Onko ero voimassa vielä

Anonyymi-ap

Saako jostain tietää onko mies hakenut eroa? On sanonut että ovat molemmat allekirjoittaneet mutta nyt olen kuullut muualta että siinä ei olis perää.. Enkä halua jatkaa suhdetta jos näin on.

11

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös sieltä tule jostain käräjäoikeudesta se päätös jossa lukee tyyliin "Teidät on tuomittu avioeroon" tai yms vastaavaa. Näin muistelen kun eräs tuttu erosi.

• Anonyymi

Jatkan!

En tainnut ymmärtää aloitustasi aivan oikein. Siis päätös tulee niille jotka ovat eronneet, mutta ns ulkopuoliset sitä tuskin saa mitenkään tietää. Tietenkin jos vaadit nähdä päätöksen ennenkuin jatkat suhdetta? Pidät sen aikaa jäissä.

• Anonyymi

Mutta ei kai ne tuolle naiselle, joka odottaa omaa rouvavuoroaan, sitä lähetä

• Suhteen ulkopuolisena et saa sitä tietoosi muuten kuin sen suhteen osapuolilta. Pyydä miestä esittämään sinulle maistraatin vastaus eroasian vireilleotosta tai lopullinen päätös, jos harkinta-aika on jo ohi.

• Anonyymi

Itse pitäisin ko naista (koskee myös miestäkin), aika typeränä, jos sotkeutuisi eroasiaan vaikka olisikin ns perheen rikkoja. Sellainen kuva aloittajasta tuli. Kerran pettää, jatkaa samoin. Se siitä.

• Anonyymi

Ajattelitko ruveta laastariksi?

• Anonyymi

Kysymys on merkillinen kaikin puolin. Miten toisten ero sinuun liittyy.
      Ja vaikka olisikin liiton ulkopuolinen suhde, miksi ihmeessä luottamuspulan olevan tällainen edes vaivaat päätäsi allekirjotuksilla.

• Anonyymi

No ihan validi ajatus, kun maailma on kakkosia täynnä jotka on lopulta jääneet vain hetken huviksi kun "eronnut" konttaa takaisin exän luo.

Ja kumpikin avioeron vaihe on haettavissa myös yksin. Pelkästään se sun miekkosen allekirjoitus on riittävä molempiin. Ei voi vedotasiihen ettei eroatullut,kun exäei allekirjoita. Ja harkinta-ajan loputtua, eli sen 6kk jälkeen on vielä erikseen haettava avioeroon tuomitsemista. Ja tästä tulee automaattisesti päätös/tuomio, vaikkasitä hakee yksin.

• Anonyymi

Erohakemus osa1, puolen vuoden harkinta aika alkaa, kun maksu suoritettu.
      Osa2. Ilmotus käräjäoikeuteen, harkinta ajan päätyttyä, haluaako lopullisen eron ja rahat tiskiin. Päätös tuomarilta tulee kirjeitse. Teidät on tuomittu avioeroon.

• Anonyymi

Pyydä kuitti nähtäväksi.

• Anonyymi

Jostain kummallisesta syystä avioero on julkista tietoa ja voit yksinkertaisesti soittaa käräjäoikeuteen ja kysyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe