Kun toivon, että löytäisin joskus jonkun?
Kiusaanko vain itseäni?
57
100
Vastaukset
Sitä sanotaan, että etsivä löytää... Ja että löytäjä saa pitää. Tosin ei sanota, pitääkö olla koulutettu etsivä etsimässä eikä sanota sitäkään, mitä se löytäjä saa pitää.
- Anonyymi
Jotenkin sellainen pakkomielteinen etsiminen ja tahtominen vie mahdollisuuden löytää ketään. Toivoa saa mutta siihen toivomiseen ei pidä jähmettyä. Hankkii oman elämän sillä aikaa ja luottaa että se tulee kun on tullakseen. Tai sitten hokaa ettenhän mä oikeasti ketään kaipaakkaan,vaikka jono oven takana kuin pitkä olisi🤷♀️toivo,irtipäästä ja elä tässä hetkessä. Moni toivoo parisuhdetta luullen sen tahtovansa,ja kun saa huomaa ettei tahdokkaan. 👍💩
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin sellainen pakkomielteinen etsiminen ja tahtominen vie mahdollisuuden löytää ketään. Toivoa saa mutta siihen toivomiseen ei pidä jähmettyä. Hankkii oman elämän sillä aikaa ja luottaa että se tulee kun on tullakseen. Tai sitten hokaa ettenhän mä oikeasti ketään kaipaakkaan,vaikka jono oven takana kuin pitkä olisi🤷♀️toivo,irtipäästä ja elä tässä hetkessä. Moni toivoo parisuhdetta luullen sen tahtovansa,ja kun saa huomaa ettei tahdokkaan. 👍💩
Sehän riippuu. Jos huokuu tarvetta ja jopa epätoivoa löytää kumppani, niin ei löydä, ei ainakaan tervettä suhdetta.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kannattaa tosiaan miettiä tarkkaan mitä toivoo, koska toisinaan toiveet toteutuvatkin...
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Niin ja kannattaa tosiaan miettiä tarkkaan mitä toivoo, koska toisinaan toiveet toteutuvatkin...
Sanos muuta💩
- Anonyymi
Muuta
Senkin! Aina osaat !! 😁 tuo sun viehätysvoimasi on 🙈💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen ettet jo ole varattu? Mikähän sinussa mahtaa vikana olla kun vapaana vielä kuljeksit😁 jo💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen ettet jo ole varattu? Mikähän sinussa mahtaa vikana olla kun vapaana vielä kuljeksit😁 jo💩
Joku vika sinussa on😁joku piilossa oleva? Joku joka ei näy palstalla😉💩
Anonyymi kirjoitti:
Se tuli ihan luonnostaan, voisi sanoa että lipsahti, sorry. Noooooot! 😁
Anonyymi kirjoitti:
Valuvika, päässä vippaa, selkeä seinähullu. Mutta ah niin hurmaava 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Joku vika sinussa on😁joku piilossa oleva? Joku joka ei näy palstalla😉💩
Ja olenhan mä ollut varattu jo pirun monta kertaa. Tottakai, piilevä vika, pinnalta katsoen houkutteleva, suorastaan kutsuva, vetää naisia puoleensa kuin hunajapurkki. Vaan kannen kun saat auki... Se on menoa sitten, tytsi, kovaa kyytiä onkin 😉😘🤣
- Anonyymi
Se tuli ihan luonnostaan, voisi sanoa että lipsahti, sorry. Noooooot! 😁
Sulla nyt lipsahtelee yhtenään. Se on niin spontaania ja niin naurattavaa😁 kiitos ,luulen että monenkin puolesta😄💩
Anonyymi kirjoitti:
Sulla nyt lipsahtelee yhtenään. Se on niin spontaania ja niin naurattavaa😁 kiitos ,luulen että monenkin puolesta😄💩
Niin, hullu mikä hullu, syntymäklovni, naurettava otus 😉
- Anonyymi
Ja olenhan mä ollut varattu jo pirun monta kertaa. Tottakai, piilevä vika, pinnalta katsoen houkutteleva, suorastaan kutsuva, vetää naisia puoleensa kuin hunajapurkki. Vaan kannen kun saat auki... Se on menoa sitten, tytsi, kovaa kyytiä onkin 😉😘🤣
Niinpä. Ja kun purkin kansi kolahtaa kiinni,niin mitä sitten?😳💩
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ja kun purkin kansi kolahtaa kiinni,niin mitä sitten?😳💩
Se sun tarttee selvittää itse 😉
- Anonyymi
Se sun tarttee selvittää itse 😉
Luulen että kohtaloni olisi kuolla nauruun,tai tukehtua hunajaan tai.. pitää olla tarkkana,pää kylmänä. Ei mitään yksityisviestejä naisten naurattajille😉💩
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että kohtaloni olisi kuolla nauruun,tai tukehtua hunajaan tai.. pitää olla tarkkana,pää kylmänä. Ei mitään yksityisviestejä naisten naurattajille😉💩
Mahdollisesti, mutta se selviää vain yhdellä tavalla. No sinä saat itse valita mitä teet tai jätät tekemättä, kunkin kohtaamasi kirjoittajan, henkilön kohdalla. Aivan oma valintasi, siihen minä en puutu mitenkään 😘
- Anonyymi
Mahdollisesti, mutta se selviää vain yhdellä tavalla. No sinä saat itse valita mitä teet tai jätät tekemättä, kunkin kohtaamasi kirjoittajan, henkilön kohdalla. Aivan oma valintasi, siihen minä en puutu mitenkään 😘
Ai millä tavalla? Väännä nut rautalangasta😄💩
Anonyymi kirjoitti:
Ai millä tavalla? Väännä nut rautalangasta😄💩
Katsomalla, kokeilemalla. Niinhän se menee, niin selvitetään syksyllä jäänkin kantavuus, kokeilemalla, helppoa 😂
Valintoja vain, omia valintoja, niin se menee.😉- Anonyymi
Katsomalla, kokeilemalla. Niinhän se menee, niin selvitetään syksyllä jäänkin kantavuus, kokeilemalla, helppoa 😂
Valintoja vain, omia valintoja, niin se menee.😉Heikoilla jäillä seikkailemista. Voi käydä niin että ollaan yht äkkiä huomaamatta päällekkäin. Siinä sitten katsotaan kokeillaan ja valitaan🤷♀️💩
Anonyymi kirjoitti:
Heikoilla jäillä seikkailemista. Voi käydä niin että ollaan yht äkkiä huomaamatta päällekkäin. Siinä sitten katsotaan kokeillaan ja valitaan🤷♀️💩
No syksyiset jäät on sellaisia, hauraita ja liukkaita, saa olla tarkkana, varuillaan, muuten voi humpsahtaa kosteille. Tai voi liukastua, toisen päälle tai alle, miten milloinkin ja mistä kukakin pitää.
Niin, asiat selviävät yleensä parhaiten kokeilemalla, eikä se onnistu ilman että on valinnut käyvänsä katsomassa, miltä jää näyttää, kokeilemalla sen kantavuutta.- Anonyymi
No syksyiset jäät on sellaisia, hauraita ja liukkaita, saa olla tarkkana, varuillaan, muuten voi humpsahtaa kosteille. Tai voi liukastua, toisen päälle tai alle, miten milloinkin ja mistä kukakin pitää.
Niin, asiat selviävät yleensä parhaiten kokeilemalla, eikä se onnistu ilman että on valinnut käyvänsä katsomassa, miltä jää näyttää, kokeilemalla sen kantavuutta.Niinpä.siinä on sitten turha itkeä kun on alla tai päällä. Siinä ei enää mitää kokeilla tai valita. Säiden syy🤷♀️💩
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.siinä on sitten turha itkeä kun on alla tai päällä. Siinä ei enää mitää kokeilla tai valita. Säiden syy🤷♀️💩
No enpä tiedä, sittenhän sitä kokeiltavaa vasta riittääkin, kun on halkipoikkipinossa, päällekkäin, kuka alla ja kuka yllä, kuka milloin missäkin... Turha siitä on säitä syyttää, ei niitä kiinnosta, ne vain ovat, tulevat ja menevät, eivät tosin ylle tai alle...
- Anonyymi
No enpä tiedä, sittenhän sitä kokeiltavaa vasta riittääkin, kun on halkipoikkipinossa, päällekkäin, kuka alla ja kuka yllä, kuka milloin missäkin... Turha siitä on säitä syyttää, ei niitä kiinnosta, ne vain ovat, tulevat ja menevät, eivät tosin ylle tai alle...
No sinä olet jo nyt mun alla jo niin että..😄💩 muista hengitellä👍😁💩
Anonyymi kirjoitti:
No sinä olet jo nyt mun alla jo niin että..😄💩 muista hengitellä👍😁💩
Parempi kuin taivasalla tai allapäin 😁 Riittääkö hengittely vai pitääkö puuskuttaa, huohottaa? 🤔😉
- Anonyymi
Parempi kuin taivasalla tai allapäin 😁 Riittääkö hengittely vai pitääkö puuskuttaa, huohottaa? 🤔😉
Pare soittaa 112😁💩
- Anonyymi
Niin, niinhän se on jos jäällä makoilee 😂
Ärrrrgh.🙈💩
Anonyymi kirjoitti:
Ärrrrgh.🙈💩
Ai, sanoinko jotain väärin? 😏😁 Mutta ei ne muutakaan apua taida 112:sta tuoda kuin pelastusapua, niin miksipä sinne muuten soittaisi? Toki ymmärrän, että muutama komea pelastaja voisi olla oiva lisä... makoiluun... alla... yllä... joka puolella... jooh 😉😂
- Anonyymi
Ai, sanoinko jotain väärin? 😏😁 Mutta ei ne muutakaan apua taida 112:sta tuoda kuin pelastusapua, niin miksipä sinne muuten soittaisi? Toki ymmärrän, että muutama komea pelastaja voisi olla oiva lisä... makoiluun... alla... yllä... joka puolella... jooh 😉😂
No sinä nyt et ainakaan soittaisi yhtään mihinkään. Nauttisit vaan niin kun saat kerrankin jotain parempaa😁. 💩
Anonyymi kirjoitti:
No sinä nyt et ainakaan soittaisi yhtään mihinkään. Nauttisit vaan niin kun saat kerrankin jotain parempaa😁. 💩
Maata jäällä naisen alla? Hmmm, meillä on ehkä jonkin verran eriävä näkemys paremmasta...
Poistetaan kuvasta se jää, kylmä ulkoilma ja ne pilkkihaalarit, niin voin harkita lausuntoani uudelleen 😂- Anonyymi
Maata jäällä naisen alla? Hmmm, meillä on ehkä jonkin verran eriävä näkemys paremmasta...
Poistetaan kuvasta se jää, kylmä ulkoilma ja ne pilkkihaalarit, niin voin harkita lausuntoani uudelleen 😂Ne pilkkihaalarit naulaisit seinään ja kehyksiin missä minulta jäällä sait että että..😁💩
Anonyymi kirjoitti:
Ne pilkkihaalarit naulaisit seinään ja kehyksiin missä minulta jäällä sait että että..😁💩
Ei, vaan nappaisin sinusta niskaperse-otteen, naulaisin pilkkihaalarin hihansuut sisäoven pokiin ja lahkeensuut ulko-oven pokiin, riipaisisin puukolla haaruksen auki ja... No yhdistä itse loput pisteet 😉😁
- Anonyymi
Ei, vaan nappaisin sinusta niskaperse-otteen, naulaisin pilkkihaalarin hihansuut sisäoven pokiin ja lahkeensuut ulko-oven pokiin, riipaisisin puukolla haaruksen auki ja... No yhdistä itse loput pisteet 😉😁
Hyi . Ei noin. Ennenkö edes ajatuksissasi tuohon ylsit,istuin jo päälläsi hajareisin ja tukin suusi kämmenelläni. Olit niin kiihkoissasi että olit täysin vietävissäni. Ihan vapaaehtoisesti naulasit itsesi ovenpieliin. Nakuttelit omin kätösin😁 ota minut ! Huusit täyttä kurkkua. Kuiskasin että älä nyt riehaannu. Kissat herää😁💩
Anonyymi kirjoitti:
Hyi . Ei noin. Ennenkö edes ajatuksissasi tuohon ylsit,istuin jo päälläsi hajareisin ja tukin suusi kämmenelläni. Olit niin kiihkoissasi että olit täysin vietävissäni. Ihan vapaaehtoisesti naulasit itsesi ovenpieliin. Nakuttelit omin kätösin😁 ota minut ! Huusit täyttä kurkkua. Kuiskasin että älä nyt riehaannu. Kissat herää😁💩
Sinä rimpuilet ovipokissa roikkuen, selität etten voi tehdä näin koska istut päälläni, katson sinua ihmeissäni... Et istu, sinä roikut ilmassa, metrin korkeudella, outo nainen. Kissat tuijottavat sisempää ihmeissään, hiton ihmiset, ja lähtevät pois. Repäisen pilkkihaalariesi haarusta enemmän auki ja sinä alat vikisemään...
- Anonyymi
Sinä rimpuilet ovipokissa roikkuen, selität etten voi tehdä näin koska istut päälläni, katson sinua ihmeissäni... Et istu, sinä roikut ilmassa, metrin korkeudella, outo nainen. Kissat tuijottavat sisempää ihmeissään, hiton ihmiset, ja lähtevät pois. Repäisen pilkkihaalariesi haarusta enemmän auki ja sinä alat vikisemään...
Tuo pitää paikkansa että istun korkeammalla,ja olet ihmeissäsi. Muttei se että kissat pakenee. Minun kissa käy sinuun kiinni kun sika limppuun. Niin sähäkkä on että pieksi kolmekertaa pienempänä naapurin kollin teille tietämätyömille. Ei se ilman minun lupaa suo sinua lähellenikään,ellen lupaa anna. Mutta jos annan,olet niin sulaa vahaa että suorastaan taivaaseen luulet tulleesi.😁💩
Anonyymi kirjoitti:
Tuo pitää paikkansa että istun korkeammalla,ja olet ihmeissäsi. Muttei se että kissat pakenee. Minun kissa käy sinuun kiinni kun sika limppuun. Niin sähäkkä on että pieksi kolmekertaa pienempänä naapurin kollin teille tietämätyömille. Ei se ilman minun lupaa suo sinua lähellenikään,ellen lupaa anna. Mutta jos annan,olet niin sulaa vahaa että suorastaan taivaaseen luulet tulleesi.😁💩
Napaan kattisi ilmasta syliini, tartun tiukasti hartioistaan ja rapsutan hänet kaverikseni. Lasken kattisi selällesi, se on hieman kummissaan, mutta tulee nuuhkimaan takaraivoasi ja loikkaa sitten pois. Sinä murahdat, ehkä pettyneenä, kuka tietää, mutta kissakuiskaajan kanssa on turha yrittää, luovutat. Tartun sinua lantiostasi ja...
- Anonyymi
Napaan kattisi ilmasta syliini, tartun tiukasti hartioistaan ja rapsutan hänet kaverikseni. Lasken kattisi selällesi, se on hieman kummissaan, mutta tulee nuuhkimaan takaraivoasi ja loikkaa sitten pois. Sinä murahdat, ehkä pettyneenä, kuka tietää, mutta kissakuiskaajan kanssa on turha yrittää, luovutat. Tartun sinua lantiostasi ja...
Niin mitä sitten? 😁💩
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä sitten? 😁💩
Ja sen kerromme ensi jaksossa... 😁😘
Saat toki odotellessa käyttää mielikuvitustasi, jos haluat, mutta varoituksen sana, meno tuskin on sallittua alle 18-vuotiaille. Kummassakaan tapauksessa 😉- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä sitten? 😁💩
Kauheeta pehmopossuttelua.🙈 jos lopetetetaan tähän. Hyvää yötä. Kiitos seurasta😁💩
Anonyymi kirjoitti:
Kauheeta pehmopossuttelua.🙈 jos lopetetetaan tähän. Hyvää yötä. Kiitos seurasta😁💩
Ai pelästyit? No ohhoh. Tottakai, oikein hyvää yötä! Äläkä näe villejä unia 😏
- Anonyymi
Ai pelästyit? No ohhoh. Tottakai, oikein hyvää yötä! Äläkä näe villejä unia 😏
En lupaa mitään😁💩
Anonyymi kirjoitti:
En lupaa mitään😁💩
Hah 😁 No jos ei uni tule, niin laita meiliä, voin sitten jatkaa siellä K18-osastolle, kun ei täällä palstalla ihan viitsi, lapset villiintyy vaan... 😉
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17838266L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Jos olet tuo "33 vuotias" mies, niin pikkuisen pakkomielteeltä kuullostaa tuo etsiminen...
Ja jotenkin näitä vastaavia (en ole varma oletko yksi ja sama) tuntuu tulevan jatkuvaan tänne palstalle...🤔- Anonyymi
Sama trolli se on.
- Anonyymi
Kiusaat. Lähde siitä, että elämäsi on hyvää juuri nyt ja tässä. Ole tyytyväinen siihen mitä sinulla on, älä mieti ja toivo sellaista mitä ei ole (sellainen vai lisää tyytymättömyyttäsi).
- Sheena Tuollainen romanttinen huokaus saa naiset antautumaan IRL
Mene ravintolaan ja esitä siellä iskurepliikkisi.- Anonyymi
Asioilla on tapana tapahtua silloin, kun ei enää pakkomielteisesti jahtaa ja vatvo niitä.
Cool❄️ Et...se on jokaiselle ihan täysin mahdollista. Oma itsetunto, itsekunnioitus, asenne, käytös ja elämä suurinpiirtein kun ovat kunnossa pitäisin sitä jopa todennäköisenä.🙂.
- Anonyymi
Ja tunteelliset itkut vartin välein :):)
Anonyymi kirjoitti:
Ja tunteelliset itkut vartin välein :):)
Jos välttämättä haluut ja siltä tuntuu että sun tarvii niin usein itku tirauttaa niin anna mennä vaan. Itellä on asiat onneksi sen verran hyvin nykyään että ei kovin usein itkeä tarvi. Joskus kuitenkin.🙂.
- Anonyymi
Kyllä se niin on.
- Anonyymi
Kiusaan itseäni notkumalla täällä.
Löytyy jos löytyy. Ei sitä voi pakottaa. Toivossa on hyvä elää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745