Pikaviestimiehet eivät saa rahaa lentolippuihin liitolta PM-kisoihin jossa pitäsi juosta näyttö EM-raja.
SUL rahat loppu
13
210
Vastaukset
- Anonyymi
halvempaa mennä linja-autolla.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17846144F
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
juoksun pitääkin olla kallista, saadaan rupusakki karsittua pois. Sanoo eräskin premium.
- Anonyymi
Pikajuoksun ei tarvitse olla kallista vaan hölkän. Spedet lajin parista pois 😃
- Anonyymi
Susi-Kalle hiihti Kuntivaarasta Kuusamontien varteen, ajeli linjuriautolla Ouhlun kautta Hellsinkiin ja pääsi Malmilla koneeseen kohti Tatraa.
Loppu onkin maamme kunniakasta urheiluhistoriaa.
Nykysukupolvi ei kykene muuhun kuin kuseskelemaan Susi-Kallen patsaanjuurelle valomerkin jälkeen, piripäissään.- Anonyymi
Oikaraisen kotipaikka on ja oli Kuontivaara.
Kuntivaaraa ei meillä Kuusamossa edes olekaan, mutta asia pittää paikkansa. Välillä Kalevi hiihti jopa Kuusamonkylälle, ihan vain aikansa kuluksi maisemien vuoksi. Saattoi nulukatakkin, kun lumet oli huonot.
- Anonyymi
Sul voisi pitää sinivalkosta kapakkaa lentoasemalla.
Aina jano reissulla.
Siitä saa varoja maajoukkueelle. - Anonyymi
toimiston näkökulmasta ollaan tyytyväisiä kunhan ei viinereistä leikata.
- Anonyymi
Pikajuoksijat rennon olosia
- Anonyymi
Heu
Re
Ka
- Anonyymi
Juoskaa viesti liikuntamyllyssä
- Anonyymi
Mitä sitten? Itse minäkin olen ihan kaikki kisamatkani, varusteeni, osallistumismaksuni ym maksanut kaikissa harrastamissani lajeissa. Miksi jonkun muun pitäisi ne maksaa?
- Anonyymi
NOLLA MITSKUA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398