Maanantain HuumoriVisa - Testaa kuka brittikuninkaallinen olet

Tuosta:
https://yle.fi/a/74-20029787

Voi vitura. En voi sanoa olevani pettynyt, mutta kyllähän tuo tulos jossain mielessä yllätti ja hieman vituttaakin. Toisaalta, saan hyväksytysti kuseksia, paskoa ja nylkyttää mitä tahansa minkä kiinni saan vaikka julkisella paikalla, niin kannattaako valittaa? 🤣🤣🤣

Olet Kuningattaren Corgi

57

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HERTTUATAR
      Meghan

Ei hullumpi😅

Näyttelijänä tunnetun Meghan Marklen suhde prinssi Harryyn nosti kaksikon välittömästi britti­median silmätikuksi. Julki­suudessa kiihkeästi tasa-arvon puolesta puhuva Meghan on kriti­soinut hovia syrjinnästä. Tammikuussa 2020 Harry ja Meghan vetäytyivät pois kunin­kaallisen perheen edustustehtävistä.

• No just. Ja kiitti vaan. Musta ne päätti tehdä pikkuruisen piskin ja sä saat olla Meghan 🤣
        Kullekin ansionsa mukaan, karmako taas temppuili, saakutti 😁

• randombypasser kirjoitti:

No just. Ja kiitti vaan. Musta ne päätti tehdä pikkuruisen piskin ja sä saat olla Meghan 🤣
        Kullekin ansionsa mukaan, karmako taas temppuili, saakutti 😁

Niin woop woop🙌🏻😜

Miten ihmeessä onnistuit saamaan itsestäsi koiran🤭 on ollut varmaan sen verran rennot vastaukset😉

• Haaveilija39 kirjoitti:

Niin woop woop🙌🏻😜

Miten ihmeessä onnistuit saamaan itsestäsi koiran🤭 on ollut varmaan sen verran rennot vastaukset😉

Joo, ei muuta kuin panta kaulaan ja sitten lenkille 😂

Oliskohan ollut liian monta luontovastausta ja parit vastaukset että on kiva olla huomion keskipisteenä tai jotain. No tulipahan todellinen luontoni selville, mutta eihän tuota ole koiraa karvoihin katsominen 🤣

Joo, ei muuta kuin panta kaulaan ja sitten lenkille 😂

Oliskohan ollut liian monta luontovastausta ja parit vastaukset että on kiva olla huomion keskipisteenä tai jotain. No tulipahan todellinen luontoni selville, mutta eihän tuota ole koiraa karvoihin katsominen 🤣

Jaa ai tykkäät semmosista leikeistä😉🤣 Tämä täytyy muistaa jatkoa ajatellen😂😂🤭

Jaa ai tykkäät semmosista leikeistä😉🤣 Tämä täytyy muistaa jatkoa ajatellen😂😂🤭

Ai hitsi, minä ja suuri suuni 🤣
        Onneksi en saanut tulokseksi kuningattaren hevosta, olis kuolaimet, valjaat, piiskaa... Tai no, voishan se olla mielenkiintoista 🤔😂

Ai hitsi, minä ja suuri suuni 🤣
        Onneksi en saanut tulokseksi kuningattaren hevosta, olis kuolaimet, valjaat, piiskaa... Tai no, voishan se olla mielenkiintoista 🤔😂

😂🤣 mä oon metsissä🤣🙈 Kuolaimet kuulostaa niin houkuttavalta että. 🥰 Jopa tuli kuuma tästä hihityksestä..🥵 jos me viel jatketaan, niin saadaan palstalle porttikielto. 😘

😂🤣 mä oon metsissä🤣🙈 Kuolaimet kuulostaa niin houkuttavalta että. 🥰 Jopa tuli kuuma tästä hihityksestä..🥵 jos me viel jatketaan, niin saadaan palstalle porttikielto. 😘

Mä jotenkin arvasin, että oot tietenkin messissä 🤣 Kuolaimet vois kyllä kova juttu, ainakin olis vaihtelua 😂
        Ei näin kevyillä jutuilla tänne vielä porttaria saa, ei edes viestejä poisteta, siellä ylläpito hirnuu kaksin kerroin 😂

Mutta alan poistumaan palstalta ja hiljalleen kohden yöpuutakin, kiitosnauruista ja hyvää yötä 🤗

Mä jotenkin arvasin, että oot tietenkin messissä 🤣 Kuolaimet vois kyllä kova juttu, ainakin olis vaihtelua 😂
        Ei näin kevyillä jutuilla tänne vielä porttaria saa, ei edes viestejä poisteta, siellä ylläpito hirnuu kaksin kerroin 😂

Mutta alan poistumaan palstalta ja hiljalleen kohden yöpuutakin, kiitosnauruista ja hyvää yötä 🤗

Kiitos itsellesi sun kanssa on mukava vitsailla.🤪

• Olet siis mun puolisoni. Mitäpä kuuluu kultaseni?😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Olet siis mun puolisoni. Mitäpä kuuluu kultaseni?😄.

Oi kiitos kysymästä nyt vieläkin parempaa,😄 🥰 mitäpä prinssille?

Oi kiitos kysymästä nyt vieläkin parempaa,😄 🥰 mitäpä prinssille?

Ei ihmeitä. Tässä prinssillisiä töitä ja touhuja touhutessa ja omaa prinsessaani kovasti kaivatessa se aika menee.🤗.

• KUNINGATAR
      Camilla
      1990-luvun brittimedian uutisointi Charlesin ja Camillan salasuhteesta kiristi kuningattaren välejä lehdistöön. Kuningat­tareksi nousu on tuonut hänet parrasvaloihin, joissa hän on toistaiseksi vakuuttanut britit huumorin­tajullaan.

• Hmm, mitäpä tästä pitäisi nyt oikein miettiä 🤔😂

Hmm, mitäpä tästä pitäisi nyt oikein miettiä 🤔😂

Luulisin, että WufWuf 😉
        Hyvää yötä 😴

• Xena-183 kirjoitti:

Luulisin, että WufWuf 😉
        Hyvää yötä 😴

🤣🤣🤣
        Hyvää yötä 🤗

• Anonyymi

"Prinsessa Catherine

PRINSESSA
      Catherine
      Kate Middletonina tunnettu Walesin prinsessa on jättänyt jälkensä länsimaiseen muotiin ja hyvän­teke­väisyyteen. Taitavana esiintyjänä pidetty Catherine jaksaa edustaa tilai­suudessa kuin tilaisuudessa, mutta vetää tiukan rajan yksityis­elämänsä ja edustus­tehtävien välille."

No jaa, onhan tuossa oma osuvuutensa, mutta muoti oikein sovi kuvaan. 😂

• Ehkä se onkin vain aseman sanelema rooli Catherinella?

• Edward
      (en yllättynyt)

• Anonyymi

Corgi, Charles ja Anne olivat lähinnä omaa kuninkaallisuuttani.

• Olet kuin Prinssi Harry. Ööö...mä nyt en oo ihan varma pidänkö tästä tuloksesta. Vähän on kaksjakoinen fiilis tosin niin taitaa olla Harryllakin.😄

• PRINSSI
        Harry
        Prinssi Harry on pysynyt otsi­koissa railakkaista nuoruuden seikkai­luistaan lähtien. Kapinallisena hurmurina tunnettu Harry on nykyään asettunut aloilleen ja vetäytynyt pois hovi­elämästä suojellakseen perhettään.

Itseasiassa tuossa on paljon mikä sopii kyllä meikäläiseen.😄.

Corgi ja William tuli seuraavana.

• Anonyymi

En yleensä jaksa näitä monivalintatehtäviä, mutta onneksi tänään vilkaisin, mistä on kyse.

Meni kahvit rinnuksille tuon Randen tuloksen vuoksi.

((hihitystä)

• Anonyymi

Öm

Jos minustakin olisi tullut Corgi, niin olisinko jälleen saanut kahvit päälleni?

Ei tullut.

En ole järin hullaantunut värittömän Catherinen olemuksesta hovissa, mutta sellaista tässä nyt tarjoillaan.

(hirn)

• Varopa vain, kahvilla koristeltu Corgi saattaa nostaa jalkaansa ja koristella lahkeesi 🤣

• Olen Oliver Cromwell.

Aina valmiina siinä tapauksessa, että esim. kuningas Charles tai muu kuningashuone tarvitsee leikkauksia.

• Paitsi että arvoisa Cromwell ei ollut edes muodollisesti monarkki...

Paitsi että arvoisa Cromwell ei ollut edes muodollisesti monarkki...

Fake news. Hän oli kuninkaallinen päänleikkaaja, Charlesin edeltäjä Kaarle II arvosti Oliverin palveluksia niin paljon, että pitkään Cromwellin kuoleman jälkeen kaivatutti hänet haudastaan, jotta Oliverin kunniaksi voitiin järjestää kuninkaalliset mestausjuhlallisuudet.

• scrg kirjoitti:

Fake news. Hän oli kuninkaallinen päänleikkaaja, Charlesin edeltäjä Kaarle II arvosti Oliverin palveluksia niin paljon, että pitkään Cromwellin kuoleman jälkeen kaivatutti hänet haudastaan, jotta Oliverin kunniaksi voitiin järjestää kuninkaalliset mestausjuhlallisuudet.

Renki se oli, ei ollut kuninkaallista verta suonissaan, käsissään kyllä senkin edestä 😂

Renki se oli, ei ollut kuninkaallista verta suonissaan, käsissään kyllä senkin edestä 😂

Jos tuota verenperintöä käytetään mittapuuna, niin tohdinko arvuutella Corgin kuninkaallisia sukujuuria.

Cromwell ei onnistunut mutta antoi innoittavan esimerkin. Reilut sata vuotta myöhemmin Tea Party sitten lähetti Englantiin terveiset, että ne piirtää kenellä on liitua. Ja tänä päivänäkin USAn presidentti lähettää monarkian pippaloihin akkansa. Intia taisi lähettää varapresidentin. Mutta viesti on selvä: ei-demokraattisesti valittu hallitsija ei ole vertaisemme.

• Herttuatar Meghan.. vai niin..
      Minusta kun ei saisi tuollaista kuninkaallista nölliäistä tekemälläkään, niin ehkä hovista poistunut on oikea valinta minun kohdallani.

• Mielenkiintoinen tulos... Ei olisi kyllä tullut mieleenikään 😁

• Anonyymi

Olen Charles !

• Tulos: Olet kuin Sussexin herttuatar Meghan (prinssi Harryn puoliso).

• Miten joka toinen on Meghan??? Pelottavaa 😂

Miten joka toinen on Meghan??? Pelottavaa 😂

En tiedä. Ole iloinen, että olet tuollainen harvinaisuus, kuninkaallinen gorgi =D =D

• Sulla Rande oli oikein hyvä tulos. Olisit varmaan hauska näky gorgina tai minä tahansa muuna koirana =D Ei ainakaan puuttuisi rapsuttelijoita =D =D

• Mä olisin kyllä luultavasti seropi, kirppusäkki ja sinne tänne kuseksija, mutta luttana sellainen 😂

Mä olisin kyllä luultavasti seropi, kirppusäkki ja sinne tänne kuseksija, mutta luttana sellainen 😂

Ite olisin varmaan chihuahua, kun on pienikokoinen =D

• Norppa83 kirjoitti:

Ite olisin varmaan chihuahua, kun on pienikokoinen =D

Sehän olis aika sopivaa 😁

Sehän olis aika sopivaa 😁

Joo. Ei tarttis ite kävellä, kun vois vaan kuljea mukana laukussa =D =D

• Anonyymi

Testasin jo lauantaina.. olen prinssi William.

- Sheena

• Anonyymi

Catherine

Kate Middletonina tunnettu Walesin prinsessa on jättänyt jälkensä länsimaiseen muotiin ja hyvän­teke­väisyyteen. Taitavana esiintyjänä pidetty Catherine jaksaa edustaa tilai­suudessa kuin tilaisuudessa, mutta vetää tiukan rajan yksityis­elämänsä ja edustus­tehtävien välille.

Ja harmis on sitten varmaan sama 🤣

• Olet kuin prinsessa Anne.

Hän on erittäin ahkera ja monessa asiassa mukana. Arvostan!

• Varsin hieno tulos! Ja mökki-Komentooralle aika sopivakin 😉

Varsin hieno tulos! Ja mökki-Komentooralle aika sopivakin 😉

Kiitti! Kyllä, ahkeruus kunniaan ja samalla voi kannustaa myös muita eteenpäin. 😀

• tosi.typy kirjoitti:

Kiitti! Kyllä, ahkeruus kunniaan ja samalla voi kannustaa myös muita eteenpäin. 😀

Swiiiiihhh NAPS! Sanoo Komentooran ruoska jos joku lorvii mäkkityömaalla 🤣

Swiiiiihhh NAPS! Sanoo Komentooran ruoska jos joku lorvii mäkkityömaalla 🤣

Tilanne seis, NYT puhun minä! NAPS!
        Ainakin saan muut kuuntelemaan ja toimimaan. Voin tietysti omalla esimerkilläni opastaa, miten homma toimii, jos tarvitaan visuaalista ohjetta. Ei tässä kauaa nokka tuhise. Homma hoituu hetkessä. 🤣

• tosi.typy kirjoitti:

Tilanne seis, NYT puhun minä! NAPS!
        Ainakin saan muut kuuntelemaan ja toimimaan. Voin tietysti omalla esimerkilläni opastaa, miten homma toimii, jos tarvitaan visuaalista ohjetta. Ei tässä kauaa nokka tuhise. Homma hoituu hetkessä. 🤣

🤣🤣🤣
        Oliskin metkaa päästä näkemään sut mökki/tms. työmaalla johtamassa orkesteria, kuulostaa niin samalta kuin mun työnjohtaminen duunissa kun on isompi kööri höseltämässä 😂

🤣🤣🤣
        Oliskin metkaa päästä näkemään sut mökki/tms. työmaalla johtamassa orkesteria, kuulostaa niin samalta kuin mun työnjohtaminen duunissa kun on isompi kööri höseltämässä 😂

Oikeastaan, siinä ei haaskata aikaa pällistelemiseen, vaan tartutaan hommiin. Kaikki paikalla olijat ovat mukana talkoissa, siis osallistuvat projektiin. Hyvin pian voisit löytää itsesi lapion varresta ojaa kaivamasta, tai puita pilkkomasta.
        Täällä ei ole mitään suosikkijärjestelmää.
        Muutama osaa omatoimisesti hakeutua omalle työmaalle, osa taas on hieman aloitekyvyttömiä ja heitä pitää neuvoa. Kukaan ei ole koskaan valittanut motivaation puutteesta (ihme kyllä). Mökkiloma ei ole työleiri, vaan yhdessä tekemisen iloa.
        Hauskaa tekemistä riittää kaikille. 🤣

• tosi.typy kirjoitti:

Oikeastaan, siinä ei haaskata aikaa pällistelemiseen, vaan tartutaan hommiin. Kaikki paikalla olijat ovat mukana talkoissa, siis osallistuvat projektiin. Hyvin pian voisit löytää itsesi lapion varresta ojaa kaivamasta, tai puita pilkkomasta.
        Täällä ei ole mitään suosikkijärjestelmää.
        Muutama osaa omatoimisesti hakeutua omalle työmaalle, osa taas on hieman aloitekyvyttömiä ja heitä pitää neuvoa. Kukaan ei ole koskaan valittanut motivaation puutteesta (ihme kyllä). Mökkiloma ei ole työleiri, vaan yhdessä tekemisen iloa.
        Hauskaa tekemistä riittää kaikille. 🤣

Mökkiloma ON työleiri, aina 🤣
        Riippuu vain siitä miten tilapäiseen orjuuteen asennoituu, mutta mukavassa seurassa ja mukavissa puuhissa ei ole mitenkään ongelmallista unohtaa olevansa VAIN maaorja 🤣

Apus! Klapisavotta mulle! Kirves tänne ja heti! Olen eteläisen Suomen paras siinä, jos puhutaan ns. perinteisestä halkomisesta! Muut sivuun ettette riko itteenne! 😁

Mökkiloma ON työleiri, aina 🤣
        Riippuu vain siitä miten tilapäiseen orjuuteen asennoituu, mutta mukavassa seurassa ja mukavissa puuhissa ei ole mitenkään ongelmallista unohtaa olevansa VAIN maaorja 🤣

Apus! Klapisavotta mulle! Kirves tänne ja heti! Olen eteläisen Suomen paras siinä, jos puhutaan ns. perinteisestä halkomisesta! Muut sivuun ettette riko itteenne! 😁

Tuota just tarkoitan. Mukavassa porukassa homma hoituu hetkessä ja valmista tulee. Sitten mennään uimaan, paistetaan makkaraa, jotkut saunoo ja korkkaa huurteisen. Siinä on taas yksi lomapäivä pulkassa ja kaikilla on hyvä mieli, kun projektit valmistuu. 😀

Uskaltaako sinulle kirvestä antaa? Hullu mies klapisavotalla. Kirves vaan viuhuu. 😂

• tosi.typy kirjoitti:

Tuota just tarkoitan. Mukavassa porukassa homma hoituu hetkessä ja valmista tulee. Sitten mennään uimaan, paistetaan makkaraa, jotkut saunoo ja korkkaa huurteisen. Siinä on taas yksi lomapäivä pulkassa ja kaikilla on hyvä mieli, kun projektit valmistuu. 😀

Uskaltaako sinulle kirvestä antaa? Hullu mies klapisavotalla. Kirves vaan viuhuu. 😂

Joo, on talkoot kivoja, aina olleet. Ja aika isojakin mettäsavottia tullut tehtyä, mutta vaikka rankkaa oli, oli kivaakin 😁

Hus, ei siinä hosuta, se tehdään maltilla ja tarkasti, paljon tehokkaampaa ja mielikin lepää 🤗 No viikonloppuna sitä iloa saa taas, mökillä olisi viimeiset jättikuusen pöllit pilkottavana saunapuiksi, aaaah. Sitten taitaakin olla pakko kaataa jotain, koska muuten loppuu kiva tekeminen 🤣

Joo, on talkoot kivoja, aina olleet. Ja aika isojakin mettäsavottia tullut tehtyä, mutta vaikka rankkaa oli, oli kivaakin 😁

Hus, ei siinä hosuta, se tehdään maltilla ja tarkasti, paljon tehokkaampaa ja mielikin lepää 🤗 No viikonloppuna sitä iloa saa taas, mökillä olisi viimeiset jättikuusen pöllit pilkottavana saunapuiksi, aaaah. Sitten taitaakin olla pakko kaataa jotain, koska muuten loppuu kiva tekeminen 🤣

Mukavaa tekemisen meininkiä viikonloppuun. 😊

• tosi.typy kirjoitti:

Mukavaa tekemisen meininkiä viikonloppuun. 😊

Kiitos Typy 🤗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      29
      8819
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7351
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3650
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      69
      3516
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      610
      3144
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      77
      2948
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      39
      2688
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      35
      2623
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1993
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1544
    Aihe