Murskasit pieniksi palasiksi, mut oon viimeistä palaa vaille kasassa. Tiedän millainen olen. Oon ihana ihminen ja sitä ei muuta se ettet mua sellaisena pidä. Annoin liikaa vaikutusvaltaa sun rumille sanoilles. Et tunne mua niin hyvin, et voisit sanoa totuutena musta sellaisia asioita. Hyvin esitit tunteikasta, mut tuskin tunnet lämpimiä tunteita sitä enempää. Et välittänyt mitä kävin läpi, pahin hylkääminen koskaan.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Voimia sinulle, kyllä se helpottaa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17849341K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
On jo helpottanut 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
No ole onnellinen, äläkä ruikuta täällä koko ajan samaa paskaa. Anna toisillekin tilaa, älä ole noin itsekäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241496
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1051216Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361122Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella541079- 72783
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 25746
- 34738
- 9635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629