SUL rahat loppu

Anonyymi-ap

Pikaviestimiehet eivät saa rahaa lentolippuihin liitolta PM-kisoihin jossa pitäsi juosta näyttö EM-raja.

14

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

halvempaa mennä linja-autolla.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­N­­y­m­­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17846144F

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

juoksun pitääkin olla kallista, saadaan rupusakki karsittua pois. Sanoo eräskin premium.

• Anonyymi

Pikajuoksun ei tarvitse olla kallista vaan hölkän. Spedet lajin parista pois 😃

• Anonyymi

Susi-Kalle hiihti Kuntivaarasta Kuusamontien varteen, ajeli linjuriautolla Ouhlun kautta Hellsinkiin ja pääsi Malmilla koneeseen kohti Tatraa.

Loppu onkin maamme kunniakasta urheiluhistoriaa.

Nykysukupolvi ei kykene muuhun kuin kuseskelemaan Susi-Kallen patsaanjuurelle valomerkin jälkeen, piripäissään.

• Anonyymi

Oikaraisen kotipaikka on ja oli Kuontivaara.

Kuntivaaraa ei meillä Kuusamossa edes olekaan, mutta asia pittää paikkansa. Välillä Kalevi hiihti jopa Kuusamonkylälle, ihan vain aikansa kuluksi maisemien vuoksi. Saattoi nulukatakkin, kun lumet oli huonot.

• Anonyymi

Sul voisi pitää sinivalkosta kapakkaa lentoasemalla.
      Aina jano reissulla.
      Siitä saa varoja maajoukkueelle.

• Anonyymi

toimiston näkökulmasta ollaan tyytyväisiä kunhan ei viinereistä leikata.

• Anonyymi

Pikajuoksijat rennon olosia

• Anonyymi

Heu

Re

Ka

• Anonyymi

Juoskaa viesti liikuntamyllyssä

• Anonyymi

Mitä sitten? Itse minäkin olen ihan kaikki kisamatkani, varusteeni, osallistumismaksuni ym maksanut kaikissa harrastamissani lajeissa. Miksi jonkun muun pitäisi ne maksaa?

• Anonyymi

NOLLA MITSKUA!

• Anonyymi

HS.FI:
      Emma Tainio kritisoi tapaa, jolla yleisurheilun maajoukkuetoimintaa karsittiin.

PIKAJUOKSIJA Emma Tainio kritisoi Suomen urheiluliittoa (Sul) vanhan, laajempipohjaisen maajoukkueohjelman lakkauttamisesta.

”Emme voi puhua aikuisten naisten maajoukkueryhmästä, jos nimettynä on lajissaan vain yksi urheilija. Niin harva pääsee nyt mukaan, ettei meillä ole mitään struktuuria. Meillä on urheilijoita, jotka edustavat Suomea arvokisoissa, mutteivät kuulu mihinkään valmennusryhmään”, Tainio sanoo.

Aiemmassa maajoukkueohjelmassa oli lajikohtaisia eroja. Tainion edustamassa pikajuoksussa se sisälsi leirityksiä kotimaassa ja yhteisesti järjestetyn ulkomaanleirin. Maajoukkueen puolesta järjestettiin testejä, annettiin tietoa tulevista kisoista ja piirrettiin suunnitelmaa naisten viestijoukkueen kaudesta.

”Ylipäänsä meillä oli runko, kuinka pikaviestijoukkue eteni kohti kesän tavoitettaan. Nyt tieto on kymmenennen käden varassa, että mitä tehdään, jos tehdään”, Tainio kommentoi.

TAINIO ei peräänkuuluta Sulilta niinkään taloudellista tukea, koska on hyväksynyt niukkuuden.

”Fakta on, että yksilöurheilu on Suomessa enemmistölle valinta köyhyydestä. Pähkähullua. Tällä ei elä”, Tainio sanoo.

”Maajoukkueohjelman poistaminen tarkoittaa kuitenkin myös sitä, ettei meillä ole edes yhteisöä. Olemme puurtamisen ja oman onnemme nojassa. Ei ole tahoa, johon kuulumme. Kukaan ei kysy peräämme. Ollaan vain ja tehdään. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Jos ei mene, they don’t care.”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe