Tinder - pelkkä paikka kusetukselle

Anonyymi-ap

Tinder, tuo jumaloiden luoma deittipaikka.
Mutta mitä se nykyään on? Kusetuksen, juuri eronneiden paikkasuhteiden levausmesta ja paljon jotain muuta.

Moniko teistä pitää tinderiä oikein suhteen kohtaamispaikkana? Vai pikaisten tapaamisten mestana.

Jos pelkkä panokuvio kiinnosta niin tää mesta jää runkkaaja naisille ja miehille.

Miksi maksaa tindetistä? Ei minkään syyn vuoksi.
Miksi siis käyttää tätä mestaa?

56

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähän sinä hait Tinderistä?
      Mietipä mikä on Tinderin tarkoitus, sen syvin olemus, niin loppu kirkastuu kyllä sitä kautta. Ja juu, useimmille se ei ole suositeltavaa ajankulua.

      • Anonyymi

        EN AJATTELE! Tajuutkobrandorby..... jne.?
        Mä en ota enää hiffaakaan siintä mestatasta mitään.
        Eikä mulle tarvi heittää mitään "aatteleppa ..." lausahduksia.

        Iso kokemut jäbä, akateemikko mutta lopen kyllästynyt tinderiin vaikka ulkonen olemus on jees niille palstoille.

        Kuvitteletko olevasi jo terapeutti/psym näissä asioissa?
        Tiedätkä mikä Psym yleensäkin on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        EN AJATTELE! Tajuutkobrandorby..... jne.?
        Mä en ota enää hiffaakaan siintä mestatasta mitään.
        Eikä mulle tarvi heittää mitään "aatteleppa ..." lausahduksia.

        Iso kokemut jäbä, akateemikko mutta lopen kyllästynyt tinderiin vaikka ulkonen olemus on jees niille palstoille.

        Kuvitteletko olevasi jo terapeutti/psym näissä asioissa?
        Tiedätkä mikä Psym yleensäkin on?

        Mitähän sinä akateeminen sielu nyt vauhkoat siinä? Luuletko, että kukaan kunnioittaa jotain vitun akateemista tutkinto paskaakaan? No ei kunnioita, sillä voit pyyhkiä persettäs ja sitten nenuas. Sillä tutkinnolla on paljon arvoa tietyissä piireissä, mutta noin yleisesti elämässä sen arvo on yhtä kuin paskapaperi. Moroo.

        Jos et halua ymmärtää Tinderin funktiota, niin se kertoo sinun olevan yleisesti ottaen itseäsi täynnä sekä hieman typerä. Koska jos ymmärtäisit Tinderin funktion, et olisi ikinä edes harkinnut meneväsi sinne. Etkä olisi pettynyt siihen. Mutta ei, päätit olla akateeminen idiootti ja tulla palstale kirkumaan pettymystäsi, jonka ihan itse typeryyksissäsi valitsit.

        Minä, terapeutti? Aaaaa, päivän paras vitsi 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mitähän sinä akateeminen sielu nyt vauhkoat siinä? Luuletko, että kukaan kunnioittaa jotain vitun akateemista tutkinto paskaakaan? No ei kunnioita, sillä voit pyyhkiä persettäs ja sitten nenuas. Sillä tutkinnolla on paljon arvoa tietyissä piireissä, mutta noin yleisesti elämässä sen arvo on yhtä kuin paskapaperi. Moroo.

        Jos et halua ymmärtää Tinderin funktiota, niin se kertoo sinun olevan yleisesti ottaen itseäsi täynnä sekä hieman typerä. Koska jos ymmärtäisit Tinderin funktion, et olisi ikinä edes harkinnut meneväsi sinne. Etkä olisi pettynyt siihen. Mutta ei, päätit olla akateeminen idiootti ja tulla palstale kirkumaan pettymystäsi, jonka ihan itse typeryyksissäsi valitsit.

        Minä, terapeutti? Aaaaa, päivän paras vitsi 🤣🤣🤣

        Taidat luulla olla älykkö näissä kuvioissa?
        Ja p*skat. Et ymmärrä näistä asioista yhtään mitään.
        Kiva oma tunnus ja kuva sulla... mutta laatu ei parannu siitä pätkääkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat luulla olla älykkö näissä kuvioissa?
        Ja p*skat. Et ymmärrä näistä asioista yhtään mitään.
        Kiva oma tunnus ja kuva sulla... mutta laatu ei parannu siitä pätkääkään.

        Ymmärrän huomattavasti sinua enemmän elämän realiteeteista, mutta älykköä sillä ei tehdä mitenkään. Ja no, sinusta ei älykköä saisi tässä elämässä mitenkään, se kävi ilmi jo edellisestä kommentistasi.

        Niin suosittelen, että menet sinne Tinderiin jatkamaan, koska juuri sen enempään sinusta ei sosiaalisessa elämässä selvästikään ole.

        Akateemikko.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mitähän sinä akateeminen sielu nyt vauhkoat siinä? Luuletko, että kukaan kunnioittaa jotain vitun akateemista tutkinto paskaakaan? No ei kunnioita, sillä voit pyyhkiä persettäs ja sitten nenuas. Sillä tutkinnolla on paljon arvoa tietyissä piireissä, mutta noin yleisesti elämässä sen arvo on yhtä kuin paskapaperi. Moroo.

        Jos et halua ymmärtää Tinderin funktiota, niin se kertoo sinun olevan yleisesti ottaen itseäsi täynnä sekä hieman typerä. Koska jos ymmärtäisit Tinderin funktion, et olisi ikinä edes harkinnut meneväsi sinne. Etkä olisi pettynyt siihen. Mutta ei, päätit olla akateeminen idiootti ja tulla palstale kirkumaan pettymystäsi, jonka ihan itse typeryyksissäsi valitsit.

        Minä, terapeutti? Aaaaa, päivän paras vitsi 🤣🤣🤣

        Tää randombypasser on esiintynyt täällä jonkinlaisena asiantuntijana. Mitä järkevää olet täällä esittänyt?
        Et mitään.
        Ja miksi ihmeessä "tapasapainoisena" tyyppinä oikeastaan kommentoit täällä. Selkee "mina-minä" tyyppi🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää randombypasser on esiintynyt täällä jonkinlaisena asiantuntijana. Mitä järkevää olet täällä esittänyt?
        Et mitään.
        Ja miksi ihmeessä "tapasapainoisena" tyyppinä oikeastaan kommentoit täällä. Selkee "mina-minä" tyyppi🤣🤣

        Olenko? Ohhoh, se yllätti jopa itsenikin. Varsinkin kun tiedän hyvin, etten ole minkään asian asiantuntija, itse asiassa en edes oman elämäni, mikä on paskempi homma.

        Mitä järkvää olen täällä esittänyt? En minä tiedä, enkä voisi sellaista sanoakaan, kun jokainen joka arvostelee omaa suoritustaan toisille on auttamatta täysin väärässä ja totaalinen idiootti.

        Tämähän on keskustelupalsta, täällä kuuluu osallistua ja kommentoida, jopa tehdä itse aloituksia. Sinulla on outoja kysymyksiä.

        Missä, sinun lisäksesi, on väitetty että olisin tasapainoinen tyyppi? Minä en ainakaan moista sanoisi.

        No niin, siinä sulle vastauksia. Nyt menepä kiltisti pyyhkimään nenusi, laita tutti suuhusi ja pyydä iskää vaihtamaan vaippasi joka on täynnä paskaa, koska sitä näytää jo nousevan päähäsikin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olenko? Ohhoh, se yllätti jopa itsenikin. Varsinkin kun tiedän hyvin, etten ole minkään asian asiantuntija, itse asiassa en edes oman elämäni, mikä on paskempi homma.

        Mitä järkvää olen täällä esittänyt? En minä tiedä, enkä voisi sellaista sanoakaan, kun jokainen joka arvostelee omaa suoritustaan toisille on auttamatta täysin väärässä ja totaalinen idiootti.

        Tämähän on keskustelupalsta, täällä kuuluu osallistua ja kommentoida, jopa tehdä itse aloituksia. Sinulla on outoja kysymyksiä.

        Missä, sinun lisäksesi, on väitetty että olisin tasapainoinen tyyppi? Minä en ainakaan moista sanoisi.

        No niin, siinä sulle vastauksia. Nyt menepä kiltisti pyyhkimään nenusi, laita tutti suuhusi ja pyydä iskää vaihtamaan vaippasi joka on täynnä paskaa, koska sitä näytää jo nousevan päähäsikin.

        Taidan olla vanhempi kuin sinä joten vaihda vaippasi itse jos lorauttelet kuset housiisi hallitsemattomasti.
        Tenalta löytyy kuulema tuotteita juuri sinulle.

        Ja ihan kiltisti sanottuna jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa kuten pitkä historiasi näillä palstoilla on osoittanut niin pidä pääsi kiinni tai kirjoita asioitasi siihen muumivihkoon jonka lapsena sait.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla vanhempi kuin sinä joten vaihda vaippasi itse jos lorauttelet kuset housiisi hallitsemattomasti.
        Tenalta löytyy kuulema tuotteita juuri sinulle.

        Ja ihan kiltisti sanottuna jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa kuten pitkä historiasi näillä palstoilla on osoittanut niin pidä pääsi kiinni tai kirjoita asioitasi siihen muumivihkoon jonka lapsena sait.

        Pikkumuruseni, sinä akateemisen tehtaan viimeisin kusimuki, paskaa suoltava oksetus. Häivy.

        Sinä reppana etä pärjää minulle edes sanailussa, vielä vähemmän tavallisen elämän parissa, olen onneton kusisukka. Jos haluat leikkiä akateemisia leikkejä, niin sen voin sanoa, että jos minun teoreettinen äo:ni olisi vaikkapa sen 100, niin sinulla se on 80, korkeintaan. Ja sekin vain silloin kun satut olemaan humalassa.

        Akateemisena paskalaarina sinä kuvittelet, että akateemisuus ja ikä korreloivat älykkyyden ja jopa viisauden kanssa, mutta itse kirjaimellisesti todistat ajatelmasi vääräksi. Olet siis omaan paskaasi hukkuva akateemisyyden irvikuva, ihmisperse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla vanhempi kuin sinä joten vaihda vaippasi itse jos lorauttelet kuset housiisi hallitsemattomasti.
        Tenalta löytyy kuulema tuotteita juuri sinulle.

        Ja ihan kiltisti sanottuna jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa kuten pitkä historiasi näillä palstoilla on osoittanut niin pidä pääsi kiinni tai kirjoita asioitasi siihen muumivihkoon jonka lapsena sait.

        Ja pahoittelut tuosta kirjoitusvirheestä, ei pitäisi katsoa leffaa samalla, mutta en voinut jättää sitäkään väliin, kun olet niin vähäpätöinen. Mutta se moka on yksin minun.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pikkumuruseni, sinä akateemisen tehtaan viimeisin kusimuki, paskaa suoltava oksetus. Häivy.

        Sinä reppana etä pärjää minulle edes sanailussa, vielä vähemmän tavallisen elämän parissa, olen onneton kusisukka. Jos haluat leikkiä akateemisia leikkejä, niin sen voin sanoa, että jos minun teoreettinen äo:ni olisi vaikkapa sen 100, niin sinulla se on 80, korkeintaan. Ja sekin vain silloin kun satut olemaan humalassa.

        Akateemisena paskalaarina sinä kuvittelet, että akateemisuus ja ikä korreloivat älykkyyden ja jopa viisauden kanssa, mutta itse kirjaimellisesti todistat ajatelmasi vääräksi. Olet siis omaan paskaasi hukkuva akateemisyyden irvikuva, ihmisperse.

        Paskaahan sinä olet näille palstoilelle jo pidempää skrivannut.

        Sinä et sano kuka häipyy ja mistä. Sun kirjoituksia täältä löytyy jo pidemmältä ajalta. Kannattaisi vaihtaa nimimerkki ja nuoruuden kuvatus.

        Sinuna en nimittelisi ketään miksikään.

        Paska vaan valuu noista kirjoituksistasi itseltäsi.

        ÄÖ:stä en sinuna mainitsisi mitään. Pikku palstaprinssi joka luulee tietävänsä asioista paremmin kuin muut.
        Eli ylimielielinen paskanjauhaja joka kirjoittaa kuukausikaupalla näillä palstoilla asiantuntijana.

        Ihmismisperse, kotioppinen sellainen olet juuri sinä😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paskaahan sinä olet näille palstoilelle jo pidempää skrivannut.

        Sinä et sano kuka häipyy ja mistä. Sun kirjoituksia täältä löytyy jo pidemmältä ajalta. Kannattaisi vaihtaa nimimerkki ja nuoruuden kuvatus.

        Sinuna en nimittelisi ketään miksikään.

        Paska vaan valuu noista kirjoituksistasi itseltäsi.

        ÄÖ:stä en sinuna mainitsisi mitään. Pikku palstaprinssi joka luulee tietävänsä asioista paremmin kuin muut.
        Eli ylimielielinen paskanjauhaja joka kirjoittaa kuukausikaupalla näillä palstoilla asiantuntijana.

        Ihmismisperse, kotioppinen sellainen olet juuri sinä😀

        Hienoa, pääsin noin helposti ihosi alle 🤣🤣😘

        Helppoa kuin heinänteko, mutta se oli toki alusta alkaen selvää, kun aloit heti pätemään jollain akateemisella perspaperillasi ja sitten jaksoit mennä katselemaan profiiliani, kun sinä säälittävä iilimato et edes uskalla tehdä sellaista. Ja kun huomasit profiilissani kertomani iän, niin vetosit siihen että olet vanhempi ja siten fiksumpi. Ja kaikki tuo vain todisti sen, että olet ihmisenä minua pienempi. Pienempi. Jotain mikä oli alusta alkaen selvää, mutta halusit itse alkaa vääntämään siitä. Ja nyt olet ottanut reppana nokkiisi jostain, minkä itse halusit aloittaa, kaivoit oman kuoppasi ihan itse ja syytät siitä minua. Että olet hauska 🤣🤣🤣

        Mutta se siitä, saavutin sen minkä halusinkin, nyt voit jatkaa muiden kanssa leikkimistä. Eli heippat!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hienoa, pääsin noin helposti ihosi alle 🤣🤣😘

        Helppoa kuin heinänteko, mutta se oli toki alusta alkaen selvää, kun aloit heti pätemään jollain akateemisella perspaperillasi ja sitten jaksoit mennä katselemaan profiiliani, kun sinä säälittävä iilimato et edes uskalla tehdä sellaista. Ja kun huomasit profiilissani kertomani iän, niin vetosit siihen että olet vanhempi ja siten fiksumpi. Ja kaikki tuo vain todisti sen, että olet ihmisenä minua pienempi. Pienempi. Jotain mikä oli alusta alkaen selvää, mutta halusit itse alkaa vääntämään siitä. Ja nyt olet ottanut reppana nokkiisi jostain, minkä itse halusit aloittaa, kaivoit oman kuoppasi ihan itse ja syytät siitä minua. Että olet hauska 🤣🤣🤣

        Mutta se siitä, saavutin sen minkä halusinkin, nyt voit jatkaa muiden kanssa leikkimistä. Eli heippat!

        Säälittävät iilimadot löytyvät Suvalasta siitä Espoon keskuksen reunoilta😁😁

        Vanhat jengiläiset akateemisetkin taas vähän muualta, mulkvisti! Isot puheet, mutta mikä on pyöräsi tehot😀🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävät iilimadot löytyvät Suvalasta siitä Espoon keskuksen reunoilta😁😁

        Vanhat jengiläiset akateemisetkin taas vähän muualta, mulkvisti! Isot puheet, mutta mikä on pyöräsi tehot😀🤣

        Juu, kaada ittelles vaan. Eli heippat, akateeminen kirjoitusvirheiden kusimuki 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävät iilimadot löytyvät Suvalasta siitä Espoon keskuksen reunoilta😁😁

        Vanhat jengiläiset akateemisetkin taas vähän muualta, mulkvisti! Isot puheet, mutta mikä on pyöräsi tehot😀🤣

        Hade, käydään vähän paikan päällä🙂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, kaada ittelles vaan. Eli heippat, akateeminen kirjoitusvirheiden kusimuki 😉

        Keskustellaan keakustellaan🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hade, käydään vähän paikan päällä🙂

        Missä Haba, Hude ja Hede on? Mulla on kaapissa kaljaa kyllä. Tissiposkille 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, kaada ittelles vaan. Eli heippat, akateeminen kirjoitusvirheiden kusimuki 😉

        Ei toki heipat😅😅😅 mulkero. Heh!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Missä Haba, Hude ja Hede on? Mulla on kaapissa kaljaa kyllä. Tissiposkille 🤣

        Kusipäille ja herjaajille löytyy kaikenlaista muutakin mr randombypasser.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kusipäille ja herjaajille löytyy kaikenlaista muutakin mr randombypasser.

        Sopii kokeilla onneaan. Tosin ettehän te lussuttajat sitä tee, teillä ei ole munaa eikä osaamista. Mutta lussuttakaa vaan, sitä akateemisen kusimukinne reunaa, täytenä se maistuukin joltain.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sopii kokeilla onneaan. Tosin ettehän te lussuttajat sitä tee, teillä ei ole munaa eikä osaamista. Mutta lussuttakaa vaan, sitä akateemisen kusimukinne reunaa, täytenä se maistuukin joltain.

        Isot on puheet itseoppineelta "terapeutilta".😅
        Parempi olis pitää pienempää pintaa. Etenkin herjaukselta dude😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isot on puheet itseoppineelta "terapeutilta".😅
        Parempi olis pitää pienempää pintaa. Etenkin herjaukselta dude😁

        "Miesoletettu Suvela Sun Citystä eli Suvelan Sulttaanikunnasta, kulttuurien sulatusuunista Epsååssa. Kun tätä jatkuvasti kysellään, niin vm. -73,"

        Mr randombypasser


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isot on puheet itseoppineelta "terapeutilta".😅
        Parempi olis pitää pienempää pintaa. Etenkin herjaukselta dude😁

        Heko heko. Te ootte sellasia pieniä äitin tissiposkia, ettei mua kiinnosta tippakaan. Teitä on vähintään kolmetoista tusinassa, aina mussuttamassa ja uhoamassa, jopa uhkailemassa, mutta todellisuudessa ette uskalla edes yrittää. Niin jospa menisitte iltakaakaolle ja sitten yläpetiin tumputtamaan, palataan asiaan kun olette kasvaneet edes täysikäisiksi, koska en tykkää piestä lapsia, edes verbaalisesti. Ja muutahan ei tulekaan, kun ei teillä ole edes kivekset vielä laskeutuneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miesoletettu Suvela Sun Citystä eli Suvelan Sulttaanikunnasta, kulttuurien sulatusuunista Epsååssa. Kun tätä jatkuvasti kysellään, niin vm. -73,"

        Mr randombypasser

        Niin? Arvaapa montako asukasta Suvelan alueella on? 12K. 60% valkoisia, joista miehiä ehkä sen 50%. Toimiiko sun matematiikkaprosessori? Ai ei? No noin 3600 valkoista miestä. Lapset pois? 1600 miestä. Come n' get it.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Heko heko. Te ootte sellasia pieniä äitin tissiposkia, ettei mua kiinnosta tippakaan. Teitä on vähintään kolmetoista tusinassa, aina mussuttamassa ja uhoamassa, jopa uhkailemassa, mutta todellisuudessa ette uskalla edes yrittää. Niin jospa menisitte iltakaakaolle ja sitten yläpetiin tumputtamaan, palataan asiaan kun olette kasvaneet edes täysikäisiksi, koska en tykkää piestä lapsia, edes verbaalisesti. Ja muutahan ei tulekaan, kun ei teillä ole edes kivekset vielä laskeutuneet.

        Puheet on kovat - netissä😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puheet on kovat - netissä😀

        Niin, olen huomannut. Kumma ettei teidän ja kaltaistenne puheet ikinä realisoidu, miksi? Kovasti olette täällä uhoamassa ja kyselemässä pitäiskö hakea Hade/Hude/Hede/Made/Mude ja käydä vähän opettamassa tota tyyppiä. Aina samaa länkytystä, muta ikinä ei mitään tapahdu. Te vaan ootte niin surkeita kusihousuja, että jos mulla olis parempaa tekemistä, niin en jaksais edes hölistä teille.

        Antakaa nyt edes vittu tappouhkaus velliperseet, vittu pitääkö kaikki kädestä pitäen opettaa, täh? Munattomat mopopojat ry, vittu te ootte kovia. Hohhoijaa...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin? Arvaapa montako asukasta Suvelan alueella on? 12K. 60% valkoisia, joista miehiä ehkä sen 50%. Toimiiko sun matematiikkaprosessori? Ai ei? No noin 3600 valkoista miestä. Lapset pois? 1600 miestä. Come n' get it.

        Vain tyhmä ei ymmärrä että nyt asuta New Yorkissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain tyhmä ei ymmärrä että nyt asuta New Yorkissa.

        No tule sitten hakemaan? Vaan eihän sulla 13. tusinassa ole siihen rahkeita. Ei edes älyä, tuskin löydät Suvelaan edes reittioppaalla vai mitä? Sä olet samaa kaliiberia kuin vastatuuleen heitetty kusi, lähinnä siis ärsyttävä, mutta vain vähän.


      • Anonyymi

        Kukaan ei ota tollasta mr randombypasseria millään muotoa todesta. Pelkkä paska anonyymipaskapuheiden puhuja.


      • Ai saatana, pääsinkö taas ihon alle? Hupsiiiiiis... 😱

        Ootte te kyllä vittu uskomattomia pellejä. Te ihan oikeasti luulette että joku ottaa ton teidän henkseleitten paukuttelin totena? Ette te ainakaan ihan äo 100:n porukkaa ole, mutta se nyt ei kyllä yllätä ketään.

        Pitkäletti? Noo, katotaan jos saat raahattua sen läskin perseesi monkeyn päällä änne asti, niin mä näytän sulle vähän pitkää lettiä. Ja sillon sä tissiposki rukoilet äitäs paikalle, sen voin luvata, koska et todellakaan olisi ensimmäinen.

        Paskahousut 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ota tollasta mr randombypasseria millään muotoa todesta. Pelkkä paska anonyymipaskapuheiden puhuja.

        No kukahan tässä on muumi? Sellanen, jolla ei ole persreikää? Eli paskaa täynnä, kuten sinä. Mä syön aamumuroina teidän kaltaisia pieniä pieruja ja röyhtäisen jämät pihalle.

        Mut hei, kun te ootte niin vitun kovia, ettei edes Nyki riitä, niin tulkaa tänne, tulkaa kattomaan. Sen voin taata, että ilman mutkaa te pikkupellet ette hetkeen palstalle kirjoita.

        Niin tulkaa, kyllä mä kaljat tarjoan. Sen jälkeen...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai saatana, pääsinkö taas ihon alle? Hupsiiiiiis... 😱

        Ootte te kyllä vittu uskomattomia pellejä. Te ihan oikeasti luulette että joku ottaa ton teidän henkseleitten paukuttelin totena? Ette te ainakaan ihan äo 100:n porukkaa ole, mutta se nyt ei kyllä yllätä ketään.

        Pitkäletti? Noo, katotaan jos saat raahattua sen läskin perseesi monkeyn päällä änne asti, niin mä näytän sulle vähän pitkää lettiä. Ja sillon sä tissiposki rukoilet äitäs paikalle, sen voin luvata, koska et todellakaan olisi ensimmäinen.

        Paskahousut 🤣🤣🤣

        Et pääse ihon alle koita nyt tajuta slummin asukas.
        Ilmeisen tyhmä edes tajuamaan sitä. Mene nyt itse vittuun täältä ryhmiltä.

        Vitun kovat on puheet dudella.

        Sanon nyt vikan kerran hiton itsesipaljastaja et pidä pienempää ääntä. Tajuutko? Vai oletko liian tyhmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et pääse ihon alle koita nyt tajuta slummin asukas.
        Ilmeisen tyhmä edes tajuamaan sitä. Mene nyt itse vittuun täältä ryhmiltä.

        Vitun kovat on puheet dudella.

        Sanon nyt vikan kerran hiton itsesipaljastaja et pidä pienempää ääntä. Tajuutko? Vai oletko liian tyhmä.

        Ihan selvästi pääsin ihosi alle, toukka. Niin ryömi takas sinne lehdelle nakertamaan sitä, se on sun duuni.

        No teitä 13/12 apinoita on kuule tullut vastaan palstoilla jo 15 vuotta, mutta yksikään ei ole todella uskaltanut tulla "moikkaamaan" kaikesta lussutuksesta huolimatta. Ja mä tiedän, että te ootte sitä samaa monkey-jengiä, prätkähiiriä isolla äänellä ja pienillä munilla.

        Mut hei, yllätä mut ja tuu oikeesti moikkaamaan. Sen lupaan ettet tule suloisilla pianistisormillasi hetkeen kirjoittamaan yhtään mitään. Se käy helposti tuollaisten kanssa.

        Vai tyhmä? Noo, lue omia juttujas, niin pääset tyhmyydestä jäljille. Tai no ethän sä tissiposki ymmärrä edes niitä, mutta voit koettaa silti, ihmeiden aika ei ole ohi.

        Niin tule, tule kokeilemaan, löytyykö sun paskapuheille katettakin vai oletko sä tosiaan lussuttava paskasäkki, persreiätön muumi? No mä tiedän kyllä että olet, mutta sulla on nyt mahdollisuus todistaa muutakin. Kokeile, uskallatko? Et.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ihan selvästi pääsin ihosi alle, toukka. Niin ryömi takas sinne lehdelle nakertamaan sitä, se on sun duuni.

        No teitä 13/12 apinoita on kuule tullut vastaan palstoilla jo 15 vuotta, mutta yksikään ei ole todella uskaltanut tulla "moikkaamaan" kaikesta lussutuksesta huolimatta. Ja mä tiedän, että te ootte sitä samaa monkey-jengiä, prätkähiiriä isolla äänellä ja pienillä munilla.

        Mut hei, yllätä mut ja tuu oikeesti moikkaamaan. Sen lupaan ettet tule suloisilla pianistisormillasi hetkeen kirjoittamaan yhtään mitään. Se käy helposti tuollaisten kanssa.

        Vai tyhmä? Noo, lue omia juttujas, niin pääset tyhmyydestä jäljille. Tai no ethän sä tissiposki ymmärrä edes niitä, mutta voit koettaa silti, ihmeiden aika ei ole ohi.

        Niin tule, tule kokeilemaan, löytyykö sun paskapuheille katettakin vai oletko sä tosiaan lussuttava paskasäkki, persreiätön muumi? No mä tiedän kyllä että olet, mutta sulla on nyt mahdollisuus todistaa muutakin. Kokeile, uskallatko? Et.

        Paskasäkki ja yksinelävä luuseri olet sinä!
        Narkkariseudun asukki jonka moni haluaa pois.
        Aivan sama mitä uhoat mutta sinulla ei ole yhtään mitään, läskisäkki. Isot puheet ja kuten sanoi, moni halveksii sua😅😅 Älä huolehdi me käydään silloin tällöin siellä slummiseudulla. Iso oksennus!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et pääse ihon alle koita nyt tajuta slummin asukas.
        Ilmeisen tyhmä edes tajuamaan sitä. Mene nyt itse vittuun täältä ryhmiltä.

        Vitun kovat on puheet dudella.

        Sanon nyt vikan kerran hiton itsesipaljastaja et pidä pienempää ääntä. Tajuutko? Vai oletko liian tyhmä.

        Kirjoitit:
        Tänään 00.56
        Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Tinder - pelkkä paikka kusetukselle
        Luuletko että laitan virallista vihjettä tänne? Taidat olla tyhmempi kuin oletkaan. Tollanen yhden jätkän tyyppi elvistelee isoin sanoin. Vitun tyhmä ja vihattu tyyppi. Espoo on pieni paikkaa.

        Ja se poistettiin. Koska olet paskahousu. Ymmärrätkö? Paskahousu. Tai siis paskasäkki.

        Teistä ei ole edes porukassa vastusta, koska te munattomat mopopojat ette edes löydä Suvelaa kartalta, saati että löytäisitte perille. Te olette vaan ihan hiton munattomia ja saamattomia (monessakin mielessä) pellejä, jotka uhoavat palstalla jotain kusista prätkähiirihegemoniaanne, vailla käsitystä todellisesta maailmasta. Mutta teillä on oikeus siihen, joten go for it.

        Jos teistä paskasäkeistä yksikin uskaltautuisi Suvelaan, niin sen kaverin löytäisi helposti kusivanaa seuraamalla. Mutta ei sitä tarvitse edes katsella, koska teistä ei ole edes siihen, naurettavat paskasäkit mopojenne selässä.

        Te olette ns. nolla-ihmisiä. Teistä ei ole mihinkään, te ette tuota mitään (edes vitutusta) eikä teitä oikeastaan ole edes olemassa. Täysiä nollia. Nolla-ihmisiä. Paskasäkkejä.

        Eli kaada ittelles vaan 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paskasäkki ja yksinelävä luuseri olet sinä!
        Narkkariseudun asukki jonka moni haluaa pois.
        Aivan sama mitä uhoat mutta sinulla ei ole yhtään mitään, läskisäkki. Isot puheet ja kuten sanoi, moni halveksii sua😅😅 Älä huolehdi me käydään silloin tällöin siellä slummiseudulla. Iso oksennus!!!

        Joopa joo, sulla on suurempi suu kuin kaupan kassilla, mutta persaukko se vasta valtava onkin, mahtuu heittämään jätesäkin sukkana sisään. Ja aika monta sinne on jo näemmä nakattukin...

        Ette te missään käy, ette edes lähikaupassa, kusette sänkyynne jos edes patteriputki korahtaa.

        Ei teistä nolla-ihmisistä ole mihinkään, ei edes uhoamaan uskottavasti. Te vaan ootte niin karjaa, ettei paremmasta väliä. Mutta tajuutte te sen ittekin, joskus kymmenen vuoden päästä, jonossa huutavia nautoja vain, Fattasta lounas ja pari röökiä, moi moi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paskasäkki ja yksinelävä luuseri olet sinä!
        Narkkariseudun asukki jonka moni haluaa pois.
        Aivan sama mitä uhoat mutta sinulla ei ole yhtään mitään, läskisäkki. Isot puheet ja kuten sanoi, moni halveksii sua😅😅 Älä huolehdi me käydään silloin tällöin siellä slummiseudulla. Iso oksennus!!!

        Mut nyt mä meen tekeen jotain diksumpaa kuin te olette eli kattomaan leffaa. Jos teillä persaukoilla on munaa, niin laittakaa meiliin kutsu miittiin, kun kerran löysitte profiilinikin. Niin mä tulen kyllä sitten paikalle kattomaan mistä te esinahan perkeet ootte tehtyjä. Vitun paskasäkit.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mut nyt mä meen tekeen jotain diksumpaa kuin te olette eli kattomaan leffaa. Jos teillä persaukoilla on munaa, niin laittakaa meiliin kutsu miittiin, kun kerran löysitte profiilinikin. Niin mä tulen kyllä sitten paikalle kattomaan mistä te esinahan perkeet ootte tehtyjä. Vitun paskasäkit.

        Paskasäkki eihän sulla ole edes tv:tä vai tarkoitatko sitä espoon sossun kustantamaan kuvaputkitv vuodelta -95🐷🐷🐷


    • Tuli taas match parikymppisen naisen kanssa. Ei vaan vastaa viestiin.

      • Anonyymi

        Vau. Ihanaa . Nyt vaan odottelet koko illan että hän vastaa sulle. Ihanaa että ihan parikymppinen. Tiedoksi mustasusi ettei kukaan ei pakota vastaamaan sulle vaikka kuin mätsäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vau. Ihanaa . Nyt vaan odottelet koko illan että hän vastaa sulle. Ihanaa että ihan parikymppinen. Tiedoksi mustasusi ettei kukaan ei pakota vastaamaan sulle vaikka kuin mätsäisi.

        Ihan ku en tietäisi. En minäkään vastaa, jos ei naama miellytä. Se on selvä peli kaikille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan ku en tietäisi. En minäkään vastaa, jos ei naama miellytä. Se on selvä peli kaikille.

        Näytät olevan kuitenkin onnesi kukkulolla tuosta parikymppisen mätsistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytät olevan kuitenkin onnesi kukkulolla tuosta parikymppisen mätsistä.

        Ei se ole ensimmäinen kerta kun sellaisen saan. Joten en ole onneni kukkuloilla, syystä että tiedän, ettei ikinä edes tulla tapaamaan. Kun ei paria sanaakaan halua vaihtaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole ensimmäinen kerta kun sellaisen saan. Joten en ole onneni kukkuloilla, syystä että tiedän, ettei ikinä edes tulla tapaamaan. Kun ei paria sanaakaan halua vaihtaa.

        Miten voi olla mahdollista ettei parikymppiset mätsit halua jutella sun kaa. Kamala vääryys ihmistä kohtaa jolla ei ole sosiaalisia taitoja yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista ettei parikymppiset mätsit halua jutella sun kaa. Kamala vääryys ihmistä kohtaa jolla ei ole sosiaalisia taitoja yhtään.

        Ja tuo sinun kommentointisihan auttaa asiassa kuin asiassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja tuo sinun kommentointisihan auttaa asiassa kuin asiassa.

        No itse olet sanonut olevasi kömpelö sosiaalisessa kanssakäymisessä. Et ole saanut ketään tyttöä edes kahvilaan kahville.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No itse olet sanonut olevasi kömpelö sosiaalisessa kanssakäymisessä. Et ole saanut ketään tyttöä edes kahvilaan kahville.

        En ole saanut, kun en ole uskaltanut ketään edes kysyä. En usko että lähtisikään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole saanut, kun en ole uskaltanut ketään edes kysyä. En usko että lähtisikään.

        No en minäkään usko että kukaab 18 vuotias lähtee sun kanssa kahville, Miksi sen ikäiset ei saisi katella oman ikäistänsä seuraa. luulen että 18 vuotiaita ei kiinnosta 50 vuotiaat miehet. Miksi pitäis kiinnostaa? Kuinkas se mustasuden nuorekkuus näkyy ulkonäössä? Psyykkeen puolella on nähty että osannut jutella lapsen kanssa ja aikuisten kanssa lempikarkeista ja jäätelöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en minäkään usko että kukaab 18 vuotias lähtee sun kanssa kahville, Miksi sen ikäiset ei saisi katella oman ikäistänsä seuraa. luulen että 18 vuotiaita ei kiinnosta 50 vuotiaat miehet. Miksi pitäis kiinnostaa? Kuinkas se mustasuden nuorekkuus näkyy ulkonäössä? Psyykkeen puolella on nähty että osannut jutella lapsen kanssa ja aikuisten kanssa lempikarkeista ja jäätelöstä.

        No mitäpä tähän vastaamaan enää. Kaikki on selvää. Minä vietän elämäni itsekseni vain. Kyllä tuolla on miljoona kertaa parempia ukkoja jokaiselle.


    • Anonyymi

      En ole koskaan maksanut mistään deittisovelluksesta, eikä tinderistä kyllä naista löydä ellei sitten käy niin, että joku sinkkunainen eksyy sinne ja onnistut heti saamaan treffeille.

      Jos nainen on tinderissä pitkään, niin pilalle menee, koska nainen oppii tunnistamaan mahdollisuudet ja alkaa haaveilemaan paremmasta ja paremmasta miehestä.

    • Anonyymi

      Oikein kunnon vääntöä 😁, tindersteronit jylläävät, simat taitavat olla liian käyneen sorttisia

    • Anonyymi

      Tinderissä aika erikoinen meininki kun tälläisten pitkien, urheilullisten ja semikomeiden miesten pitäisi jotenkin mielistellä ylipainoisten yh-äitien edessä. Ei vaan kuulu omiin toimintatapoihin tuo anelu ja mielistely.

      Kun samaan aikaan ne ylipainoiset yh-äidit yrittävät seksillä miellyttää niitä komeimmistoon kuuluvia miehiä päästäkseen treffeille.

      No, se mallijäbä tyhjää säkkinsä ja jatkaa matkaansa seuraavan naisen luokse.

      Sitten naiset kitisevät kun miehet ei kiinnostu heistä:D

      • Anonyymi

        Tinderissä aika erikoinen meininki kun tälläisten pitkien, urheilullisten ja semikauniiden naisten pitäisi jotenkin mielistellä ylipainoisten vanhojen miesten edessä. Ei vaan kuulu omiin toimintatapoihin tuo anelu ja mielistely.

        Kun samaan aikaan ne ylipainoiset vanhat miehet yrittävät rahalla miellyttää niitä kauneimmistoon kuuluvia naisia päästäkseen treffeille.

        No, se mallilikka tyhjää sen miehen tilin ja jatkaa matkaansa seuraavan miehen luokse.

        Sitten miehet kitisevät kun naiset ei kiinnostu heistä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderissä aika erikoinen meininki kun tälläisten pitkien, urheilullisten ja semikauniiden naisten pitäisi jotenkin mielistellä ylipainoisten vanhojen miesten edessä. Ei vaan kuulu omiin toimintatapoihin tuo anelu ja mielistely.

        Kun samaan aikaan ne ylipainoiset vanhat miehet yrittävät rahalla miellyttää niitä kauneimmistoon kuuluvia naisia päästäkseen treffeille.

        No, se mallilikka tyhjää sen miehen tilin ja jatkaa matkaansa seuraavan miehen luokse.

        Sitten miehet kitisevät kun naiset ei kiinnostu heistä:D

        Noo, ei miehet ei edelleenkään saa tasokkaampaa naista, paitsi tietysti ne miehet, joilla on pätäkkää.

        Eli onhan tuossa osa tottakin. Omiin toimintatapoihisi taitaa kuulua miesten tilien tyhjentäminen?

        Tuohan on kunnon hyväksikäyttöä, varsinkin kun suurin osa maksajista on vanhoja dementoituneita miehiä.

        Miehiltä varastaminen pitäisi olla rikollista toimintaa ja tehdä rangaistavaksi, mutta naisilla on suomessa joku ihmeen "suojaviitta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, ei miehet ei edelleenkään saa tasokkaampaa naista, paitsi tietysti ne miehet, joilla on pätäkkää.

        Eli onhan tuossa osa tottakin. Omiin toimintatapoihisi taitaa kuulua miesten tilien tyhjentäminen?

        Tuohan on kunnon hyväksikäyttöä, varsinkin kun suurin osa maksajista on vanhoja dementoituneita miehiä.

        Miehiltä varastaminen pitäisi olla rikollista toimintaa ja tehdä rangaistavaksi, mutta naisilla on suomessa joku ihmeen "suojaviitta."

        Noo, ei naiset ei edelleenkään saa tasokkaampaa miestä, paitsi tietysti ne naiset, joilla on pärstää.

        Eli onhan tuossa osa tottakin. Omiin toimintatapoihisi taitaa kuulua naisiin säkkien tyhjentäminen?

        Tuohan on kunnon hyväksikäyttöä, varsinkin kun suurin osa antajista on köyhiä yh-äitejä.

        Naisten seksuaalinen hyväksikäyttäminen pitäisi olla rikollista toimintaa ja tehdä rangaistavaksi, mutta miehillä on suomessa joku ihmeen "suojaviitta."


    • Anonyymi

      tinder on samaa kusetuspaskaa mitä lukuisat vastaavat sivustot nykyään, ainoat vastaavat profiilit ovat jotain thaimaalaisia tyttäriä jotka eivät suostu keskustelemaan tinderin kautta vaan vaativat muita sovelluksia jotka vaikuttavat maksullisiin kontakteihin..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe