Mutta se oli ilmeinen väärinkäsitys:
Olin vuorollani pesemässä, ei ymmärtänyt tietysti sanaakaan mitään tunnettua kieltä. Jolloin yritin viittomakielellä näyttää että minulla kestää enää tuon aikaa peseminen.
Olin varannut vuoroja 4 putkeen, eli yritin viittomalla näyttää sitä koneen kelloa että tunnin enää kestää, sitten lähden pois.
Näytin ensin sormella sitä koneen kelloa, sitten näytin ovea sormella.
Luultavasti ymmärsi näin että: MENE POIS MINUN VUORONI ON PESTÄ NYT!
- Vaikka tarkoitin että pääsee heti pesemään kun itse kohta lähden pois.
Sadepäivä on hyvä pyykkipäivä.
Komensin ukrainalaisen sormella osoittaen pois pyykkituvasta.
19
80
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen niin rikas, että omistan pyykkikoneen. Jo kolmas menossa. Ensimmäisen ostin 1974. Meni rikki. Korjasin, on nyt varalla.
Hyvä esimerkki taas miten kommunikointi voi mennä pieleen. Ja käsittää tilanteen väärin.
Voiko pesuaikoja varata yksi noin monta kerrallaan?- Anonyymi
Ihmettelin myös miten voi neljä vuoroa peräkkäin varata. Meillä voi kerran viikossa varata yhden vuoron joka kestää max 4h.
- Sheena Disseisback kirjoitti:
Meillä voi varata kerralla vaikka koko illan pesuhommiin.🤣
Mjoo, tuleekin ajankohtaiseksi. Pitäisi noita kaikenmaailman kamppeita taas keräillä poies.
Manjana :-Delisakettu kirjoitti:
Mjoo, tuleekin ajankohtaiseksi. Pitäisi noita kaikenmaailman kamppeita taas keräillä poies.
Manjana :-DTäällä ei toimenpiteitä. 😊
Disseisback kirjoitti:
Täällä ei toimenpiteitä. 😊
Onko sulla poika jo muuttanut omilleen? Tai ketku olet ehtinyt jo tehä kaiken :-D
elisakettu kirjoitti:
Onko sulla poika jo muuttanut omilleen? Tai ketku olet ehtinyt jo tehä kaiken :-D
Sekä että. 😁
Disseisback kirjoitti:
Sekä että. 😁
Työmyyrä. Ilmankos on kiirettä piisannut. Taidan palkata sut kotiapulaiseksi kun olet noin näppärä.
elisakettu kirjoitti:
Työmyyrä. Ilmankos on kiirettä piisannut. Taidan palkata sut kotiapulaiseksi kun olet noin näppärä.
No raha kelpaa, aika kyllä kortilla myös...kuten aina. 😁
Tuskin silti saisin sulta vrk;een lisää tunteja. 😁Disseisback kirjoitti:
No raha kelpaa, aika kyllä kortilla myös...kuten aina. 😁
Tuskin silti saisin sulta vrk;een lisää tunteja. 😁Joo ne mun tunnit eivät ole myytävänä. Eikä mulla oikeastaan ole palkkaankaan varaa.
Jään kohtapuoliin pitkäksi aikaa sairasvapaalle. Sitkun...elisakettu kirjoitti:
Joo ne mun tunnit eivät ole myytävänä. Eikä mulla oikeastaan ole palkkaankaan varaa.
Jään kohtapuoliin pitkäksi aikaa sairasvapaalle. Sitkun...Ai... No hyvä.
Kunhan osaat hyödyntää sairausvapaan oikein...
Vaikka mä veikkaan, että odotat hyväksyntää siihen mitä pidät oikeana valintana sen käyttöön?
Oonko ihan pihalla? 🤔Disseisback kirjoitti:
Ai... No hyvä.
Kunhan osaat hyödyntää sairausvapaan oikein...
Vaikka mä veikkaan, että odotat hyväksyntää siihen mitä pidät oikeana valintana sen käyttöön?
Oonko ihan pihalla? 🤔Oikeastaan en pysty sitä hyödyntämään juurikaan tekemättömissä hommissa, ehkä joissain tosi kevyissä. Onhan niitä kaikenlaista. Kaapit mm pursuu tavaraa.
Tottahan mua vähän harmittaa, mutta onneksi tuo toinen sai luvan mm pihatöihin.
- Anonyymi
Ei olisi väärinkäsityksiä, jos olisi varaussysteemi, esimerkiksi varauskalenteri ☝.
- Sheena Ensin ajattelin, että AP:n pitäisi ottaa mukaan Google kääntäjä, kun hän menee pyykkäämään, mutta sitten tuli mieleen tämä juttu
https://www.is.fi/aihe/tekoaly/- Anonyymi
Nooh, niin kukaan ei ole ukrainalaisia älykkyydes syynyänykään... heheh
Mutta joo, vähän jäi harmiamaan jos sitten valehtelee, että suomalaiset eivät muka ole kohteliaita...
parempi näyttää sormea ovelle tarkoittaen julmaa ja soittaa taustalle musiikkia:
https://www.youtube.com/watch?v=rWk5wr1p3mk - Anonyymi
https://www.translator.eu/suomi/ukraina/kaantaja/
Olen pahoillani = Мені шкода - Anonyymi
Hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666034Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per543020- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463