On tämä kolarin kylänraitti säälittävän näköinen, sitä ei muutamalla kukkapurkila kyllä paranneta. Kaikki kunnia jäljellä oleville yrittäjille, mutta kyllä pitäis saaha jotaki tehtyä, pistäkää nyt joku etes se yökerho pystyyn.
Voi herranjestas
5
531
Vastaukset
- Anonyymi
Talkoot pystöön ja kyläkuva siistiksi.kyllä bubi/yökerho
- Anonyymi
Jänkkä mikä Jänkkä ei siinä mikään räkäläbubi auta. Son entinen kirkonkylä, paras vain tottua ajatukseen. Son menetetty kirkonkylä ei auta haaveilla lyhyt ikäisen kaivoksen tuomaan autuuteen. Toivottavasti ei saada lupaa ympäristön pillaajalle.
- Anonyymi
Tottakait saadaan luvat kuntoon.tutkijat ovat sanoneet erä maapallon pahin saastuttaja on turismi.matkailun niinsanotut orjatyöpaikat orjapalkoilla on yhtä humpuukia.vääjäämättömästi Lappiin tulee lisää kaivoksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakait saadaan luvat kuntoon.tutkijat ovat sanoneet erä maapallon pahin saastuttaja on turismi.matkailun niinsanotut orjatyöpaikat orjapalkoilla on yhtä humpuukia.vääjäämättömästi Lappiin tulee lisää kaivoksia
Tällä humpuukin kirjottajalla on jääny sama levy päälle 80-luvulta, onko tosi että tannassa saa käyttää avustajien aikaa siihen että kirjottaa samaa paskaa päivästä toiseen suomi24 palstalla? Ei ihme ettei hoitajat ehi perseitä toisilta pyyhkiä kun yhtä samaa seniiliä pitää auttaa tietotekniikan kans
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274295
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233032Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132554- 462121
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561709Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461636- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201446- 281430
- 951211