Ja heti perään toinen kysymys:
Jos vaossa on jo mato ja aiotte jatkaa kyntöhommia, niin miten toimia?
Itse asiassa mullakin alkoi kyllästyttämään nuo vakohommat, niin päätin laittaa siemenet suoraan reikiin. Kalustossa on selviä puutteita.
-keinovaginamies-
No, Oletteko olleet vappuna vaolla?
7
66
Vastaukset
Mitäs kylvit tällä kertaa?
- Anonyymi
Hamppua pistin.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Hamppua pistin.
-keinovaginamies-Ensin vakoon ja sit reikään..
Mun pitäisi kanssa miettiä mitä laittaisin laatikkooni tulemaan.
Randelta saamiani valkosipulin kynsiä siellä on kolme, mutta muutakin mahtuisi.- Anonyymi
Pernat pitää saada perinteisesti viimeistään vappuna vakoon.
Pernat pitää saada perinteisesti viimeistään vappuna vakoon.
-keinovaginamies-Ottako ny mökillä laittamassa?
Perna on kyll hyvä. Eksä laittoi toissakesänä pernaa mun laatikkoon, mutta ei kastellut niitä kertaakaan. Eipä tullut satoa.
Minä en hänen pernojaan hoitanut.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ottako ny mökillä laittamassa?
Perna on kyll hyvä. Eksä laittoi toissakesänä pernaa mun laatikkoon, mutta ei kastellut niitä kertaakaan. Eipä tullut satoa.
Minä en hänen pernojaan hoitanut.Mökillä taitaa olla vielä lunta, se on napapiirin pohjoispuolella.
Ihan riittää plantaaseja tässä Pirkanmaan kiinteistöilläkin.
Ei tarvi pernaa kastella, kun laittaa tuonne luontoon.
Pari rusakkoa siinä oli kaverina. Sanoin niille että tähän ei tulla sitte syömään, muuten ootte päättömiä.
Mökillä taitaa olla vielä lunta, se on napapiirin pohjoispuolella.
Ihan riittää plantaaseja tässä Pirkanmaan kiinteistöilläkin.
Ei tarvi pernaa kastella, kun laittaa tuonne luontoon.
Pari rusakkoa siinä oli kaverina. Sanoin niille että tähän ei tulla sitte syömään, muuten ootte päättömiä.
-keinovaginamies-Oih.. erämaamökki. Mä olen niin eteläläinen, että en osaa katsos kuvitella, että elämää on kehäkolomosen ulkopuolellakin.. heh.
No sait mut räkättämään noille sun päättömille rusakoillesi. Päivän parhaat räkätykset. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454