Tuosta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17843217/kuka-muumeista-olet
Tää on tämmöstä support-toimintaa, oli kiva visailu, niin en kopioi vaan jaan.
Oma tulos oli:
Olet Niisku!
"Kaikki ongelmat ovat ratkaistavissa. Minä vain puran ongelman ymmärrettäviin osasiin. Olen siinä melko hyvä."
Niisku, Muumilaakso
Olet fiksu ja järkevä niin kuin Niisku! Olet melko vakavamielinen ja rakastat järjestystä. Yllätyksistä taas et pidä vaikka ne olisivat kuinka hyvin aikomuksin suunniteltuja. Sinulla on hyvät ongelmanratkaisutaidot, olet myös tehokas ja tarkka. Tykkäät tehdä asiat omalla tavallasi. Tunnet itsesi ahdistuneeksi, jos joku ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet. Valehtelu on mielestäsi väärin, joten sanot asiat suoraan ympärilläsi oleville ihmisille, vaikka totuus voi joskus kirpaista. Tykkäät erotella ja luokitella asioita niiden ominaisuuksien, kuten värin, koon tai jonkun muun piirteen, perusteella.
MuumiVisa - Naapuripalstalla, mutta käykää duunaamassa
34
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan taikuri eli Wizard.... joskus mietin että onkohan muumimukia, missä olisi kuvana tuo Taikuri ja Musta Pantteri kuviona? Sellaisen haluaisin, en muita muumimukeja lainkaan.
- Anonyymi
Sellainen on! olen nähnyt sellaisen 🎩🐆
Hhhmmm....uskoisko tuohon nyt sitten.🤔🙂.
Olet Niisku!
"Kaikki ongelmat ovat ratkaistavissa. Minä vain puran ongelman ymmärrettäviin osasiin. Olen siinä melko hyvä."
Niisku, Muumilaakso
Olet fiksu ja järkevä niin kuin Niisku! Olet melko vakavamielinen ja rakastat järjestystä. Yllätyksistä taas et pidä vaikka ne olisivat kuinka hyvin aikomuksin suunniteltuja. Sinulla on hyvät ongelmanratkaisutaidot, olet myös tehokas ja tarkka. Tykkäät tehdä asiat omalla tavallasi. Tunnet itsesi ahdistuneeksi, jos joku ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet. Valehtelu on mielestäsi väärin, joten sanot asiat suoraan ympärilläsi oleville ihmisille, vaikka totuus voi joskus kirpaista. Tykkäät erotella ja luokitella asioita niiden ominaisuuksien, kuten värin, koon tai jonkun muun piirteen, perusteella.Minäkin olin Niisku..
Nyt sain eri tuloksen..
Olet Piisamirotta!
"Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole mitään merkitystä?"
Piisamirotta, Muumilaakso-sarja
Mitä väliä millään on, kun maailma tuhoutuu kuitenkin? Ihan sama mikä hahmo olet, mutta jos nyt joku hahmo on pakko valita, niin sitten se on Piisamirotta. Turha kuitenkaan kuvitella, että tekisit tällä tiedolla yhtään mitään. On paras varautua aina pahimpaan ja olla haalimatta liikaa tavaraa tai tunnesiteitä mihinkään – kaikki päättyy aikanaan, yleensä vielä ikävästi. Vahva kahvi ja filosofiset pohdinnat ovat ainoat asiat, joissa on edes hieman järkeä. Tämä testi ei ole yksi niistä asioista.Pikku-pirpana kirjoitti:
Nyt sain eri tuloksen..
Olet Piisamirotta!
"Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole mitään merkitystä?"
Mitä väliä millään on, kun maailma tuhoutuu kuitenkin? Ihan sama mikä hahmo olet, mutta jos nyt joku hahmo on pakko valita, niin sitten se on Piisamirotta. Turha kuitenkaan kuvitella, että tekisit tällä tiedolla yhtään mitään. On paras varautua aina pahimpaan ja olla haalimatta liikaa tavaraa tai tunnesiteitä mihinkään – kaikki päättyy aikanaan, yleensä vielä ikävästi. Vahva kahvi ja filosofiset pohdinnat ovat ainoat asiat, joissa on edes hieman järkeä. Tämä testi ei ole yksi niistä asioista.Eri päivä, eri fiilikset, eri määrä Jallua näppäistön toisella puolen 😂
randombypasser kirjoitti:
Eri päivä, eri fiilikset, eri määrä Jallua näppäistön toisella puolen 😂
No höh.. tammijallu on pepiksen kanssa tooosi hyvää. Mutta sä tykkäisit siitä raakanakin..
Pikku-pirpana kirjoitti:
No höh.. tammijallu on pepiksen kanssa tooosi hyvää. Mutta sä tykkäisit siitä raakanakin..
Drinkit on hyviä, mutta viinaksia pitäisi maistaa kerran, kaksi, kolmekin au naturel, että tietää miltä se itse tuote maistuu. Ennen sitä pakollista colaa, joka taas maistuu.. no colalta 😂
Olet Muumimamma 😄
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen."
(Muumimamma, Taikurin hattu)
Olet lempeä kuin Muumimamma! Olet hyvin tyyni, tasapainoinen ja sydämestäsi riittää rakkautta kaikille. Saatat kuitenkin itse pelätä sitä, ettei rakkauteesi vastata tai ettet olisikaan tärkeä rakkaillesi. Käytännöllisyys ja viisaus ovat vahvuuksiasi, mutta suurin ongelmasi taitaa olla se, ettet osaa oikein sanoa ei edes silloin, kun se olisi itsesi kannalta parasta. Kriisinkin keskellä huomioit muut ja pakkaat jokaiselle evästä mukaan. Olet valmistautunut tekemään nuotion, mutta myös ruokkimaan seurueesi kylmillä paloilla, jos polttopuita ei löytyisikään tarpeeksi. Sinulla on paikka ympärillä olevien otusten sydämissä.Mikkojuhan kirjoitti:
Tuo pitää kyllä aika hyvin paikkansa mun mielestäni.😊.
Kiitos Mikkojuhan 😊
- Anonyymi
🤭
"Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole mitään merkitystä?
Mitä väliä millään on, kun maailma tuhoutuu kuitenkin? Ihan sama mikä hahmo olet, mutta jos nyt joku hahmo on pakko valita, niin sitten se on Piisamirotta. Turha kuitenkaan kuvitella, että tekisit tällä tiedolla yhtään mitään. On paras varautua aina pahimpaan ja olla haalimatta liikaa tavaraa tai tunnesiteitä mihinkään – kaikki päättyy aikanaan, yleensä vielä ikävästi. Vahva kahvi ja filosofiset pohdinnat ovat ainoat asiat, joissa on edes hieman järkeä. Tämä testi ei ole yksi niistä asioista. - Anonyymi
Mitä väliä millään on, kun maailma tuhoutuu kuitenkin? Ihan sama mikä hahmo olet, mutta jos nyt joku hahmo on pakko valita, niin sitten se on Piisamirotta. Turha kuitenkaan kuvitella, että tekisit tällä tiedolla yhtään mitään. On paras varautua aina pahimpaan ja olla haalimatta liikaa tavaraa tai tunnesiteitä mihinkään – kaikki päättyy aikanaan, yleensä vielä ikävästi. Vahva kahvi ja filosofiset pohdinnat ovat ainoat asiat, joissa on edes hieman järkeä. Tämä testi ei ole yksi niistä asioista.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Mitä hittoa?!?!? Olin ihan varma saisit Nuuskamuikkusen...
Minusta tuo saatu tulos oli kyllä aika osuva :D Tuo "Mitä väliä millään on, kun maailma tuhoutuu kuitenkin?" ja varsinkin tuo "On paras varautua aina pahimpaan ja olla haalimatta liikaa tavaraa tai tunnesiteitä mihinkään – kaikki päättyy aikanaan, yleensä vielä ikävästi."
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo saatu tulos oli kyllä aika osuva :D Tuo "Mitä väliä millään on, kun maailma tuhoutuu kuitenkin?" ja varsinkin tuo "On paras varautua aina pahimpaan ja olla haalimatta liikaa tavaraa tai tunnesiteitä mihinkään – kaikki päättyy aikanaan, yleensä vielä ikävästi."
-harmiseikirj-No en tietty tunne sua oikeasti, niin en osaa sanoa, mutta perstuntumalla olisin jaellut sulle Nuuskiksen kortin, kun olet sillai irrallinen ja erillinen pohtija.
Mutta totta tuokin, hitonko väliä millään, kun maailma kuitennii tuhoutuu, se kyllä sopii sinun hahmoosi täällä 😉- Anonyymi
No en tietty tunne sua oikeasti, niin en osaa sanoa, mutta perstuntumalla olisin jaellut sulle Nuuskiksen kortin, kun olet sillai irrallinen ja erillinen pohtija.
Mutta totta tuokin, hitonko väliä millään, kun maailma kuitennii tuhoutuu, se kyllä sopii sinun hahmoosi täällä 😉No joo, kyllä nuskiksenkin kuvaus osuu omalla tavallaan hyvinkin, mutta tuossa juuir nuo pointit kun en todellakaan näe maailman tulevaisuutta kovin valoisana, ihmiskunta tuhoaa itse itsensä ja se on varmaan sille ihan oikein ja tuosta liian haalimisestakin olen aika hyvin päässyt eroon.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
No joo, kyllä nuskiksenkin kuvaus osuu omalla tavallaan hyvinkin, mutta tuossa juuir nuo pointit kun en todellakaan näe maailman tulevaisuutta kovin valoisana, ihmiskunta tuhoaa itse itsensä ja se on varmaan sille ihan oikein ja tuosta liian haalimisestakin olen aika hyvin päässyt eroon.
-harmiseikirj-No ihmiskunta tuhonnee itsensä ja hyvä niin, yksi evoluution koe on ohi. Elämää se vain on. Ihminen päättyy, maapallo jatkaa, aivan kuten kuuluukin.
- Anonyymi
"Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa."
Nuuskamuikkunen, Kevätlaulu, Näkymätön lapsi -kirja
Nautit puhtaasta luonnosta ja yksinkertaisesta elämästä, aivan kuten Nuuskamuikkunen. Olet itsenäinen, ja teet mieluiten matkaa kevyin kantamuksin. Pahin pelkosi onkin, että sinulla olisi jotakin liikaa – tavaraa tai liian läheisiä ihmissuhteita. Tarvitset paljon omaa aikaa ja vapaus on sinulle tärkeämpää kuin mikään muu! Siksi olet koko ajan valmiina lähtöön – vai johtuisiko se sittenkin siitä, että et uskalla päästää ketään lähellesi?
Hupsista nyt tuli suurelta osin väärä vastaus.
"Tarvitset paljon omaa aikaa"
tämä aivan totta.
"ja vapaus on sinulle tärkeämpää kuin mikään muu!"
Vapauden ohella tärkeintä on merkitykselliset ihmissuhteet.
- Sheena - Anonyymi
Minä olin Niisku myös 💁🏼♀️ osittain tuo kuvaus pitääkin paikkansa, yleensä en kylläkään ole kovin tehokas tapaus😂
- Anonyymi
Tehokkuus on suhteellista.
Onhan se yksilöllistä kyllä. Toisen tehokkuus voi olla toiselle olematonta, kun taas toiselle se voi olla täysi mahdottomuus.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se yksilöllistä kyllä. Toisen tehokkuus voi olla toiselle olematonta, kun taas toiselle se voi olla täysi mahdottomuus.
Niin se on. Mulla oli (ja on) vaikeuksia töissä muistaa antaa toisten tehdä duuninsa omalla tavallaan, kun tiedän voivani tehdä ne hommat tehokkaammin ja nopeammin. Tuli aiemmin turhaa pompotusta ennen kuin aloin opettelemaan siitä pois, jäbät tekee omalla tahdillan, omilla tavoillaan ja mun tarvii vaan vahtia että hommat tulee tehtyä ajallaan.
- Anonyymi
Mjaa
Rande nyt ei tunnu ymmärtävän sitä että Muumit ja Marimekko esiintyvät vain aasialaisten naisten ostoslistalla.
Herttoniemi on täynnä näitä kohtaloita.
(hirn)- Anonyymi
Voi olla, että Rande ymmärtää liikaakin...
Juurikin näin
Oletko koskaan ajatellut sitä että miltä sellainen tuntuu - kun ymmärtää.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Oletko koskaan ajatellut sitä että miltä sellainen tuntuu - kun ymmärtää.
(hihitystä)Jonkun kerran. Se teki kipeää. Ja pani pään aika pyörälle hetkeksi.
- Anonyymi
Mullekin tuli Niisku :D Hm... tarkoittaako tää nyt sitä että iso osa sinkuista on Niiskuja kun vastauksia katselee. Onko Niiskuus syy sinkkuudelle?
- Anonyymi
Vai tekeekö sinkkuus ihmisistä Niiskuja? Hankala asia pohdittavaksi 😂
Kuvauksessa mainittiin jotain fiksuudesta. Tarpeeksi fiksu pysyäkseen erossa suhdekiemuroista? Ei oo aina helppoa analysoida näitä. Nyt en kyllä ees jaksa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuvauksessa mainittiin jotain fiksuudesta. Tarpeeksi fiksu pysyäkseen erossa suhdekiemuroista? Ei oo aina helppoa analysoida näitä. Nyt en kyllä ees jaksa.
Eipä siellä ollut kuin että fiksu ja järkevä kuin Niisku. Ei ole paljon työkaluja siinä filosofointiin. NIin jää sitten meidän ei-fiktiivisten hahmojen varaan tehdä ne tulkinnat...
- Anonyymi
Eipä siellä ollut kuin että fiksu ja järkevä kuin Niisku. Ei ole paljon työkaluja siinä filosofointiin. NIin jää sitten meidän ei-fiktiivisten hahmojen varaan tehdä ne tulkinnat...
Mjaa
Mikä meissä fiktiivisissä on vikana?
(hirn)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283577Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt242687Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162438Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501698Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431461- 1461349