Laihduin kilon,kilo on paljon laihduttu.

Anonyymi-ap

Kilon laihtuminen on oikeasti paljon JOS se on OIKEAA LÄSKIÄ.

Tässä todisteet,kaikki mustaa valkoisella.Ennen ja jälkeen kuvat otettu telkkarin edessä jossa TV ssä näkyy päivämäärät

Pihtimittauslukemat,vyötärönymmpärysmitta,paino otettu joka päivä.
Olen tästä asiasta aina sanonutkin että PAINOSTA EI NÄE LAIHTUMISTA.
Tässä se on nyt aivan selvästi todistettuna.
-painosta näkee vain kehon nesteidyyden laihdutuksen alkuvaiheessa.😲

Kuvat ennen ja jälkeen,vielä laihdutettavaa noin 2 kiloa TAI VÄHEMMÄN.Voi olla loppujen lopuksi vain 1 kilo

https://ylilauta.org/aihevapaa/131614561#212653336

184

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laihdutuksen aikana söin paljon hyvää ruokaa,,joka päivä vähän karkkia ja illalla ennen nukkumaan menoa syötävää ja juotavaa hyvän kokoisia määriä niin että sain hyvät yöunet 💪🚴

      Kalorit vain 2300 päivässä

      • Anonyymi

        Unohtui mainita.Ruokavalioni KUULUU aina kakkukahvit 2 kertaa päivässä ja syön aterialla AINA kahta eri TERVEELLISTÄ jälkiruokaa.,eikä ne ole mitään pikkulusikallisia vaan koko on juuri sellainen että herkuttelutarpeet tulee hyvin tyydytettyä.

        Nyt uusi aloitus samalla tyylillä,mutta liikunta vähän erilaista.Käyn nyt pyöräilyn lisäksi suolla kävelemässä ja rullaluisteluhiihtämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui mainita.Ruokavalioni KUULUU aina kakkukahvit 2 kertaa päivässä ja syön aterialla AINA kahta eri TERVEELLISTÄ jälkiruokaa.,eikä ne ole mitään pikkulusikallisia vaan koko on juuri sellainen että herkuttelutarpeet tulee hyvin tyydytettyä.

        Nyt uusi aloitus samalla tyylillä,mutta liikunta vähän erilaista.Käyn nyt pyöräilyn lisäksi suolla kävelemässä ja rullaluisteluhiihtämässä.

        Miten erektiot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui mainita.Ruokavalioni KUULUU aina kakkukahvit 2 kertaa päivässä ja syön aterialla AINA kahta eri TERVEELLISTÄ jälkiruokaa.,eikä ne ole mitään pikkulusikallisia vaan koko on juuri sellainen että herkuttelutarpeet tulee hyvin tyydytettyä.

        Nyt uusi aloitus samalla tyylillä,mutta liikunta vähän erilaista.Käyn nyt pyöräilyn lisäksi suolla kävelemässä ja rullaluisteluhiihtämässä.

        "Unohtui mainita.Ruokavalioni KUULUU aina kakkukahvit 2 kertaa päivässä ja syön aterialla AINA kahta eri TERVEELLISTÄ jälkiruokaa.,eikä ne ole mitään pikkulusikallisia vaan koko on juuri sellainen että herkuttelutarpeet tulee hyvin tyydytettyä."

        Miksi herkuttelutarve? Herkuttelu näkyykin noissa kuvissa, selluliittijalat ja lihaksittomuus, veltto ja roikkuva iho. Jälkiruuat ei ole ikinä terveellisiä. Herkku ja sokeri ei muutu terveelliseksi nimittämällä sitä jälkiruuaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Unohtui mainita.Ruokavalioni KUULUU aina kakkukahvit 2 kertaa päivässä ja syön aterialla AINA kahta eri TERVEELLISTÄ jälkiruokaa.,eikä ne ole mitään pikkulusikallisia vaan koko on juuri sellainen että herkuttelutarpeet tulee hyvin tyydytettyä."

        Miksi herkuttelutarve? Herkuttelu näkyykin noissa kuvissa, selluliittijalat ja lihaksittomuus, veltto ja roikkuva iho. Jälkiruuat ei ole ikinä terveellisiä. Herkku ja sokeri ei muutu terveelliseksi nimittämällä sitä jälkiruuaksi.

        Jalat on täyttä lihasta.En halua isoja lihaksia,niillä ei tee mitään.Se on pääasia että läskimahan saa pois.

        Päivitän tuon uudestaan vasta kuukauden kuluttua.
        En ole saanut uutta aloitusta vielä onnistumaan.
        Tein nyt hyvän suoreenin .Voi olla että se nyt jo onnistuu.
        Saa syödä puolet enemmän kun ei syö niin paljon proteenia ja ruoka on paremman makuista
        0,8grammaa painokiloa riittää taulukoidenkin mukaan
        1,5 grammaa on vain lihaksen kasvattamiseen kun tekee myös voimaharjoituksia
        Minä en nostelee painoja ollenkaan enkä käy kuntosalissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Unohtui mainita.Ruokavalioni KUULUU aina kakkukahvit 2 kertaa päivässä ja syön aterialla AINA kahta eri TERVEELLISTÄ jälkiruokaa.,eikä ne ole mitään pikkulusikallisia vaan koko on juuri sellainen että herkuttelutarpeet tulee hyvin tyydytettyä."

        Miksi herkuttelutarve? Herkuttelu näkyykin noissa kuvissa, selluliittijalat ja lihaksittomuus, veltto ja roikkuva iho. Jälkiruuat ei ole ikinä terveellisiä. Herkku ja sokeri ei muutu terveelliseksi nimittämällä sitä jälkiruuaksi.

        Olen sen jo aikaisemmin sanonut että en syö sellaisia jälkiruokia joissa ON paljon rasvaa ja sokeria
        Niitä SAA olka MUTTA ei paljon.Syön siis vain TERVEELLISIÄ herkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sen jo aikaisemmin sanonut että en syö sellaisia jälkiruokia joissa ON paljon rasvaa ja sokeria
        Niitä SAA olka MUTTA ei paljon.Syön siis vain TERVEELLISIÄ herkkuja.

        Nämä minun kommentit hukkuu täällä tämän kaiken paskan sekaan.Olen sen kyllä monta kertaa sanonut miten laihtuu,mutta sitten tulee näitä paskakommentteja niin paljon että ne sotkeutuu siihen paskan sekaan.🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalat on täyttä lihasta.En halua isoja lihaksia,niillä ei tee mitään.Se on pääasia että läskimahan saa pois.

        Päivitän tuon uudestaan vasta kuukauden kuluttua.
        En ole saanut uutta aloitusta vielä onnistumaan.
        Tein nyt hyvän suoreenin .Voi olla että se nyt jo onnistuu.
        Saa syödä puolet enemmän kun ei syö niin paljon proteenia ja ruoka on paremman makuista
        0,8grammaa painokiloa riittää taulukoidenkin mukaan
        1,5 grammaa on vain lihaksen kasvattamiseen kun tekee myös voimaharjoituksia
        Minä en nostelee painoja ollenkaan enkä käy kuntosalissa

        "Jalat on täyttä lihasta.En halua isoja lihaksia,niillä ei tee mitään.Se on pääasia että läskimahan saa pois"

        Et tee mitään lihaksilla, mutta samalla tavoittelet vatsalihaksia? Mikä on tämän vatsalihas-pakkomielteesi takana? Lihakset on elintärkeät vanhetessa, kun lihasmassa alkaa kadota. Tosi omituisia sinun juttusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sen jo aikaisemmin sanonut että en syö sellaisia jälkiruokia joissa ON paljon rasvaa ja sokeria
        Niitä SAA olka MUTTA ei paljon.Syön siis vain TERVEELLISIÄ herkkuja.

        "Olen sen jo aikaisemmin sanonut että en syö sellaisia jälkiruokia joissa ON paljon rasvaa ja sokeria"

        Mitä niissä jälkiruuissa on jos ei sokeria ja rasvaa?Kerro esimerkki jälkiruuista joita syöt.


    • Anonyymi

      Kilo painoa tippuu vaikkapa harjaamalla huolellisesti hampaat tai ajamalla kainalokarvat. Kilon verran mansikkakakkua ja toffeeta piiloutuu helposti hammasväleihin.

      • Anonyymi

        Kyseessä on pilailu.Proteeni ei paina 1 htä kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on pilailu.Proteeni ei paina 1 htä kiloa.

        Kakka suolessas painas jo kilon. Karkkia ja kakkua kun syö niin suolenmutkiin jää kuonaa hirveät määrät.


    • Anonyymi

      Olet nettilegenda!

      • Anonyymi

        Nettipellekin voi olla tosi legenda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettipellekin voi olla tosi legenda.

        Olet hapan nuori nainen, jolla ei ole koskaan ollut poikaystävää eikä varmaan tule koskaan olemaankaan tuolla nyrpeällä naamalla. Varmaan haukut minua nyt taas pedofíílíksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hapan nuori nainen, jolla ei ole koskaan ollut poikaystävää eikä varmaan tule koskaan olemaankaan tuolla nyrpeällä naamalla. Varmaan haukut minua nyt taas pedofíílíksi.

        sä olet vaan tosi fani,vaikea ymmärtää sellaista

        ehkä olet myös pedo sen tiedät parhaiten itse, mutta käytöksesi on kummallista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hapan nuori nainen, jolla ei ole koskaan ollut poikaystävää eikä varmaan tule koskaan olemaankaan tuolla nyrpeällä naamalla. Varmaan haukut minua nyt taas pedofíílíksi.

        "Olet hapan nuori nainen, jolla ei ole koskaan ollut poikaystävää"

        Mikä on syynä siihen että mieltäsi kalvaa jos jollain ei ole poikaystävää? Haluatko tarjoutua ehkä sellaiseksi? Miksi oletat ylipäätään ettei jollain ole poikaystävää? Naisilla on tässä kohtaa ylitarjontaakin.


    • Anonyymi

      Kun keväisin saan sen laihdutuspuuskan, niin ensimmäisiä 2kg:tä en edes laske koska ne ovat vesipöhöä.
      Kuukauden lopussa, kun on syönyt ja harjoittanut lihasvoimaa ja
      Power Walkia niin se 2kg:tä on tullut takaisin, vaikka keho on kutistunut ja voimia enemmän ja mieli virkeämpi.
      Seuraavina kuukausina alkaa näkyä niitä todellisia tuloksia,
      jos jatkaa terveytensä kohennusta.
      Nyt on siirrytty viimeistelyihin.
      Minulle on kiinteyttävää se ilta-Pilates passi.
      Siitä on näkyvimmät ja tuntuvimmat tulokset.

    • Anonyymi

      höpö höpö

    • Anonyymi

      Olen kuullut joskus senkinkin että kyllä sitä työtä aina tekee,mutta laihdutappa kilo.

      • Anonyymi

        Mitä halusit tuossa sanoa?


      • Anonyymi

        Jokainen tallaa tyylillään.Se on pääasia että laihtuu.😮


      • Anonyymi

        "Olen kuullut joskus senkinkin että kyllä sitä työtä aina tekee,mutta laihdutappa kilo."

        Kilo lähtee helposti jättää vaan makean pois.


    • Anonyymi

      Tein nyt uuden filmin jossa myös käyrä mallinen seurantataulukko
      Laihdutettavaa minulla on vielä noin 1- 2 kiloa niin vatsalihakset tulee VEITSENTERÄVÄSTI näkyviin.😁💪😱

      Laihduttu vähällä liikunnalla.Lisään välillä nyt liikuntaa puolella.

      https://ylilauta.org/aihevapaa/131614561#213278736

      • Anonyymi

        En usko että koskaan onnistut VIIMEISTEN ylipainokilojen laihduttamisessa.


      • Anonyymi

        Sä olet hauska vanhus!


      • Anonyymi

        "Laihdutettavaa minulla on vielä noin 1- 2 kiloa niin vatsalihakset tulee VEITSENTERÄVÄSTI näkyviin.😁💪😱"

        ...jo vuodesta 1978.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet hauska vanhus!

        Sinäkin olet hauska tyttönen! Tytöttelyssä ei ole mitään pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet hauska tyttönen! Tytöttelyssä ei ole mitään pahaa.

        Sä olet pedo! Pedottelussa ei ole mitään pahaa.


      • Anonyymi

        Siitä seurantataulukosta näkee aivan selvästi että paino on pysynyt melkein koko ajan samassa,mutta pihtimittaustulokset on pienentyneet erittäin paljon ja vyötärön ympärysmitta vähän.

        Silloin kun liikuntaa oli kahdessa viikossa vain 10 tuntia paino alkoi jyrkästi nousemaan.
        Kovan liikunnan kun liikuntaa oli kahdessa viikossa 40 tuntia paino pysyi samassa niillä samoilla kaloreilla ja rasvaprosentti pienentyi.😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet pedo! Pedottelussa ei ole mitään pahaa.

        Sinulla on íso peffa, mutta ei poikaystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on íso peffa, mutta ei poikaystävää.

        Sinulle on pieni pää, sinne ei mahdu aivoa.


      • Anonyymi

        "Laihdutettavaa minulla on vielä noin 1- 2 kiloa niin vatsalihakset tulee VEITSENTERÄVÄSTI näkyviin.😁💪😱"

        Mitä sen jälkeen elämässäsi tapahtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Laihdutettavaa minulla on vielä noin 1- 2 kiloa niin vatsalihakset tulee VEITSENTERÄVÄSTI näkyviin.😁💪😱"

        Mitä sen jälkeen elämässäsi tapahtuu?

        Saan syödä 800 kaloria enemmän päivässä ja alan harrastamaan entisiä harrastuksia.
        Osaan soittaa erillaisia soittimia mutta en ole vuosiin niitä soitellut.

        Jos saisin pidettyä sen saman kuurin 2 viikkoa niin alkaisin olla jo aika lähellä tavoitetta.
        Nyt on vain nämä kesähelteet jotka vaikeuttaa liikunnan harrastamista .Liikun mielummin pakkasessa ja vesisateessa kuin helteillä.
        Ne lenkit pitää tehdä jo heti aamulla klo 6.00 tai illalla kun alkaa ilta viilentymään.
        Päivällä voin käydä kevyillä kävelylenkeillä ,mutta mitään raskasta liikuntaa en harrasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Laihdutettavaa minulla on vielä noin 1- 2 kiloa niin vatsalihakset tulee VEITSENTERÄVÄSTI näkyviin.😁💪😱"

        Mitä sen jälkeen elämässäsi tapahtuu?

        Heti kun vatsalihakset tulee näkyviin VEITSENTERÄVÄSTI lähden kauppoihin esittelemään niitä tytöille ihonmyötäiset pandeksit jalassa,niissä erottuu veitsenterävästi myös erektioni joka on tullut takaisin fasupaloilla.😁💪😱 🚴 Kysyn onko heillä POIKAYSTÄVÄÄ ja että minä NÄYTÄN kolmikymppiseltä vaikka olen 65.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan syödä 800 kaloria enemmän päivässä ja alan harrastamaan entisiä harrastuksia.
        Osaan soittaa erillaisia soittimia mutta en ole vuosiin niitä soitellut.

        Jos saisin pidettyä sen saman kuurin 2 viikkoa niin alkaisin olla jo aika lähellä tavoitetta.
        Nyt on vain nämä kesähelteet jotka vaikeuttaa liikunnan harrastamista .Liikun mielummin pakkasessa ja vesisateessa kuin helteillä.
        Ne lenkit pitää tehdä jo heti aamulla klo 6.00 tai illalla kun alkaa ilta viilentymään.
        Päivällä voin käydä kevyillä kävelylenkeillä ,mutta mitään raskasta liikuntaa en harrasta.

        "alan harrastamaan entisiä harrastuksia."

        Eikö niitä voi harrastaa ilman veitsenteräviä vatsalihaksia? Soittaa soittimia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti kun vatsalihakset tulee näkyviin VEITSENTERÄVÄSTI lähden kauppoihin esittelemään niitä tytöille ihonmyötäiset pandeksit jalassa,niissä erottuu veitsenterävästi myös erektioni joka on tullut takaisin fasupaloilla.😁💪😱 🚴 Kysyn onko heillä POIKAYSTÄVÄÄ ja että minä NÄYTÄN kolmikymppiseltä vaikka olen 65.

        Sinun pitäisi laíttaa taas sormí pílluusí, jotta rauhoittuisit hieman. Ikätovereillasi on ollut jo vuosikaudet poikaystävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan syödä 800 kaloria enemmän päivässä ja alan harrastamaan entisiä harrastuksia.
        Osaan soittaa erillaisia soittimia mutta en ole vuosiin niitä soitellut.

        Jos saisin pidettyä sen saman kuurin 2 viikkoa niin alkaisin olla jo aika lähellä tavoitetta.
        Nyt on vain nämä kesähelteet jotka vaikeuttaa liikunnan harrastamista .Liikun mielummin pakkasessa ja vesisateessa kuin helteillä.
        Ne lenkit pitää tehdä jo heti aamulla klo 6.00 tai illalla kun alkaa ilta viilentymään.
        Päivällä voin käydä kevyillä kävelylenkeillä ,mutta mitään raskasta liikuntaa en harrasta.

        Näin se on.Jos ei laihduta SAA syödä enemmän.
        Laihtuminen tulee VAIN kalorivajeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi laíttaa taas sormí pílluusí, jotta rauhoittuisit hieman. Ikätovereillasi on ollut jo vuosikaudet poikaystävät.

        Eikö sinulla ole VIELÄKÄÄN poikaystävää, vaikka olet jo 65?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi laíttaa taas sormí pílluusí, jotta rauhoittuisit hieman. Ikätovereillasi on ollut jo vuosikaudet poikaystävät.

        Ei kannata kommentoida mitään tänne paskalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti kun vatsalihakset tulee näkyviin VEITSENTERÄVÄSTI lähden kauppoihin esittelemään niitä tytöille ihonmyötäiset pandeksit jalassa,niissä erottuu veitsenterävästi myös erektioni joka on tullut takaisin fasupaloilla.😁💪😱 🚴 Kysyn onko heillä POIKAYSTÄVÄÄ ja että minä NÄYTÄN kolmikymppiseltä vaikka olen 65.

        MULLA ON KOHTA VEITSENTERÄVÄT VATSALIHAKSET😁💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole VIELÄKÄÄN poikaystävää, vaikka olet jo 65?

        Sinun pítäísí saada jostain 65-senttístä kabanussía niin lopettaisit pilailut kahdeksi viikoksi. Kaikilla ikätovereillasi on jo parisuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pítäísí saada jostain 65-senttístä kabanussía niin lopettaisit pilailut kahdeksi viikoksi. Kaikilla ikätovereillasi on jo parisuhde.

        Erittäin hyvä kommentti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä kommentti!

        Onko sinulla veitsenterävä pilu? Mitä hyötyä vanhalle akalle siitä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla veitsenterävä pilu? Mitä hyötyä vanhalle akalle siitä on?

        Erittäin älykäs kysymys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pítäísí saada jostain 65-senttístä kabanussía niin lopettaisit pilailut kahdeksi viikoksi. Kaikilla ikätovereillasi on jo parisuhde.

        "kabanussía niin lopettaisit pilailut kahdeksi viikoksi. Kaikilla ikätovereillasi on jo parisuhde"

        Mistä sinulle saatais?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi laíttaa taas sormí pílluusí, jotta rauhoittuisit hieman. Ikätovereillasi on ollut jo vuosikaudet poikaystävät.

        "Sinun pitäisi laíttaa taas sormí pílluusí, jotta rauhoittuisit hieman. Ikätovereillasi on ollut jo vuosikaudet poikaystävät."

        Onko sinun erektio siis vain silmänlumetta ja oikeasti ei pelaa? Mitä hyötyä siitä sitten on....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun pitäisi laíttaa taas sormí pílluusí, jotta rauhoittuisit hieman. Ikätovereillasi on ollut jo vuosikaudet poikaystävät."

        Onko sinun erektio siis vain silmänlumetta ja oikeasti ei pelaa? Mitä hyötyä siitä sitten on....

        Siis minulla on vain 28-senttinen, mutta sinä vaadit 65-senttistä, mikä on täysin epärealistista ottaen huomioon, ettei olet vielä impi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan syödä 800 kaloria enemmän päivässä ja alan harrastamaan entisiä harrastuksia.
        Osaan soittaa erillaisia soittimia mutta en ole vuosiin niitä soitellut.

        Jos saisin pidettyä sen saman kuurin 2 viikkoa niin alkaisin olla jo aika lähellä tavoitetta.
        Nyt on vain nämä kesähelteet jotka vaikeuttaa liikunnan harrastamista .Liikun mielummin pakkasessa ja vesisateessa kuin helteillä.
        Ne lenkit pitää tehdä jo heti aamulla klo 6.00 tai illalla kun alkaa ilta viilentymään.
        Päivällä voin käydä kevyillä kävelylenkeillä ,mutta mitään raskasta liikuntaa en harrasta.

        "Saan syödä 800 kaloria enemmän päivässä ja alan harrastamaan entisiä harrastuksia.
        Osaan soittaa erillaisia soittimia mutta en ole vuosiin niitä soitellut."

        Hämmentävää tämä sinun elämä.

        Laihdutat, että saat syödä enemmän?
        Miksi et voi nyt harrastaa harrastuksia tai soittaa soittimia, jos sulla ei ole oikeita esteitä harrastaa?
        Mitä vaikuttaa parin kilon ero? Sullahan on tosi outo noidankehä, syöt että joudut laihduttaa, laihdutat että saat syödä.

        On tämä kyllä sitku-elämästä ääriesimerkki. Ei kannata siirtää elämässä asioita, joita haluaa tehdä...voi olla ettei tule enää tilaisuutta. Mitä jos saisit tietää että sulla on elinaikaa puoli vuotta tai saisit tietää että liikuntakyky menee vakavan sairauden vuoksi? Käyttäisitkö jäljellä olevan ajan laihduttamiseen ja pakonomaiseen liikuntaan?

        Elämä on tässä ja nyt.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Laihdutettavaa minulla on vielä noin 1- 2 kiloa niin vatsalihakset tulee VEITSENTERÄVÄSTI näkyviin.😁💪😱"

        Mitä sen jälkeen elämässäsi tapahtuu?

        Ei sokerin kyllästämillä lyhytjännitteisillä aivoilla, (aivokemia on sekaisin) pysty ajatella niin pitkälle elämässä eteen päin. Ymmärrys riittää korkeintaan ajattelemaan seuraavia kakku- ja karkkiannoksia. Riippuvuussairaan elämässä ei muulla ole merkitystä. Sama jos kysyt alkoholistilta, mitä hän tekee sitten kun on saanut pään täyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saan syödä 800 kaloria enemmän päivässä ja alan harrastamaan entisiä harrastuksia.
        Osaan soittaa erillaisia soittimia mutta en ole vuosiin niitä soitellut."

        Hämmentävää tämä sinun elämä.

        Laihdutat, että saat syödä enemmän?
        Miksi et voi nyt harrastaa harrastuksia tai soittaa soittimia, jos sulla ei ole oikeita esteitä harrastaa?
        Mitä vaikuttaa parin kilon ero? Sullahan on tosi outo noidankehä, syöt että joudut laihduttaa, laihdutat että saat syödä.

        On tämä kyllä sitku-elämästä ääriesimerkki. Ei kannata siirtää elämässä asioita, joita haluaa tehdä...voi olla ettei tule enää tilaisuutta. Mitä jos saisit tietää että sulla on elinaikaa puoli vuotta tai saisit tietää että liikuntakyky menee vakavan sairauden vuoksi? Käyttäisitkö jäljellä olevan ajan laihduttamiseen ja pakonomaiseen liikuntaan?

        Elämä on tässä ja nyt.

        T kn

        Jos me oikeasti tiedettäisiin paljonko meillä on elinaikaa niin ihmiset ei käyttäis aikaa mihinkään turhaan. Jossain vaiheessa jokaisella elinaikaa todellakin on vain se puoli vuotta. Ihmisillä on oikeasti nuorempana harha, että on kuolematon. Mutta kun on 50 mittarissa ja tajuaa että edessä on vähemmän elämää kuin takana, vaikka säilyisi suhteellisen terveenäkin mikä on harvinaista.

        Ne jotka tekee saattohoitotyötä kertoo että kuolinvuoteella potilaat katuu sitä että käytti elämänsä niin turhaan ja joutavaan ja siirsi asioita ja unelmien toteuttamista sillä ajatuksella että ehtiihän tuota...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan syödä 800 kaloria enemmän päivässä ja alan harrastamaan entisiä harrastuksia.
        Osaan soittaa erillaisia soittimia mutta en ole vuosiin niitä soitellut.

        Jos saisin pidettyä sen saman kuurin 2 viikkoa niin alkaisin olla jo aika lähellä tavoitetta.
        Nyt on vain nämä kesähelteet jotka vaikeuttaa liikunnan harrastamista .Liikun mielummin pakkasessa ja vesisateessa kuin helteillä.
        Ne lenkit pitää tehdä jo heti aamulla klo 6.00 tai illalla kun alkaa ilta viilentymään.
        Päivällä voin käydä kevyillä kävelylenkeillä ,mutta mitään raskasta liikuntaa en harrasta.

        "Nyt on vain nämä kesähelteet jotka vaikeuttaa liikunnan harrastamista"

        😅 Milloin mikäkin. Ei ole helle vielä. Nytkin on mittarissa 10 astetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan syödä 800 kaloria enemmän päivässä ja alan harrastamaan entisiä harrastuksia.
        Osaan soittaa erillaisia soittimia mutta en ole vuosiin niitä soitellut.

        Jos saisin pidettyä sen saman kuurin 2 viikkoa niin alkaisin olla jo aika lähellä tavoitetta.
        Nyt on vain nämä kesähelteet jotka vaikeuttaa liikunnan harrastamista .Liikun mielummin pakkasessa ja vesisateessa kuin helteillä.
        Ne lenkit pitää tehdä jo heti aamulla klo 6.00 tai illalla kun alkaa ilta viilentymään.
        Päivällä voin käydä kevyillä kävelylenkeillä ,mutta mitään raskasta liikuntaa en harrasta.

        Käytkö töissä? Missä välissä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saan syödä 800 kaloria enemmän päivässä ja alan harrastamaan entisiä harrastuksia.
        Osaan soittaa erillaisia soittimia mutta en ole vuosiin niitä soitellut."

        Hämmentävää tämä sinun elämä.

        Laihdutat, että saat syödä enemmän?
        Miksi et voi nyt harrastaa harrastuksia tai soittaa soittimia, jos sulla ei ole oikeita esteitä harrastaa?
        Mitä vaikuttaa parin kilon ero? Sullahan on tosi outo noidankehä, syöt että joudut laihduttaa, laihdutat että saat syödä.

        On tämä kyllä sitku-elämästä ääriesimerkki. Ei kannata siirtää elämässä asioita, joita haluaa tehdä...voi olla ettei tule enää tilaisuutta. Mitä jos saisit tietää että sulla on elinaikaa puoli vuotta tai saisit tietää että liikuntakyky menee vakavan sairauden vuoksi? Käyttäisitkö jäljellä olevan ajan laihduttamiseen ja pakonomaiseen liikuntaan?

        Elämä on tässä ja nyt.

        T kn

        Ei sitä pysty keskittymään moneen asiaan kerralla
        Minulla loppui se soittaminen kun tein liian raskasta työtä.Siitä työstä meni oikea olkapää ihan paskaksi ja samaan käteen tuli myös tenniskyynerpää.
        Tämä käsivamma vaikuttaa niin että sillä ei pysty tekemään mitään työtä.Jos teen sillä jotain vähänkään raskaampaa tulee kovat kivut ja säryt.
        Jouduin tekemään työssä kaikista raskaammat työt.
        Ei ole mikään ihme että niitä vapaita työpaikkoja on niin paljon eikä niihin löydy työntekijöitä.
        Nyt ne hommaa niihin töihin ulkomaalaisia kun kaikkista suomalaisista on tullut invaliideja.
        Se on se SYY miksi töihin ei löydy työntekijöitä

        Sitten laihdutin mikä sekln vaikutti siihen että ei jaksanut enään yhtään soittaa.Sitten kun on vielä jojolaihdutin muutamia kertoja soittohalut loppui kokonaan.
        Olen nyt niin hyvässä kunnossa että voisin jo soittaa.
        Samat ohjelmat ei enään toimi mitä käytin ja pitäisi opetella niitä uusia ohjelmia,nekin on niin monimutkaisia että niitä ei niin vain opetella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä pysty keskittymään moneen asiaan kerralla
        Minulla loppui se soittaminen kun tein liian raskasta työtä.Siitä työstä meni oikea olkapää ihan paskaksi ja samaan käteen tuli myös tenniskyynerpää.
        Tämä käsivamma vaikuttaa niin että sillä ei pysty tekemään mitään työtä.Jos teen sillä jotain vähänkään raskaampaa tulee kovat kivut ja säryt.
        Jouduin tekemään työssä kaikista raskaammat työt.
        Ei ole mikään ihme että niitä vapaita työpaikkoja on niin paljon eikä niihin löydy työntekijöitä.
        Nyt ne hommaa niihin töihin ulkomaalaisia kun kaikkista suomalaisista on tullut invaliideja.
        Se on se SYY miksi töihin ei löydy työntekijöitä

        Sitten laihdutin mikä sekln vaikutti siihen että ei jaksanut enään yhtään soittaa.Sitten kun on vielä jojolaihdutin muutamia kertoja soittohalut loppui kokonaan.
        Olen nyt niin hyvässä kunnossa että voisin jo soittaa.
        Samat ohjelmat ei enään toimi mitä käytin ja pitäisi opetella niitä uusia ohjelmia,nekin on niin monimutkaisia että niitä ei niin vain opetella.

        Sulta siis tämä nykyinen jojolaihdutus vie ajan ettei aikaa jää mihinkään muuhun? 😳

        Syömishäiriön merkki, riippuvuuden merkki. Normielämä jää elämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä pysty keskittymään moneen asiaan kerralla
        Minulla loppui se soittaminen kun tein liian raskasta työtä.Siitä työstä meni oikea olkapää ihan paskaksi ja samaan käteen tuli myös tenniskyynerpää.
        Tämä käsivamma vaikuttaa niin että sillä ei pysty tekemään mitään työtä.Jos teen sillä jotain vähänkään raskaampaa tulee kovat kivut ja säryt.
        Jouduin tekemään työssä kaikista raskaammat työt.
        Ei ole mikään ihme että niitä vapaita työpaikkoja on niin paljon eikä niihin löydy työntekijöitä.
        Nyt ne hommaa niihin töihin ulkomaalaisia kun kaikkista suomalaisista on tullut invaliideja.
        Se on se SYY miksi töihin ei löydy työntekijöitä

        Sitten laihdutin mikä sekln vaikutti siihen että ei jaksanut enään yhtään soittaa.Sitten kun on vielä jojolaihdutin muutamia kertoja soittohalut loppui kokonaan.
        Olen nyt niin hyvässä kunnossa että voisin jo soittaa.
        Samat ohjelmat ei enään toimi mitä käytin ja pitäisi opetella niitä uusia ohjelmia,nekin on niin monimutkaisia että niitä ei niin vain opetella.

        Hmmm...

        Laihdutus vie kaiken ajan ettei jaksa tehdä muuta? Minusta on just päinvastoin. Kun tekee kaikkea muuta niin ruoka ei pyöri mielessä kun on jotain muuta tekemistä. Ei kai sen tekemisen liikuntaa tarvi olla...

        Mitkä ohjelmat on kyseessä tässä soittohommelissa? Kyllä nuotit on tietääkseni edelleen samanlaiset mitä on aina käytetty. En kyllä välillä oikein hiffaa mistä oikein kirjoitat.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä pysty keskittymään moneen asiaan kerralla
        Minulla loppui se soittaminen kun tein liian raskasta työtä.Siitä työstä meni oikea olkapää ihan paskaksi ja samaan käteen tuli myös tenniskyynerpää.
        Tämä käsivamma vaikuttaa niin että sillä ei pysty tekemään mitään työtä.Jos teen sillä jotain vähänkään raskaampaa tulee kovat kivut ja säryt.
        Jouduin tekemään työssä kaikista raskaammat työt.
        Ei ole mikään ihme että niitä vapaita työpaikkoja on niin paljon eikä niihin löydy työntekijöitä.
        Nyt ne hommaa niihin töihin ulkomaalaisia kun kaikkista suomalaisista on tullut invaliideja.
        Se on se SYY miksi töihin ei löydy työntekijöitä

        Sitten laihdutin mikä sekln vaikutti siihen että ei jaksanut enään yhtään soittaa.Sitten kun on vielä jojolaihdutin muutamia kertoja soittohalut loppui kokonaan.
        Olen nyt niin hyvässä kunnossa että voisin jo soittaa.
        Samat ohjelmat ei enään toimi mitä käytin ja pitäisi opetella niitä uusia ohjelmia,nekin on niin monimutkaisia että niitä ei niin vain opetella.

        "Sitten laihdutin mikä sekln vaikutti siihen että ei jaksanut enään yhtään soittaa."

        Laihdutus kyllä tekee sen että nimenomaan jaksaa harrastaa. Miksi sinulla ei laihdutus tuonut hyvää oloa ja jaksamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan syödä 800 kaloria enemmän päivässä ja alan harrastamaan entisiä harrastuksia.
        Osaan soittaa erillaisia soittimia mutta en ole vuosiin niitä soitellut.

        Jos saisin pidettyä sen saman kuurin 2 viikkoa niin alkaisin olla jo aika lähellä tavoitetta.
        Nyt on vain nämä kesähelteet jotka vaikeuttaa liikunnan harrastamista .Liikun mielummin pakkasessa ja vesisateessa kuin helteillä.
        Ne lenkit pitää tehdä jo heti aamulla klo 6.00 tai illalla kun alkaa ilta viilentymään.
        Päivällä voin käydä kevyillä kävelylenkeillä ,mutta mitään raskasta liikuntaa en harrasta.

        Olen fanisi ja sain taas yhden syyn lisää! Musiikin harrastuksesi johdosta.
        Minäkin soittelen huilua ja opettelen orgelia. Kivaa sormiharjoitusta.
        Olin vuosia amatööri orkesterissa soittelemassa tuttavien kanssa.
        Autoin erästä lasta ilmaisemaan tunteitaan pianon avulla.
        Hän ei oppinut kuin yhden melodian, mutta kun tuli kotiin koulusta vihaisena, niin pyysin häntä kertomaan, mitä koulussa tapahtui.
        Siihen hän kykeni paremmin kuin puhumaan ja kiukkuitkut vähenivät.

        Minulle tuli aika paha jalkavamma, joka rajoittaa kävelyt neliöitten sisään. Mutta eihän se halvaantunut jalka särkyineen estä voimistelua!
        Sanon kuin filmissä Forest Cump: " Kun ei ole jalkoja, niin harjoitellaan käsiä!" Tosin täällä juodaan vain vettä, teetä ja kahveja.

        Tuoli vain avuksi ja coreharjoituksia painoin ja kumilenkein.
        Paistaa se aurinko yksijalkaisellekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "alan harrastamaan entisiä harrastuksia."

        Eikö niitä voi harrastaa ilman veitsenteräviä vatsalihaksia? Soittaa soittimia?

        Ei ole aikaa ja energiaa mihinkään viuluilla vingutteluihin, kun kesä tulee ja uimarannat tyttöineen ja ne veitsenterävät vatsalihakset lymyävät parin fläsäkilon alla!
        Sitten vasta, kun kun saa verkkopaidan ja tiukat shortsit ja voi mennä kukkoilemaan tytöille, voi ottaa sen kitaran mukaan ja soitella serenadeja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos me oikeasti tiedettäisiin paljonko meillä on elinaikaa niin ihmiset ei käyttäis aikaa mihinkään turhaan. Jossain vaiheessa jokaisella elinaikaa todellakin on vain se puoli vuotta. Ihmisillä on oikeasti nuorempana harha, että on kuolematon. Mutta kun on 50 mittarissa ja tajuaa että edessä on vähemmän elämää kuin takana, vaikka säilyisi suhteellisen terveenäkin mikä on harvinaista.

        Ne jotka tekee saattohoitotyötä kertoo että kuolinvuoteella potilaat katuu sitä että käytti elämänsä niin turhaan ja joutavaan ja siirsi asioita ja unelmien toteuttamista sillä ajatuksella että ehtiihän tuota...

        Älähän nyt, 50-vuotias marisija! Eihän se ole ikä eikä mikään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä pysty keskittymään moneen asiaan kerralla
        Minulla loppui se soittaminen kun tein liian raskasta työtä.Siitä työstä meni oikea olkapää ihan paskaksi ja samaan käteen tuli myös tenniskyynerpää.
        Tämä käsivamma vaikuttaa niin että sillä ei pysty tekemään mitään työtä.Jos teen sillä jotain vähänkään raskaampaa tulee kovat kivut ja säryt.
        Jouduin tekemään työssä kaikista raskaammat työt.
        Ei ole mikään ihme että niitä vapaita työpaikkoja on niin paljon eikä niihin löydy työntekijöitä.
        Nyt ne hommaa niihin töihin ulkomaalaisia kun kaikkista suomalaisista on tullut invaliideja.
        Se on se SYY miksi töihin ei löydy työntekijöitä

        Sitten laihdutin mikä sekln vaikutti siihen että ei jaksanut enään yhtään soittaa.Sitten kun on vielä jojolaihdutin muutamia kertoja soittohalut loppui kokonaan.
        Olen nyt niin hyvässä kunnossa että voisin jo soittaa.
        Samat ohjelmat ei enään toimi mitä käytin ja pitäisi opetella niitä uusia ohjelmia,nekin on niin monimutkaisia että niitä ei niin vain opetella.

        "Ei ole mikään ihme että niitä vapaita työpaikkoja on niin paljon eikä niihin löydy työntekijöitä."

        Harva työ enää rasittaa fyysisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä pysty keskittymään moneen asiaan kerralla
        Minulla loppui se soittaminen kun tein liian raskasta työtä.Siitä työstä meni oikea olkapää ihan paskaksi ja samaan käteen tuli myös tenniskyynerpää.
        Tämä käsivamma vaikuttaa niin että sillä ei pysty tekemään mitään työtä.Jos teen sillä jotain vähänkään raskaampaa tulee kovat kivut ja säryt.
        Jouduin tekemään työssä kaikista raskaammat työt.
        Ei ole mikään ihme että niitä vapaita työpaikkoja on niin paljon eikä niihin löydy työntekijöitä.
        Nyt ne hommaa niihin töihin ulkomaalaisia kun kaikkista suomalaisista on tullut invaliideja.
        Se on se SYY miksi töihin ei löydy työntekijöitä

        Sitten laihdutin mikä sekln vaikutti siihen että ei jaksanut enään yhtään soittaa.Sitten kun on vielä jojolaihdutin muutamia kertoja soittohalut loppui kokonaan.
        Olen nyt niin hyvässä kunnossa että voisin jo soittaa.
        Samat ohjelmat ei enään toimi mitä käytin ja pitäisi opetella niitä uusia ohjelmia,nekin on niin monimutkaisia että niitä ei niin vain opetella.

        "Olen nyt niin hyvässä kunnossa että voisin jo soittaa.
        Samat ohjelmat ei enään toimi mitä käytin ja pitäisi opetella niitä uusia ohjelmia,nekin on niin monimutkaisia että niitä ei niin vain opetella."

        Voitko avata tätä kohtaa??? Ohjelmat, joita tarvitaan kun soittaa soittimia? En ymmärrä mitä ohjelmia tarvitaan kun musisoi.

        Soitin tarvitaan, ja korkeintaan nuotit. Nuotit on olleet vuosisatoja samanlaiset. Jotkut on opetelleet soittamisen ja laulamisen korvakuuloltakin, jos sävelkorvaa riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi laíttaa taas sormí pílluusí, jotta rauhoittuisit hieman. Ikätovereillasi on ollut jo vuosikaudet poikaystävät.

        "Sinun pitäisi laíttaa taas sormí pílluusí, jotta rauhoittuisit hieman."

        Tämä varmaan pyörii mielessä koko ajan? Ei oikein käy varmaan flaksi kun yrittää hurmata naisia muovipussi päässä ja sähköteipillä korjatut kumisaappaat jalassa. 😅 Sua ei kukaan päästä niin lähelle että pääsisit sormea laittaan mihkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minulla on vain 28-senttinen, mutta sinä vaadit 65-senttistä, mikä on täysin epärealistista ottaen huomioon, ettei olet vielä impi.

        "Siis minulla on vain 28-senttinen"

        Pihtimittasi taitaa olla väärin kalibroitu. Mut hyvä tietää että mittailet katkarapuakin. Sääntö on että mitta otetaan päältä eikä sieltä Per Saukosta asti. Muutkin mittaustuloksesi taitaa olla yhtä luotettavia 😆. Kannattaa hommata nyt uusi mitta, vaikka tigidaalinen. Se mittaa kidurgisen tarkasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt, 50-vuotias marisija! Eihän se ole ikä eikä mikään!

        "Älähän nyt, 50-vuotias marisija! Eihän se ole ikä eikä mikään!"

        Mistä kukaan tietää päiviensä määrää oli ikä mikä vaan!!?


    • Anonyymi

      Minä laihduin 0,321 g. Mistä voin kysyä oliko se väärää vai oikeaa läskiä?

      • Anonyymi

        Sanalla oikea on suomessa muitakin merkityksiä kuin väärän vastakohta.

        Esimerkkejä:

        Oikea ja vasen.
        Oikea silmä, jalka.
        Maata oikealla kyljellään.
        Oikea ja vasen ajokaista.
        Rintaman oikea sivusta.
        Aluksen oikea [= perästä keulaan katsoen oikealla oleva] sivu.
        Joen oikea [= myötävirtaan kuljettaessa oikea] ranta.
        Kunniavieras istui isännän oikealla puolella.

        Olla jkn oikea käsi
        Vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee

        Urh.
        a. nyrkkeilyssä.
        Oikea [= oikealla kädellä lyöty] koukku.
        b. hevosurheilussa.
        Oikea laukka ks. 1. laukka.

        Puolueen oikea laita.
        Kankaan, vaatteen oikea puoli

        Oikea silmukka silmukka joka tehdään vetämällä neuleen takana kulkevasta langasta lenkki neulottavan silmukan läpi eteen.

        Oikea ja väärä tapa.

        Tieto meni oikealle henkilölle.
        Tämä ei ole mitään oikeaa elämää.
        Oikea nostotekniikka.
        Asettaa asiat oikeisiin yhteyksiinsä.
        Tutkimuksissa ollaan oikeilla jäljillä edetään oikealla tavalla.
        Saada asiat oikealle tolalle kuntoon.

        Osoittaa väite oikeaksi.

        Oikea huomio, havainto.
        Tietää oikeat vastaukset.
        Kieliopillisesti oikea ilmaus.
        Täsmälleen oikea korostus puheessa.
        Nimikirjoitus on ehdottomasti oikea.
        Todistamme jäljennöksen oikeaksi.
        Koristeena oikeita helmiä.
        Onko kellosi oikeassa (ajassa), näyttääkö kellosi oikeaa aikaa?
        Olla oikeassa edustaa paikkansapitävää, totuutta vastaavaa mielipidettä, (katsanto)kantaa.
        Sinä olit aivan oikeassa ja minä olin väärässä.
        Oli oikeammassa kuin itse tiesikään.
        Osua oikeaan osua tarkoitettuun kohteeseen, sattua kohdalleen, paikalleen, naulan kantaan.
        Oikeaan osunut toimenpide.

        Oikea tuomio.

        Olla oikealla asialla.
        Taistella oikean asian puolesta.
        Pidän päätöstä oikeana.

        Luja usko hyvään ja oikeaan.

        Apu tuli oikeaan aikaan.
        Oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
        Oikeat miehet oikeilla paikoilla.
        Menestyäkseen täytyy tuntea oikeat ihmiset.
        Oikea ruokavalio.
        Päästä oikeaan ympäristöönsä.
        Ei löytänyt oikeita sanoja lohduttaakseen.
        Tuo on oikeaa puhetta!
        On löytänyt sen oikean elämänsä miehen t. naisen.

        Paljasti oikean luonteensa, karvansa.

        Oikea syyllinen pääsi pakoon.
        Mikä lienee asian oikea laita miten asia todellisuudessa on.
        Mikä on oikea aika [= paljonko kello on]?

        Kivi oli oikealta nimeltään Aleksis Stenvall.
        Esittää asiat oikeassa valossa.
        Nimittää asioita niiden oikeilla nimillä.

        Ei ole päivääkään tehnyt oikeaa työtä.
        Oikea vanhan ajan herrasmies.
        Tuli hänestäkin lopulta oikea ihminen.

        Oikea saloseudun rauha.
        On oikea koiranilma.
        Sinä olet oikea kiusankappale!

        Urh. Syöttö tuomittiin oikeaksi.

        Laihduttaa oikeaa läskiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanalla oikea on suomessa muitakin merkityksiä kuin väärän vastakohta.

        Esimerkkejä:

        Oikea ja vasen.
        Oikea silmä, jalka.
        Maata oikealla kyljellään.
        Oikea ja vasen ajokaista.
        Rintaman oikea sivusta.
        Aluksen oikea [= perästä keulaan katsoen oikealla oleva] sivu.
        Joen oikea [= myötävirtaan kuljettaessa oikea] ranta.
        Kunniavieras istui isännän oikealla puolella.

        Olla jkn oikea käsi
        Vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee

        Urh.
        a. nyrkkeilyssä.
        Oikea [= oikealla kädellä lyöty] koukku.
        b. hevosurheilussa.
        Oikea laukka ks. 1. laukka.

        Puolueen oikea laita.
        Kankaan, vaatteen oikea puoli

        Oikea silmukka silmukka joka tehdään vetämällä neuleen takana kulkevasta langasta lenkki neulottavan silmukan läpi eteen.

        Oikea ja väärä tapa.

        Tieto meni oikealle henkilölle.
        Tämä ei ole mitään oikeaa elämää.
        Oikea nostotekniikka.
        Asettaa asiat oikeisiin yhteyksiinsä.
        Tutkimuksissa ollaan oikeilla jäljillä edetään oikealla tavalla.
        Saada asiat oikealle tolalle kuntoon.

        Osoittaa väite oikeaksi.

        Oikea huomio, havainto.
        Tietää oikeat vastaukset.
        Kieliopillisesti oikea ilmaus.
        Täsmälleen oikea korostus puheessa.
        Nimikirjoitus on ehdottomasti oikea.
        Todistamme jäljennöksen oikeaksi.
        Koristeena oikeita helmiä.
        Onko kellosi oikeassa (ajassa), näyttääkö kellosi oikeaa aikaa?
        Olla oikeassa edustaa paikkansapitävää, totuutta vastaavaa mielipidettä, (katsanto)kantaa.
        Sinä olit aivan oikeassa ja minä olin väärässä.
        Oli oikeammassa kuin itse tiesikään.
        Osua oikeaan osua tarkoitettuun kohteeseen, sattua kohdalleen, paikalleen, naulan kantaan.
        Oikeaan osunut toimenpide.

        Oikea tuomio.

        Olla oikealla asialla.
        Taistella oikean asian puolesta.
        Pidän päätöstä oikeana.

        Luja usko hyvään ja oikeaan.

        Apu tuli oikeaan aikaan.
        Oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
        Oikeat miehet oikeilla paikoilla.
        Menestyäkseen täytyy tuntea oikeat ihmiset.
        Oikea ruokavalio.
        Päästä oikeaan ympäristöönsä.
        Ei löytänyt oikeita sanoja lohduttaakseen.
        Tuo on oikeaa puhetta!
        On löytänyt sen oikean elämänsä miehen t. naisen.

        Paljasti oikean luonteensa, karvansa.

        Oikea syyllinen pääsi pakoon.
        Mikä lienee asian oikea laita miten asia todellisuudessa on.
        Mikä on oikea aika [= paljonko kello on]?

        Kivi oli oikealta nimeltään Aleksis Stenvall.
        Esittää asiat oikeassa valossa.
        Nimittää asioita niiden oikeilla nimillä.

        Ei ole päivääkään tehnyt oikeaa työtä.
        Oikea vanhan ajan herrasmies.
        Tuli hänestäkin lopulta oikea ihminen.

        Oikea saloseudun rauha.
        On oikea koiranilma.
        Sinä olet oikea kiusankappale!

        Urh. Syöttö tuomittiin oikeaksi.

        Laihduttaa oikeaa läskiä.

        Olipa tuossa typerä trollaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanalla oikea on suomessa muitakin merkityksiä kuin väärän vastakohta.

        Esimerkkejä:

        Oikea ja vasen.
        Oikea silmä, jalka.
        Maata oikealla kyljellään.
        Oikea ja vasen ajokaista.
        Rintaman oikea sivusta.
        Aluksen oikea [= perästä keulaan katsoen oikealla oleva] sivu.
        Joen oikea [= myötävirtaan kuljettaessa oikea] ranta.
        Kunniavieras istui isännän oikealla puolella.

        Olla jkn oikea käsi
        Vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee

        Urh.
        a. nyrkkeilyssä.
        Oikea [= oikealla kädellä lyöty] koukku.
        b. hevosurheilussa.
        Oikea laukka ks. 1. laukka.

        Puolueen oikea laita.
        Kankaan, vaatteen oikea puoli

        Oikea silmukka silmukka joka tehdään vetämällä neuleen takana kulkevasta langasta lenkki neulottavan silmukan läpi eteen.

        Oikea ja väärä tapa.

        Tieto meni oikealle henkilölle.
        Tämä ei ole mitään oikeaa elämää.
        Oikea nostotekniikka.
        Asettaa asiat oikeisiin yhteyksiinsä.
        Tutkimuksissa ollaan oikeilla jäljillä edetään oikealla tavalla.
        Saada asiat oikealle tolalle kuntoon.

        Osoittaa väite oikeaksi.

        Oikea huomio, havainto.
        Tietää oikeat vastaukset.
        Kieliopillisesti oikea ilmaus.
        Täsmälleen oikea korostus puheessa.
        Nimikirjoitus on ehdottomasti oikea.
        Todistamme jäljennöksen oikeaksi.
        Koristeena oikeita helmiä.
        Onko kellosi oikeassa (ajassa), näyttääkö kellosi oikeaa aikaa?
        Olla oikeassa edustaa paikkansapitävää, totuutta vastaavaa mielipidettä, (katsanto)kantaa.
        Sinä olit aivan oikeassa ja minä olin väärässä.
        Oli oikeammassa kuin itse tiesikään.
        Osua oikeaan osua tarkoitettuun kohteeseen, sattua kohdalleen, paikalleen, naulan kantaan.
        Oikeaan osunut toimenpide.

        Oikea tuomio.

        Olla oikealla asialla.
        Taistella oikean asian puolesta.
        Pidän päätöstä oikeana.

        Luja usko hyvään ja oikeaan.

        Apu tuli oikeaan aikaan.
        Oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
        Oikeat miehet oikeilla paikoilla.
        Menestyäkseen täytyy tuntea oikeat ihmiset.
        Oikea ruokavalio.
        Päästä oikeaan ympäristöönsä.
        Ei löytänyt oikeita sanoja lohduttaakseen.
        Tuo on oikeaa puhetta!
        On löytänyt sen oikean elämänsä miehen t. naisen.

        Paljasti oikean luonteensa, karvansa.

        Oikea syyllinen pääsi pakoon.
        Mikä lienee asian oikea laita miten asia todellisuudessa on.
        Mikä on oikea aika [= paljonko kello on]?

        Kivi oli oikealta nimeltään Aleksis Stenvall.
        Esittää asiat oikeassa valossa.
        Nimittää asioita niiden oikeilla nimillä.

        Ei ole päivääkään tehnyt oikeaa työtä.
        Oikea vanhan ajan herrasmies.
        Tuli hänestäkin lopulta oikea ihminen.

        Oikea saloseudun rauha.
        On oikea koiranilma.
        Sinä olet oikea kiusankappale!

        Urh. Syöttö tuomittiin oikeaksi.

        Laihduttaa oikeaa läskiä.

        Oikea paikka tälle oikean esitelmälle - tämä laihdutusfoorumi!
        Oletko oikea ope?


    • Anonyymi

      Nukkuminen on myös hyvä laihdutuskeino jos liikauta lihastakaan mitään ollenkaan, ei kulu energiaa.

    • Anonyymi

      Söin nyt karkkia enää 795,4 grammaa ennen nukkumaan menoa.Ennen söin 1465,02 grammaa.Päälle täytekakkukahvit.VOI syödä karkkia ja suklaakeksejä VÄHÄN ettei mene herkutteluksi.Nyt LAIHDUN kilon päivässä kun syön jäätelöä yöllä.Kohta saan herkutella KUN olen laihtunut 500 grammaa OIKEATA läskiä.💪🚴😁

      • Anonyymi

        Pistin äsken poskeeni 200 grammaa painavaa 25-senttistä oikeaa kabanussia. Ai että teki eetvarttia. Tosin meinasin tukehtua ja piti ottaa vähän aikaa lukua lattialla 💪, mutta kabanussiin tulee himo. Se kabanussi jota sain oli aika rasvaista mutta meikämimmi tykkää jos saa nieleskellä rasvaa.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistin äsken poskeeni 200 grammaa painavaa 25-senttistä oikeaa kabanussia. Ai että teki eetvarttia. Tosin meinasin tukehtua ja piti ottaa vähän aikaa lukua lattialla 💪, mutta kabanussiin tulee himo. Se kabanussi jota sain oli aika rasvaista mutta meikämimmi tykkää jos saa nieleskellä rasvaa.😁

        Ethän sinä mikään "mimmi" ole tänne linkittämies ylilauta-kuvien perusteella. Naismainen ja hintelä, lihaksiton kyllä....on näemmä kovasti selluliittiäkin joka merkki juuri heikkolaatuisesta, sokeri- ja höttöhiilaripitoisesta ruuasta. Harvinaista miehellä koska tulee enempi naisille mutta sulla on mahd. hormonitasotkin vinksallaan sokeriruokavaliosta. Ei kovin tervettä muutenkaan tuo touhu, paskaisia rojuja, liikuntaa muovipussi päässä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä mikään "mimmi" ole tänne linkittämies ylilauta-kuvien perusteella. Naismainen ja hintelä, lihaksiton kyllä....on näemmä kovasti selluliittiäkin joka merkki juuri heikkolaatuisesta, sokeri- ja höttöhiilaripitoisesta ruuasta. Harvinaista miehellä koska tulee enempi naisille mutta sulla on mahd. hormonitasotkin vinksallaan sokeriruokavaliosta. Ei kovin tervettä muutenkaan tuo touhu, paskaisia rojuja, liikuntaa muovipussi päässä jne.

        Ei tuo ole aloittajan viesti.KÄYTÄ JÄRKEÄ.😁
        Syön karkkia korkeintaan 200 päivässä silloin kun syön.
        MUUTEN LIHOO TAKAISIN
        Se muovi ei ole muovipussi vaan muovitettu kangas.
        Toimii erittäin hyvin räntäsateessa ja kaatosateessa.
        Kasvot ei kastu lähes ollenkaan ja pystyy hyvin hengittämään.

        Täällä on joku joka yrittää esiintyä minuna .
        Ne viestit on niin typeriä että täysjärkinen kyllä tajuaa että ei ole alkuperäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistin äsken poskeeni 200 grammaa painavaa 25-senttistä oikeaa kabanussia. Ai että teki eetvarttia. Tosin meinasin tukehtua ja piti ottaa vähän aikaa lukua lattialla 💪, mutta kabanussiin tulee himo. Se kabanussi jota sain oli aika rasvaista mutta meikämimmi tykkää jos saa nieleskellä rasvaa.😁

        Sulla on hormonitasapaino pahasti sekaisin! Oletko ajatellut hakea apua ongelmaasi, niin saat elämästä taas kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hormonitasapaino pahasti sekaisin! Oletko ajatellut hakea apua ongelmaasi, niin saat elämästä taas kiinni?

        Minulle riittää että saan kabanussísta kiinni. Haluan kabanussía edestä ja takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle riittää että saan kabanussísta kiinni. Haluan kabanussía edestä ja takaa.

        Laita se sinne ylilauta-lankaan tiedoksi lukijoille. Sullahan siellä kuvamateriaaliakin niin ei pojat osta sikaa säkissä. Se onkin seksikäs näky kun menet treffeille muovipussi päässä, paksut kintaat käsissä vanhalla pyöränrotiskolla tuunatut kumisaappaanrähjät jaloissa. Muista laittaa housut jalkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita se sinne ylilauta-lankaan tiedoksi lukijoille. Sullahan siellä kuvamateriaaliakin niin ei pojat osta sikaa säkissä. Se onkin seksikäs näky kun menet treffeille muovipussi päässä, paksut kintaat käsissä vanhalla pyöränrotiskolla tuunatut kumisaappaanrähjät jaloissa. Muista laittaa housut jalkaan.

        Haluan myös että joku vanha ukko híeroo pímppíäní, muuten en lopeta pilailuitani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan myös että joku vanha ukko híeroo pímppíäní, muuten en lopeta pilailuitani.

        Huono hormonitasapaino saa sinut käyttämään kummallisia I-kirjaimia. Haetko huomiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono hormonitasapaino saa sinut käyttämään kummallisia I-kirjaimia. Haetko huomiota?

        Ne ovat ylläpídon robotín hämäämíseksi. Ylläpídon robotín míelestä pímppí on paha asia, vaikka se on tärkeín elímeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat ylläpídon robotín hämäämíseksi. Ylläpídon robotín míelestä pímppí on paha asia, vaikka se on tärkeín elímeni.

        Ilmeisesti ajattelet sillä tai ajattelet sitä ja kabanussia 93 % ajasta. Se hormonitasapaino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti ajattelet sillä tai ajattelet sitä ja kabanussia 93 % ajasta. Se hormonitasapaino.

        Ajattelen kabanussia 97 prosenttia ajastani ja loput ajastani käytän pilailuun MKH:n kustannuksella. Minulla ei ole koskaan ollut poikaystävää,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen kabanussia 97 prosenttia ajastani ja loput ajastani käytän pilailuun MKH:n kustannuksella. Minulla ei ole koskaan ollut poikaystävää,

        Oletko aito pilailija vaiko pilailijan pilailija, joista ainakin toisella hormonituotanto on aivan pielessä? MKH itsessään on pelkkä vitsi, joten ihmettelen että vitsin kustannuksella pilailillaan. Miksi siis pitää laatia vitsistä vitsiä tai puolustaa vitsiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aito pilailija vaiko pilailijan pilailija, joista ainakin toisella hormonituotanto on aivan pielessä? MKH itsessään on pelkkä vitsi, joten ihmettelen että vitsin kustannuksella pilailillaan. Miksi siis pitää laatia vitsistä vitsiä tai puolustaa vitsiä?

        Haista paska.On kaikki kuvat ja todisteet syömistä yms😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista paska.On kaikki kuvat ja todisteet syömistä yms😡

        Massiivikalorihöpöttäjällä on myös 1 - 2 todellista fania, joista ainakin yksi on Massiivipakaravartija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista paska.On kaikki kuvat ja todisteet syömistä yms😡

        Sokeripitoinen ruokavalio tekee lyhytjännitteiseksi.. aivot ei saa hyviä rasvoja eikä ruuasta suojaravintoaineita.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa! Alle 1kg namia nassuun on tosi vähän!


      • Anonyymi

        Kohta on kuumat ilmat niin saa syödä PALJON kerma jäätelöä.Kylmillä ilmoilla olen syönyt vain VÄHÄN terveellistä vanilia kerma jäätelöä kaksi kertaa TERVEELLISEN ruuan päälle,vain 589,31 grammaa ja toinen annos 865,4 grammaa.Päälle täytekakku kahvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole aloittajan viesti.KÄYTÄ JÄRKEÄ.😁
        Syön karkkia korkeintaan 200 päivässä silloin kun syön.
        MUUTEN LIHOO TAKAISIN
        Se muovi ei ole muovipussi vaan muovitettu kangas.
        Toimii erittäin hyvin räntäsateessa ja kaatosateessa.
        Kasvot ei kastu lähes ollenkaan ja pystyy hyvin hengittämään.

        Täällä on joku joka yrittää esiintyä minuna .
        Ne viestit on niin typeriä että täysjärkinen kyllä tajuaa että ei ole alkuperäinen.

        "Ei tuo ole aloittajan viesti.KÄYTÄ JÄRKEÄ.😁"

        Milloin sinä alat käyttää järkeä ja lopetat karkkien ja makean ahmimisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat ylläpídon robotín hämäämíseksi. Ylläpídon robotín míelestä pímppí on paha asia, vaikka se on tärkeín elímeni.

        "Ylläpídon robotín míelestä pímppí on paha asia, vaikka se on tärkeín elímeni."

        Tämä on huomattu, kun kaikki jotenkin päätyy sinun jutuissa aina naisten genitaaleihin. Onko sulla kova naisen puute / naisviha päällä?

        Kyllähän se heteromiehelle elämän keskipiste onkin. Yllättävää vaan se, että jopa laihdutusfoorumilla se on eka asia jonkun mielessä. Laihdutatko ja yritätkö siis saada ne vatsalihakset vain saadaksesi seksiä/naista?


    • Anonyymi

      Minä olen laihtunut nyt väärää läskiä 32 kiloa. Mitä tapahtuu?

      • Anonyymi

        Harvinaisen hyvä kysymys. On puhuttu vain oikeasta läskistä.


      • Anonyymi

        On laihdutettava oikeaa läskiä, eikä väärää läskiä!


    • Anonyymi

      Mistä tietää läskistä onko se ollut oikeaa vai väärää kun se on hävinnyt kehosta? Vaaka näyttää -32 kg. Nyt kun luin tätä ketjua huolestuin että eikö se ole ollutkaan oikeaa! 😱

      • Anonyymi

        Jos olet käyttänyt huonoja menetelmiä, niin oikean läskin lisäksi olet menettänyt myös vettä ja lihaksia. Lukemalla tarkasti aloittajan kirjoituksia sinäkin voit oppia laihduttamaan tehokkaasti niin että vain oikeaa läskiä häviää ilman lihaskudosten menetystä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla suuremmaksi osaksi vain nestettä.
        JOS saat painosi pysymään vuoden samassa,se on siinä tapauksessa ollut OIKEAA läskiä.

        Se on oikeasti PALJON jos laihtuu kilon.😲

        Tämäkin mies on MUKA laihduttanut elämänsä aikana 200 kiloa

        https://www.etlehti.fi/artikkeli/terveys/ruokavalio/martti-pudottanut-painoa-laihdutuslaakkeen-avulla-elamanmuutos-nyt

        "Se on oikeasti PALJON jos laihtuu kilon."

        Kilo ei ole paljon. Kilon verran laihtuu pelkästään silmäpusseista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet käyttänyt huonoja menetelmiä, niin oikean läskin lisäksi olet menettänyt myös vettä ja lihaksia. Lukemalla tarkasti aloittajan kirjoituksia sinäkin voit oppia laihduttamaan tehokkaasti niin että vain oikeaa läskiä häviää ilman lihaskudosten menetystä.

        Anteeksi nyt vaan mutta miksi minun tai kenenkään pitäisi taas lihottaa itseni karkilla ja kakuilla kuten aloittaja ja alkaa moiseen syömishäiriökierteeseen? Paino pysyy ihan vaan makean ja jauhotuotteiden välttämisellä hallinnassa. Myös rasvaa ei tule liikaa, kun ei syö leipää. En herkuttele kuin ääriharvoin. Mulla on elämää ja perhe, harrastuksia, kotieläimiä, yhdistystoiminta ja palkkatyö. Ja liikuntaa on 3 kertaa viikossa, ei sen enempää. Enempää ei ehtisi. Ei laihdutus ole mikään elämäntapa tai itsetarkoitus! Se on terveydenhoitoa, eikä liikuntaa sen takia harrasteta että kuluttaa ahmimisen jälkeen kaloreita!!Terveyteen kuuluu muutakin. Pään pitää olla kunnossa eikä se aloittajalla selvästikään ole. Jostain yhdestä kilostako muka elämä ja soittoharrastus kiinni? Yhtä kiloa ei tunne kehossaan! Ja laihdutus sen vuoksi että saa syödä mahdollisimman paljon herkkuja??? Erittäin paha syömishäiriö tai riippuvus makeaan näyttää olevan. Pimeää on tarjota moista älyttömyyttä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet käyttänyt huonoja menetelmiä, niin oikean läskin lisäksi olet menettänyt myös vettä ja lihaksia. Lukemalla tarkasti aloittajan kirjoituksia sinäkin voit oppia laihduttamaan tehokkaasti niin että vain oikeaa läskiä häviää ilman lihaskudosten menetystä.

        "Jos olet käyttänyt huonoja menetelmiä, niin oikean läskin lisäksi olet menettänyt myös vettä ja lihaksia."

        Ylilaudan kuvien perusteella sulla ei ole lihaksia ollenkaan, valkoista löysää vetistä massaa. Mihin sinun lihakset meni?? Ei niitä sokerilla kasvateta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi nyt vaan mutta miksi minun tai kenenkään pitäisi taas lihottaa itseni karkilla ja kakuilla kuten aloittaja ja alkaa moiseen syömishäiriökierteeseen? Paino pysyy ihan vaan makean ja jauhotuotteiden välttämisellä hallinnassa. Myös rasvaa ei tule liikaa, kun ei syö leipää. En herkuttele kuin ääriharvoin. Mulla on elämää ja perhe, harrastuksia, kotieläimiä, yhdistystoiminta ja palkkatyö. Ja liikuntaa on 3 kertaa viikossa, ei sen enempää. Enempää ei ehtisi. Ei laihdutus ole mikään elämäntapa tai itsetarkoitus! Se on terveydenhoitoa, eikä liikuntaa sen takia harrasteta että kuluttaa ahmimisen jälkeen kaloreita!!Terveyteen kuuluu muutakin. Pään pitää olla kunnossa eikä se aloittajalla selvästikään ole. Jostain yhdestä kilostako muka elämä ja soittoharrastus kiinni? Yhtä kiloa ei tunne kehossaan! Ja laihdutus sen vuoksi että saa syödä mahdollisimman paljon herkkuja??? Erittäin paha syömishäiriö tai riippuvus makeaan näyttää olevan. Pimeää on tarjota moista älyttömyyttä muille.

        Aloittajalla on ahmimishäiriö ja elämässä tärkeintä runsas ruoka mutta silti haluaa olla hoikka. Bulimia nervosa siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet käyttänyt huonoja menetelmiä, niin oikean läskin lisäksi olet menettänyt myös vettä ja lihaksia. Lukemalla tarkasti aloittajan kirjoituksia sinäkin voit oppia laihduttamaan tehokkaasti niin että vain oikeaa läskiä häviää ilman lihaskudosten menetystä.

        ,"Jos olet käyttänyt huonoja menetelmiä, niin oikean läskin lisäksi olet menettänyt myös vettä ja lihaksia."

        Eli sinä olet itse käyttänyt hionoja menetelmiä kun ei sun ylilautakuvassa mitään lihsksia näytä olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,"Jos olet käyttänyt huonoja menetelmiä, niin oikean läskin lisäksi olet menettänyt myös vettä ja lihaksia."

        Eli sinä olet itse käyttänyt hionoja menetelmiä kun ei sun ylilautakuvassa mitään lihsksia näytä olevan.

        Onhan siinä jaloissa isot lihakset.Anoreetikoills on on pelkät luut reisissä.
        Siinä on pantu kuva anoreetikon jaloista ja omista lihaksikkaista jaloista missä ei ole yhtään läskiä.😁

        En pysty reenaamaan käsien lihaksia koska on olkapäävamna ja tenniskyynerpää joka on tullut raskaasta työstä.Sen takia pitää käyttää vain jalkoja.
        Olen pystynyt nuorena nostamaan 50 leukaa mutta nyt en yhtään ainoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,"Jos olet käyttänyt huonoja menetelmiä, niin oikean läskin lisäksi olet menettänyt myös vettä ja lihaksia."

        Eli sinä olet itse käyttänyt hionoja menetelmiä kun ei sun ylilautakuvassa mitään lihsksia näytä olevan.

        Netissä aina lauotaan ilkeyksiä. Ainoa poikkeus on reseptipalstat. Niissä aikaansaannoksia aina kiitellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä aina lauotaan ilkeyksiä. Ainoa poikkeus on reseptipalstat. Niissä aikaansaannoksia aina kiitellään.

        Ei siis koskaan tähän malliin. ”Yök! Sun jälkiruokareseptisi oli yhtä hírveä kuin todennäköisesti ulkonäkösíkín.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä jaloissa isot lihakset.Anoreetikoills on on pelkät luut reisissä.
        Siinä on pantu kuva anoreetikon jaloista ja omista lihaksikkaista jaloista missä ei ole yhtään läskiä.😁

        En pysty reenaamaan käsien lihaksia koska on olkapäävamna ja tenniskyynerpää joka on tullut raskaasta työstä.Sen takia pitää käyttää vain jalkoja.
        Olen pystynyt nuorena nostamaan 50 leukaa mutta nyt en yhtään ainoaa.

        Minun ei tarvitse laihduttaaenöän Kuin 2 viikkoa niin saan veitsenterävät vatsalihakset 😁

        Nyt olen syönyt 2 kuukautta PALJON enkä ole yhtään lihonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei tarvitse laihduttaaenöän Kuin 2 viikkoa niin saan veitsenterävät vatsalihakset 😁

        Nyt olen syönyt 2 kuukautta PALJON enkä ole yhtään lihonut.

        Syön AINA PALJON en syö koskaan vähän
        Laihdun siltikin vaikka syön PALJON 😁😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei tarvitse laihduttaaenöän Kuin 2 viikkoa niin saan veitsenterävät vatsalihakset 😁

        Nyt olen syönyt 2 kuukautta PALJON enkä ole yhtään lihonut.

        Viimeksi veitsenterävät vatsalihakset oli viikon päässä. Nytkö taas karkaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi veitsenterävät vatsalihakset oli viikon päässä. Nytkö taas karkaa....

        MKH:n projekti on kestänyt jo ainakin 7 vuotta 😀😀😀, sillä jo 7.6.2016 hän kirjoitti näin:

        ”Viljatuotteet melkein kokonaan pois ja maitotuotteet.
        Laihduttavia ruokalajeja
        -kaalipata
        -uudet perunat ja ahti perhesilli
        -kala
        Riisiä pitää jonkin verran ja TÄRKEIN merisuolaa ripaus aamuin illoin juomaveteen sekoitettuna.Laihdutusaikainen huono olo johtuu suolan puutteesta.Suola pitää olla oikeaa merisuolaa.Pöytäsuolasta on otettu pois 83 eri mineraalia,niistä tehdään sitten lääkkeitä
        Laihdutin talvella 5 kg VHH ohjelmalla.Tuntui ensin hyvältä,sitten huonolta.Se johtui johtui suolan puuttesta.Ihmisen pitää saada suolaa päivässä vajaa 1 tl,muuten aivot ei toimi.Suolasta tulee kehoon sähköinen kenttä.
        -Mitään laihtumista ei enää tapahtunut kun lopetin VHH:n.Olen nyt taas uudestaan VHH kuurilla.Laihdutettavaa on enää 3 kg niin vatsalihakseni alkavat näkymään veitsenterävänä.3 kg kuukaudessa on erittäin hyvä laihdutustulos.Sitä isommissa tuloksissa kaikki onkin vain vettä.”

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14319708/vhh-on-sitten-tehokkain-tapa-laihduttaasuola


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MKH:n projekti on kestänyt jo ainakin 7 vuotta 😀😀😀, sillä jo 7.6.2016 hän kirjoitti näin:

        ”Viljatuotteet melkein kokonaan pois ja maitotuotteet.
        Laihduttavia ruokalajeja
        -kaalipata
        -uudet perunat ja ahti perhesilli
        -kala
        Riisiä pitää jonkin verran ja TÄRKEIN merisuolaa ripaus aamuin illoin juomaveteen sekoitettuna.Laihdutusaikainen huono olo johtuu suolan puutteesta.Suola pitää olla oikeaa merisuolaa.Pöytäsuolasta on otettu pois 83 eri mineraalia,niistä tehdään sitten lääkkeitä
        Laihdutin talvella 5 kg VHH ohjelmalla.Tuntui ensin hyvältä,sitten huonolta.Se johtui johtui suolan puuttesta.Ihmisen pitää saada suolaa päivässä vajaa 1 tl,muuten aivot ei toimi.Suolasta tulee kehoon sähköinen kenttä.
        -Mitään laihtumista ei enää tapahtunut kun lopetin VHH:n.Olen nyt taas uudestaan VHH kuurilla.Laihdutettavaa on enää 3 kg niin vatsalihakseni alkavat näkymään veitsenterävänä.3 kg kuukaudessa on erittäin hyvä laihdutustulos.Sitä isommissa tuloksissa kaikki onkin vain vettä.”

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14319708/vhh-on-sitten-tehokkain-tapa-laihduttaasuola

        Oikeasti, onko tuo totta?

        Se ukko on täysin sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti, onko tuo totta?

        Se ukko on täysin sekaisin.

        Kiinnostavampi ihminen kuin sinä, jollaisia mahtuu 10:een tusina.


      • Anonyymi

        -32 kg:n sisältyy läskiä, lihaksia, nesteitä ja luustokin on hapuroitunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MKH:n projekti on kestänyt jo ainakin 7 vuotta 😀😀😀, sillä jo 7.6.2016 hän kirjoitti näin:

        ”Viljatuotteet melkein kokonaan pois ja maitotuotteet.
        Laihduttavia ruokalajeja
        -kaalipata
        -uudet perunat ja ahti perhesilli
        -kala
        Riisiä pitää jonkin verran ja TÄRKEIN merisuolaa ripaus aamuin illoin juomaveteen sekoitettuna.Laihdutusaikainen huono olo johtuu suolan puutteesta.Suola pitää olla oikeaa merisuolaa.Pöytäsuolasta on otettu pois 83 eri mineraalia,niistä tehdään sitten lääkkeitä
        Laihdutin talvella 5 kg VHH ohjelmalla.Tuntui ensin hyvältä,sitten huonolta.Se johtui johtui suolan puuttesta.Ihmisen pitää saada suolaa päivässä vajaa 1 tl,muuten aivot ei toimi.Suolasta tulee kehoon sähköinen kenttä.
        -Mitään laihtumista ei enää tapahtunut kun lopetin VHH:n.Olen nyt taas uudestaan VHH kuurilla.Laihdutettavaa on enää 3 kg niin vatsalihakseni alkavat näkymään veitsenterävänä.3 kg kuukaudessa on erittäin hyvä laihdutustulos.Sitä isommissa tuloksissa kaikki onkin vain vettä.”

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14319708/vhh-on-sitten-tehokkain-tapa-laihduttaasuola

        Mikä tässä kommentissa on väärin tai naurettavaa?
        Katsos, kun tulee 30-vuotiaaksi, niin moni olosuhde elämässä voi tehdä painon pitämisen haluamassaan vaikeana.
        Esim. työt matkoineen, perhe-elämän tuomat haasteet, omat sairaudet, läheisten vaatima erikoisapu...
        Kaikkien elämä ei käy tasaiseen tahtiin kuin vaarin seinäkello kehdosta hautaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostavampi ihminen kuin sinä, jollaisia mahtuu 10:een tusina.

        Sekoboltsi ja hänen faninsa, Massiivipakaravartija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä kommentissa on väärin tai naurettavaa?
        Katsos, kun tulee 30-vuotiaaksi, niin moni olosuhde elämässä voi tehdä painon pitämisen haluamassaan vaikeana.
        Esim. työt matkoineen, perhe-elämän tuomat haasteet, omat sairaudet, läheisten vaatima erikoisapu...
        Kaikkien elämä ei käy tasaiseen tahtiin kuin vaarin seinäkello kehdosta hautaan.

        No ei väärin, mutta hauskaa kun MKH on laihduttanut viimeistä kolmea oikeaa rasvakiloaan jo seitsemän vuoden ajan. Hyvä tyyppi silti. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei väärin, mutta hauskaa kun MKH on laihduttanut viimeistä kolmea oikeaa rasvakiloaan jo seitsemän vuoden ajan. Hyvä tyyppi silti. 👍

        Minäkin saan joka pimeä vuodenaika muutaman kg:n lisää ja sulattelen ne pois keväästä syksyyn. Sama määrä kg tosin, mutta ei samaa läskiä.
        Joka vuosi uutta istumisesta ja herkuilla lohduttelusta.
        Nesteitä paljolti, mutta sekin kestää oman aikansa, ennenkuin keho ne päästää.
        Ulkoilu on mitä hyödyllisintä, koska rasva haihtuu hikenä, hehgityksen höyryinä. Googlasin sen tiedon. Onko muita vaihtoehtoja?
        Ainahan kaikki todistettu kumotaan toisen viisaamman sanoin!LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MKH:n projekti on kestänyt jo ainakin 7 vuotta 😀😀😀, sillä jo 7.6.2016 hän kirjoitti näin:

        ”Viljatuotteet melkein kokonaan pois ja maitotuotteet.
        Laihduttavia ruokalajeja
        -kaalipata
        -uudet perunat ja ahti perhesilli
        -kala
        Riisiä pitää jonkin verran ja TÄRKEIN merisuolaa ripaus aamuin illoin juomaveteen sekoitettuna.Laihdutusaikainen huono olo johtuu suolan puutteesta.Suola pitää olla oikeaa merisuolaa.Pöytäsuolasta on otettu pois 83 eri mineraalia,niistä tehdään sitten lääkkeitä
        Laihdutin talvella 5 kg VHH ohjelmalla.Tuntui ensin hyvältä,sitten huonolta.Se johtui johtui suolan puuttesta.Ihmisen pitää saada suolaa päivässä vajaa 1 tl,muuten aivot ei toimi.Suolasta tulee kehoon sähköinen kenttä.
        -Mitään laihtumista ei enää tapahtunut kun lopetin VHH:n.Olen nyt taas uudestaan VHH kuurilla.Laihdutettavaa on enää 3 kg niin vatsalihakseni alkavat näkymään veitsenterävänä.3 kg kuukaudessa on erittäin hyvä laihdutustulos.Sitä isommissa tuloksissa kaikki onkin vain vettä.”

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14319708/vhh-on-sitten-tehokkain-tapa-laihduttaasuola

        Kyllä se VHH laihduttaa nopeammin,mutta KAIKEN LIHOO helposti takaisin.

        Olenkin tuon laihdutuksen jälkeen vain haukkunut vuosikausia vähillä hiilihydraateilla laihduttamista.

        Asia on oikeasti niin että HIILIHYDRAATTEJA PITÄÄ SYÖDÄ MAHDOLLISIMMAN PALJON 😮
        mutta niitä ei saa syödä liikaa.
        Ei kukaan syö pitkällä aikavälillä vähän hiilihydraatteja.
        Tiedän monta muutakin jotka on lihonut takaisin vähähiilihydraattisen kuurin jälkeen.

        Kokemukseni mukaan VHH tuhoaa terveyden.
        Ihmisestä tulee sen kuurin jälkeen tylsä paska ja loppuu elämänilo.
        Minullakin loppui kokonaan soittaminen ja kaikki musiikin kuunteleminen.

        Lihoin kaiken 20 kiloa takaisin 2018 ja pienempiä lihomisia 3-10 kiloa on ollut useampia.🫤

        Nykyään osaan seurata paremmin lihomista ja laihtumista koska käytän tarkkoja seurantataulukosta jotka olen itse suunnitellut
        Ennen lihomiseni tuli AINA YLLÄTYKSENÄ
        Sitä vain ihmetteli miten on voinut lihoa vaikka on syönyt niin vähän .

        VÄÄRÄT LAIHDUTUSVINKIT SAIN ENNEN VEIJON POSTAUKSISTA.Niitä oli silloin joka päivä paljon Nykyäänkin niitä on välillä .Suurin osa niistä on varmasti jonkun muun lähettämiä. täysin samoja viestejä.

        Voi olla että hiilihydraatit oli silloin kuurin aikana vain 250 grammaa päivässä kun ne nyt on ollut vähintään 350 grammaa.
        Ja ylläpidon aikana ne on noin 500 g ja välillä 800 g

        LAIHDUTAN SIIS SYÖMÄLLÄ PALJON HIILIHYDRAATTEJA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se VHH laihduttaa nopeammin,mutta KAIKEN LIHOO helposti takaisin.

        Olenkin tuon laihdutuksen jälkeen vain haukkunut vuosikausia vähillä hiilihydraateilla laihduttamista.

        Asia on oikeasti niin että HIILIHYDRAATTEJA PITÄÄ SYÖDÄ MAHDOLLISIMMAN PALJON 😮
        mutta niitä ei saa syödä liikaa.
        Ei kukaan syö pitkällä aikavälillä vähän hiilihydraatteja.
        Tiedän monta muutakin jotka on lihonut takaisin vähähiilihydraattisen kuurin jälkeen.

        Kokemukseni mukaan VHH tuhoaa terveyden.
        Ihmisestä tulee sen kuurin jälkeen tylsä paska ja loppuu elämänilo.
        Minullakin loppui kokonaan soittaminen ja kaikki musiikin kuunteleminen.

        Lihoin kaiken 20 kiloa takaisin 2018 ja pienempiä lihomisia 3-10 kiloa on ollut useampia.🫤

        Nykyään osaan seurata paremmin lihomista ja laihtumista koska käytän tarkkoja seurantataulukosta jotka olen itse suunnitellut
        Ennen lihomiseni tuli AINA YLLÄTYKSENÄ
        Sitä vain ihmetteli miten on voinut lihoa vaikka on syönyt niin vähän .

        VÄÄRÄT LAIHDUTUSVINKIT SAIN ENNEN VEIJON POSTAUKSISTA.Niitä oli silloin joka päivä paljon Nykyäänkin niitä on välillä .Suurin osa niistä on varmasti jonkun muun lähettämiä. täysin samoja viestejä.

        Voi olla että hiilihydraatit oli silloin kuurin aikana vain 250 grammaa päivässä kun ne nyt on ollut vähintään 350 grammaa.
        Ja ylläpidon aikana ne on noin 500 g ja välillä 800 g

        LAIHDUTAN SIIS SYÖMÄLLÄ PALJON HIILIHYDRAATTEJA

        Hiilihyraatti lihottaa ja väsyttää VAIN liikaa käytettynä 😮

        Jos hiilihydraatin tarve on vain 300g ja syö esim 500 g päivässä lihoo erittäin nopeasti.☹️
        Näin siinä monesti käy kun syö kaikenlaista hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se VHH laihduttaa nopeammin,mutta KAIKEN LIHOO helposti takaisin.

        Olenkin tuon laihdutuksen jälkeen vain haukkunut vuosikausia vähillä hiilihydraateilla laihduttamista.

        Asia on oikeasti niin että HIILIHYDRAATTEJA PITÄÄ SYÖDÄ MAHDOLLISIMMAN PALJON 😮
        mutta niitä ei saa syödä liikaa.
        Ei kukaan syö pitkällä aikavälillä vähän hiilihydraatteja.
        Tiedän monta muutakin jotka on lihonut takaisin vähähiilihydraattisen kuurin jälkeen.

        Kokemukseni mukaan VHH tuhoaa terveyden.
        Ihmisestä tulee sen kuurin jälkeen tylsä paska ja loppuu elämänilo.
        Minullakin loppui kokonaan soittaminen ja kaikki musiikin kuunteleminen.

        Lihoin kaiken 20 kiloa takaisin 2018 ja pienempiä lihomisia 3-10 kiloa on ollut useampia.🫤

        Nykyään osaan seurata paremmin lihomista ja laihtumista koska käytän tarkkoja seurantataulukosta jotka olen itse suunnitellut
        Ennen lihomiseni tuli AINA YLLÄTYKSENÄ
        Sitä vain ihmetteli miten on voinut lihoa vaikka on syönyt niin vähän .

        VÄÄRÄT LAIHDUTUSVINKIT SAIN ENNEN VEIJON POSTAUKSISTA.Niitä oli silloin joka päivä paljon Nykyäänkin niitä on välillä .Suurin osa niistä on varmasti jonkun muun lähettämiä. täysin samoja viestejä.

        Voi olla että hiilihydraatit oli silloin kuurin aikana vain 250 grammaa päivässä kun ne nyt on ollut vähintään 350 grammaa.
        Ja ylläpidon aikana ne on noin 500 g ja välillä 800 g

        LAIHDUTAN SIIS SYÖMÄLLÄ PALJON HIILIHYDRAATTEJA

        "Olenkin tuon laihdutuksen jälkeen vain haukkunut vuosikausia vähillä hiilihydraateilla laihduttamista."

        Eihän siinä mitään ihmettelemistä, että haukut
        kun olet vakavasti riippuvainen karkista ja kakuista. Nehän ei kuulu vhh-ruokavalioon. Mantelijauhosta jne voi tehdä kakkuja ja keksejä myös vähähiilarisena, ja ovat terveellisempiäkin kuin vehnäjauhosta tehdyt. Suklaatakin saa vähän nauttia. Hedelmiäkin rajoitetusti. Marjoja suositellaan. Mutta koska sulle elinehto on nopean mielihyvän saaminen ja muutenkin lyhytjännitteinen psyyke niin kärsivällisyys ei ehkä riitä itse valmistaa syömisiään? Huomaa tällä palstallakin kun välillä tulee kirveestä ja kaikkeen on vastauksena naisten genitaalikommentit.

        Oliko sulla alkoholiongelma aiemmin? Muistan että aiemmin kerroit tästä. Karkkihimo tulee alkoholinhimon tilalle, kun verensokerin säätely on sekaisin. Herkkua pitää saada kun verensokeri laskee rajusti. Luin aiemmista kommenteistasi, että kun sinulla on fyysistä kipua niin siihenkin syöt karkkia. Tuon pitäisi jo herättää ymmärtämään että sulla on ongelmia, jotka ei laihdutuksella ja pyöräilyllä ole hoidettavissa.

        Vhh olisi ollut hyvä kokeilla pidempään, niin olisi tullut apua fyysisiin ongelmiin, vaikka tarvitset kyllä jotain apua käsitellä tunteita puhumalla, eikä syömällä. Hengenvaarallisesti lihava- sarjassa kaikki pääsivät riippuvuudestaan ruokaan terapian avulla, kun oppivat ettei ruoka ole lääke tunteisiin. Mikään mahalaukun pienennys ei auta kun hetkeksi (venyy uudelleen) jos ei juurisyytä hoida.

        Aluksi se onkin vaikeaa kun vieroitusoireet on yhtä kovat kuin huumeriippuvuudessa, lääkeriippuvuudessa tai alkoholiriippuvuudessa. Jos siis on tottunut hakemaan tunnetiloihinsa lohduketta ja tyynnyttää aivojaan kemiallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä jaloissa isot lihakset.Anoreetikoills on on pelkät luut reisissä.
        Siinä on pantu kuva anoreetikon jaloista ja omista lihaksikkaista jaloista missä ei ole yhtään läskiä.😁

        En pysty reenaamaan käsien lihaksia koska on olkapäävamna ja tenniskyynerpää joka on tullut raskaasta työstä.Sen takia pitää käyttää vain jalkoja.
        Olen pystynyt nuorena nostamaan 50 leukaa mutta nyt en yhtään ainoaa.

        "Onhan siinä jaloissa isot lihakset.Anoreetikoills on on pelkät luut reisissä.
        Siinä on pantu kuva anoreetikon jaloista ja omista lihaksikkaista jaloista missä ei ole yhtään läskiä.😁

        En pysty reenaamaan käsien lihaksia koska on olkapäävamna ja tenniskyynerpää joka on tullut raskaasta työstä.Sen takia pitää käyttää vain jalkoja.
        Olen pystynyt nuorena nostamaan 50 leukaa mutta nyt en yhtään ainoaa."
        -----

        Sitä se ikääntyminen tekee, ei pysty enää mihin nuorena. Käsien ja jalkojen lihakset ei ole ainoat lihakset kehossa. Syvät lihakset on tärkeimmät koska ne pitää koko kehon ja luuston kuosissa ja ehkäisee myös työperäisiä rasitusvammoja.

        Koska olet jättänyt yläkropan lihakset täysin treenaamatta niin vammatkin vaikuttaa vahvemmin. Eli treenaat väärin. Vammat on tulleet just kokonaisvaltaisen treenin puutteesta kun rasitetaan yksipuolisesti tiettyjä kehon osia, toistuvat liikkeet vaatii vastaliikkeitä ja tukilihasten vahvistusta, jotta rasituksessa olevat lihakset rentoutuukin joskus. Työperäisiin vaivoihin jotka ikääntyessäkin pahenee on olemassa hyviä treeniohjelmia jos menisit ammattilaiselle. Raskas työ vaatii tasapuolista kehonhuoltoa. Tenniskyynärpää on ohimenevä vaiva, ja se on ehkäistävissä ja parannettavissa treenaamisella. Minullakin se on ollut, ja vaatii käsivarsien oikeaa treeniä, että hermo ei jää puristuksiin. Sitä ei ole sen koommin tullut kun tietää oikeat liikkeet.

        Kuvan perusteella sulla on jotkut lihakset hyvin heikot, et saa pyöräilyllä kuin paria lihasta yksipuolisesti treenattua. Eli teet samat virheet kuin teit silloin kuin sait työperäiset vammat, yksipuolisesta rasituksesta. Tuosta tulee sinulle vain lisää ongelmia. Miten rentoutat lihakset, tai miten palaudut? Lihakset pitää saada myös pois jännitystilasta.

        Saisit oikeaa ohjeistusta treenaamiseen kun menisit jollekin seniorikurssille, missä opetetaan oikeat liikkeet ja voimaharjoittelu.
        Pyöräilijä ja hiihtäjä juuri tarvitsee voimaharjoittelua kuten kaikissa muissakin urheilulajeissa.

        Mulle kuntosalikulttuuri on tuttua. Meillä on kuntosalilla yksi yli 70-vuotias pappa, on tosi hyvässä tikissä, on käynyt kurssit ja kuuntelee ohjaajien neuvoja. Hän sitten neuvoo muitakin ikämiehiä ja -naisia. Kannattaa jättää repimiset ja näytösjutut nuoremmille. Nuoret naiset ei ole kiinnostuneita ikämiehistä salillakaan, vaikka sedällä olis millainen haba, vaan nuoret katselee nuoria ja komeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MKH:n projekti on kestänyt jo ainakin 7 vuotta 😀😀😀, sillä jo 7.6.2016 hän kirjoitti näin:

        ”Viljatuotteet melkein kokonaan pois ja maitotuotteet.
        Laihduttavia ruokalajeja
        -kaalipata
        -uudet perunat ja ahti perhesilli
        -kala
        Riisiä pitää jonkin verran ja TÄRKEIN merisuolaa ripaus aamuin illoin juomaveteen sekoitettuna.Laihdutusaikainen huono olo johtuu suolan puutteesta.Suola pitää olla oikeaa merisuolaa.Pöytäsuolasta on otettu pois 83 eri mineraalia,niistä tehdään sitten lääkkeitä
        Laihdutin talvella 5 kg VHH ohjelmalla.Tuntui ensin hyvältä,sitten huonolta.Se johtui johtui suolan puuttesta.Ihmisen pitää saada suolaa päivässä vajaa 1 tl,muuten aivot ei toimi.Suolasta tulee kehoon sähköinen kenttä.
        -Mitään laihtumista ei enää tapahtunut kun lopetin VHH:n.Olen nyt taas uudestaan VHH kuurilla.Laihdutettavaa on enää 3 kg niin vatsalihakseni alkavat näkymään veitsenterävänä.3 kg kuukaudessa on erittäin hyvä laihdutustulos.Sitä isommissa tuloksissa kaikki onkin vain vettä.”

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14319708/vhh-on-sitten-tehokkain-tapa-laihduttaasuola

        Aika huono on laihdutuskuuri kun se on jatkunut jo 7 vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huono on laihdutuskuuri kun se on jatkunut jo 7 vuotta!

        Huono se olikin koska se oli VHH millä alussa laihdutin.
        Nämä vhh kuurit on niitä jojoilukuureja .


        Se pitää opetella vain syömään niitä hiilihydraatteja sopiva määrä laihdutuksen aikana ja sen jälkeen niin ei liho takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huono on laihdutuskuuri kun se on jatkunut jo 7 vuotta!

        Oikeastaan Massiviivi-kcal-miehellä on ollut tuhat erilaista dieettiä, jotka kaikki ovat olleet yhtä toimimattomia, koska hänellä on jonkin sortin ahmintahäiriö. Seitsemässä vuodessa hän on laihduttanut ja lihottanut yhtä monta kiloa. Se on hämäävää, että hän raportoi tänne puutteellisesti lihomiset, mutta hyvin tarkasti kaikki laihduttamiset ja voi lukijalle syntyä mielikuva että homma on hyvin hanskassa ja hän laihtuu aikataulun mukaan itse kehitettyjä menetelmiään noudattaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön AINA PALJON en syö koskaan vähän
        Laihdun siltikin vaikka syön PALJON 😁😲

        Olisko tässä syy kun olet jo 7 vuotta sitten alkanut tämän kuurin eikä se pääty ennen kuin olet haudassa. Mitä iloa koko urakasta on??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan Massiviivi-kcal-miehellä on ollut tuhat erilaista dieettiä, jotka kaikki ovat olleet yhtä toimimattomia, koska hänellä on jonkin sortin ahmintahäiriö. Seitsemässä vuodessa hän on laihduttanut ja lihottanut yhtä monta kiloa. Se on hämäävää, että hän raportoi tänne puutteellisesti lihomiset, mutta hyvin tarkasti kaikki laihduttamiset ja voi lukijalle syntyä mielikuva että homma on hyvin hanskassa ja hän laihtuu aikataulun mukaan itse kehitettyjä menetelmiään noudattaen.

        "Oikeastaan Massiviivi-kcal-miehellä on ollut tuhat erilaista dieettiä, jotka kaikki ovat olleet yhtä toimimattomia, koska hänellä on jonkin sortin ahmintahäiriö. Seitsemässä vuodessa hän on laihduttanut ja lihottanut yhtä monta kiloa. Se on hämäävää, että hän raportoi tänne puutteellisesti lihomiset, mutta hyvin tarkasti kaikki laihduttamiset ja voi lukijalle syntyä mielikuva että homma on hyvin hanskassa ja hän laihtuu aikataulun mukaan itse kehitettyjä menetelmiään noudattaen."

        Kiitos tästä, valaisi ongelmaa. Jos tämä muovipussipäinen kylähullu olisi laihtunut kuten on raportoinut, hän olisi jo kuollut. Välistä siis jää kaikki info siitä kuinka hän lihoo kaiken aina takaisin...Täytyyhän laihdutettavaa olla aika paljon jos on jo vuosia ollut kuurilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oikeastaan Massiviivi-kcal-miehellä on ollut tuhat erilaista dieettiä, jotka kaikki ovat olleet yhtä toimimattomia, koska hänellä on jonkin sortin ahmintahäiriö. Seitsemässä vuodessa hän on laihduttanut ja lihottanut yhtä monta kiloa. Se on hämäävää, että hän raportoi tänne puutteellisesti lihomiset, mutta hyvin tarkasti kaikki laihduttamiset ja voi lukijalle syntyä mielikuva että homma on hyvin hanskassa ja hän laihtuu aikataulun mukaan itse kehitettyjä menetelmiään noudattaen."

        Kiitos tästä, valaisi ongelmaa. Jos tämä muovipussipäinen kylähullu olisi laihtunut kuten on raportoinut, hän olisi jo kuollut. Välistä siis jää kaikki info siitä kuinka hän lihoo kaiken aina takaisin...Täytyyhän laihdutettavaa olla aika paljon jos on jo vuosia ollut kuurilla.

        Kun vanhat "lääkärit" vetävät valkotakin päälleen ja stetoskopin kaulaan, niin herättäähän toivoa se onnistumisesta!
        Kaikille ei sovi samat dietit; allaergiat, olosuhteet vaikuttavat.
        Sitä on kokeiltava erilaisialöytääkseen, mikä itselle toimii.
        Itse olen yrittänyt paastoja eri pituisina ja tapaisina.
        Ei vaan onnistu!
        On saatava ruokaa riippuen toimista ja vuoden ajasta.
        Talvella täytyy saada tuhdimpaa ja lämmintä ruokaa.
        Kesällä salaatit ja keitot kylmänä.
        Mutta kun näen jonkun lihavan konsulentin, niin en kokeile!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onhan siinä jaloissa isot lihakset.Anoreetikoills on on pelkät luut reisissä.
        Siinä on pantu kuva anoreetikon jaloista ja omista lihaksikkaista jaloista missä ei ole yhtään läskiä.😁

        En pysty reenaamaan käsien lihaksia koska on olkapäävamna ja tenniskyynerpää joka on tullut raskaasta työstä.Sen takia pitää käyttää vain jalkoja.
        Olen pystynyt nuorena nostamaan 50 leukaa mutta nyt en yhtään ainoaa."
        -----

        Sitä se ikääntyminen tekee, ei pysty enää mihin nuorena. Käsien ja jalkojen lihakset ei ole ainoat lihakset kehossa. Syvät lihakset on tärkeimmät koska ne pitää koko kehon ja luuston kuosissa ja ehkäisee myös työperäisiä rasitusvammoja.

        Koska olet jättänyt yläkropan lihakset täysin treenaamatta niin vammatkin vaikuttaa vahvemmin. Eli treenaat väärin. Vammat on tulleet just kokonaisvaltaisen treenin puutteesta kun rasitetaan yksipuolisesti tiettyjä kehon osia, toistuvat liikkeet vaatii vastaliikkeitä ja tukilihasten vahvistusta, jotta rasituksessa olevat lihakset rentoutuukin joskus. Työperäisiin vaivoihin jotka ikääntyessäkin pahenee on olemassa hyviä treeniohjelmia jos menisit ammattilaiselle. Raskas työ vaatii tasapuolista kehonhuoltoa. Tenniskyynärpää on ohimenevä vaiva, ja se on ehkäistävissä ja parannettavissa treenaamisella. Minullakin se on ollut, ja vaatii käsivarsien oikeaa treeniä, että hermo ei jää puristuksiin. Sitä ei ole sen koommin tullut kun tietää oikeat liikkeet.

        Kuvan perusteella sulla on jotkut lihakset hyvin heikot, et saa pyöräilyllä kuin paria lihasta yksipuolisesti treenattua. Eli teet samat virheet kuin teit silloin kuin sait työperäiset vammat, yksipuolisesta rasituksesta. Tuosta tulee sinulle vain lisää ongelmia. Miten rentoutat lihakset, tai miten palaudut? Lihakset pitää saada myös pois jännitystilasta.

        Saisit oikeaa ohjeistusta treenaamiseen kun menisit jollekin seniorikurssille, missä opetetaan oikeat liikkeet ja voimaharjoittelu.
        Pyöräilijä ja hiihtäjä juuri tarvitsee voimaharjoittelua kuten kaikissa muissakin urheilulajeissa.

        Mulle kuntosalikulttuuri on tuttua. Meillä on kuntosalilla yksi yli 70-vuotias pappa, on tosi hyvässä tikissä, on käynyt kurssit ja kuuntelee ohjaajien neuvoja. Hän sitten neuvoo muitakin ikämiehiä ja -naisia. Kannattaa jättää repimiset ja näytösjutut nuoremmille. Nuoret naiset ei ole kiinnostuneita ikämiehistä salillakaan, vaikka sedällä olis millainen haba, vaan nuoret katselee nuoria ja komeita.

        Kiitos hyvästä ohjeistuksesta!
        Hyvää tietoa muillekin. Ajattelin tehdä yleistarkastuksen ja
        samalla, kun menen viemään vahingoittuneen jalkani tarkastettavaksi nii pyydän myös vanhuksille sopivia voimaharjoituksia.
        Erikoisesti käsiin, että pitää ne " öljyttyinä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiilihyraatti lihottaa ja väsyttää VAIN liikaa käytettynä 😮

        Jos hiilihydraatin tarve on vain 300g ja syö esim 500 g päivässä lihoo erittäin nopeasti.☹️
        Näin siinä monesti käy kun syö kaikenlaista hyvää.

        "Jos hiilihydraatin tarve on vain 300g ja syö esim 500 g päivässä lihoo erittäin nopeasti.☹️
        Näin siinä monesti käy kun syö kaikenlaista hyvää".

        Käytät itsestäsi puhuessasi joko yksikön kolmatta persoonaa tai passiivissa.

        Kuitenkin koko ajan kuvailet vain omaa käyttäytymistäsi.

        Oikea muoto siis on

        "Jos hiilihydraatin tarve on vain 300g ja syön esim 500 g päivässä lihon erittäin nopeasti.☹️
        Näin siinä monesti käy kun syön kaikenlaista hyvää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se VHH laihduttaa nopeammin,mutta KAIKEN LIHOO helposti takaisin.

        Olenkin tuon laihdutuksen jälkeen vain haukkunut vuosikausia vähillä hiilihydraateilla laihduttamista.

        Asia on oikeasti niin että HIILIHYDRAATTEJA PITÄÄ SYÖDÄ MAHDOLLISIMMAN PALJON 😮
        mutta niitä ei saa syödä liikaa.
        Ei kukaan syö pitkällä aikavälillä vähän hiilihydraatteja.
        Tiedän monta muutakin jotka on lihonut takaisin vähähiilihydraattisen kuurin jälkeen.

        Kokemukseni mukaan VHH tuhoaa terveyden.
        Ihmisestä tulee sen kuurin jälkeen tylsä paska ja loppuu elämänilo.
        Minullakin loppui kokonaan soittaminen ja kaikki musiikin kuunteleminen.

        Lihoin kaiken 20 kiloa takaisin 2018 ja pienempiä lihomisia 3-10 kiloa on ollut useampia.🫤

        Nykyään osaan seurata paremmin lihomista ja laihtumista koska käytän tarkkoja seurantataulukosta jotka olen itse suunnitellut
        Ennen lihomiseni tuli AINA YLLÄTYKSENÄ
        Sitä vain ihmetteli miten on voinut lihoa vaikka on syönyt niin vähän .

        VÄÄRÄT LAIHDUTUSVINKIT SAIN ENNEN VEIJON POSTAUKSISTA.Niitä oli silloin joka päivä paljon Nykyäänkin niitä on välillä .Suurin osa niistä on varmasti jonkun muun lähettämiä. täysin samoja viestejä.

        Voi olla että hiilihydraatit oli silloin kuurin aikana vain 250 grammaa päivässä kun ne nyt on ollut vähintään 350 grammaa.
        Ja ylläpidon aikana ne on noin 500 g ja välillä 800 g

        LAIHDUTAN SIIS SYÖMÄLLÄ PALJON HIILIHYDRAATTEJA

        "Kokemukseni mukaan VHH tuhoaa terveyden.
        Ihmisestä tulee sen kuurin jälkeen tylsä paska ja loppuu elämänilo.
        Minullakin loppui kokonaan soittaminen ja kaikki musiikin kuunteleminen"

        Toisaalla väitit että soittaminen jne loppui käsivammaan ja raskaaseen työhön ja siihen ettet osaa tehdä kahta asiaa yhtäaikaa. Nyt se onkin vhh?

        Uskon kyllä ihan täysin, että tylsä ja paska olo on kun vieroittautuu koukuttavasta aineesta. Aivot joutuu olemaan ilman ja ilmoittaa että paska olo. Jos ei ole luonnetta, kärsivällisyyttä ja tahtoa päästä eroon riippuvuutta aiheuttavasta aineesta
        ja ottaa asennetta mind over matter niin sitä paskaa oloa ei kestä ja lopettaa homman siihen. Ei se paska olo kuitenkaan kestä pitkään.

        Ei hiilihydraattien vähentäminen kyllä tuhoa terveyttä. Varsinkin jos hiilarit on täysin tarpeettomia, eikä tule edes ravintorikkaista lähteistä. Enpä ole kuullut että kukaan olis menettänyt terveyttään jos on lopettanut karkin ja makean syönnin. 😀

        T kn


    • Anonyymi

      Yks juttu vois toimia, kuluta energiaa enemmän kuin nautit energiaa. Aika edullista, ruoka-vaaka, paino- vaaka, mittanauha. Askelmittari.

    • Anonyymi

      Hämmästyttävää, että kun syö korkeintaan tarvitsemansa kcal-määrän - silloin tällöin - ja välillä vaihdellen vähemmän ja
      liikkuu joka päivä, sekä suorittaa voimaharjoituksia n. 3 kertaa viikko, niin se paino voi pysyä viikkoja samassa, mutta rasva häviää ja lihakset kasvavat!
      Olen tosi iloinen siitä ja se vaakaan tuijottaminen on suorastaan harhaan johtavaa. En suosittele missään tapauksessa edes viikoittaista painon katselua.
      Välillä kehossa voi myös nestemäärä lisätä painoa.
      En ymmärrä sitä "suurin pudottaja" tyyppisiä ohjelmia eri maissa, jossa kiinnitetään huomio ainoastaa painon vertaamiseen.
      Joku on saattanut lisätä lihaksiaan, mikä on terveyttä kohentavaa tai kehossa on väliaikaista nesteiden pidätystä.
      Eikö heillä ole varaa tai kiinnostusta hankkia vaakaa, joka mittaa kehon koostumuksen vai tahallaanko he vetävät kilpailijoiden aineenvaihdunnan alhaiseksi vaikeuttaen painon pitämistä?

    • Anonyymi

      "Tässä todisteet,kaikki mustaa valkoisella"

      Miksi ja kelle sinun on tarve todistaa kilon laihtumista???

      • Anonyymi

        Hänen tarkoituksensa ei ollut todistaa kilon laihtumista yleensä vaan että runsaasti syömällä voi laihtua 1000 grammaa OIKEAA läskiä (ks. kuvia). Pointti oli siis että laihtua voi runsaasti syömällä, ja runsaasti syömällä aikaansaatu laihtuminen laihduttaa 100-prosenttisesti OIKEAA läskiä kun taas niukasti syöminen ei laihduta pelkästään OIKEAA läskiä vaan myös lihaksia ja kuivattaa elimistöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen tarkoituksensa ei ollut todistaa kilon laihtumista yleensä vaan että runsaasti syömällä voi laihtua 1000 grammaa OIKEAA läskiä (ks. kuvia). Pointti oli siis että laihtua voi runsaasti syömällä, ja runsaasti syömällä aikaansaatu laihtuminen laihduttaa 100-prosenttisesti OIKEAA läskiä kun taas niukasti syöminen ei laihduta pelkästään OIKEAA läskiä vaan myös lihaksia ja kuivattaa elimistöä.

        Niin, ja eikö täällä ole tarkoitus näyttää kannustukseksi,
        mitä tuloksia voi saada aikaan? Nyt valitetaan todisteistakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen tarkoituksensa ei ollut todistaa kilon laihtumista yleensä vaan että runsaasti syömällä voi laihtua 1000 grammaa OIKEAA läskiä (ks. kuvia). Pointti oli siis että laihtua voi runsaasti syömällä, ja runsaasti syömällä aikaansaatu laihtuminen laihduttaa 100-prosenttisesti OIKEAA läskiä kun taas niukasti syöminen ei laihduta pelkästään OIKEAA läskiä vaan myös lihaksia ja kuivattaa elimistöä.

        "Hänen tarkoituksensa ei"

        Miksi käytät itsestäsi puhuessa kolmatta persoonaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja eikö täällä ole tarkoitus näyttää kannustukseksi,
        mitä tuloksia voi saada aikaan? Nyt valitetaan todisteistakin!

        "Niin, ja eikö täällä ole tarkoitus näyttää kannustukseksi,
        mitä tuloksia voi saada aikaan? Nyt valitetaan todisteistakin!"

        Todisteet oli riittävät sekopäisyydestä ainakin. Vaikutuksen minuun teki jeesusteipillä kasassa pysyvät kumisaappaat joista on leikattu pohjat irti.... Kun noissa vermeissä pyöräilee niin pääsee paikallislehteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen tarkoituksensa ei ollut todistaa kilon laihtumista yleensä vaan että runsaasti syömällä voi laihtua 1000 grammaa OIKEAA läskiä (ks. kuvia). Pointti oli siis että laihtua voi runsaasti syömällä, ja runsaasti syömällä aikaansaatu laihtuminen laihduttaa 100-prosenttisesti OIKEAA läskiä kun taas niukasti syöminen ei laihduta pelkästään OIKEAA läskiä vaan myös lihaksia ja kuivattaa elimistöä.

        Mänä haluaisin nähdä kellarissa olevat karkkipiilot.

        Eikö tämä ole se joka ostaa säkeittäin karkkia ja kiloittain "Maradou"- suklaata, syö suklaakeksejä ja fasupaloja aamiaiseksi, täytekakkukahvit joka välissä ja öisin jäätelöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, ja eikö täällä ole tarkoitus näyttää kannustukseksi,
        mitä tuloksia voi saada aikaan? Nyt valitetaan todisteistakin!"

        Todisteet oli riittävät sekopäisyydestä ainakin. Vaikutuksen minuun teki jeesusteipillä kasassa pysyvät kumisaappaat joista on leikattu pohjat irti.... Kun noissa vermeissä pyöräilee niin pääsee paikallislehteen.

        Et saa niin lämpimiä pyöräilykenkiä kaupasta.
        Eikä kaikenlisäksi maksanut mitään.


    • Anonyymi

      Ne, jotka pilkaatte pihtimittaajaa, niin nauraa röhötättekö
      myös sairaanhoitajille ja terveysterapeuteille, kun he ottavat
      pihdit esiin ja alkavat puristelemaan fläsäänne sieltä täältä?

      • Anonyymi

        "Ne, jotka pilkaatte pihtimittaajaa, niin nauraa röhötättekö
        myös sairaanhoitajille ja terveysterapeuteille, kun he ottavat
        pihdit esiin ja alkavat puristelemaan fläsäänne sieltä täältä?"

        Jos joku vaatisi päästä pihtimitattavaksi kolme kertaa päivässä sairaanhoitajalle, sairaanhoitaja ja ravitsemusterapeutti ohjaisi jo ensimmäisen päivän jälkeen lanttumaakarille. Varsinkin kun kuulisi että kyse on yhden kilon laihdutuksesta ja että sitä on laihdutettu jo 7 vuotta. Akuuttilähete maksa- haima-verensokeritestiin tulisi siitä kun hoitsu kuulisi minkä määrän sokeria tyyppi lappaa päivässä. Ravitsemusterapeuttia muovipussipää kyllä tarvisi, mutta tuskin ikinä menee sellaiselle.


      • Anonyymi

        Milloin sairaanhoitajat ja ravitsemusterapeutit mittaa pihtimitalla potilaita/asiakkaita?

        Meillä on kuntosalilla kehonkoostumusmittauslaite, ja luulisin että näitä on kyllä terveydenhoidossakin. Mutta ylipainon näkee ihan paljain silminkin, ettei siinä mitään mittaria tarvi. Enempi rasvaprosenttia mittailee fitness-urheilijat. Tavan ihminen ei hyödy semmoisista mitään.

        Muistan kun edesmennyt mäkihyppääjäkin brassaili alhaisella rasvaprosentilla. Se ei näyttänyt kuitenkaan sisäelinten kuntoa ja kohtalokasta haimatulehdusta ja diabetesta. Läheiset kertoo, että tuli rekkalasteittain kaljaa autotalliin kun silmä vältti. Oli piilossa vähän kuin erään muovipussipään karkit kellarissa.


    • Anonyymi

      Niin on paljon laihdutettu ja ilman kaikkia lääkkeitä!
      Terveellisesti ravinnolla ja liikunnalla. Onnittelut!

      • Anonyymi

        Höpö höpö... Mitä terveellistä on vetää sokeria ja karkkia 3000 kilokalorin edestä päivässä, ja tavalliset ruuat päälle?


    • Anonyymi

      No. kun se sokerihammas kolottaa!
      Kova meno pappuralla joka tapauksessa on.

    • Anonyymi

      Te hirvistelijät ja pilkkaajat, oletteko saaneet mitään hyviä tuloksia irvailuillanne tälle henkilölle, johon olette iskeneet hampaanne?
      Vuosikausia seuranneet ja vanhoja kommentteja vedetään esille pitäen niitä älyttömyyden huippuina.
      Ainoa, miten häneen vaikutatte on pikkuinen hirvistys hänen ärsyyntyessään. Ja sitten uusien keksintöjen pariin.
      Onneksi hänellä on pyöränsä, niin se mahdollinen paha mieli ilkeyksistä haihtuu tuulen mukana hänen viilettäessään.
      Hänellä ei ole varaa kalliisiin investointeihin urheillessaan, mutta
      se mitä hänellä on, sitä hän arvostaa, koska se täyttää hänen tarpeensa! Käytössä kulunutta, mutta yhä toimivaa!
      Siinä hieno esimerkki, miten Telluksen materiaalia säästetään!

      Jos tämä mies pirteällä kekseliäisyydellään olisi ollut paremmissa olosuhteissa, hän olisi saanut Nobel-palkinnon jostain ihmiskuntaa hyödyttävistä keksinnöistään!
      Monia muitakin keksijöitä on aluksi naurettu ja irvailtu.

      Miksi te olette niin ylimielisiä tälle hupaisalle Veikolle?
      Tämä on keskustelufoorumi omista kokemuksista.
      Tulisi ystävällisyyden hengessä jakaa arkipäiväänsä toisten kanssa.
      Minulle netti on niitä harvoja mahdollisuuksia kontaktiin useista syistä. Ihminen kaipaa ajatustenvaihtoa kaltaistensa kanssa.
      Netin kautta sitä haavoitetaan ja nöyryytetään mitä raaemmmin!
      Sanat ja kiusaaminen on epäsuora tapa ajaa toinen ennen aikaiseen kuolemaan. Universumissa on myös moraaliset lait.
      Saatte takaisin toisille lähettämänne kuin bumerangin.

      • Anonyymi

        "Miksi te olette niin ylimielisiä tälle hupaisalle Veikolle?
        Tämä on keskustelufoorumi omista kokemuksista."

        Minä ihmettelen kuinka paljon tämä "Hupaisa Veikko" oikein ajattelee nuorten tyttöjen alapäätä. Melkein yhtä paljon kuin karkkia. Tulee outo fiilis.... Joka toinen vastaus on p*llu jne. Jos näette omituisen setämiehen muovipussi päässä ja jeesusteipatut kumpparit jalassa kelaamassa paskaisella pyöränrämällä siellä missä lapsia liikkuu niin kannattaa soittaa hätänumeroon. Haluaa olla nuorten tyttöjen poikaystävä, tämä 6 sikymppinen setämies. Se on huolestuttavaa.


      • Anonyymi

        "Vuosikausia seuranneet ja vanhoja kommentteja vedetään esille pitäen niitä älyttömyyden huippuina."

        Eikö ne muka ole sitä?


      • Anonyymi

        "Te hirvistelijät ja pilkkaajat, oletteko saaneet mitään hyviä tuloksia irvailuillanne tälle henkilölle, johon olette iskeneet hampaanne?"

        Muistaakseni tämä samainen muovipussi-hupiveikko taisi muille kommentoida että ei pidä mennä saunaan jos ei kestä löylyjä. 😏


      • Anonyymi

        Sinun pitäisi laíttaa taas sormí pílluusí, jotta rauhoittuisit hieman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi te olette niin ylimielisiä tälle hupaisalle Veikolle?
        Tämä on keskustelufoorumi omista kokemuksista."

        Minä ihmettelen kuinka paljon tämä "Hupaisa Veikko" oikein ajattelee nuorten tyttöjen alapäätä. Melkein yhtä paljon kuin karkkia. Tulee outo fiilis.... Joka toinen vastaus on p*llu jne. Jos näette omituisen setämiehen muovipussi päässä ja jeesusteipatut kumpparit jalassa kelaamassa paskaisella pyöränrämällä siellä missä lapsia liikkuu niin kannattaa soittaa hätänumeroon. Haluaa olla nuorten tyttöjen poikaystävä, tämä 6 sikymppinen setämies. Se on huolestuttavaa.

        Täällä on vaikeaa erottaa anonyymejä toisistaan.
        Olen lukenut vain ne hupijutut ja jättänyt kuvottavilta tuntuvat väliin.
        Oletko itse varma, että se on saman henkilön kirjoittamaa?
        Olen hyvin säädyllinen ja siksi minunkin sanomikseni laitetaan toisten törkeyksiä. Noin niinkuin mustamaalaamiseksi.

        Täältä nyt ei löydy minulle mitään kehittävää, joten
        siirryn nyt viettämään omaa elämääni -
        kaukana pedofiileistä ja vastaavista.
        Raadelkaa te toisenne rauhassa - se ei ole minulta pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on vaikeaa erottaa anonyymejä toisistaan.
        Olen lukenut vain ne hupijutut ja jättänyt kuvottavilta tuntuvat väliin.
        Oletko itse varma, että se on saman henkilön kirjoittamaa?
        Olen hyvin säädyllinen ja siksi minunkin sanomikseni laitetaan toisten törkeyksiä. Noin niinkuin mustamaalaamiseksi.

        Täältä nyt ei löydy minulle mitään kehittävää, joten
        siirryn nyt viettämään omaa elämääni -
        kaukana pedofiileistä ja vastaavista.
        Raadelkaa te toisenne rauhassa - se ei ole minulta pois!

        Poikaystäväsi antaa sinulle nestemäistä toffeeta jos käyttäydyt kiltisti.


      • Anonyymi

        "Jos tämä mies pirteällä kekseliäisyydellään olisi ollut paremmissa olosuhteissa, hän olisi saanut Nobel-palkinnon jostain ihmiskuntaa hyödyttävistä keksinnöistään!"

        Kyllä noille halkaistuille kumppareille pitäis hakea patenttia. Vuosisadan keksintö.

        Tosin lämpimiä vuorattuja saappaita saa ihan valmiinakin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Te hirvistelijät ja pilkkaajat, oletteko saaneet mitään hyviä tuloksia irvailuillanne tälle henkilölle, johon olette iskeneet hampaanne?"

        Muistaakseni tämä samainen muovipussi-hupiveikko taisi muille kommentoida että ei pidä mennä saunaan jos ei kestä löylyjä. 😏

        Samainen henkilö vastasi että pitäisi lyödä kirveellä päähän jne muuta kivaa... Vastauksena kritiikkiin.

        Ilkeä paskiainen siis tämä laihtuva laihduttaja joka ei oikestaan laihduta vaan on tällä palstalla siksi että läskit on tyhmiä joita hän opettaa laihduttamaan. Vaarallinenkin varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on vaikeaa erottaa anonyymejä toisistaan.
        Olen lukenut vain ne hupijutut ja jättänyt kuvottavilta tuntuvat väliin.
        Oletko itse varma, että se on saman henkilön kirjoittamaa?
        Olen hyvin säädyllinen ja siksi minunkin sanomikseni laitetaan toisten törkeyksiä. Noin niinkuin mustamaalaamiseksi.

        Täältä nyt ei löydy minulle mitään kehittävää, joten
        siirryn nyt viettämään omaa elämääni -
        kaukana pedofiileistä ja vastaavista.
        Raadelkaa te toisenne rauhassa - se ei ole minulta pois!

        "Täällä on vaikeaa erottaa anonyymejä toisistaan.
        Olen lukenut vain ne hupijutut ja jättänyt kuvottavilta tuntuvat väliin.
        Oletko itse varma, että se on saman henkilön kirjoittamaa?"

        No sinäkin olet vaan tuo kumpparipyöräilijä joka komppaa itseään kolmannessa persoonassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samainen henkilö vastasi että pitäisi lyödä kirveellä päähän jne muuta kivaa... Vastauksena kritiikkiin.

        Ilkeä paskiainen siis tämä laihtuva laihduttaja joka ei oikestaan laihduta vaan on tällä palstalla siksi että läskit on tyhmiä joita hän opettaa laihduttamaan. Vaarallinenkin varmaan.

        ”Samainen henkilö vastasi että pitäisi lyödä kirveellä päähän jne muuta kivaa... Vastauksena kritiikkiin.”

        Vai vastauksena kritiikkiin. Muistat väärin tai kaunistelet asiaa. Häntä vastaan on jatkuvasti trollailtu, asiallisempaa kritiikkiä tulee ani harvoin, joskus nimimerkki kn:ltä tai hvp:ltä, ei koskaan palstan nuorilta naisilta. Sitä paitsi nämä trollaajat ovat myös lähettäneet runsaasti samanlaisia kirveellä päähän -viestejä ihan pilailumielessä. Kun olen kritisoinut heitä nettikeskustelun sotkemisesta, niin vastaus on ollut, ettei nettikeskustelua voi anonyymipalstalla sotkea, koska kaikki ovat anonyymejä eikä ketään voi loukata tai matkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Samainen henkilö vastasi että pitäisi lyödä kirveellä päähän jne muuta kivaa... Vastauksena kritiikkiin.”

        Vai vastauksena kritiikkiin. Muistat väärin tai kaunistelet asiaa. Häntä vastaan on jatkuvasti trollailtu, asiallisempaa kritiikkiä tulee ani harvoin, joskus nimimerkki kn:ltä tai hvp:ltä, ei koskaan palstan nuorilta naisilta. Sitä paitsi nämä trollaajat ovat myös lähettäneet runsaasti samanlaisia kirveellä päähän -viestejä ihan pilailumielessä. Kun olen kritisoinut heitä nettikeskustelun sotkemisesta, niin vastaus on ollut, ettei nettikeskustelua voi anonyymipalstalla sotkea, koska kaikki ovat anonyymejä eikä ketään voi loukata tai matkia.

        "koskaan palstan nuorilta naisilta"

        Mistä arvelet tietäväsi kirjoittajien iän ja sukupuolen? Tuo on oma oletuksesi jolle ei ole mitään perustetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "koskaan palstan nuorilta naisilta"

        Mistä arvelet tietäväsi kirjoittajien iän ja sukupuolen? Tuo on oma oletuksesi jolle ei ole mitään perustetta.

        Sukupuolen olen päätellyt tekstien feminiinisyydestä (asiaa vähän, porua paljon) ja iän lapsellisesta vanhempien ihmisten pilkkaamisesta. Huono kotikasvatus puolestaan johtuu siitä, että myös näiden teinien ja 20+-ikäisten vanhemmat ovat saaneet aikoinaan huonon kotikasvatuksen eivätkä ole voineet siksi siirtää sellaista lapsilleen.


      • Anonyymi

        Hieno kirjoitus, siis tuo joka alkoi ”Te hirvistelijät ja pilkkaajat, oletteko saaneet mitään hyviä tuloksia irvailuillanne tälle henkilölle, johon olette iskeneet hampaanne?”.

        ”Universumissa on myös moraaliset lait. Saatte takaisin toisille lähettämänne kuin bumerangin.”

        Tai ainakin poikaystäväkandidaatit kiertävät tuollaiset nyrpeät nuoret akanalut kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolen olen päätellyt tekstien feminiinisyydestä (asiaa vähän, porua paljon) ja iän lapsellisesta vanhempien ihmisten pilkkaamisesta. Huono kotikasvatus puolestaan johtuu siitä, että myös näiden teinien ja 20 -ikäisten vanhemmat ovat saaneet aikoinaan huonon kotikasvatuksen eivätkä ole voineet siksi siirtää sellaista lapsilleen.

        Sinä olet tunnetusti Massiivipakaravartija, joka vartioi sitä että kaimasi Massiivikalorihöpöttäjä saa höpöttää vapaasti juttujaan.

        Kirjoita taas niitä sanoja, joissa pitää käyttää kummallisia I-kirjaimia ja minne sormi laitetaan. Niitä on aina turvallista lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kirjoitus, siis tuo joka alkoi ”Te hirvistelijät ja pilkkaajat, oletteko saaneet mitään hyviä tuloksia irvailuillanne tälle henkilölle, johon olette iskeneet hampaanne?”.

        ”Universumissa on myös moraaliset lait. Saatte takaisin toisille lähettämänne kuin bumerangin.”

        Tai ainakin poikaystäväkandidaatit kiertävät tuollaiset nyrpeät nuoret akanalut kaukaa.

        Mistä sinulle saataisiin poikaystävä joka hieroisi veitsenterävää eregtiotasi? 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolen olen päätellyt tekstien feminiinisyydestä (asiaa vähän, porua paljon) ja iän lapsellisesta vanhempien ihmisten pilkkaamisesta. Huono kotikasvatus puolestaan johtuu siitä, että myös näiden teinien ja 20 -ikäisten vanhemmat ovat saaneet aikoinaan huonon kotikasvatuksen eivätkä ole voineet siksi siirtää sellaista lapsilleen.

        "Sukupuolen olen päätellyt tekstien feminiinisyydestä" "asia vähän"

        Naisvihaajakin vielä?

        Jalkojen väli tässäkin merkitsee? Mikähän mahtaa olla oma koulutuksesi ja työsi missä olet päässyt käyttämään loistavaa, naisia korkeampaa sivistystä ja älyäsi? 😆


    • Anonyymi

      On se hyvä että edes jollakin ON Veitsenterävät vatsalihakset.

      • Anonyymi

        Aloittaja on niitä metsästänyt jo 7 vuotta. Ei tietoa miksi....


      • Anonyymi

        "On se hyvä että edes jollakin ON Veitsenterävät vatsalihakset.'

        Mitä etua on veitsenterävistä vatsalihaksista elämässä? Entä mikä on seuraava etappi, kun vatsalihakset on veitsenterävät? Syvät vatsalihakset, jotka ei näy päälle on paljon tärkeämmät, ne mm. kannattelee selkärankaa.

        Ymmärrän että ylipainon laihduttaminen parantaa terveyttä ja sitä jaksaa paremmin kaikkea ja nauttii asioista joita ei ylipainoisena voinut harrastaa jne.

        Mutta mikä tarkoitus on vatsalihaksilla, jos ei kulje ilman paitaa ja esim ole bodari joka kilpailee ja jonka kehossa lihasten tulee erottuakin.

        On vähän epäsuhtaisen näköistäkin jos on sixpack ja muuten täysin veltto keho. Jos ulkonäköseikat edellä mennään siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On se hyvä että edes jollakin ON Veitsenterävät vatsalihakset.'

        Mitä etua on veitsenterävistä vatsalihaksista elämässä? Entä mikä on seuraava etappi, kun vatsalihakset on veitsenterävät? Syvät vatsalihakset, jotka ei näy päälle on paljon tärkeämmät, ne mm. kannattelee selkärankaa.

        Ymmärrän että ylipainon laihduttaminen parantaa terveyttä ja sitä jaksaa paremmin kaikkea ja nauttii asioista joita ei ylipainoisena voinut harrastaa jne.

        Mutta mikä tarkoitus on vatsalihaksilla, jos ei kulje ilman paitaa ja esim ole bodari joka kilpailee ja jonka kehossa lihasten tulee erottuakin.

        On vähän epäsuhtaisen näköistäkin jos on sixpack ja muuten täysin veltto keho. Jos ulkonäköseikat edellä mennään siis.

        Näkyvistä vatsalihaksista on paljonkin hyötyä.
        Hyödyt
        1 kiinteä hyvä olo,esim kengät pystyy laittamaan hyvin jalkaan kun maha ei ole tiellä.
        2 lihomisen huomaa heti kun lihoo vähänkin
        (Jos vatsassa on pieni pömppömaha rasvan paksuus lisääntyy eikä sitä välttämättä huomaa ollenkaan jos ei mittaa sitä pihdeillä.
        3 saa syödä yhtä paljon kuin ennenkin tai enemmän jos harrastaa paljon liikuntaa
        Myös herkkuja SAA syödä vaikka on laiha

        Monet bodarit ei ole oikeasti niin laihoja.Ne vain kuivattaa kilpailuja varten kehosta nesteet ja kilpailun jälkeen paino nousee lyhyessä ajassa 10 kiloa
        JOS on oikeasti laiha vatsalihakset näkyy aina.

        Tekolaihdutus ja oikea laihdutus on kaksi eri asiaa
        Nämäkin pikadietit mitä lehdissä näkyy eivät ole oikeaa laihtumista koska oikea laihtuminen ON hidasta.Niillä pikadieteillä huijataan vain rahaa ihmisiltä.😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyvistä vatsalihaksista on paljonkin hyötyä.
        Hyödyt
        1 kiinteä hyvä olo,esim kengät pystyy laittamaan hyvin jalkaan kun maha ei ole tiellä.
        2 lihomisen huomaa heti kun lihoo vähänkin
        (Jos vatsassa on pieni pömppömaha rasvan paksuus lisääntyy eikä sitä välttämättä huomaa ollenkaan jos ei mittaa sitä pihdeillä.
        3 saa syödä yhtä paljon kuin ennenkin tai enemmän jos harrastaa paljon liikuntaa
        Myös herkkuja SAA syödä vaikka on laiha

        Monet bodarit ei ole oikeasti niin laihoja.Ne vain kuivattaa kilpailuja varten kehosta nesteet ja kilpailun jälkeen paino nousee lyhyessä ajassa 10 kiloa
        JOS on oikeasti laiha vatsalihakset näkyy aina.

        Tekolaihdutus ja oikea laihdutus on kaksi eri asiaa
        Nämäkin pikadietit mitä lehdissä näkyy eivät ole oikeaa laihtumista koska oikea laihtuminen ON hidasta.Niillä pikadieteillä huijataan vain rahaa ihmisiltä.😲

        Ei selvinnyt mitä hyötyä on veitsenterävistä vatsalihaksista.

        Selostit tuossa vaan mitä etua on siitä kun maha ei ole tiellä. Nuo on ihan kiistattomia etuja, mutta eihän sulla nytkään ole mahaa. Mitä virkaa veitsenterävyydellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei selvinnyt mitä hyötyä on veitsenterävistä vatsalihaksista.

        Selostit tuossa vaan mitä etua on siitä kun maha ei ole tiellä. Nuo on ihan kiistattomia etuja, mutta eihän sulla nytkään ole mahaa. Mitä virkaa veitsenterävyydellä?

        Onhan tuossa se sanottu.Pieni pömppömaha pyrkii pikkuhiljaa huomaamatta kasvamaan.
        Jos vatsalihakset on näkyvillä pienen lihomisen huomaa heti ja osaa aloittaa heti uuden kuurin.
        Onhan se lihaksikas vatsa muutenkin mukavampi katsella kuin pömppömaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuossa se sanottu.Pieni pömppömaha pyrkii pikkuhiljaa huomaamatta kasvamaan.
        Jos vatsalihakset on näkyvillä pienen lihomisen huomaa heti ja osaa aloittaa heti uuden kuurin.
        Onhan se lihaksikas vatsa muutenkin mukavampi katsella kuin pömppömaha.

        Etkö saa nyt kengännauhoja kiinni kun sulla ei ole veitsenteräviä vatsalihaksia? Kuka ne sitoo kiinni?
        Maha ei kasva pömppöön jos jättää sokerit ja kakut pois. Veitsenterävyys mahassa ei ole mikään edellytys soittaa soittimia ja harrastaa asioita. Ekaa kertaa ikinä luen että joku käyttää tekosyynä sitä ettei voi harrastaa mitään tai tehdä jotain muutakaan koska ei ole veitsenteräviä vatsalihaksia ja ei ole saavuttanut tiettyä epätervettä haamurajaa rasvaprosentissa kun ei kerran ylipainoa ole ensinkään. Pyörän päälle onnistuu mennä muttei soittaa soitinta? Mikä soitin tarvii veitsenterävät vatsalihakset? Veitsenterävät vatsalihakset on ikämiehellä saavuttamaton asia. Kolmikymppisellä realistiset ja silloinkin pysyy vain kovalla kuntosalitreenillä ja tarkootuksena pullistella naisten, tai sen unelmien naisen silmille. Vanhan miehen pullistelu on koomista. Ja jotkut ylitreenatut vatsalihakset näyttäis nekin koomisilta kun ei olisi mitään muuta lihasta, esim ilman vahvoja ja lihaksikkaita käsivarsia tai peppua ja rintalihaksia. Nämä kuuluisi tonne fitness-osastolle mut siitä ei taida olla kyse...
        Kuulostaa syömishäiriöltä enempi ... muutenkin jos elämä kuluu omaa alipainoa kytäten ja kuvitellen että sitten vasta voi elää kun on saavuttanut jonkun hatusta vedetyn lukeman. Sitten tulee uusi raja kun se entinen on saavutettu. Näinhän se anorektikoilla ja bulimikoilla menee. Ei tarvitse elää normaalia elämää ja miettiä vaikeita asioita kun keskittyy vain kehoonsa ja sen korjaamiseen. Samalla hullun epäjohdonmukaisesti tehdään omalle keholle pahaa sairastumiseen ja kuolemaan saakka kun syödään ravitsemuksellisesti roskaa ruokaa ja juuri jotain herkkua, karkkia jne. Ja rääkätään kehoa rangaistuksena syömisestä. Laihdutuspalsta on näille väärä paikka, koska ylipainosta ei ole kysymys. Ongelma on mielen puolella, ei kehossa. Tosi kipeetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö saa nyt kengännauhoja kiinni kun sulla ei ole veitsenteräviä vatsalihaksia? Kuka ne sitoo kiinni?
        Maha ei kasva pömppöön jos jättää sokerit ja kakut pois. Veitsenterävyys mahassa ei ole mikään edellytys soittaa soittimia ja harrastaa asioita. Ekaa kertaa ikinä luen että joku käyttää tekosyynä sitä ettei voi harrastaa mitään tai tehdä jotain muutakaan koska ei ole veitsenteräviä vatsalihaksia ja ei ole saavuttanut tiettyä epätervettä haamurajaa rasvaprosentissa kun ei kerran ylipainoa ole ensinkään. Pyörän päälle onnistuu mennä muttei soittaa soitinta? Mikä soitin tarvii veitsenterävät vatsalihakset? Veitsenterävät vatsalihakset on ikämiehellä saavuttamaton asia. Kolmikymppisellä realistiset ja silloinkin pysyy vain kovalla kuntosalitreenillä ja tarkootuksena pullistella naisten, tai sen unelmien naisen silmille. Vanhan miehen pullistelu on koomista. Ja jotkut ylitreenatut vatsalihakset näyttäis nekin koomisilta kun ei olisi mitään muuta lihasta, esim ilman vahvoja ja lihaksikkaita käsivarsia tai peppua ja rintalihaksia. Nämä kuuluisi tonne fitness-osastolle mut siitä ei taida olla kyse...
        Kuulostaa syömishäiriöltä enempi ... muutenkin jos elämä kuluu omaa alipainoa kytäten ja kuvitellen että sitten vasta voi elää kun on saavuttanut jonkun hatusta vedetyn lukeman. Sitten tulee uusi raja kun se entinen on saavutettu. Näinhän se anorektikoilla ja bulimikoilla menee. Ei tarvitse elää normaalia elämää ja miettiä vaikeita asioita kun keskittyy vain kehoonsa ja sen korjaamiseen. Samalla hullun epäjohdonmukaisesti tehdään omalle keholle pahaa sairastumiseen ja kuolemaan saakka kun syödään ravitsemuksellisesti roskaa ruokaa ja juuri jotain herkkua, karkkia jne. Ja rääkätään kehoa rangaistuksena syömisestä. Laihdutuspalsta on näille väärä paikka, koska ylipainosta ei ole kysymys. Ongelma on mielen puolella, ei kehossa. Tosi kipeetä.

        Kyllä ne kannattaa laihduttaa nyt kerralla kaikki pois kun siihen on intoa.
        Tiedän sen kokemuksesta että ei kannata iloita liian aikaisin .Sitä lihoo hetkessä takaisin jos ei ole varovainen.
        Soittamisen lopettaminenkin johtuu monesta eri asiasta.
        Ensin tein liian raskasta työtä enkä sen takia jaksanut soittaa ja sitten kun laihdutin 20 kiloa sekin vei soittohalut,sitten kun lihoin sen 20 kiloa takaisin ja laihdutin uudestaan.lihomisen syy oli siinä että aloin syömään sitä samaa ruokaa uudestaan mistä olin lihonut.
        Sitten kun tuli vielä eturauhasen liikakasvu,niin sekin vaikeutti paljon elämää.Se melkein parantui nyt kun sain laihdutettua .Lääkettä tarvin vain kerran viikossa.
        Lääkityskin siihen oli monta vuotta alussa väärä kunnes tajusin lukea näistä erillaisista lääkkeistä ja niiden vaikutuksista.Se ensimmäinen väärä lääke mitä käytin esti siemensyöksyn tulemisen.Erektio toimi hyvin silläkin lääkkeellä.Tällä paremmalla lääkkeellä kaikki toimii aivan normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kannattaa laihduttaa nyt kerralla kaikki pois kun siihen on intoa.
        Tiedän sen kokemuksesta että ei kannata iloita liian aikaisin .Sitä lihoo hetkessä takaisin jos ei ole varovainen.
        Soittamisen lopettaminenkin johtuu monesta eri asiasta.
        Ensin tein liian raskasta työtä enkä sen takia jaksanut soittaa ja sitten kun laihdutin 20 kiloa sekin vei soittohalut,sitten kun lihoin sen 20 kiloa takaisin ja laihdutin uudestaan.lihomisen syy oli siinä että aloin syömään sitä samaa ruokaa uudestaan mistä olin lihonut.
        Sitten kun tuli vielä eturauhasen liikakasvu,niin sekin vaikeutti paljon elämää.Se melkein parantui nyt kun sain laihdutettua .Lääkettä tarvin vain kerran viikossa.
        Lääkityskin siihen oli monta vuotta alussa väärä kunnes tajusin lukea näistä erillaisista lääkkeistä ja niiden vaikutuksista.Se ensimmäinen väärä lääke mitä käytin esti siemensyöksyn tulemisen.Erektio toimi hyvin silläkin lääkkeellä.Tällä paremmalla lääkkeellä kaikki toimii aivan normaalisti.

        Kaikki palstalaiset eivät vaan ymmärrä mitä siemensyöksy ja erektio tarkoittavat, mutta ei heidän tarvitsekaan, koska heillä ei ole poikaystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kannattaa laihduttaa nyt kerralla kaikki pois kun siihen on intoa.
        Tiedän sen kokemuksesta että ei kannata iloita liian aikaisin .Sitä lihoo hetkessä takaisin jos ei ole varovainen.
        Soittamisen lopettaminenkin johtuu monesta eri asiasta.
        Ensin tein liian raskasta työtä enkä sen takia jaksanut soittaa ja sitten kun laihdutin 20 kiloa sekin vei soittohalut,sitten kun lihoin sen 20 kiloa takaisin ja laihdutin uudestaan.lihomisen syy oli siinä että aloin syömään sitä samaa ruokaa uudestaan mistä olin lihonut.
        Sitten kun tuli vielä eturauhasen liikakasvu,niin sekin vaikeutti paljon elämää.Se melkein parantui nyt kun sain laihdutettua .Lääkettä tarvin vain kerran viikossa.
        Lääkityskin siihen oli monta vuotta alussa väärä kunnes tajusin lukea näistä erillaisista lääkkeistä ja niiden vaikutuksista.Se ensimmäinen väärä lääke mitä käytin esti siemensyöksyn tulemisen.Erektio toimi hyvin silläkin lääkkeellä.Tällä paremmalla lääkkeellä kaikki toimii aivan normaalisti.

        Listasta puuttui.Äiti kuoli.Käsi meni työstä paskaksi eikä sillä voi tehdä mitään työtä,Tein huonot autokaupat ja menetin kaikki rahani.Pelkkä jarruremontti maksoi 6000euroa ja auton joutui antamaan melkein ilmaiseksi pois
        Rahoja jäi saamatta 10.000 euroa yhden asian takia.
        Kahdesta eri naisesta tuli ero.
        Lihomiseni ja se ettei harrastukset enään kiinnosta johtuu monesta eri syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki palstalaiset eivät vaan ymmärrä mitä siemensyöksy ja erektio tarkoittavat, mutta ei heidän tarvitsekaan, koska heillä ei ole poikaystävää.

        Sinä varmaan palat halusta halusta saada selittää. Idio otti ja jätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listasta puuttui.Äiti kuoli.Käsi meni työstä paskaksi eikä sillä voi tehdä mitään työtä,Tein huonot autokaupat ja menetin kaikki rahani.Pelkkä jarruremontti maksoi 6000euroa ja auton joutui antamaan melkein ilmaiseksi pois
        Rahoja jäi saamatta 10.000 euroa yhden asian takia.
        Kahdesta eri naisesta tuli ero.
        Lihomiseni ja se ettei harrastukset enään kiinnosta johtuu monesta eri syystä.

        Miten jarruremontti saattoi maksaa 6000 euroa...?

        Vain Porschessa jarruremontti on noin kallis. Jos ajaa Porschella, saa olla lihava. Yleensä ko. auton kuljettajat ovat kuitenkin hoikkia, koska lihava ei pääse tuonne auton penkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä varmaan palat halusta halusta saada selittää. Idio otti ja jätti.

        Olet ylí 20-vuotías ja kohta sínulle kasvaa toínenkín píllukarva ja alat ymmärtää míten kalat kutevat. Toívottavastí löydät sítten jostaín samankokoísen poíkaystävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ylí 20-vuotías ja kohta sínulle kasvaa toínenkín píllukarva ja alat ymmärtää míten kalat kutevat. Toívottavastí löydät sítten jostaín samankokoísen poíkaystävän.

        Sinä olet se Pedo Viili. Eikö niin, sairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se Pedo Viili. Eikö niin, sairas?

        ”Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.”

        Vasta neljännellä kerralla sait sanottavasi sanottua 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listasta puuttui.Äiti kuoli.Käsi meni työstä paskaksi eikä sillä voi tehdä mitään työtä,Tein huonot autokaupat ja menetin kaikki rahani.Pelkkä jarruremontti maksoi 6000euroa ja auton joutui antamaan melkein ilmaiseksi pois
        Rahoja jäi saamatta 10.000 euroa yhden asian takia.
        Kahdesta eri naisesta tuli ero.
        Lihomiseni ja se ettei harrastukset enään kiinnosta johtuu monesta eri syystä.

        "Rahoja jäi saamatta 10.000 euroa yhden asian takia."

        Lottosit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kannattaa laihduttaa nyt kerralla kaikki pois kun siihen on intoa.
        Tiedän sen kokemuksesta että ei kannata iloita liian aikaisin .Sitä lihoo hetkessä takaisin jos ei ole varovainen.
        Soittamisen lopettaminenkin johtuu monesta eri asiasta.
        Ensin tein liian raskasta työtä enkä sen takia jaksanut soittaa ja sitten kun laihdutin 20 kiloa sekin vei soittohalut,sitten kun lihoin sen 20 kiloa takaisin ja laihdutin uudestaan.lihomisen syy oli siinä että aloin syömään sitä samaa ruokaa uudestaan mistä olin lihonut.
        Sitten kun tuli vielä eturauhasen liikakasvu,niin sekin vaikeutti paljon elämää.Se melkein parantui nyt kun sain laihdutettua .Lääkettä tarvin vain kerran viikossa.
        Lääkityskin siihen oli monta vuotta alussa väärä kunnes tajusin lukea näistä erillaisista lääkkeistä ja niiden vaikutuksista.Se ensimmäinen väärä lääke mitä käytin esti siemensyöksyn tulemisen.Erektio toimi hyvin silläkin lääkkeellä.Tällä paremmalla lääkkeellä kaikki toimii aivan normaalisti.

        "Se ensimmäinen väärä lääke mitä käytin esti siemensyöksyn tulemisen.Erektio toimi hyvin silläkin lääkkeellä.Tällä paremmalla lääkkeellä kaikki toimii aivan normaalisti."

        Kiva tietää, hyvä kun kerroit. Montako kertaa päivässä lentää tumppuun? Siinähän sulla on käsityöharrastus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.”

        Vasta neljännellä kerralla sait sanottavasi sanottua 😂

        Ei pidä paikkaansa, sillä píllukarvankin saa jäämään, kun käyttää eri kirjasintyyppiä. Olen vaatinut täällä jo tuhansia poistoja, minun tekstejäni ei poisteta. Olen taitava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listasta puuttui.Äiti kuoli.Käsi meni työstä paskaksi eikä sillä voi tehdä mitään työtä,Tein huonot autokaupat ja menetin kaikki rahani.Pelkkä jarruremontti maksoi 6000euroa ja auton joutui antamaan melkein ilmaiseksi pois
        Rahoja jäi saamatta 10.000 euroa yhden asian takia.
        Kahdesta eri naisesta tuli ero.
        Lihomiseni ja se ettei harrastukset enään kiinnosta johtuu monesta eri syystä.

        LISTASTA PUUTTUU Jatkuva kova päänsärky liiasta hiilihydraatin käytöstä ja varmasti rasvamaksa mikä on nyt paras tuonut kun on laihtunut .

        Laihduttamaan ryhdyin kun olin mielestäni LIIAN LIHAVA.


    • Anonyymi

      "Tekolaihdutus ja oikea laihdutus on kaksi eri asiaa."

      Matti Nykänen ei kuole ihmisten mielissä koskaan, sillä elämä on ihmisen parasta aikaa.

      Kiitos Massiivikalorihöpöttäjä sekä Massiivipakaravartija. Te teette tästä foorumista todella erikoisen paikan, jossa kaikki kukat saavat kukkia, jopa perunat.

      • Anonyymi

        Kyllä vain ja perunankukat ovat todella kauniita herkissä väreissään!
        Niistä perunoista minä tulen sokerihumalaan.
        Perunat ovat makeaa, mutta ravintorikasta karkkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain ja perunankukat ovat todella kauniita herkissä väreissään!
        Niistä perunoista minä tulen sokerihumalaan.
        Perunat ovat makeaa, mutta ravintorikasta karkkia!

        Olet yhtä romanttinen kuin Hyacinth Bucketin sisar Daisy. Mutta oikeasti taidat olla palstalle joskus kirjoittava/kirjoittanut My.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet yhtä romanttinen kuin Hyacinth Bucketin sisar Daisy. Mutta oikeasti taidat olla palstalle joskus kirjoittava/kirjoittanut My.

        Daisy-My tässä toivottaa hyvää kesän jatkoa sille palstalla vierailevalle,
        jolla on terävä huomiokyky tunnistaessaan anonyymit laihduttajat -
        tiedä sitten niistä terävistä vatsalihaksista;-)


    • Anonyymi

      Minä vaadin tälle avauksella poistoa, sillä olen vaatinut poistoa jo 6000 - 7000 kertaa. Usein onnistun todella hyvin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe