Voisiko joku ystävällisesti hiukan riidellä kanssani

Minulla on tylsää ja ritely on piristävää.
Mistä riitelisimme, vai olisiko se ensimmäinen riidan aihe?

71

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jahah, sitä on jo korkattu?

• Join tosiaan pienen lasillisen sitä tavallista kaupan simaa, mutta senkin vähäisestä alkoholimäärästä tulee minulle kehno olo.

• Hei riidankylväjä!
      Tulitko palstalle ahdistelemaan viattomia ja saunapuhtaita palstalaisia?

• Minua voisi ehdottomasti syyttää kaikesta tuollaisesta.
        Lisäksi on vaarana, että syön näkyville unohdetut suklaat ja minua voisi syyllistää kaikista tuollaisista menneistä tapahtumista.

• buddy-love kirjoitti:

Minua voisi ehdottomasti syyttää kaikesta tuollaisesta.
        Lisäksi on vaarana, että syön näkyville unohdetut suklaat ja minua voisi syyllistää kaikista tuollaisista menneistä tapahtumista.

Ahmatti! Kaikki makeat leivokset ja varsnkin Runebergin tortut ovat järkyttävän pahoja.
        Suuri hurraa voileipäkakuille! 🙌

Se pakollinen musalinkki...
        Ikivihreä klassikko menneiltä ajoilta;

~ Dave Brubeck - Take Five ~
        https://youtu.be/PHdU5sHigYQ

• tosi.typy kirjoitti:

Ahmatti! Kaikki makeat leivokset ja varsnkin Runebergin tortut ovat järkyttävän pahoja.

Voileipäkakut ovat juhlien pahinta antia ja viaton pikkulapsi saattaa täytekakkua hamutessaan sortua ottamaan sitä erehdyksessä ja sen jälkeen vihata voileipäkakkujen kuviakin koko ikänsä.
        Moinen herkkupöydän ansoittaminen pitäisi ehdottomasti kieltää ja ne matalakulinaariset, jotka noita haluavat syödä, tilatkoon ne erityiruokavaliona ja ne pitää tarjoilla huomaamatta ja vain syrjäiseen pöytään.

• buddy-love kirjoitti:

Voileipäkakut ovat juhlien pahinta antia ja viaton pikkulapsi saattaa täytekakkua hamutessaan sortua ottamaan sitä erehdyksessä ja sen jälkeen vihata voileipäkakkujen kuviakin koko ikänsä.
        Moinen herkkupöydän ansoittaminen pitäisi ehdottomasti kieltää ja ne matalakulinaariset, jotka noita haluavat syödä, tilatkoon ne erityiruokavaliona ja ne pitää tarjoilla huomaamatta ja vain syrjäiseen pöytään.

Niille pikkulapsille, jotka omin luvin käyvät näpelöimään kahvipöydän herkkuja, annettakoon ympäri korvia. Oppiipahan olemaan! Niiden sietääkin traumatisoitua.
        Mukulat muutenkin tulee siirtää eri huoneeseen ja lasten pöytään, normaalien ihmisten juhlia pilaamasta. Kurittomimman ipanat jätetään lukkojen taakse kotiin.
        Kunhan ne oppivat syömään voileipäkakkua mukisematta, päästetään ne taas vapauteen ja ihmisten ilmoille.
        Kyllä lasten kasvatus on nykyään heikkoa!

Kaunis ja herkullinen voileipäkakku on juhlapöydän kruunu. Jokainen itseään kunnioittava kulinaristi tietää tämän. 👑

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Vain vetoninraudoittajat syövät voileipäkakkua.

• tosi.typy kirjoitti:

Niille pikkulapsille, jotka omin luvin käyvät näpelöimään kahvipöydän herkkuja, annettakoon ympäri korvia. Oppiipahan olemaan! Niiden sietääkin traumatisoitua.
        Mukulat muutenkin tulee siirtää eri huoneeseen ja lasten pöytään, normaalien ihmisten juhlia pilaamasta. Kurittomimman ipanat jätetään lukkojen taakse kotiin.
        Kunhan ne oppivat syömään voileipäkakkua mukisematta, päästetään ne taas vapauteen ja ihmisten ilmoille.
        Kyllä lasten kasvatus on nykyään heikkoa!

Kaunis ja herkullinen voileipäkakku on juhlapöydän kruunu. Jokainen itseään kunnioittava kulinaristi tietää tämän. 👑

Ei ole ollenkaan noin, vaan voileipäkakut ovat jo pelkästään looginen ristiriita, sillä voileipä ei voi olla kakku.
        Pikkulapset kuuluu juuri opettaa ottamaan täytekakkuja sivistyneesti ja taitavasti. Itsekin olin tädeille esimerkkinä jo varhain ja siistin heidän pilaamiaan täytekakkujen reunoja. Halusivat palaansa tiettyjä säilykehedelmiä ja sen jälkeen koko kakku näytti kamalalta ja sen pystyi pelastamaan vain ottamalla suuren palan, joka oikeisi reunan siistiksi.

Voikeipäkakkujen pakkosyöttäminen pikkulapsille pitää heti kieltää ja jakaa sitä harrastaville vanhemmille sakkoja, ja se koko juhlapaikkakin pitää sulkea puoleksi vuodeksi.
        Viekkaat reseptimanipulaattorit ovat saaneet ihmiset uskomaan, että voilepäkakku olisi muka hyvää, mutta se on pelkästään aivopesun tulosta.

• buddy-love kirjoitti:

Ei ole ollenkaan noin, vaan voileipäkakut ovat jo pelkästään looginen ristiriita, sillä voileipä ei voi olla kakku.
        Pikkulapset kuuluu juuri opettaa ottamaan täytekakkuja sivistyneesti ja taitavasti. Itsekin olin tädeille esimerkkinä jo varhain ja siistin heidän pilaamiaan täytekakkujen reunoja. Halusivat palaansa tiettyjä säilykehedelmiä ja sen jälkeen koko kakku näytti kamalalta ja sen pystyi pelastamaan vain ottamalla suuren palan, joka oikeisi reunan siistiksi.

Voikeipäkakkujen pakkosyöttäminen pikkulapsille pitää heti kieltää ja jakaa sitä harrastaville vanhemmille sakkoja, ja se koko juhlapaikkakin pitää sulkea puoleksi vuodeksi.
        Viekkaat reseptimanipulaattorit ovat saaneet ihmiset uskomaan, että voilepäkakku olisi muka hyvää, mutta se on pelkästään aivopesun tulosta.

Tätien lellikki-pojat opetetaan jo varhain uskomaan, että amatöörimäiset ja pilalle menneet tekeleet voi syöttää lapsille ja siinä ipanat tekevät muka urotyön, ahtaamalla puolet kakusta naamaansa. Eihän tuossa muutakaan vaihtoehtoa ollut, roskiin, tai rääpäleelle!
        Samalla ne ruokkivat virheellistä ajatusmallia, että näsäviisas ipana tykkää vain makeasta ja leivonnaisista. Aivopesty rääpäle mättää onnellisena kakkuja napaansa lopun ikänsä, eikä ymmärrä paremmasta mitään.

Voileipäkakkujen syrjiminen on valtakunnallinen rikos. Siitä tulee keppiä ja kuritusta. Huonolla tuurilla siitä voi joutua jopa jalkapuuhun, tai häpeäkujalle, jossa rikollista heitellään epäonnistuneilla kermakakuilla ja vetisillä hedelmäkoristeilla.
        Noin suurta häpeää ei toivoisi pahimmalle kermakakkusyömärillekään!

• tosi.typy kirjoitti:

Tätien lellikki-pojat opetetaan jo varhain uskomaan, että amatöörimäiset ja pilalle menneet tekeleet voi syöttää lapsille ja siinä ipanat tekevät muka urotyön, ahtaamalla puolet kakusta naamaansa. Eihän tuossa muutakaan vaihtoehtoa ollut, roskiin, tai rääpäleelle!
        Samalla ne ruokkivat virheellistä ajatusmallia, että näsäviisas ipana tykkää vain makeasta ja leivonnaisista. Aivopesty rääpäle mättää onnellisena kakkuja napaansa lopun ikänsä, eikä ymmärrä paremmasta mitään.

Voileipäkakkujen syrjiminen on valtakunnallinen rikos. Siitä tulee keppiä ja kuritusta. Huonolla tuurilla siitä voi joutua jopa jalkapuuhun, tai häpeäkujalle, jossa rikollista heitellään epäonnistuneilla kermakakuilla ja vetisillä hedelmäkoristeilla.
        Noin suurta häpeää ei toivoisi pahimmalle kermakakkusyömärillekään!

Ei, kyllä minun oma taiteellinen silmäni ohjasi minut pelastamaan kakun esteettisen tason ja tästä aiheutui tädistön taholta epäilyjä, josko koko kakkulohkare mahtuisi minun silloiseen vähäiseen olemukseeni, mutta innokkaasti vakuutin epäilijöille, ettei minulla olisi siinä mitään vaikeuksia, sillä se oli täytekakku ja ne ovat täyttäviä vain nimeltään.

On se sentään onni, ettei siinä jalkapuussa olijoille pakkosyötetä voileipäkakkua, sillä se olisi täysin epäinhimillistä rääkkäystä ja varsinkin olisi jos siellä kaukana ulottumattomissa olisi näkyvillä kunnollinen täytekakku, jota kaikki muut syövät.

• Riitely ei voi olla piristävää. Se on eräänlaista kiusantekoa.

Sovinnollinen erimielisyys.. paljon parempi.

• Eipä ole noin, vaan juuri päinvastoin.

• Anonyymi

Sovinnollinen erimielisyys on hienoa.
        Kyräillään kumpikin nurkassaan ja ollaan sitä mieltä, että olkoot sinun mielipiteesi väärä ettei meille tule riitaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Kyräillään kumpikin nurkassaan ja ollaan sitä mieltä, että olkoot sinun mielipiteesi väärä ettei meille tule riitaa.

-keinovaginamies-

Ei ole noin, vaan me olemme molemmat väärässä, mutta eri tavolla.

• Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Höpsis.. todetaan että olemme asioista erimieltä ja annetaan asian olla. Simppeliä.
        Sit jatketaan elämää ilman riitelyä.

• Anonyymi

Odotas nyt, kun gränä saa vinkkupullon kumottua. Se on sitten käläkälä.

Cool❄️

• Anonyymi

Oikein joo kavereiden kesken keksii oikein jotain teko-riitelyä, aivan vain ehkä palstan huviksikin heh jooh.

• Minusta olisi hienoa riidellä vaikkapa luonnonsuojelusta, sillä minusta olisi todella hyvä saada kaikki villieläimet pois luonnosta, sillä ne kärsivät siellä.
        Ei ole enää yhtään dinosaurusta kärsimässä ja se on niille itselleen todella hyvä tilanne.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Minusta olisi hienoa riidellä vaikkapa luonnonsuojelusta, sillä minusta olisi todella hyvä saada kaikki villieläimet pois luonnosta, sillä ne kärsivät siellä.
        Ei ole enää yhtään dinosaurusta kärsimässä ja se on niille itselleen todella hyvä tilanne.

Tuosta saisit kyllä ihastuttavan pikku riidan aikaan kettutyttöjen kanssa. Toisaalta siellä on kohta varmaan säiden lämmettyä taas Elokapinoitsijat Manskulla tai Pitkälläsillalla. Siinä olisi se hyvä, että voisit nahistella sielusi kyllyydestä eikä he lähtisi karkuun. Istuvat paikallaan kuin tatit. Tai tietysti jos saisit heidät höpöttämällä liikkeelle lähtemään niin vähintään polliisit kiittelisivät.
        - sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Tuosta saisit kyllä ihastuttavan pikku riidan aikaan kettutyttöjen kanssa. Toisaalta siellä on kohta varmaan säiden lämmettyä taas Elokapinoitsijat Manskulla tai Pitkälläsillalla. Siinä olisi se hyvä, että voisit nahistella sielusi kyllyydestä eikä he lähtisi karkuun. Istuvat paikallaan kuin tatit. Tai tietysti jos saisit heidät höpöttämällä liikkeelle lähtemään niin vähintään polliisit kiittelisivät.
        - sivusta

Aion mennä pikaliimaamaan itseni elokapinalliseen ja väitän sitä taideperformanssiksi.

• Anonyymi

No musiikkihan on hyvä aihe tapella tai mikä tahansa muu makuasia. Itse tosin olen tuossa huono tappelukumppani, kun mulle on yksi lysti. 😁

• Eipäs ole, vaan sinä vain salaat musiikkimakusi, sillä pelkäät että se tyrmätään.

• Anonyymi

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Eipäs ole, vaan sinä vain salaat musiikkimakusi, sillä pelkäät että se tyrmätään.

Minulle nimenomaan on yksi lysti ja se on todettu mm. parisuhteissani moneen kertaan. Vielä ei ole löytynyt mitään, mitä en kykenisi kuuntelemaan, enkä kyllä pystyy nimeämään mitään lempimusiikkiakaan. Riippuu täysin päivästä. Tietenkin voi yrittää tarjota jotakin, jos vaikka inhoaisin, enkä kykenisi kuuntelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle nimenomaan on yksi lysti ja se on todettu mm. parisuhteissani moneen kertaan. Vielä ei ole löytynyt mitään, mitä en kykenisi kuuntelemaan, enkä kyllä pystyy nimeämään mitään lempimusiikkiakaan. Riippuu täysin päivästä. Tietenkin voi yrittää tarjota jotakin, jos vaikka inhoaisin, enkä kykenisi kuuntelemaan.

Käykö pahan siemen tähän ketjuun?
        https://www.youtube.com/watch?v=WTa8M29nxHc

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Testataanpa tätä:

https://www.youtube.com/watch?v=iJl06nxPub8

Yoko Ono and John Zorn: Improvisation, Live in The Greene Space

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ja jatketaanpa tällä:

https://www.youtube.com/watch?v=nffOJXcJCDg

karlheinz stockhausen GESANG DER JÜNGLINGE

• Anonyymi kirjoitti:

ja lisää Onoa:

https://www.youtube.com/watch?v=-F5hv8hgLCE

John Lennon & Chuck Berry | Yoko Ono 'singing' the whole song in an alternate reality from 1972

• Anonyymi kirjoitti:

Tippuuko hc punkki? Vaikka tää.😉. https://youtu.be/MCCaF179_CY

• Anonyymi

Ihan näin faktaa puhuennen, kun itelyn halusit, niin miksi sinä et häpeä isääsi, äitiäsi ja koko sukuasi kun koko sukusi on häpekäsi suomen valtakunnalle..

Miksi et häpeä sukuasi ja maksa velkasi yhteiskunnalle,k kulta ei keilpaa eikä käteinen, åpyydä isiä-palaltasi maksamaan platinaharkkina, kun muu ei kelpaa..

Tietysti jos isäsi tekee itsemurhan fekkojensä pulesta se kelpaa...

• Mutta minähän häpeän jopa itseäni sekä sinuakin.
        Me molemmat olemme todella hävettäviä.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Mutta minähän häpeän jopa itseäni sekä sinuakin.
        Me molemmat olemme todella hävettäviä.

No, aloittaja kertoo tässä kyllä totuuden, onneksi kaikki eivät tiedä kaikkea siitä mitä me olemme:)
        Avattu elämä, kirjana nyt ja avoimesti...no huh, se olisi K18 luettavaa.
        Silti, menneisyyden häpeätahrat voivat koitua vahvuuksiksi.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

No, aloittaja kertoo tässä kyllä totuuden, onneksi kaikki eivät tiedä kaikkea siitä mitä me olemme:)

AV

Minun tekemisiäni pitää juuri käyttää pikkulasten pelottelussa, sillä Grimmin sadutkin jäävät varjoon.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Minun tekemisiäni pitää juuri käyttää pikkulasten pelottelussa, sillä Grimmin sadutkin jäävät varjoon.

...Analysoin siten että sinulla on ollut elämisen arvoinen elämä.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

...Analysoin siten että sinulla on ollut elämisen arvoinen elämä.

AV

Eipäs, vaan täysin arvoton.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Eipäs, vaan täysin arvoton.

Ihminen itse arvottaa elämänsä, ei kukaan muu.
        Nosta siis omaa profiiliasi omissa ajatuksissasi.
        Loppujen lopuksi, ei ole yhtään toistaan parempaa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Ihminen itse arvottaa elämänsä, ei kukaan muu.
        Nosta siis omaa profiiliasi omissa ajatuksissasi.
        Loppujen lopuksi, ei ole yhtään toistaan parempaa.

AV

Eipäs, vaan tyypilliseti juuri muut ihmiset hoitavat arvottamisen.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Joo menneisyyttä ei voi muuttaa mutta siitä voi ja pitäisikin oppia. 🙂. Olis kyllä aika rankkaa tarinaa osittain jos aivan kaikki kerrottaisiin avoimesti.😂.

• Anonyymi

jos tahallisesti tekee riitoja, niin onko siinä järkeä, mutta oikeasti ehkä on sillä tavoin että tulee ilmi toisten vihamielisyydet :D

• Tulit tänne pilaamaan tämän palstan rauhan, lähde menemään!

• Enpäs ja minut pitää savustaa pois, tekemällä täälläoloni sietämättömäksi.

• buddy-love kirjoitti:

Enpäs ja minut pitää savustaa pois, tekemällä täälläoloni sietämättömäksi.

Helvetti kun ei voi olla niin vaikeaa sulkea selainta. Ota kusipää aivosi tuosta oksanpäältä kauniiseen käteen ettei toisten tartte niitä tuijotella ja painu vittuun täältä!

:)

• portimoinen kirjoitti:

Helvetti kun ei voi olla niin vaikeaa sulkea selainta. Ota kusipää aivosi tuosta oksanpäältä kauniiseen käteen ettei toisten tartte niitä tuijotella ja painu vittuun täältä!

:)

Tuo ei toimi lainkaan, sillä en ole millään tasolla ärsyyntynyt.
        Minulle pitää luoda ylittämätön turhautuneisuus tähän paikkaan ja vain se voi ehkä toimia.

• buddy-love kirjoitti:

Tuo ei toimi lainkaan, sillä en ole millään tasolla ärsyyntynyt.
        Minulle pitää luoda ylittämätön turhautuneisuus tähän paikkaan ja vain se voi ehkä toimia.

Oletpas aivan varmasti

• Anonyymi

Niin et siis ikinä tullut vielä tietäneeksi sitä että isäsi ja koko sukusi ovarukku-öpedofiileja?

,,mirä pyyair, nwucolua JA VÄYTTELYÄ TORUUKSISTA...

• Ei vaan ne ovat vieläkin pahempia, eli oikeinkirjoitusnatseja.

• Anonyymi

Oletko vielä yhtä lihava kuin Miehen Logiikan aikaan?

• Ihmisen kuuluu kehittää itseään, joten tämä munkkivarastoni on entistäkin mittavampi.-

• Anonyymi

Buddy on atleetti Daavid!

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Ihmisen kuuluu kehittää itseään, joten tämä munkkivarastoni on entistäkin mittavampi.-

Hyvä on, ymmärsin yskän. " Olisitko ystävällinen ja antaisit mulle anteeksi? Saman anteeksipyynnön jo esitin Randelle, kun hän oli sitä vailla! No sä liityit siihen samaan soppaan, keskustellessasi Randen kanssa tässä muutama päivä sitten.
        Mä taisin silloin vetää herneet nenääni, ihan suotta; kuten Harmikin teille totesi! Mitä muutakaan tällaiselta "kuumakallelta" voisi odottaa. Joten anteeksi lapsellinen käytökseni"

Kun tässä kerta anteeksi aloin pyytämään niin saman tien voin kaiketi pyytää anteeksi myös Harmikselta. Anteeksi Harmis hyvä, tietenkin sä olet oikeassa noissa asioissa joissa ollaan kinattu. Esimerkkinä vaikka Ukrainansota, hittoako ne ukrainalaiset kulkee ase kädessä ja koittavat ampua takaisin, veljeskansansa miehiä. Jotka ovat tulleet tervehdyskäynnille; Putinin toivomuksesta. Aivan käsittämätöntä käytöstä ukrainalaisilta; aika sivistymättömiä, kun eivät ymmärrä vieraanvaraisuudesta mitään!

Olisivat nyt leiponeet vaikka pepeleivoksia ja tarjonneet teetä, hunajan tai vadelmahillon kera. Siitä vieraatkin olisivat ymmärtäneet olleensa tervetulleita, Ukrainaan.
        Eli Ihan oikeassa sinä Harmis olit, miehenä sinä ymmärrät nämä asiat paremmin mitä naiset koskaan tulevat ymmärtämään. Olen hyvin pahoillani, ett olen sinunkin kimppuusi
        sanallisesti niin usein hyökännyt, viimeisten vuosien aikana.
        Kiitos opettavaisuudestasi; ja vielä kerran antakaa miehet mulle anteeksi vajaavaisuuteni.
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä on, ymmärsin yskän. " Olisitko ystävällinen ja antaisit mulle anteeksi? Saman anteeksipyynnön jo esitin Randelle, kun hän oli sitä vailla! No sä liityit siihen samaan soppaan, keskustellessasi Randen kanssa tässä muutama päivä sitten.
        Mä taisin silloin vetää herneet nenääni, ihan suotta; kuten Harmikin teille totesi! Mitä muutakaan tällaiselta "kuumakallelta" voisi odottaa. Joten anteeksi lapsellinen käytökseni"

Kun tässä kerta anteeksi aloin pyytämään niin saman tien voin kaiketi pyytää anteeksi myös Harmikselta. Anteeksi Harmis hyvä, tietenkin sä olet oikeassa noissa asioissa joissa ollaan kinattu. Esimerkkinä vaikka Ukrainansota, hittoako ne ukrainalaiset kulkee ase kädessä ja koittavat ampua takaisin, veljeskansansa miehiä. Jotka ovat tulleet tervehdyskäynnille; Putinin toivomuksesta. Aivan käsittämätöntä käytöstä ukrainalaisilta; aika sivistymättömiä, kun eivät ymmärrä vieraanvaraisuudesta mitään!

Olisivat nyt leiponeet vaikka pepeleivoksia ja tarjonneet teetä, hunajan tai vadelmahillon kera. Siitä vieraatkin olisivat ymmärtäneet olleensa tervetulleita, Ukrainaan.
        Eli Ihan oikeassa sinä Harmis olit, miehenä sinä ymmärrät nämä asiat paremmin mitä naiset koskaan tulevat ymmärtämään. Olen hyvin pahoillani, ett olen sinunkin kimppuusi
        sanallisesti niin usein hyökännyt, viimeisten vuosien aikana.
        Kiitos opettavaisuudestasi; ja vielä kerran antakaa miehet mulle anteeksi vajaavaisuuteni.
        trollikka

Minua kyllä kovasti huvittaisi riidellä ihan mistä tahansa, mutta olkoon nyt sitten.

• Anonyymi

toivottavasti ymmäeeär koakA pyysit itseäni väittelemään kanssasi, ja luultavasti tajuat nyt että koska itselläni on austaa kkk, eli siis ku klu köasnin ihmisisä ja titeleitä heiltä jollasoin pysytin...

tekemään itsellesi neuvottelutilanteessa pahan olon, jos ymmäsrrä't...

Koska pyysitt

• Anonyymi

Rakentava riitely on joskus paikallaan, mutta piristävää se ei ole. Väittely voi piristää, riitely ei.

- Sheena

• Anonyymi

JOS tietokoneesi vaslmistaja on Lenovo on kiina ja Venäjä jheh

Itselläni on vain amerikkalaisten Hewlett-Packardeja on paljon...

• Anonyymi

Grrr, ynhh, prkkkll, siitäs sait ja mutsis oli !

• Jos ei keksi mitään sanottavaa ja haluaa sanoa jotain, voi puhua vaikka säästä. Siitä kyllä riittää puhuttavaa. Tai sitten olla vain hiljaa. Ja näin palstalla myös tuon säästä puhumisen lisäksi linkittää vaikka musiikkia johonkin musiikkiketjuun tai aloittaa itse sellainen ketju.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8510
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2399
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1872
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1727
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1272
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe