En kehtaa erota

Anonyymi-ap

Olen joutunut suhteeseen, jossa toinen osapuoli on rakastunut, ja minä en. Alun perin en ollut varma tunteistani, ja toinen vaikutti ihan mukavalta. No, kun meinasin jättää ihan alussa, kun ei ollut suurempia tunteita, mutta toisella oli, niin en sitten kehdannut yksinkertaisesti. Sitten kun on sanottu, ettei sitä täydellistä olekaan, ja ettei löydä ketään, jos on liian korkeat kriteerit. No näin toimin, mutta ei tässäkään tunnu hyvältä, vaan tuntuu, kuin olisin vanki. Plussaa se, että saa hellyyttä, vaikka ei se tunnu niin hyvältä kun toinen ei ole se oikea. Ja kun ei tiedä, milloin seuraavan kanssa päätyis yhteen, jos tästä eroaisin. Onko muilla sama tilanne?

30

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rohkeaati vaan mies, sano että pillun vuoksi sä siin olet.

    • Anonyymi

      Ei jeesus mikä nössö. Oletko kehari? Tee kaikille palvelus ja pysy sinkkuna loppuelämäsi jos tuo on parasta mihin pystyt, älä ainakaan lisäänny.

    • Anonyymi

      Kannattais erota ennen kuin se satuttaa toista enemmän.
      Ei semmosesa suhteessa kannata olla jos ei ole tunteita.

      • Anonyymi

        Ra:n kastavaiset eron tuskiss


    • Anonyymi

      "Ja kun ei tiedä, milloin seuraavan kanssa päätyis yhteen, jos tästä eroaisin." Sairasta. Onko suhteet vain sulle jotain pelejä? Pitäiskö opetella ensin olemaan yksin.

      • Anonyymi

        Kokeiltu


    • Anonyymi

      Ei ole oikeasti helppoa heittäytyä sinkuksi, kun om työssä jonkinlainen kiintymys toista kohtaan syntynyt jollain tasolla. Sitten kun sanotaan, ettei täydellistä ei olekaan. Niin kumppani on ihan ok, vaikka haaveilen siitä täydellisestä. En kehtaisi olla sinkkukaan, kun se hävettää. Ja kun ei tiedä, milloin tapaisi toisen. Nykyisen tapasin kuntosalilta, kun edellisen kanssa alkoi mennä huonosti. Hävettää tällainen toiminta, mutta en osaa olla yksinkään.

    • Anonyymi

      Kohta te pukkaatte maalimaan pari kersaa ja sitten onkin taas yks unhappy prisma perhe lasun vastuksina.

    • Anonyymi

      "Olen joutunut"
      Itse olet valintasi tehnyt ja sanasi antanut, joten nyt kiltisti vaan suhdetta eteenpäin. Vastuu omista teoista kanna ja häpeä aloitustasi!

    • Anonyymi

      Ehei, lapsia ei kumpikaan halua. Olen välillä puhunut erosta, mutta silloin toinen on kieltänyt asian ja tullut murheelliseksi, niin on tehnyt pahaa. En halua tosta satuttaa, ja en halua olla yksinkään. Joskus mietin, olisiko polyamoria hyvä vaihtoehto, niinpystyisi tutustuu muihin. Avoimesta suhteesta olisin kiinnostunut, mutta tietenkin luvan kanssa. Mutta en haluaisi kumppanin olevan avosuhteessa

    • Anonyymi

      Halusin kuulla, että onko muilla ollut vastaavaa. Olla yhdessä henkilön kanssa, joka tuntuu vaan ok:lta. Ja tyytyy siihen, kun välttämättä sitä oikeaa löytyy koskaan, jos aikaa tavoittelee parempaa.

      • Anonyymi

        Maailma on täynnä kaltaisiasi luusereita. Mutta löydät aina uuden luuserin tilalle ja sitä rataa. Me ajattelevat ihmiset kunnioitamme itseämme sen verta että pysymme kaukana tuollaisesta roskasakista.


      • Anonyymi

        Kyllä minä välitän kumppanistani. Hän on upea. Hyviä puolia on myös se, että on taloudellisempaa asua toisen kanssa ja on aina lämpöä. Ajatus sinkkuudesta ei kuulosta hyvältä, kun sitten alkavat kaikki kyselee syitä eroon tai jakaa elämänviisauksiaan. Sitten kysellään, milloin on joku, ja kehotetaan löytää joku. Kukaan ei vastaavasti kysy, milloin eroatte ja milloin olet sinkku taas. Niin minä en voi olla sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä välitän kumppanistani. Hän on upea. Hyviä puolia on myös se, että on taloudellisempaa asua toisen kanssa ja on aina lämpöä. Ajatus sinkkuudesta ei kuulosta hyvältä, kun sitten alkavat kaikki kyselee syitä eroon tai jakaa elämänviisauksiaan. Sitten kysellään, milloin on joku, ja kehotetaan löytää joku. Kukaan ei vastaavasti kysy, milloin eroatte ja milloin olet sinkku taas. Niin minä en voi olla sinkku.

        Kuinka kukaan voi valehdella itselleen noin röyhkeästi ettei voi muka olla sinkku!?
        Oletko sinä mainosmaailman, saastaleffojen, -TVsarjojen huolellisesti ja harkiten aikaansaamasi "uhri"?
        Jos noin, niin olet tiesi valinnut: olla onneton viimeiseen päivääsi saakka!

        Turhaan täällä ruikutat, olet valinnut jo tiesi, kulje sitä.

        PS. Jos AHAA lamppu koskaan syttyisi aivoissasi, tiedät että voit muuntaa suuntaa ennenkuin on myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kukaan voi valehdella itselleen noin röyhkeästi ettei voi muka olla sinkku!?
        Oletko sinä mainosmaailman, saastaleffojen, -TVsarjojen huolellisesti ja harkiten aikaansaamasi "uhri"?
        Jos noin, niin olet tiesi valinnut: olla onneton viimeiseen päivääsi saakka!

        Turhaan täällä ruikutat, olet valinnut jo tiesi, kulje sitä.

        PS. Jos AHAA lamppu koskaan syttyisi aivoissasi, tiedät että voit muuntaa suuntaa ennenkuin on myöhäistä.

        En minä valehtele itselleni, vaan kun en pysty olemaan sinkku! Olen läheisriippuvainen ja ajatus yksinolosta on pahinta, mitä tiedän. Ja kyllä minä kumppanistani välitän. Huioin, puuhun kauniisti jne.

        Suosittelette minua lähtemään suhteesta. Mutta miten? Toinen murtuu ja samoin minäkin. Minun pitäisi etsiä asunto, en pääsis noin vaan lähtemään. Ja ostaa paljon huonekaluja ja muita tavaroita silitysraudoista lähtien, niin ei ole yksinkertainen asia. Miten muur handlaa tällaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä valehtele itselleni, vaan kun en pysty olemaan sinkku! Olen läheisriippuvainen ja ajatus yksinolosta on pahinta, mitä tiedän. Ja kyllä minä kumppanistani välitän. Huioin, puuhun kauniisti jne.

        Suosittelette minua lähtemään suhteesta. Mutta miten? Toinen murtuu ja samoin minäkin. Minun pitäisi etsiä asunto, en pääsis noin vaan lähtemään. Ja ostaa paljon huonekaluja ja muita tavaroita silitysraudoista lähtien, niin ei ole yksinkertainen asia. Miten muur handlaa tällaiset

        Tuli mieleen myös, että kumppanin perhe on myös mukava, ja haluaisin olla heidän kanssa tekemisissä. Kun en tiedä, millainen olisi uuden kumppanin perhe. Tulisinko heidän kanssa toimeen.


    • Anonyymi

      M:sunnamit

    • Anonyymi

      Toivon että kumppanisi tapaa jonkun toisen johon rakastuu ja joka rakastaa häntä oikeasti lopulta jättääkin sut.

      • Anonyymi

        Se olisi myös kauheaa. Suutun silloin kunnolla, koska en kestä yksin jäämistä. En vaan voi sille mitään, mutta koen sen pettämiseksi. Edellisessä suhteessa kävi näin, ja vein toisen tavaroita kompensaatioksi. Hölmöä, ja niin se onkin. Tunteet ottaa vaan vallan, ja tekee mieli vain kostaa. En kestä olla sinkkuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi myös kauheaa. Suutun silloin kunnolla, koska en kestä yksin jäämistä. En vaan voi sille mitään, mutta koen sen pettämiseksi. Edellisessä suhteessa kävi näin, ja vein toisen tavaroita kompensaatioksi. Hölmöä, ja niin se onkin. Tunteet ottaa vaan vallan, ja tekee mieli vain kostaa. En kestä olla sinkkuna

        Olkoon pettämistä. Mielestäni ihan oikein tuoĺaisessa tilanteessa. Hänet pitää saada pois epäterveestä suhteesta. Ja jos ei muuten älyä lähteä. Niin toivottavasti noin käy. Kauheampaa tuossa kuinka pilaat toisen elämän. Hän tuskin on yhtä sekaisin kuin sinä olet läheisriippuvainen. Mutta lopulta päädytte kuitenkin eroon jos hänkin ei ole vaan riippuvainen sinusta. Jos sinä yhtään välität toisesta sinä päätät suhteen ja sillä siisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon pettämistä. Mielestäni ihan oikein tuoĺaisessa tilanteessa. Hänet pitää saada pois epäterveestä suhteesta. Ja jos ei muuten älyä lähteä. Niin toivottavasti noin käy. Kauheampaa tuossa kuinka pilaat toisen elämän. Hän tuskin on yhtä sekaisin kuin sinä olet läheisriippuvainen. Mutta lopulta päädytte kuitenkin eroon jos hänkin ei ole vaan riippuvainen sinusta. Jos sinä yhtään välität toisesta sinä päätät suhteen ja sillä siisti.

        Mun sitten on pakko puhua hänelle, että olen hänen kanssaan vaan, jotta en olisi yksin itse. Että en rakasta, mutta välitän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sitten on pakko puhua hänelle, että olen hänen kanssaan vaan, jotta en olisi yksin itse. Että en rakasta, mutta välitän

        Teeppä se. Anna toisen päättää jääkö suhteeseen vai ei . Mikä siinä yksin olossa niin pelottaa? Etkö osaa huolehtia itsestäsi tai asioistasi? Sulla voi olla ystäviä ei yksin olo tarkoita että olisi automaattisesti yksinäinen. Yksin voi elää ihan täyttä elämää siinä kuin muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teeppä se. Anna toisen päättää jääkö suhteeseen vai ei . Mikä siinä yksin olossa niin pelottaa? Etkö osaa huolehtia itsestäsi tai asioistasi? Sulla voi olla ystäviä ei yksin olo tarkoita että olisi automaattisesti yksinäinen. Yksin voi elää ihan täyttä elämää siinä kuin muutenkin.

        Statuskysymys minulle. Pariskuntia helpommin kutsutaan juhliin, kuin sinkkuja. Illanistujaisissa esimerkiksi on helpompi järjestää lautapelejä, kun on parillinen määrä ihmisiä, ja on pari toimii myös tiiminä. Ja haen turvaa toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Statuskysymys minulle. Pariskuntia helpommin kutsutaan juhliin, kuin sinkkuja. Illanistujaisissa esimerkiksi on helpompi järjestää lautapelejä, kun on parillinen määrä ihmisiä, ja on pari toimii myös tiiminä. Ja haen turvaa toisesta.

        Enemmän mä juhlin sinkkuna kuin parisuhteessa.


    • Uhhuh, aika paha. Olen aikanaan ollut vastaavan kaltaisessa tilanteessa ja kun olin jonkin aikaa pohtinut omia tuntojani ja miettinyt ihmeissäni mitä teen, niin päätin erota. Ja olihan se vmäinen tilanne, toinen meni tietty palasiksi ja kaikki show siinä ympärillä, mutta kyllä se kannatti, molemmille osapuolille.

    • Anonyymi

      Olin tänään aikeissa puhua kumppanille asiasta, nutta tajusin, että on tulossa juhannus. Sitä en todellakaan halua viettää yksin. Tulee yhteisiä kavereita paikalle vielä. Niin vielä toistaiseksi en sano vielä mitään. Kyllä nautin hänen lämmöstä kuitenkin.

      • Anonyymi

        Mistä sen ees tietää, että toinen on oikea? Kun riskinä tässä on antaa rukkaset, jotka kaduttaa myöhemmin. Ei me olla oltu yhdessä kuin vasta kuin puoli vuotta, niin sillain on vielä vaikea sanoa yhtään mitään. Onnittelut niille, joille on selkeää, kun mulle tilanne on aika häilyvä


    • Anonyymi

      Sinun pitäisi niellä demokratian valhe.

    • Anonyymi

      Olen päättänyt kertoa hänelle tunteistani. Mutta ennen sitä etsin muutaman vaihtoehdon, jotta en jäisi aivan yksin. Olen kyllä jo viestitellyt parin kanssa. Tiedän, että kuulostaa typerältä, mutta en halua jäädä yksinkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe