Aloitin vappu juhlat

Anonyymi-ap

Naisen kanssa ravintolassa oltiin syömässä. Sitten saunottiin luonani ja ollaan edelleen luonani ja kuunnellaan musaa. Huomenna ei ole puisto juhlia koska lupasi vesiadetta koko päiväksi. Mutta nainen kutsunut kotiinsa kavereita juhlimaan ja juhlimme sitten sisällä naisen luona. Illalla ravintolaan.

16

104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllätyin kuinka halpaa alkoholi on. Viimeksi käyvin Alkossa vuosia sitten. Hinnat eivät ole mihinkään muuttuneet, viini on jopa halvempaa, kuin joskus silloin ennen.

      • Kaverini on vakavasti viiniharrastaja.
        Olen ajatellut tehdä hänelle Mehukattiviiniä ja katsoa mitä mieltä hän siitä on.
        (jostain syytä en oikein arvosta viiniharrastuneisuutta)


      • buddy-love kirjoitti:

        Kaverini on vakavasti viiniharrastaja.
        Olen ajatellut tehdä hänelle Mehukattiviiniä ja katsoa mitä mieltä hän siitä on.
        (jostain syytä en oikein arvosta viiniharrastuneisuutta)

        Vin de Mehukatti?
        Nämä adjektiivit, joilla viinejä luonnehditaan, ovat tosi outoja. Itse pyrin ostamaan viinejä, joita kuvataan sanoilla eloisa ja antava.


      • Gattino kirjoitti:

        Vin de Mehukatti?
        Nämä adjektiivit, joilla viinejä luonnehditaan, ovat tosi outoja. Itse pyrin ostamaan viinejä, joita kuvataan sanoilla eloisa ja antava.

        Minusta se alholijuomiin liitetty "helposti juotava" on kummallinen, mutta helposti oksennettava olisi varsinkin juhlapyhien aikaan hyödyllisempi määrite.


      • buddy-love kirjoitti:

        Minusta se alholijuomiin liitetty "helposti juotava" on kummallinen, mutta helposti oksennettava olisi varsinkin juhlapyhien aikaan hyödyllisempi määrite.

        🤣 Helposti juotava, yrjöinen jälkimaku.


      • buddy-love
        Gattino kirjoitti:

        Vin de Mehukatti?
        Nämä adjektiivit, joilla viinejä luonnehditaan, ovat tosi outoja. Itse pyrin ostamaan viinejä, joita kuvataan sanoilla eloisa ja antava.

        "Chateau Pipi de Chat"
        "Vin rouge"
        "50L"


      • buddy-love kirjoitti:

        "Chateau Pipi de Chat"
        "Vin rouge"
        "50L"

        "Chateau Pipi de Chat"
        Vaikuttaa laadukkaalta viiniltä, varsinkin jos ei osaa sanaakaan ranskaa. =D


    • Anonyymi

      Ei alkoholi ole halpaa. Ravintolassa join vain yhden oluen joka maksoi 7 euroa. Ollaan haettu juomat alkosta ja kaupasta jo eilen tapailu naisen kanssa. Jos sitä koko illan joisi ravintolassa niin varmaan menis 200 euroa 3 hengeltä. Kotibileet tulee halvemmaksi.

      • Ravintolat ovat todella kalliita päihtymispaikkoja. Vaikka olisin budjetoinut illanviettoon 100 €, en osaisi kuitenkaan nauttia oluesta sen älyttömän hinnan vuoksi. Fiilis siinä menee.

        Pubit ja baarit ovat olleet vähäosaisten kokoontumispaikkoja 2000-luvun alussa. Taitaa olla sielläkin asiakaskunta vaihtunut.


    • Anonyymi

      Varmaan iha hyvä meininki. Hyvä irtautua arjesta. Ja vaikka koulusta tai töistä.

    • Anonyymi

      Lopetin baareissa käymisen jo 10 v sitten. Ajattelin että siinä säästää pari tonnia vuodessa ainakin jos juo kotona ja yrittää olla sosiaalinen muulla tavoin. Vaimoni löysin yllättäen bussista matkalla turkuun mutta alkoholilla oli siinäkin osuutta koska olimme molemmat menossa laivalle eri ryhmässä tosin. Se ei estänyt meitä juttelemasta ja siinä olutta juodessa nainenkin tykkäsi minusta ja ehdotti jo bussissa illan vietttoa laivalla. Loppu onkin historiaa ja yhä ollaan yhdessä.

    • Mulla alkoi hyvin vappu. Eilen menin vähän ennen puoltayötä nukkuun. Ja heräsin tänään vasta, kello 17.30. Että jos huomenna ja maanantaina saan saman verran nukuttua, niin tää on onnistunein vappu ikinä. Ja nyt plussana vielä tiistai on vapaa. Tosin sain tehdä siihen ihan älyttömästi sisään tunteja.

    • Anonyymi

      Täs unohtu että vappukin on koska herätys on ollut 05.00 töihin joka aamu mutta nyt tosiaan on vapaata 2 viikkoa ja vois juhlia jotenkin. Ei mitään suunnitelmaa ole mutta voisin mennä johonkin baariin vaappuna.

    • Anonyymi

      Ätmin haave.

      • Niin on. Mutta ravintolassakin voi olla pahaa ruokaa, ja saunan lämmitys epäonnistua ja eikä musiikkikaan oo välttämättä hyvää. Parempi vaan käydä yksi syömässä hampurilaisia. Ne on aina yhtä pahoja ja närästää. Ei tuu pettymyksiä ainakaan.


    • Anonyymi

      Baarit on kalliita nykyään vaikka juo pelkkää olutta niin 4 vuotta sitten olut tuoppi maksoi 2 euroa vähemmän. Olen katsellut hintoja. Kesällä käyn joskus terassilla mutta ei siellä koko iltaa viitsi viettää koska satanen menee muuten helposti. Nais ystävän kanssa käydään muutamia juomassa ja sitten omia juomia kotona lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1818
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      112
      884
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      807
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      805
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      772
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      765
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      740
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      719
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      716
    Aihe