möllöttää seinää päivän tekemättä mitään.
Ilman lapsia olisinkin varmaan luisunut jo rotvallin reunalta.. He olemassa olollaan pitää mut kiinni touhussa ja liikkeessä.
Silti huokailen syvään ja usein. Tekis mieli istua alas ja kivettyä siihen. Tunnollisuus estää sen..
Olen paljon puhunut psykofyysiselle terapeutilleni tuntojani. Ihan jopa asioita mitkä ei ole sairauksiini liittyvää. Mutta psykosomaattisesti vaikuttaa ja kuormittaa.
Ymmärrän ne syyksi ja sysäyksiksi aina toisinaan, vaikka sairaudet on fyysisiä niin psyykenikin parahtelee taakkaansa. 🙂
Onnekseni pystyn hahmottamaan syitä ja seurauksia, että myös löytyy omasta pakista vähän työkalujakin jo millä fixailla itseään psyyken jaksamiseksi.
Cool❄️☺️ Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. 🤗
Puhuin asiasta tilanteessa, jossa kysyttiin vointia, lapsen koululääkärille. Ja se teki jotenkin kipeää avautua ja myöntää, että olen usein niin uupunut etten meinaa jaksaa suoriutua aivan arkisista asioista ponnistelematta hampaat irvessä.
Karsin pois monet asiat, jotta jaksan tärkeimmät asiat hoitaa, perheen erityisesti lasten asiat. Pelkään koska uupumus tekee stopin siihenkin. Mulla on vaikeuksia päästä vireystilaan, aloittaa mitään. Voisin vaan möllöttää seinää päivän tekemättä mitään.
Ilman lapsia olisinkin varmaan luisunut jo rotvallin reunalta.. He olemassa olollaan pitää mut kiinni touhussa ja liikkeessä.
Silti huokailen syvään ja usein. Tekis mieli istua alas ja kivettyä siihen. Tunnollisuus estää sen..
Olen paljon puhunut psykofyysiselle terapeutilleni tuntojani. Ihan jopa asioita mitkä ei ole sairauksiini liittyvää. Mutta psykosomaattisesti vaikuttaa ja kuormittaa.
Ymmärrän ne syyksi ja sysäyksiksi aina toisinaan, vaikka sairaudet on fyysisiä niin psyykenikin parahtelee taakkaansa. 🙂
Onnekseni pystyn hahmottamaan syitä ja seurauksia, että myös löytyy omasta pakista vähän työkalujakin jo millä fixailla itseään psyyken jaksamiseksi.
Cool❄️☺️Voi sua hani. Tuon läpikäyneenä tiedän millaista se voi olla.
Sen määrää ei edes tajua ennenkuin toipuminen on päässyt käymään.
Meidän onneksemme kesä on ovella. Lumet hävinneet, pihahommat kutsuu. Ollut todella lämmintä täällä. Kirjoitkin jossain että suuunnittelet aika paljon kasviksien ja marjojen laittoa. Cool tosiaan. Jutut mistä saa mielihyvää - niitä kannattaa tehdä. Saa voimia uuteen päivään, myös niihin pakollisiin.
Mennään päivä kerrallaan :)- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Voi sua hani. Tuon läpikäyneenä tiedän millaista se voi olla.
Sen määrää ei edes tajua ennenkuin toipuminen on päässyt käymään.
Meidän onneksemme kesä on ovella. Lumet hävinneet, pihahommat kutsuu. Ollut todella lämmintä täällä. Kirjoitkin jossain että suuunnittelet aika paljon kasviksien ja marjojen laittoa. Cool tosiaan. Jutut mistä saa mielihyvää - niitä kannattaa tehdä. Saa voimia uuteen päivään, myös niihin pakollisiin.
Mennään päivä kerrallaan :)Päivä kerrallaan on hyvä motto. 🙂👍
Kesät on akkujen latauksen aikaa, ihan selkeesti hyvinvoinnin ja jaksamisen kannalta parasta aikaa. Tokihan aivan liian lyhyitä meidän kesät, mutta parempi kuin ei kesää ollenkaan. 🌞
Tsemiä!
Cool❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. 🤗
Cool❄️☺️Kunpa osaisin sanoa jotain, mikä helpottaisi oloasi ❤️Uupumus vie ihmisen paikkaan, jossa kaikkea katsoo sumeiden lasien läpi ja on vaikea löytää asioita, jotka auttaisivat jaksamaan, kun kaikki tuntuu vain niin raskaalta. Muiden hyvää tarkoittavat tsemppauksetkun saattavat tuntua jopa ilkkumiselta, kun mieli ei pysty näkemään asioiden valoisempaa puolta.
Tunnistan noita kuvailemiasi olotiloja eritoten eron jälkeisestä ajasta. Toimin, kun oli pakko ja vain lapsi piti kiinni arjessa. Sisältä tunsin olevani kuollut, kuin tomua. Minua auttoi se, kun aloin olemaan itselleni armollisempi. Sallin itselleni sen, että minun ei tarvitse juuri tänään viikata kaikkia pyykkejä kaappiin tai siivota taloa lattiasta kattoon. On tärkeämpää, että leivon kanelipullia lapseni kanssa, että menen pitkälle kävelylle ja keskityn hengittämään, että annan itselleni luvan maata saunan lauteilla ajan kanssa ja nauttia tunteesta, minkä lämpö kehooni aiheuttaa. Teen asioita, joista minulle tulee hyvä olo. Ei arkea ja velvollisuuksia tietenkään karkuun pääse, mutta minulle oli tärkeää luopua kuormittamasta itseäni vielä enemmän vaatimalla itseltäni täydellisyyttä. Päivä päivältä olo parani, hissuksiin palasin taas eloon..
On mahtavaa, kun tunnistat syitä ja seurauksia ja sinulla selkeästi on kaikki työkalut olemassa, joilla pääset ihan varmasti kohti parempaa. Toivottavasti saat kaipaamasi apua niin ammattilaisilta kuin lähipiiriltäsi. Heidän tukensa on korvaamattoman tärkeää.
En nyt tarkkaan muista koska mutta ei siitä nyt hirveän kauaa ole pari viikkoa korkeintaan. Joskus se syy voi olla joku biisi tai elokuva mikä koskettaa koska muistuttaa omasta elämästä ja sen kipukohdista. Joskus myös herään siihen että itken unissani eikä aina edes muista sitä unta kunnolla mikä itkemään on saanut. Yleensä viime aikoina syy on aina liittynyt jollain tavalla surullisuuteen siitä että elämästä puuttuu kumppani jonka kanssa elämänsä jakaa kun omasta mielestä itsellä olisi niin paljon rakkautta annettavana ja jaettavana kun vaan sen oikean naisen löytäisi joka myös samoin itseä kohtaan tuntisi.🙂.
- Anonyymi
Et halunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et halunnut.
Juuri jätit kumppanisi.
- Anonyymi
Ook sä sitten jotenkin sen verran nuorempi, että sulle se perheen perustus on vielä mielessä. Mä oon jo niin vanha etten kumppanon puutetta jaksa enää murehtia. Muuten mäkin oon joskus unissani itkeny. Ja se oli oikeestaan "kivaa" kun en kymmeniin vuosiin ees pystyny itkeen. Niin se oli jotenkin puhdistava kokemus.
JeroP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ook sä sitten jotenkin sen verran nuorempi, että sulle se perheen perustus on vielä mielessä. Mä oon jo niin vanha etten kumppanon puutetta jaksa enää murehtia. Muuten mäkin oon joskus unissani itkeny. Ja se oli oikeestaan "kivaa" kun en kymmeniin vuosiin ees pystyny itkeen. Niin se oli jotenkin puhdistava kokemus.
JeroPJeroP ei tunteista puhu eikä itke.
Hyvä näin, että jotenkin, efes yöllä on, niitä tunteita. Anonyymi kirjoitti:
JeroPNo en mä nyt nuori enää ole täytän 44v. Kumppanin kyllä haluan elämääni että perheen siinä mielessä kyllä mutta en usko että lapsia tuun tekemään vaikka ei mulla periaatteessa mitään sitä vastaankaan oo mutta en vaan usko että niin tulis tapahtumaan.🙂.
- Anonyymi
Tiedän tunteen.. Olen jo tottunut olemaan yksin ja pärjään kyllä, mutta silti elämästä puuttuu iso osanen. Tunnen myös, että minulla olisi paljon annettavana ja jaettavana. Haluaisin tuhlata rakkautta johonkuhun ihanaan mieheen 😊
Voi, miten toivon, että löydät kumppanin elämääsi. Sinulla on selkeästi paljon annettavaa toiselle ihmiselle ja uskon, et olisit aivan ihana kumppani ainakin sen mielikuvan perusteella, mitä täällä olen sinusta saanut. Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tunteen.. Olen jo tottunut olemaan yksin ja pärjään kyllä, mutta silti elämästä puuttuu iso osanen. Tunnen myös, että minulla olisi paljon annettavana ja jaettavana. Haluaisin tuhlata rakkautta johonkuhun ihanaan mieheen 😊
Voi, miten toivon, että löydät kumppanin elämääsi. Sinulla on selkeästi paljon annettavaa toiselle ihmiselle ja uskon, et olisit aivan ihana kumppani ainakin sen mielikuvan perusteella, mitä täällä olen sinusta saanut.Kiitos paljon...tuntuu hyvältä kun joku puhuu noin kauniisti itsestä. Toivottavasti myös sä löydät oman kumppanin elämääsi ja pääset tuhlailemaan rakkauttasi johonkin todella onnekkaaseen mieheen ja toivotta vasti hän myös ymmärtää kuinka hyvin onnekas on kun sut saa omaan elämäänsä ja sen myös tajuaa sulle kertoa ja näyttää.🤗.
Vein hyvälle ystävälleni surukukat hänen isänsä kuoleman johdosta. Oli jo neljäs lähipiirissä sattunut kuolemantapaus tänä vuonna.
- Anonyymi
Meilläkin on sukua menny oikei isolla viikatteella. Ihmiset alkaa olla nykyään jo niin älyttömän vanhoja. Mutta se mikä harmittaa, kun pikkuveli lähti ennen mua. Että mennään väärässä järjestyksessä. No onneks se omaki terveys näyttää jo pettävän.
JeroP Anonyymi kirjoitti:
Meilläkin on sukua menny oikei isolla viikatteella. Ihmiset alkaa olla nykyään jo niin älyttömän vanhoja. Mutta se mikä harmittaa, kun pikkuveli lähti ennen mua. Että mennään väärässä järjestyksessä. No onneks se omaki terveys näyttää jo pettävän.
JeroPOtan osaa suruusi pikkuveljen poismenon johdosta.
Ja tsemppiä terveysmurheiden hoitoon. 👍Sekään ei ole onnellista aikaa, ei.Anonyymi kirjoitti:
JeroPOtan osaa sun menetykseesi ja toivottavasti terveyshommatkin selviää ja paranee.🙂.
- Anonyymi
Ikävä kuulla ❤️ Kuoleman äärellä ollaan ihmisyyden ytimessä. Se todellakin koskettaa syvältä meitä jokaista jossakin vaiheessa elämää.
- Anonyymi
Itken ihan päivittäin. Kauneudesta, onnesta, ilosta, surusta, oivaltamisesta, rakkaudesta, rakkauden puutteesta, kosketuksen ja läheisyyden kaipuusta. Melkeinpä mistä vaan voi kyynel vierähtää.
- Anonyymi
Mulla on samaa, liikutun herkästi vähän kaikesta mikä käy tunteisiin ja liikuttaa jotain sisimmässäni. Tunteet on jotenkin herkillä.
Cool❄️ - Anonyymi
Kyynel on herkässä itselläkin. Tunnistan kaikki nuo tilanteet. Ihana, kun on muitakin herkkiksiä 😊
- Anonyymi
Jotain uutta elämässä?
Kuolema. On. - Anonyymi
tihkusade
- Anonyymi
Monikin asia saa itkemään, kuten hellyyttävät eläinvideot, onko tämä nyt sitten osoitus oikeasta feminiinisyydestä? Sori jos ei löydy emootioita esim muiden ihmisten käytöstä kohtaan, tässä on varmaan vielä kehittymisen varaa ihmisenä
- Anonyymi
Varmasti vielä löydät senkin. Eläinvideot ovat hyvä triggeri empaattisuuden kehittämisessä.
Tosin ihmiaet nyt on viime vuosina olleet pahimmillaan, mutta sen takana on vaikeita tunteita. Surua, huolta, menetystä, pelkoa tulevaisuudesta ja turvallisuudesta.
Ei sellaista tavallinen ihminen kestä mustumatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti vielä löydät senkin. Eläinvideot ovat hyvä triggeri empaattisuuden kehittämisessä.
Tosin ihmiaet nyt on viime vuosina olleet pahimmillaan, mutta sen takana on vaikeita tunteita. Surua, huolta, menetystä, pelkoa tulevaisuudesta ja turvallisuudesta.
Ei sellaista tavallinen ihminen kestä mustumatta.Aivan, ei minulla kyllä empatian kanssa ole mitään ongelmaa varsinaisesti tai mitään hukassa siinä suhteessa, ei sitä tosin ihan kaikille riitä jos näin voi luonnehtia. Kiitos tuota noin näistä vinkeistä ja näkövinkkeleistä kuitenkin
- Anonyymi
En ymmärrä miksi mustasusi itkee yksipuolista rakkautta. Ei taida ikinä päästä eteenpäin kun mieli menee ylösalas yhessä päivässä. Ekana toivotetaan joka päivä ja ilta hyvät huomenet ja yöt ja kohta itketään netan perään.
- Anonyymi
Musta tuntuu, että olisi hänelle palvelus, jos kukaan ei enää kiinnittäisi huomiota noihin hänen vuodatuksiinsa. Noin negatiiviset tekstit joita hän kirjoittaa, vain pahentavat hänen oloaan.
Pari kolme viikkoa sitten. Sipuli. Se on yleensä merkki huonosti teroitetusta veitsestä. Hyvällä terällä saa sipulin pieneksi itkemättä ja tomaatin siivuiksi mehustumatta.
Jos sipuli itkettää, niin se itkettää sitten yleensä kunnolla. Perustuu jotenkin siihen, että suunnilleen ensimmäinen kyynel saa silmässä aikaan kunnon rikkiliuossoosin, joka sitten itkettää kahta kauheammin.Kokeile laittamalla leipäpalanen suuhun... se on someniksi...vaaleaa leipää olen nähnyt, mutta ruiķarillakin pitäis koettaa. 😁
Disseisback kirjoitti:
Kokeile laittamalla leipäpalanen suuhun... se on someniksi...vaaleaa leipää olen nähnyt, mutta ruiķarillakin pitäis koettaa. 😁
Voisi tehdä ruttonaamarin ja täyttää sen ranskanleivällä. Tiedä vaikka suojaisi koronaltakin. Jota sivumennen sanoen en vieläkään ole sairastanut.
scrg kirjoitti:
Voisi tehdä ruttonaamarin ja täyttää sen ranskanleivällä. Tiedä vaikka suojaisi koronaltakin. Jota sivumennen sanoen en vieläkään ole sairastanut.
En mäkään... tietääkseni ainakaan. Mut voin skipatakin...
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile seuraavalla kerralla tätä niksipirkkaa :)
https://youtu.be/JE0xYYOp5_s
t.sxthEhkä pitäisi kokeilla kahvikuppia ihan kokeilun vuoksi. Perinteinen sulakekin kuulemma käy. Jotain metallia kovempaa keramiikkaa. Mutta on mulla keittiössä ihan semmoinen eri karkeuksia eri tahoilta oleva timanttikapistus. Tomaatti on hyvä testi veitselle.
- Anonyymi
Siinä pari vuotta siiten, tai no en oikeastaan itkenyt, silmät vain salakavalasti vesittyivät epämiehekkäästi 😁
- Anonyymi
Mikään ei ole niin vetoavaa kuin tunteva mies 😊 Anna itkun vain tulla, kun ja jos siltä tuntuu. Siinä ei ole mitään epämiehekästä.
- Anonyymi
Mustasusi ei kestä yhtään kritiikkiä. Ei sitten yhtään. Jos joku sanoo jotain mikä ei miellytä niin heti alkaa itsensä haukkuminen. En ymmärrä vieläkään miksi pitää ottaa tollanen martyyri asenne heti kaikkeen kritikkiin.
- Anonyymi
Mutta jätettäisiinkö hänet kuitenkin rauhaan? Tuskin se arvostelusta sen paremmaksi muuttuu.
Tänään.. sai muljua silmiin.
- Anonyymi
Muljua? Uusi termi.. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin😊
Anonyymi kirjoitti:
Muljua? Uusi termi.. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin😊
Leikkuunestettä.. käytetään metallintyöstössä.
Päräytin roiskeet suoraan silmiin paineilmapistoolilla putsatessani kalikkaa.
Se on sellaista rasvaemulsiota jossa muhii kaikki pöpöt.. ja erittäin epämiellyttävää silmissä.
Ja sit menin vielä hieraisemaan silmiäni.. paha virhe. Sellainen nuubimoka. Olis vaan pitänyt antaa kyynelten kuljettaa se paska pois.
- Anonyymi
Nauran tämän tästä ja itken päälle! Sitten alan töihin. m>n
- Anonyymi
Pari viikkoa sitten, itkin onnesta kun sain seksin aikana elämäni ensimmäisen orgasmin.😌🥰
- Anonyymi
Mahtavaa! 🥳 Orgasmit ovat ihania, toivottavasti saatnauttia niistä yllinkyllin tulevaisuudessa 😊
Hieno juttu. Oli varmasti onnellinen ja mahtava kokemus jos se on suuria vaikeuksia tuottanut. Toivottavasti homma vain helpottuu kun oot alkuun päässyt ja saat nauttia niistä jatkossa paljon.😊.
- Anonyymi
Tänään. Mun rakasta ikävä😢
- Anonyymi
Toivottavasti näette taas pian 🥰
- Anonyymi
Oikeasti kuulin ensimmäisen kerran tuon levyn Whitesnake "1987" tuli eräältä kaverilta ja ns. ritari-ässä, eli pontiac 1989 trans-amissa, hän tuli YKsa toi autoja ja piraatti kasetteja hehheh.
- Anonyymi
Sittemmin tuli tunnetuksi myösin Chevrolet Corvette 1987, manuaali tottakai jotta ei pelle automaatti kiihdy mitään...
- Anonyymi
Joskus lapsena. Miehet ei itke.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Tosi mies itkee kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi mies itkee kyllä.
Tämä tosi.
- Sheena Kyllä itkee se on vain inhimillistä ja jos niin ei pysty tekemään on jotain ongelmia itsensä kanssa tunne puolella yleensä. Todellinen mies kenellä on rohkeutta ja selkärankaa kehtaa ja pystyy avoimesti ja rehellisesti näyttämään tunteensa niitä häpeilemättä ja pelkäämättä.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä itkee se on vain inhimillistä ja jos niin ei pysty tekemään on jotain ongelmia itsensä kanssa tunne puolella yleensä. Todellinen mies kenellä on rohkeutta ja selkärankaa kehtaa ja pystyy avoimesti ja rehellisesti näyttämään tunteensa niitä häpeilemättä ja pelkäämättä.🙂.
Jos syttyy vaikkapa sota, mikä nyt on hyvinkin mahdollista, naiset lapset ja vanhukset tarvitsee oikeita miehiä puolustamaan itseään eikä mitään itkupillejä. Nykyään tuntuu ettälikimain kaikki miehet alkaa olla itkua tuhertavia ämmiä kun kaikki asiat ei menekään niin kuin itse haluaisi, ei turvattomat semmoisilla miehillä mitään tee ja nehän kyllä varmaan samantien pakeneekin ruotsiin jos alkaa sotahommat.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Jos syttyy vaikkapa sota, mikä nyt on hyvinkin mahdollista, naiset lapset ja vanhukset tarvitsee oikeita miehiä puolustamaan itseään eikä mitään itkupillejä. Nykyään tuntuu ettälikimain kaikki miehet alkaa olla itkua tuhertavia ämmiä kun kaikki asiat ei menekään niin kuin itse haluaisi, ei turvattomat semmoisilla miehillä mitään tee ja nehän kyllä varmaan samantien pakeneekin ruotsiin jos alkaa sotahommat.
-harmiseikirj-Niinhän sä kovasti kuvitella haluat ja itelles uskottelet mutta todellisuudessa maataan, perheitään ja rakkaitaan puolustaa ne oikeat todelliset miehet ketkä ovat sinuja itsensä ja tunteidensa kanssa eivätkä pelkää niitä näyttää. Ei sellaisista tunne kyvyttömistä, kylmistä, sisältä kuolleista tai sitten vaan todella ongelmaisista miehistä ole mitään puolustamaan kun eivät he välitä mistään muusta hevonvittuakaan paitsi itsestään ja juuri he on niitä ketkä karkuun juoksee häntä koipien välissä kun eihän heillä edes ole mitään puolustettavaa kun millään ei ole mitään merkitystä heille.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Niinhän sä kovasti kuvitella haluat ja itelles uskottelet mutta todellisuudessa maataan, perheitään ja rakkaitaan puolustaa ne oikeat todelliset miehet ketkä ovat sinuja itsensä ja tunteidensa kanssa eivätkä pelkää niitä näyttää. Ei sellaisista tunne kyvyttömistä, kylmistä, sisältä kuolleista tai sitten vaan todella ongelmaisista miehistä ole mitään puolustamaan kun eivät he välitä mistään muusta hevonvittuakaan paitsi itsestään ja juuri he on niitä ketkä karkuun juoksee häntä koipien välissä kun eihän heillä edes ole mitään puolustettavaa kun millään ei ole mitään merkitystä heille.😄.
Kuka sanoi että jos ei itke että on tunnekylmä? kyllä semmoinen tuntee joka ei itkeä pillitä koko ajan, ehkä jopa enemmän kun se ajattelee muita eikä itseään toisin kuin itkupillimies joka parkuu omaa surkeaa oloaan itsekkyyttään.
Kuka sanoi että jos ei itke että on tunnekylmä? kyllä semmoinen tuntee joka ei itkeä pillitä koko ajan, ehkä jopa enemmän kun se ajattelee muita eikä itseään toisin kuin itkupillimies joka parkuu omaa surkeaa oloaan itsekkyyttään.
-harmiseikirj-No silloin jos ei itke koskaan joko ei tunne mitään tai pelkää/ei kykene tunteitaan näyttämään ja silloin on jossain tunnepuolella ongelmia. Ja se että jos itkee eikä pelkää ja kehtaa tunteensa näyttää ei tarkoita että vetistelisi jatkuvasti joka asian takia. Itkeminen on ihmiselle ihan normaalia ja terve tunne reaktio ja jos se puuttuu on jossain jotakin vialla. Tää on ihan biologinen ja psykologinen fakta mikä kyllä selviää sullekin jos haluat asiasta selvää ottaa. Asenne että miehet ei muka itke on jostain kivikaudelta milloin ei ymmärretty oikeasti mitään ihmisestä ja sen psyykeestä ja miten se toimii silloin kun ihminen on terve.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No silloin jos ei itke koskaan joko ei tunne mitään tai pelkää/ei kykene tunteitaan näyttämään ja silloin on jossain tunnepuolella ongelmia. Ja se että jos itkee eikä pelkää ja kehtaa tunteensa näyttää ei tarkoita että vetistelisi jatkuvasti joka asian takia. Itkeminen on ihmiselle ihan normaalia ja terve tunne reaktio ja jos se puuttuu on jossain jotakin vialla. Tää on ihan biologinen ja psykologinen fakta mikä kyllä selviää sullekin jos haluat asiasta selvää ottaa. Asenne että miehet ei muka itke on jostain kivikaudelta milloin ei ymmärretty oikeasti mitään ihmisestä ja sen psyykeestä ja miten se toimii silloin kun ihminen on terve.🙂.
Avasin aiheesta uuden ketjun, saa nähdä syntyykö keskustelua.
Avasin aiheesta uuden ketjun, saa nähdä syntyykö keskustelua.
-harmiseikirj-Voishan tuo sellanen aihe olla mikä sitä saattaa herättää kyllä.🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Voit harmis olla varma siitä, ettei sodassa ja sota-aikana ehdi kovin itkeä, ei miehet eikä edes naiset. Sodan jälkeenkään ei itketä, kaikki energia käytetään selviytymiseen.
- Anonyymi
Oikeasti itkin, tai en siis itkenyt vaan kun olin hammaslääkärillä niin silmis tihkui ve koska operaatio niin kova....
- Anonyymi
Julma musiikki, you're under the blade, levykin ensimmäinen Twisted Sizterin, Under the Blade:
https://www.youtube.com/watch?v=h99GieQqhUU - Anonyymi
Äitini kuolema sai itkemään aika tavalla 😭
- Sheena- Anonyymi
Läheisen poismeno on kyllä elämän vaikeimpia asioita, menetys osuu niin syvälle. Otan osaa äitisi poismenon johdosta ❤️
Otan osaa. Se on kova paikka aina kun joku läheinen ihminen kenestä kovasti välittää menehtyy. Vaikka joskus se voi olla myös tavallaan lohdullista jos läheinen on vaikka kovasti kärsinyt mutta ei se silti suurta surua ja menetystä poista yhtään mitenkään.🙂.
- Anonyymi
Kruunun laitoa hampaaseen ja sellaista enää edessä siten enää kai edessä..
Mutta jos ihmisen kaikille hampaille tehtisiin juurihoito jo heti aluksi se maksaisi jos lasketaan myös kaikki viisaudenhampaatmukaan eli 32x1000 euroa heti. Yhden kissani sairastuminen ja lopettaminen viime joulun alla.
- Anonyymi
🥺 Jouduin oman kisuni viemään nukutettavaksi muutama vuosi sitten. Itkin vuolaasti jo ennen kuin olin mennyt ilmoittautumaan ja itku jatkui koko toimenpiteen ajan, kotiin asti.. Se oli niin kauhea tunne, vaikka tiesin, ettei mitään muuta ollut tehtävissä.
Onneksi kissallasi oli takuulla hyvä elämä ja rakastava iskä ❤️ Anonyymi kirjoitti:
🥺 Jouduin oman kisuni viemään nukutettavaksi muutama vuosi sitten. Itkin vuolaasti jo ennen kuin olin mennyt ilmoittautumaan ja itku jatkui koko toimenpiteen ajan, kotiin asti.. Se oli niin kauhea tunne, vaikka tiesin, ettei mitään muuta ollut tehtävissä.
Onneksi kissallasi oli takuulla hyvä elämä ja rakastava iskä ❤️Osanottoni 😟❤️
Minä itkin vasta paluumatkalla ja sitten välillä seuraavien viikkojen aikana, kun se yksi puuttui laumasta ja tuli mieleen milloin mistäkin. Mutta sellaista se on ja olen siinä mielessä tottunut jo siihen, että jaksan tuon verran, vasta paluumatkalla tai kotiin palattuani on tilaa sille surulle.
En kyllä muista kuin noin 1,5 vuotta sitten isäni hautajaisissa ja ehkä sen jälkeenkin vähän...
Sanotaan, että itku helpottaa, kun jokin ahdistaa/harmittaa, mutta se vähän riippuu...
Joitain asioita tapahtuu vain maailmassa/elämässä, eikä itku niiden tapahtumisiin mitään auta. Ehkä kuten isäni poismenossa, sen hyväksymiseen se voi auttaa...mutta joskus on parempi purra hammasta ja sietää...- Anonyymi
Vaikka itku ei vaikuta siihen mitä maailmassa tapahtuu tai mitä meille on tapahtunut, niin se vaikuttaa kuitenkin omaan mielialaan.
"Itku auttaa aivojasi päästämään irti surusta ja turhautumisen tunteista. Kun uskallat antautua kyynelille, ikävät tunteet valuvat usein niiden mukana ulos. Stressi-itku auttaa kehoa päästämään irti myrkyllisestä stressihormonista. Itkeminen myös tappaa bakteereja, parantaa näköä ja mielialaa." Anonyymi kirjoitti:
Vaikka itku ei vaikuta siihen mitä maailmassa tapahtuu tai mitä meille on tapahtunut, niin se vaikuttaa kuitenkin omaan mielialaan.
"Itku auttaa aivojasi päästämään irti surusta ja turhautumisen tunteista. Kun uskallat antautua kyynelille, ikävät tunteet valuvat usein niiden mukana ulos. Stressi-itku auttaa kehoa päästämään irti myrkyllisestä stressihormonista. Itkeminen myös tappaa bakteereja, parantaa näköä ja mielialaa."No joskus on hyvä päästää pahasta pois, mutta osasta vastoinkäymisistä saa voimaakin. Ei kaikkea kannata itkee vaan pois ja odottaa, että jotain parempaa tulisi itsestään ja itse voisi keskittyä vaan murehtimiseen, kun maailms on julma.
- Anonyymi
Silmäni kostuvat melkein päivittäin jos näen jotain liikuttavaa. Sen ei tarvitse olla kuin kaunis ja aito kohtaaminen eri henkilöiden välillä.
En muista, milloin olisin itkenyt kunnolla. Siitä ei ole varmaan paljoa aikaa ja tein sen juuri samanlaisen tuntemuksen aikana, joka itselläni juuri nyt on. Mitään varsinaista syytä ei ole, joten arvioin tilani itse traumaperäiseksi stressireaktioksi. - Anonyymi
Monesta asiasta liikutun. Viimeksi eilen elokuvasta, jossa ihmisten julmuus eläimiä kohtaan tuntui niin pahalta ja väärältä.
- Anonyymi
Viime viikonloppuna kun surin taas jo lähemmäs 3 vuotta sitten edesmennyttä isääni.
Mie1989 - Anonyymi
Innostuttaa kyllä sillä tavoin mennä hammaslääkäreille, ensinnäkin nuo eräät taideteostaulut, jäivät mieleen, en aivan päässyt perille ajatuksista noista teoksista mutta....hienoja.
Noniin asihoihin, niin hulluhan siinä ministeriö olisi jos riitaantuisi jonkin syndikaatin kuin tereysmisteriö-kanssa,k eli SDP.
Varsinkin hullua olisi liittoutua ku klux klanin ihmesten ylivoimaisten kanssa, katsos: sininen silmä on aina luuserin merkki, ei ole johtajan merkki ruskea silmä on johtajan merkki, kysy vaikka David Dukelta... :DD: - Anonyymi
Mutta niin jos yhteiskunta ei anna eurokaan, niin silloin poliisinkin elämänarvo on noi puoli sentiä
Eli siis.. joku kkk dragon ei paljoakaan yli euroa arvosta ihmiselämää, vain samalla rahamäärällä miten itseä arvostetaan, loogisesti näin. - Anonyymi
Mies ei itke.
- Anonyymi
Niin jos on tunne köyhä vammainen
- Anonyymi
"Milloin olet viimeksi itkenyt? ja Mikä sai sinut itkemään"
Silloin kun minulle selvisi että Simon Parmet ei olekkaan Middle of the road yhtyeen hitin Chirpy Chirpy Cheep Cheep säveltäjä.
Tosin en tuolloin itkenyt surusta tai pettymyksestä vaan helpotuksesta. - Anonyymi
Mulla eilen katkesi rakenne kynsi kun luin tenttikirjaa, silloin alko itkettää kamalasti
- Anonyymi
en halua edes nyt ajatella itkuja, vaikka pitkästä ikusta tulisikin ilo vaan pitkäst itkusta tulee entistä pidempi itku... pitkästä naurusta tulee itku eli silloinj...
ilosta tulee... lopumatonj ikuinen itku...
Jos on kerran iloinen ei voi olla ikinä onnellinen.
NOOH VAPPU PALLOJA... juttu ostin huviksi: on tuollainen jalkakäyttöinen pumppu johon voi laittaa kiinni sen ilmapallon suun ei tarvitse puhkua pari kertaa painaa sormella niin täyttyy pallo. - Anonyymi
Tänään itkin, kun ajattelin lapsiani pienenä.
Itkin maanantaina. Ystävä soitti ja kertoi veljensä yllättävästä kuolemasta. Itkettiin yhdessä ja juteltiin pitkään.
Eipä tästä tämän enempää.Tänään.😭 en halua avata tätä tämän enempää.
- Anonyymi
10v sitten kännissä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747834Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372526
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352084- 232030
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 601633
- 181599