Maailmassa on kautta aikojen ollut erilaisia ihmisiä jotka ovat kuvitelleet olevansa prinsessoja, napoleoneja, humanoideja, milloin mitäkin. Ensin moiset tapettiin ja sitten sivistyneissä yhteiskunnassa ihmiset laitettiin jopa tahdonvastaiseen hoitoon jos kuvitelmat häiritsivät muita liiaksi.
Nykyisn ihmisiä silitetään hieman päästä ja vahvistetaan heidän uskomuksiaan jopa lainsäädännöllisin keinoin. Jos olet mieheksi syntynyt ja kuvittelet sekopäisyyttäsi olevasi nainen niin se on vielä toiminnassa olevan hallituksen mukaan OK ja saat vaihtaa netti-ilmoituksella sukupuoltasi mielesi mukaan. Eihän tuossa mitään järkeä ole, osa miehistä kerää vain rahat pois esim. urheilukilpailuista.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000009555246.html
Ministerit oikein kilpailivat siitä kuka saa eniten huomiota esim. Pride-kulkueissa joissa kaikki perversit ruumiiden kanssa makaavat, pedofiilit, homot ja muut tuovat esille kieroutumistaan.
Suomessakin naishallitus pilasi naisten mahdollisuudet pärjätä urheilussa
Anonyymi-ap
2
647
Vastaukset
- Anonyymi
MyrkynVihreät lopettaa puolueen Ja Hyppää Järveen !
HÄÄÄÄÄÄÄH HÄÄÄÄÄÄH HÄÄÄÄÄ - Anonyymi
Vakava epäkohta tämäkin, sanoi Übersuomalainen ja liukastui omaan varjoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147