Sunnuntain NarsistiTesti - Uskallatko vastata täysin rehellisesti?

Tuosta:
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009568657.html

Ja ennen kuin se vinkuna ja kitinä alkaa, niin todellakin on vain pinnallinen testi, parhaimmassa tapauksessa voisi kutsua esikarsinnaksi, jolla voi saada suuntaa antavan vihjeen siitä kannattaako käydä tarkemmissa testeissä. Ja ammattilainen kyllä osaa seuloa testin osalta huomattavat alhaiset ja korkeat pisteet sivuun haastatteluja varten, koska nimenomaan ääripäätä ovat arveluttavia.

Tuloksesi
Pisteesi 21/45
Olet hyvin lähellä keskivertoihmistä narsismin suhteen

Sinulla on hieman vähemmän narsistisia piirteitä kuin ihmisillä keskimäärin. Ihmisten keskiarvo on 25,2.

49

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24 tsis tulla. Tosin olisin ehkä pari, kolme vuotta sitten saanut pienemmät pisteet.

Ihmisen pitääkin olla vähän narsisti. Loppujen lopuksi siitä kasvaa ohi, kun aikuistuu...jotkut jopa liikaa... muiden pitäisi alkaa katsomaan heidän perään, etteivät ala tekemään ihan töhöjä elämällään muitten pillin mukaan.

Yksilövapaudet luo vastuutakin... uskonnon opettaja joskus mulle teroitti sitä. Fiksu vanha pieru...ei siinä. 😁

• Ei ole olemassa vapautta ilman että siihen liittyy yhtäläinen määrä valtaa ja vastuuta. Mutta se on vain periaate, teoria, arjessa usein tilanne on jotain muuta, epätasapainossa. Hyvä esimerkki on se, että usein duunarissa on paljon vastuuta, mutta hyvin vapautta ja valtaa töittensä suhteen...

• randombypasser kirjoitti:

Ei ole olemassa vapautta ilman että siihen liittyy yhtäläinen määrä valtaa ja vastuuta. Mutta se on vain periaate, teoria, arjessa usein tilanne on jotain muuta, epätasapainossa. Hyvä esimerkki on se, että usein duunarissa on paljon vastuuta, mutta hyvin vapautta ja valtaa töittensä suhteen...

No eri ammattialoissa on jo eroa.

Mä sähkärinä vastaan mittaamalla fyysisesti jo työni. Ja aistinvaraisesti...siis duunarina. Mutta raksapuolella työntekijät on rinnastettu mullilaumaan. Tärkrin teesi lie, ettei työkaveria saa lyödä.

Mutta varmaan kyse on, että miten mitäkin voi mitata ja pistää vastuulliseksi mistäkin.

Joskus eteläkorealaiset kävi toimittamassa laitteen tännepäin. Kyse oli kansallisylpeydestä kaikille. Ne halusi priiman jättää tänne kaikki. Ei ollut duunaria ja pomoa, vaan halu tehdä hiton hyvä masiina.

Samassa laitoksessa oli mm. italialaisten ja jenkkien vehkeitä. Jenkkien vehkeet oli kuin autotallissa kyhätyt... Italiaanor jotenkin yritti, mut korean poikien vehkeillä ois päästy kuuhun...

• Tuloksesi
      Pisteesi 21/45
      Sinulla on hieman vähemmän narsistisia piirteitä kuin ihmisillä keskimäärin. Ihmisten keskiarvo on 25,2.

• Kamalan tylsää, eikö täällä palstalla olekaan yhtään aitoa narsistia, vaikka niitä nähdään ka toisessa keskustelussa, muka 😂

Kamalan tylsää, eikö täällä palstalla olekaan yhtään aitoa narsistia, vaikka niitä nähdään ka toisessa keskustelussa, muka 😂

Palstanarsismi onkin ihan oma luonteenpiirteensä, mitä tuollainen tavan kansalaisille suunnattu kepeä kysely ei hahmota 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Palstanarsismi onkin ihan oma luonteenpiirteensä, mitä tuollainen tavan kansalaisille suunnattu kepeä kysely ei hahmota 😄

Aivan totta, mä unohdin sen 🤣

• Anonyymi

Keskiverto ihminen😁😚

• Minun narsismini ei taaskaan päässyt loistamaan. Olen vain keskiverto tavis. Tämä kuulostaa jo todella tylsältä. Olen hajuton, väritön ja mauton!
      Nyt se(kin) on tullut todistettua. 😂

"Tuloksesi
      Pisteesi 24/45
      Olet keskivertoihminen narsismin suhteen

Puolilla ihmisistä on enemmän narsistisia piirteitä kuin sinulla, puolilla vähemmän. Ihmisten keskiarvo on 25,2."

Kiitti! 😂

• Mutta voi kun saatais semmoinen kilpailuvietti-testi... Voi jehna, sinä räjäyttäisit pankin 😁

Mutta voi kun saatais semmoinen kilpailuvietti-testi... Voi jehna, sinä räjäyttäisit pankin 😁

Tai sitten laitat otsikkoon piruuttasi, etten saa osallistua ollenkaan. Räjähdysvaara! 🤣

• tosi.typy kirjoitti:

Tai sitten laitat otsikkoon piruuttasi, etten saa osallistua ollenkaan. Räjähdysvaara! 🤣

Enkä laita, haluaisin nähdä ne pisteet, kun sun kohdalla tuloksessa lukis 120/100 ja parin minuutin päästä palsta kaatuisi 🤣

• tosi.typy
        randombypasser kirjoitti:

Enkä laita, haluaisin nähdä ne pisteet, kun sun kohdalla tuloksessa lukis 120/100 ja parin minuutin päästä palsta kaatuisi 🤣

Tää on niin totta. Räjäyttäisin pankin! 🤣

Tuo olisi muuten suurta kidutusta, jos et antaisi mun osallistua. Käsinkoskettavaa kärsimystä. 🤣🤣

• tosi.typy kirjoitti:

Tää on niin totta. Räjäyttäisin pankin! 🤣

Tuo olisi muuten suurta kidutusta, jos et antaisi mun osallistua. Käsinkoskettavaa kärsimystä. 🤣🤣

No siis en ymmärrä miten voisin estää? Jos edes uskaltaisin ilmaista sellaisen ajatuksen olemassaolon, niin kaataisit palstan heti 🤣

No siis en ymmärrä miten voisin estää? Jos edes uskaltaisin ilmaista sellaisen ajatuksen olemassaolon, niin kaataisit palstan heti 🤣

Puhut vähän, mutta asiaa. 😂👍

• Nää sun kyselyt/visat on hauskoja.😁

Tuloksesi
      Pisteesi 21/45

• Kiitos 😁
        Mä vaan on kamalan pettynyt kun vieläkään ei ole yhtään narsisti-epäiltyä tullut testistä 🤣

Kiitos 😁
        Mä vaan on kamalan pettynyt kun vieläkään ei ole yhtään narsisti-epäiltyä tullut testistä 🤣

Joo, niin täällä vähän väliä joku on haukkumassa jotain narsistiksi . 🙈

• Haaveilija39 kirjoitti:

Joo, niin täällä vähän väliä joku on haukkumassa jotain narsistiksi . 🙈

On on, siksi olikin pakko pukata tuo heti palstalle kun sattui tulemaan vastaan 🤣

On on, siksi olikin pakko pukata tuo heti palstalle kun sattui tulemaan vastaan 🤣

”Toivottavasti”joku rohkee nyt täräyttäisi kunnon potin😁

• Haaveilija39 kirjoitti:

”Toivottavasti”joku rohkee nyt täräyttäisi kunnon potin😁

Ääääh, tuskin, joku tietty varmaan kertoo saaneensa 45/45, mutta se nyt on ihan helppoa jos ei ole testissä rehellinen, niin voi siihen luottaa? Ei. 42/45 kuulostaa heti paljon uskottavammalta 😁

• Tuloksesi
      Pisteesi 16/45
      Sinulla on vain vähän narsistisia piirteitä

Onkohan noin pieni pistemääräkään ihan terveen merkki?

• Mahtavaa, ensimmäinen poikkeama! Siis tuossa testissä olennaista on osua keskialueelle, koska ääripäät ovat epäilyttäviä. Liian korkeat pisteet voivat olla narsismia, mutta niin myös liian matalat kun valehtelu on helppoa. Se on se homman juju.

Mahtavaa, ensimmäinen poikkeama! Siis tuossa testissä olennaista on osua keskialueelle, koska ääripäät ovat epäilyttäviä. Liian korkeat pisteet voivat olla narsismia, mutta niin myös liian matalat kun valehtelu on helppoa. Se on se homman juju.

"narsistinen ihminen on usein ensisilmäyksellä seksikäs" "Narsistin itsevarmuus ja voimakas itsetunto uhkuvat ulospäin. -Sellainen itsevarmuus on vetoavaa, Kajonius kuvailee"

Ihan jo näiden kommenttien perusteella sanoisin että tuo pistemäärä on oikein.

• M184 kirjoitti:

"narsistinen ihminen on usein ensisilmäyksellä seksikäs" "Narsistin itsevarmuus ja voimakas itsetunto uhkuvat ulospäin. -Sellainen itsevarmuus on vetoavaa, Kajonius kuvailee"

Ihan jo näiden kommenttien perusteella sanoisin että tuo pistemäärä on oikein.

Mielenkiintoinen kommentti 🤔

• 21/45 lähellä keskivertoa siis näköjään tän mukaan.🙂.

• Harmillista, pitäisi nyt yksi asiallinen narsisti löytää 😁

• Anonyymi

21/47

Randomin jatkuva tarve heitellä lappuja pöydälle narsismin suhteen, on outo.

En millään muotoa saa asiaa siitä, kuinka pihalla olen narsismin suhteen.

Narsismi minulle pointtaa sitä, että ei ole mitään.

(hirn)

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Heh, mutjoo…:) 45/45.

• Anonyymi

18. Joskus tein vastaavan tai saman testin, 17. Eli olisko mahdollista että tästä pikkuhiljaa saisin nostettua narsismiani...

Tai sitten kyselivät vaan mulle itselleni turhia ja merkityksettömiä kysymyksiä. Oikeilla kysymyksillä olis napsahtanut komeammat pisteet?

xLiner

• Anonyymi

Ryyppää enemmän niin saat paremmat pojot.

• Vähän sun täytyy nyt kyllä kiristää tahtia, koska muuten saavutat riittävät pisteet vasta montun pohjalla. Tosin parempi myöhään kuin ei milloinkaan 🤣

• Anonyymi

Sain 14 cpistettä mies 48v kaksonen

• Anonyymi

Tuloksesi
      Pisteesi 20/45

❄️

• Sinäkin, mokomakin tylsimys, ole itsekkäämpi 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Sinäkin, mokomakin tylsimys, ole itsekkäämpi 😂

Emmä osaa olla. Ja toisaalta en halua olla. 😄

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Emmä osaa olla. Ja toisaalta en halua olla. 😄

❄️

Kamoon, oisit nyt ees vähän, ees hetken 😁

• Pisteesi 23/45

Näin siinä kävi kun aloitti downshiftaamisen.
      Enää en ihaile itseäni ja usko omaan kaikkivoipaisuuteen katosi.

Narsistina oli parempi fiilis, eikä mikään työtehtävä tuntunut mahdottomalta.

• Tuloksesi
      Pisteesi 11/45
      Sinulla ei ole narsistisia piirteitä
      90 prosentilla ihmisistä on enemmän narsistisia piirteitä kuin sinulla.

Jaa a 😂 vähän tuntuu kyllä että testin kysymykset oli aika hmm.. no en tiedä 😂

• Ahha! Mutta kun juuri testin ääripäät ovat ne mielenkiintoiset, ne jotka eivät ole ihan tavallisia, vaan jotain muuta 😁

Ahha! Mutta kun juuri testin ääripäät ovat ne mielenkiintoiset, ne jotka eivät ole ihan tavallisia, vaan jotain muuta 😁

No mä oon vaan paniikkisirkka ja liiasta huomiosta menee lukkoon 😂😂 haluaa paeta😂

• Ihastuja_addikti kirjoitti:

No mä oon vaan paniikkisirkka ja liiasta huomiosta menee lukkoon 😂😂 haluaa paeta😂

Eli ääripäätä, tietyllä tapaa 👍😉

• Anonyymi

Pisteesi 25/45
      Olet keskivertoihminen narsismin suhteen

Ihanaa olla tavis 🤷‍♀️

- Sheena

• Kamalan tylsääpäs. Etkö nyt mitenkään voisi heittäytyä narsistiksi, edes palstalla, edes minun mielikseni, pliis? 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8299
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2268
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2132
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1728
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1667
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1467
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1093
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe