Koska jano sammuu

Anonyymi-ap

Tänään siitä tulee kuluneeksi 46 vuotta. Janottaa yhä......

17

2317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin täälläkin ....

      • Anonyymi

        Parikin kertaa yritetty mutta aina väliin tuli muita sotkemaan, ainakin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parikin kertaa yritetty mutta aina väliin tuli muita sotkemaan, ainakin täällä.

        Sama täällä. Melkein 30 vuotta sitten oli eka seurustelu. Tajusin, että haluisin vieläkin tavata hänet. Mut se johtaa aina... katastrofiin.
        Eikä hän varmaan edes ajattele mua enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Melkein 30 vuotta sitten oli eka seurustelu. Tajusin, että haluisin vieläkin tavata hänet. Mut se johtaa aina... katastrofiin.
        Eikä hän varmaan edes ajattele mua enää.

        Eka seurustelu? Oliko sit myöhemmin uudestaan ja jotain vakavampaa?


    • Anonyymi

      Saman verran tulee vuosia täyteen minunkin viimeisestä ... suuri harmi ja menetys jos ei enää koskaan tavata..
      Se nuoruus ja tyhmyys jota katunut monet kerrat kun meni poikki.

      • Anonyymi

        Siis 46 vuotta 🙄 siitä.
        Aina välillä jaksanut toivoa että vielä joku päivä kaikki olisi kuin silloin ja tällä kertaa myös pysyvästi. Katunut olen omaa typeryyttäni kun meni niinkuin meni 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis 46 vuotta 🙄 siitä.
        Aina välillä jaksanut toivoa että vielä joku päivä kaikki olisi kuin silloin ja tällä kertaa myös pysyvästi. Katunut olen omaa typeryyttäni kun meni niinkuin meni 😔

        Omaa typeryyttähän se suurelta osin oli, että kävi niin kuin kävi. Mutta kukapa meistä tulevia asioita voi tietää. Vain menneet asiat tiedämme ja tulevia voimme toivoa. Kun jotain ikävää tapahtuu, pitäisi asiat käsitellä niin nopeasti kuin mahdollista. Asioiden hautaaminen johtaa usein elinikäiseen ikävään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis 46 vuotta 🙄 siitä.
        Aina välillä jaksanut toivoa että vielä joku päivä kaikki olisi kuin silloin ja tällä kertaa myös pysyvästi. Katunut olen omaa typeryyttäni kun meni niinkuin meni 😔

        Minullakin on 46 vuotta ensimmäisestä oikeasta seurustelusta, jota kesti reilun vuoden. Luulin elämäni rakkaudeksi, kunnes kohtasin sen oikean.

        Ei siis vanha suola janota, vaikka se tämän palstan otsikko onkin.


    • Anonyymi

      Ei tunnu uskottavalta muistella umpivanhoja romansseja. Se on aika perverssiä, koska maa on täynnä uusia tuttavuuksia. Lähtekää ulos.

      • Anonyymi

        Ainoa perverssi taidat olla sinä joka puutut keskusteluihin ihan pyytämättä. Ei kukaan taida kuule neuvojasi täällä kaivata.
        Pöljiä riittää. Jospa itse menisit ulos.
        Oikeastaan voitaisiin lopettaa koko Suhde palsta kun nämä palstaneuvoja psykologit tekee nämäkin tarpeettomiksi mitätöimällä ihmisten keskustelut.


    • Anonyymi

      Näihin vanhoihin suhteisiin liittyy herkästi illuusio jostain menetetystä elämästä. Onkohan niin kuitenkaan ihan oikeasti ? Olisiko hänkin nyt se entinen exä ?

    • Anonyymi

      Rollaattorit esiin ja reilusti ulos uusia iskemään.

      • Anonyymi

        😅🤣😂🥰


      • Anonyymi

        Minulle 86 nainen ehdotteli seksiä... oli ihan hyvin säilynyt en uskaltanut kun oli liian läheltä....
        Harmittaa jos olisi oudompi kauempaa ollut olisin tietysti auttanut leski rouvaa hädässä olisi voinut olla kivakin kokemus ? saada sen ikäistä joka teorissa voisi olla mummo ikänsä puolesta.


    • Anonyymi

      Taas on Vappu ja "vanha suola janottaa". Kuulukoon ikävästä vapusta vaikka kuinka kauan, haavat ei parane.

    • Anonyymi

      paljon on tullu täälläkin...en tiie millon sammuu mut oon jo vapaa mut en kelpaa enää

    • Anonyymi

      Naisilla seksi halut loppuu 88 vuoden jälkeen ja miehillä 70 v. jälkeen (joillakin ylipainoisilla tupakka miehillä jo 50 v. jälkeen)
      Naisilla taas alkaa seksuaalinen kiinnostus aiemmin tästä syystä nuoren naiset katselee vanhempia miehiä ja vanhemmat naiset nuorempia miehiä..
      Se on luonnon laki.
      Eli jos oot parikymppisenä seikkailut ja nainen olet niin 22 v. pitää vielä peiton alla puutteessa kieriä:) ennen kun kutka hellittää..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe