Elämä, oma elämä

Anonyymi-ap

Haluan elää. Tanssia, laulaa, matkustaa. 60 v, mies vähän nuorempi, ei halua mitään näistä. Apua, tiedän että pitäisi lähteä mutta kaikki on niin hankalaa. Periaatteessa kaikki ok, mutta näivetyn. Ainoa elämä. Älkää ikinä kiinnittykö ihmiseen joka ei tajua eikä halua tajuta

15

294

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haha tää mies on kuules varannu matkan :) etkä ikinä arvaa minne enkä sitä tuu sanomaan. Ei sillä oo mitään väliä muille, mutta kahden viikon matka :) oleta mitä oletat kuuskymppisistäs :) kato ku ei ne kaikki vaan toimi sillai ku sä luulet. Tääkin kuuskymppinen elää, laulaa kun laulattaa, tanssii kun tanssituttaa ja matkustaa :) ja jopa soittelee, kun soitatuttaa. Ja tekee niiiiiin paljon muitakin asioita, joita ei voinut erään kanssa ollessa tehdä. Nyt pystyy. Ja nyt pystyy paljon muuhunkin kuin mitä tää mun nuorikkoni ees osaa olettaa. Ei kuljeta vielä kuules vaipoissa, ne nuoremmat taitaa niitä vaippojaan pitää. Ja täällä on kyllä ihmeen hyvä olla, hymyssä suin joka päivä. On helpompi hengittää, kun on alkanut asiat selviämään ja kohta on kokonaisuus kaikkineen selvitetty. Asioilla on tapana järjestyä kuten sanonta menee ja se todellakin pitää paikkansa. Hienoa aurinkoista kesää ja sitä hymyä sinnekin :)

      • Anonyymi

        Älä viitsi. Olen itse samassa iässä ja tuntuu säälittävältä tuollainen nuoruuden kuvitelma. Varmaan kähmit nuoria likkojakin ja luulet oikeasti että ne pitävät huomiostasi.
        Mutta hei, ne inhoavat sinua.
        Vanha kääpä on vanha kääpä, ja se näkyy päälle. Jotkut osaavat kantaa sen tyylikkäästi mutta jotkut vaan eivät. On kuvottavaa nuorelle naiselle kun joku Nygård kähmii mutta ei voi saman tein vetää pitkin taulua tai oksentaa.

        Olet vanhus. Muista se. Nuoruuden hehkeys on kadonnut vaikka kuinka hyvässä kunnossa olisit. Pysy ainakin ikäisissäsi. Ne vaan ovat pääasiassa vastenmielisiä, kuten sinä itsekin nuorempien mielestä.


      • Anonyymi

        Tää oli kyllä omituinen vuodatus tähän? Olen itse 60, mies siis hiven nuotempi mutta lakannut elämästä. Ei muuta vikaa suhteessa, mutta tuntuu että kuollaan pystyyn. Yksin en haluaisi lähteä tansseihin tai reissuun vaan sen oman miehen kanssa. Terv ap.


      • Anonyymi

        Tervemenoa Roomaan.
        Jää sinne.


      • Anonyymi

        Monrsko ämmä on jo, jonka sinne viet?
        Aiotko kosia?


    • Anonyymi

      Miksi et liittyisi mihin tahaansa , muutamaan erikoistuneiden ryhmään tai vaikka vain samoista asioista kiinnostuneiden ryhmään?
      Niitä kun on lukemattomia Suomessa! Jokaiselle aivan varmasti jotain! Ne järjestävät kaikenlaista yhteistä aktiivisuutta; matkoja, hyvin kiinnostavia rupattelupäivällisiä - lounaita, kirjoista keskustelua, tanssijuttuja, visiittejä muihin kaupunkeihin jne jne jne.. Mitkään noista ei maksa paljon ja yksin voi täydellisen hyvin mennä mukaan! Tapaat samanhenkisiä ja juttu luistaa!
      Kotiin palatessasi sinulla on uutta kerrottavaa miehellesi. Saattaa hyvinkin olla että hänkin innostuu joihinkin mukaan.

      • Anonyymi

        Se on käynyt mielessä. Ongelma on tämä yleinen, puoliso ei tykkää siitäkään. Mustasukkaisuutta ehkä. Mutta varmaankin lientyisi ajan mittaan. Niin se vaan on tehtävä ja mentävä ettei elämä valu ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on käynyt mielessä. Ongelma on tämä yleinen, puoliso ei tykkää siitäkään. Mustasukkaisuutta ehkä. Mutta varmaankin lientyisi ajan mittaan. Niin se vaan on tehtävä ja mentävä ettei elämä valu ohi.

        Asioista olisi hyvä puhua ihan ajan kanssa...


      • Anonyymi

        Millä rahalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asioista olisi hyvä puhua ihan ajan kanssa...

        Se on mykkä.


    • Anonyymi

      Ennen suhteen vakiinnuttamista olisi tuollaiset ja varsinkin arkisemmat asiat tultava selviksi ilman neuvotteluja.
      Ei pidä odottaa kumppanin uhrautuvan. Saattaa uhrautua mutta se ei ole tervettä.
      Toisaalta on oikeastaan hyvä jos kaikki muut arkiset asiat sujuvat kitkatta samoja latusia pitkin.

      Ennen avioitumistamme me varmistelimme pari vuotta, ettei arkipäivien koittaessa tule mitään yllätyksiä. Eikä ole yli 50:n vuoden aikana ilmennyt.

    • Anonyymi

      Ihmiset on erilaisia jo nuorempinakin ja toisaalta joku kuuskymppinen saattaa olla paljon nuorekkaampi kuin joku kolme-neljäkymppinen. Enkä puhu nyt ulkonäöstä.

    • Anonyymi

      Ai, että vastuutat miehesi siitä, ettet voi elää. Oivoi, voisi kuvitella tuohon ikään mennessä jo saaneen ymmärryksen siitä, että jokainen meistä rakentaa oman elämänsä ja siitä vastuussa.

      Parisuhteessa tai ei, päätökset ja ratkaisut ovat sinun itsesi. Meillä on yksi elämä ja jokainen elää sen niin kuin parhaaksi näkee ja kokee. Turha on valittaa, jos ei uskalla ottaa ohjaksia käsiin vaan syyttää muita tilanteestaan.

      • Anonyymi

        Kiitos kitkerälle vastauksesta. Syyttelystä ei ole kyse vaan epäröinnistä ja ehkä turhasta jossittelusta, kun olen tähän lähtenyt. Myös myötätunnosta ja toisen kunnioittamisesta, halusta olla kuitenkin yhdessä. Jos siitä mitään ymmärrät.


    • Anonyymi

      Perseaukinen AP roikut miehessä rahan vuoksi.Tällä miehellä muutama ihana nuori nainen kierroksessa.Mee sä vaan tanssimaan ja matkustele mut ai niin millä meet kun rahaton🤭

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe