Oon ottanu napakorun aikalailla vuosi sitten ja koru on kyllä parantunut mutta sen viereen on kehittyny arpikudosta jonka sisään on jäänyy verta eikä se veri lähde siältä, on ollut jo pari kuukautta. Luulen että veri on jonkinlainen mustelma tai vastaava eli on voinut tullaosumasta mutta miten saan veren pois, koska on aika ruman näköinen siinä vieressä.
Mitä pitäs tehdä
Anonyymi-ap
4
230
Vastaukset
- Anonyymi
Kauneuden hinta on ruma arpi! Harmi.
Kokeile ottaa se koru pois ja anna alueen parantua rauhassa. Mieti sitten kelpaisitko ilman korua. Jos et, olet väärien ihmisten seurassa.- Anonyymi
En ole korua ottanut muiden ihmisten takia vaan itseni kun olen korua halunnut jo viisi vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole korua ottanut muiden ihmisten takia vaan itseni kun olen korua halunnut jo viisi vuotta.
No sitten sinulla pitää tietysti se koru olla. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713655- 1713222
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723104Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502839- 251964
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375