Mies haisee ja halut menee

Muumiomömmö

Arvatenkin saan tästä vaan haukut, mutta avaudun kuitenkin.

Olen vuosikausia ollut parisuhteessa ja ajoittain miehen hengitys on haissut ummehtuneelle tiskirätille. Aika usein tällöin on hänellä ollut myös kurkkukipua, ja jatkuvan nenän tukkoisuutensa vuoksi hän vielä hengittää suunsa kautta.

Haluaisin seksin aikana pitää omaa päätäni lähellä hänen päätään ja kenties jopa suudellakin, mutta haju tympii minua niin että yleensä vaan yritän saada orgasmin mahd. pian että pääsee siitä seksin touhusta eroon.

Jostain syystä vaivasta on tullut jatkuva riesa, johon ei näy loppua tulevan kuuna kullan valkeana. Jos kehotan miestä nappaamaan kurkkukarkin tai kurlaamaan suuvedellä, hän loukkaantuu. Viimeksikin kun hän teki käskyni mukaan, koko touhu meni väkinäiseksi kun hänellä ei enää seisonut kunnolla. Hän valitti että minkä hän sille voi että hänellä on kurkku kipeä.

MINKÄ MINÄ SILLE VOIN ETTÄ PAHA HAJU YRJÖTTÄÄ MINUA???

Seksihalut ovat muutenkin olleet vähäiset (kerran viikossa vain huvittaa jos silloinkaan), ja aina saa jännittää että saanko seksiä eli rakastelua, vai pitääkö vaan panna eli paritella.

Kerään rohkeutta puhuakseni hänelle ja kehoittaakseni häntä menemään lääkäriin ja hoidattamaan turpavärkkinsä kuntoon, mutta epäilen että siitä tulee vaan riita ja hän ei mene, kun ei sitä rahaakaan ole rällättäväksi asti.

Pitääkö luopua muuten hyvästä miehestä ja kelvollisesta parisuhteesta sen takia että en voi sietää pahoja hajuja? Vai pitääkö asentaa pyykkipoika omaan nokkaan? Entäs sitten kun kyllä minä ihan oikeasti haluaisin joskus 69-asentoakin tai suuseksiä itselleni, mutta en hirveä päästää haisevaturpaista miestä haarojeni väliin. Sain kerran, pari todella pahan virtsatieinfektion erään toisen miehen kanssa, kun hänellä oli pahanhajuinen hengitys. (Ne jotka alkavat väittää että ei pidä paikkaansa, malttakaa mielenne! Kyllä ne bakteerit voivat päätyä virtsaputken suulle ihan yhtälailla haisevasta suusta kuin mistä tahansa muualtakin mistä niitä yleensä tulee.)

Elämä tuntuu banaalilta ja irvokkaalta eikä oikein yhtään miltään.    

6

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfg

Tämä asia todennäköisesti vaikuttaa myös muihin ihmisiin kuin vain sinuun.Miehesi lähipiiri ja työkaverit varmasti huomaavat miehesi vaivan ja pitää sitä kuvottavana.Esimerkiksi itselläni oli opettaja jonka hengitys haisi.
      Ota rohkeasti asia esille ja vaadi menemään lääkäriin.
      Tässä on linkki erääseen samanlaiseen vaivaan johon lääkäri vastaa.

http://www.tohtori.fi/kysy/kysvas.php3?faqID=163

• sinulla on oikeus

ymmärrän täysin tunteesi, vaikka en olekaan kokenut samaa. Joskus mies on ensimmäisillä tapaamiskerroilla haissut ja kyllä se on rehellisesti sanottuna siihen tyssännyt.

Ymmärrän myös, että mies loukkaantuu, mutta kun te kuitenkin elätte parisuhteessa, niin yhden ongelma on molempien ongelma. Sitä paitsi ei ole mitenkään outoa, että olet huolissasi hänen terveydestään, kyllä siihen hajuun varmasti joku syy on! Jos miehelläsi olisi joku muu vaiva (jatkuvasti kuumetta tms) niin varmasti patistaisit hänet lääkäriin.

Voisit siis kokeilla tätä terveysaspektia ja mainita hajuhaitasta vain sivulausessa. Olethan sinäkin siinä vaaravyöhykkeellä jos ei edes tiedetä mikä pöpö se on.

Minä uskon sinua myös virtsatietulehdusasiassa. Olen myös saanut virtsatieinfektion suuseksistä, se ei ole mikään leikin asia.

Koeta nyt vaan kerätä se rohkeus ja ottaa asia esille mahdollisimman hienovaraisesti. Kyllä se siitä.

• dt-gag

Itse heitin naisen menemään, koska se haisi paskalle.

• MuuMö

Mies oli pitkään hiljaa ja lueskeli jotain kirjaa, mutta myöhemmin kun sitten jo tivasin että menetkö nyt sitten lääkäriin, niin hän oli yllättäen lauhkea kuin lammas. Kaippa se kumminkin se seksin saatavuus painaa vaa'assa pikkaisen enemmän kuin miehinen ylpeys ("määhän en mihinkään lähäre ku ämmä käsköö")...

Toivottavasti apu löytyy. Haluaisin niin suudellakin aktin aikana. :)

• miehes

hammaslääkäriin!

• jeliz

Elikkästä.. Pahanhajuinen hengitys liitettynä kurkkukipuun liittyy usein "valkoisiin", tai niiksi minä ja poikaystäväni niitä nimitämme. Eli nielurisat keräävät Bakteereita, jos ihmisellä on hyvin poimuttuneet nielurisat bakteerit yhdessä pienien ruuantähteiden kanssa muodostavat nielurisojen onkaloihin valkoisia möykkyjä jotka haisevat pahalle. Kaikille ihmisille näitä tulee, mutta henkilöille, joilla on hyvin poimuttuneet nielurisat näistä voi muodostua ongelma. Myös toistuva kurkkukipu viittaa voimakkaastipoimuttuneisiin nielurisoihin. Kotikonsteina on mm. "möykkyjen"poistaminen esim. hammastikulla, hampaiden peseminen tai purkansyönti heti ruokailun jälkeen ja säännöllinen nielun kurlaus kerranpäivässä. Jos tämä ei auta vaihtoehtona on nielurisojen poisto, asiaa kannattaa kuitenkin miettiä ja pohtia lääkärin kanssa, koska nielurisojenpoistosta saattaa tulla epämielyttäviä haittavaikutuksia. Ja sitten niistä virtsatieinfektioista.En usko että ne johtuivat kumppanin pahanhajuisesta hengityksestä, vaan pikemminkin huonostatuurista tai sattumien summasta. Yleisesti virtsatietulehduksen aiheuttaa, jokin peräsuolen/aukon bakteereista, jotka kulkeutuvat virtsaputken suulle, joko pyyhittäessä tai vaikkapa yhdynnän kautta... eli tässäkin tapauksessa on varmaan käynyt jotenkin näin..=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe