En osaa lopettaa työntekoa se on veressä

Anonyymi-ap

57.v. Olen painanut töitä aloitin 18.v. lähtien -1.v. armeijan käynin takia 40-c pakkassa joka päivä töitä ainakin niin pitkään niitä riitti ,sitten kun ne loppuivat sunnuntai päivä oli vapaa työpäivän kesto 16h .Nyt askel jo painaa työ päivän kesto 6h tai jos kone rikko tulee ,tai uppoaa suonsilmäkkeeseen kalustokin rupeaa olemaan vanhaa. Kuin minä itsekkin vikoja on kumassakin.

8

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse noita ikiä kanssa enkä ole ollut juuri koskaan töissä, olen vaan harrastellut (kalastan), matkustellut ja nussinut vähän siellä sun täällä. Kohta joutas kyllä eläkkeelle.

      Elämä on valintoja täynnä

    • Anonyymi

      Jos ei muusta tiedä eikä ymmärrystä ole ja on aivopesty nuorena, että korkeimman kruunun saa kun työtä tekee ja saappaat jalassa lähtee niin otan osaa... Herrat nauraa katketakseen kun työnsankari avautuu "urotöistään". ehkä ne antaa prinikan rintaan ja nauravat lisää...

    • Anonyymi

      Kun elämisestä puuttu se elä niin työtä tehdään hautaan saakka...

    • Anonyymi

      Sama juttu, istutettiin 6v traktorin penkille, 10v moottorisahalla polttopuumetsällä jne.
      Rakennuksien raskaita töitä tehneenä ajattelin viime syksynä että alkaa riittämään.
      Vielä yksi projekti, eläkeläismökin remontointi.
      Sen verran viisastuin että ostin pikku kaivinkoneen ettei tarvitse kaivella käsipelillä, sillä voi kätevästi nostella raskaita taakkojakin.

      En varmaan koskaan lakkaa tekemästä asioita mutt nyt saatan nukkua jopa 7 aamulla ja juon rauhassa kahvia ja luen netissä lehtiä yms.
      Nytkin alkaa tuntua siltä että pitää lähteä jotain puuhailemaan.

      Se ero lusmuun verrattuna että mulla on varaa touhuta lähes mitä haluan elämäni loppuun saakka.
      Kun isää katsoo niin voi olla jäljellä tuota ikää vielä reilu 30 vuotta.

    • Anonyymi

      Voi pientä.

    • Anonyymi

      ei 40 asteen pakkasia ole talvella joka päivä. Ne on niitä pakkasennätyspäiviä pohjoisessa. Yksi s-palstan ns. duunari seliti pokkana että hän
      joutuu joka aamu ajamaan töihin klo 7:mäksi polkupyörällä lumituskuissa ja 30 asteen pakkasessa. Ei ole kuulema ole helppoa duunarin elämä. Kysymys kuuluu jos aina aamuisin pyryttää sakeasti lunta ja on 30 astetta pakkasta niin silloinhan olisi 10 metrin lumikinokset ja maa roudassa 10 metrin syvyydeltä.

      • Anonyymi

        Vähän sama kun joku herra perustelee isoa liksaansa että tekee töitä kellon ympäri, todellisuudessa puhuu paskaa muutaman tunnin päivässä palavereissa ja lopun aikaa seurustelee mahdollisten asiakkaiden kanssa ja itse sopimukset tekevät vääntöineen alaiset ja loppujen lopuksi työ on pelkkää suhdetoimintaa.

        Siinä sitä työ on varmaan "raskasta ja ison liksan arvoista?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama kun joku herra perustelee isoa liksaansa että tekee töitä kellon ympäri, todellisuudessa puhuu paskaa muutaman tunnin päivässä palavereissa ja lopun aikaa seurustelee mahdollisten asiakkaiden kanssa ja itse sopimukset tekevät vääntöineen alaiset ja loppujen lopuksi työ on pelkkää suhdetoimintaa.

        Siinä sitä työ on varmaan "raskasta ja ison liksan arvoista?"

        bisneksen teossa tärkeintä on ketä tuntee. Se suhdeverkoston rakentaminen. Sen jälkeen tulee vasta se mitä todella osataan. Kun olet palkkaamassa 35 vuotiaan insinöörin firmaasi (poislukien insinööroitoimisto) vaakakupissa painaa eniten millaisen kontakti ja suhdeverkoston ja asiakkaat hän tuo mukanansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe