Irtisanoutuminen ja lomat rahana vai vapaina

Anonyymi-ap

Irtisanoudun töistä ja uusi työ on odottamassa. Onko taloudellisesti merkitystä pidänkö lomat vai otan lomat rahana ja olen muutaman viikon työttömänä?

7

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Verottaja ottaa lomarahat lisäansioina kun sen saa lopputilissä ilman sitä lomaa!

Mikä ahdistaa olla lomalla hetki ennen uutta työsuhdetta?
      Työntekijän palkkiona on se palkallinen loma, joten se kannattaa käyttää omaan itseensä, sillä on suurin hyöty itselle vuotuiseen jaksamiseen!

• Anonyymi

osaatteko enää ollenkaan päättää mistään omista asioista vai pitääkö joka asiaan saada jonkun muun mielipide???

• Anonyymi

Naulankantaan! Taskurahoista puhelua jolla edes mitään merkitystä.

• Anonyymi

Jos olet työttömänä työnhakijana, kannattaa ilman muuta ottaa lomat rahana, ei niitä veroteta sen enempää kuin muutakaan tuloa, jos kokonaistulot vuodessa jäävät arvion alle

• Anonyymi

Nykyinen työelämä. Kun pidät oikeaa lomaa, sen ajaltahan työnantajasi maksaa sinulle palkkaa. Siinä on se että olet ihminen etkä kone. Itse ootan kesälomaa hartaasti. Toinen vanhempani kuoli juuri ennen viime kesän lomaa. Josko nyt tänä kesänä loma tuntuisi lomalta.

• Anonyymi

TE toimisto laskee kertyneet lomat vapaana ja sen jälkeen alkaa se työttömyys....
      Lomia ei voi käyttää irtisanomisaikaan!

• Anonyymi

Itse ainakin olen pitänyt kertyneet lomat lomana pois, kun työsuhde on päättynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      268
      1617
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      34
      1499
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      150
      1229
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1037
    5. 136
      1008
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      951
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      933
    8. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      434
      893
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      862
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      148
      841
    Aihe