En osaa lopettaa työntekoa se on veressä

Anonyymi-ap

57.v. Olen painanut töitä aloitin 18.v. lähtien -1.v. armeijan käynin takia 40-c pakkassa joka päivä töitä ainakin niin pitkään niitä riitti ,sitten kun ne loppuivat sunnuntai päivä oli vapaa työpäivän kesto 16h .Nyt askel jo painaa työ päivän kesto 6h tai jos kone rikko tulee ,tai uppoaa suonsilmäkkeeseen kalustokin rupeaa olemaan vanhaa. Kuin minä itsekkin vikoja on kumassakin.

10

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse noita ikiä kanssa enkä ole ollut juuri koskaan töissä, olen vaan harrastellut (kalastan), matkustellut ja nussinut vähän siellä sun täällä. Kohta joutas kyllä eläkkeelle.

Elämä on valintoja täynnä

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178402038

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Jos ei muusta tiedä eikä ymmärrystä ole ja on aivopesty nuorena, että korkeimman kruunun saa kun työtä tekee ja saappaat jalassa lähtee niin otan osaa... Herrat nauraa katketakseen kun työnsankari avautuu "urotöistään". ehkä ne antaa prinikan rintaan ja nauravat lisää...

• Anonyymi

Kun elämisestä puuttu se elä niin työtä tehdään hautaan saakka...

• Anonyymi

Sama juttu, istutettiin 6v traktorin penkille, 10v moottorisahalla polttopuumetsällä jne.
      Rakennuksien raskaita töitä tehneenä ajattelin viime syksynä että alkaa riittämään.
      Vielä yksi projekti, eläkeläismökin remontointi.
      Sen verran viisastuin että ostin pikku kaivinkoneen ettei tarvitse kaivella käsipelillä, sillä voi kätevästi nostella raskaita taakkojakin.

En varmaan koskaan lakkaa tekemästä asioita mutt nyt saatan nukkua jopa 7 aamulla ja juon rauhassa kahvia ja luen netissä lehtiä yms.
      Nytkin alkaa tuntua siltä että pitää lähteä jotain puuhailemaan.

Se ero lusmuun verrattuna että mulla on varaa touhuta lähes mitä haluan elämäni loppuun saakka.
      Kun isää katsoo niin voi olla jäljellä tuota ikää vielä reilu 30 vuotta.

• Anonyymi

Voi pientä.

• Anonyymi

ei 40 asteen pakkasia ole talvella joka päivä. Ne on niitä pakkasennätyspäiviä pohjoisessa. Yksi s-palstan ns. duunari seliti pokkana että hän
      joutuu joka aamu ajamaan töihin klo 7:mäksi polkupyörällä lumituskuissa ja 30 asteen pakkasessa. Ei ole kuulema ole helppoa duunarin elämä. Kysymys kuuluu jos aina aamuisin pyryttää sakeasti lunta ja on 30 astetta pakkasta niin silloinhan olisi 10 metrin lumikinokset ja maa roudassa 10 metrin syvyydeltä.

• Anonyymi

Vähän sama kun joku herra perustelee isoa liksaansa että tekee töitä kellon ympäri, todellisuudessa puhuu paskaa muutaman tunnin päivässä palavereissa ja lopun aikaa seurustelee mahdollisten asiakkaiden kanssa ja itse sopimukset tekevät vääntöineen alaiset ja loppujen lopuksi työ on pelkkää suhdetoimintaa.

Siinä sitä työ on varmaan "raskasta ja ison liksan arvoista?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän sama kun joku herra perustelee isoa liksaansa että tekee töitä kellon ympäri, todellisuudessa puhuu paskaa muutaman tunnin päivässä palavereissa ja lopun aikaa seurustelee mahdollisten asiakkaiden kanssa ja itse sopimukset tekevät vääntöineen alaiset ja loppujen lopuksi työ on pelkkää suhdetoimintaa.

Siinä sitä työ on varmaan "raskasta ja ison liksan arvoista?"

bisneksen teossa tärkeintä on ketä tuntee. Se suhdeverkoston rakentaminen. Sen jälkeen tulee vasta se mitä todella osataan. Kun olet palkkaamassa 35 vuotiaan insinöörin firmaasi (poislukien insinööroitoimisto) vaakakupissa painaa eniten millaisen kontakti ja suhdeverkoston ja asiakkaat hän tuo mukanansa.

• Anonyymi

Joo ja kouluunkin hiihdettiin kesät talvet. Kumpaankin suuntaan oli vastatuuli ja ylämäki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      7827
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5818
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3293
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2943
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1688
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1640
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      334
      1350
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1182
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1179
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1091
    Aihe