Murskasit pieniksi palasiksi, mut oon viimeistä palaa vaille kasassa. Tiedän millainen olen. Oon ihana ihminen ja sitä ei muuta se ettet mua sellaisena pidä. Annoin liikaa vaikutusvaltaa sun rumille sanoilles. Et tunne mua niin hyvin, et voisit sanoa totuutena musta sellaisia asioita. Hyvin esitit tunteikasta, mut tuskin tunnet lämpimiä tunteita sitä enempää. Et välittänyt mitä kävin läpi, pahin hylkääminen koskaan.
Melkein ehjä
Anonyymi-ap
4
901
Vastaukset
- Anonyymi
Voimia sinulle, kyllä se helpottaa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17849341K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
On jo helpottanut 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
No ole onnellinen, äläkä ruikuta täällä koko ajan samaa paskaa. Anna toisillekin tilaa, älä ole noin itsekäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372