Vaikka ei seurustele sen kanssa ketä rakastaa?
Voiko rakastaa
14
284
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tietysti.
❄️ - Anonyymi
Suurinta rakkautta on päästää irti silloin kun olisi itsekästä pitää.
-harmiseikirj- Tietysti voi, haluatko avata tilannettasi😊
- Anonyymi
Ikävä kyllä omakohtaisen kokemuksen perusteella. Hän on minusta vieläkin maailman ihanin, vaikka tiedän kyllä hyvin elämän realiteetit. - taas joku tee
- Anonyymi
Tietysti voi. Voi myös seurustella yhden rakkaan kanssa ja rakastaa niitä joiden kanssa ei seurustele.
- Anonyymi
Ei voi ja sillä siisti.
- Anonyymi
En minä ainakaan voi. Rakastuminen tapahtuu vasta sitten kun tunnen ihmisen ja olen viettänyt paljon aikaa hänen kanssaan.
- Anonyymi
Tottakai. Rakkaus on elämäntapa.
- Sheena Kyllä voi. Ei ehkä kaikkein paras ja mukavin tilanne tai kai se niin riippuu tilanteestakin mutta kyllä voi.🙂.
- Anonyymi
minä ainakin jotenkin hassusti joku valtakunta ja sitten joku toinen tyttö.... niis siis olin aika surullinen ja yritin auttaa että miksi ovat vihaisia toisilleen :D
Kyllä voi. On olemassa monenlaista rakkautta. Jossain tapauksissa rakkauden tunteeseen kasvetaan pikku hiljaa. ♥️
Kaikki eivät koe salamarakkautta, eikä sen tarviitse tapahtua hetkessä.Kyllä voi vaikka rakastaa vielä edellistä kumppania, jonka kanssa syystä tai toisesta, suhteen jatkaminen on mahdotonta.
Mutta sellaisia ihmisiä, joiden kanssa yhteinen elämä voi onnistua, on varmasti maailmassa useita, joten ei tuo ole mikään ongelma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594