Mitä sinkut palstalaiset tekee kesällä

Anonyymi-ap

Tuskin ainakaan treffeillä käyvät.

29

313

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei! Pois se meistä..

      No porkkanapenkkejäkään en kyllä harvenna, se on varmaa.

      Varmaan jotain festareita ja muita tapahtumia tulee kierrettyä lomalla. Ja parit juhlat on tiedossa. - Toki kesällä joutuu myös tekemään töitäkin.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17852035o

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Golfaan, uin, ehkä yksi-kaksi kesäteatteria.

    • Anonyymi

      "Hei hopea" ja menoksi

    • Anonyymi

      Pitää rollaattorin pyörät rasvata huolella tuoreella rasvalla jotta pysyy menossa mukana.

    • Anonyymi

      Kotona runccaavat. Genitaalit ruvella.

    • Anonyymi

      Mä nukun, luen sängyssä, katson elokuvia, soittelen puhelimella (huom). Käyn kävelyllä tai pyörälenkuralla lähistöllä, käyn saunassa, hoidan ihoa.

      Ja taas alusta:
      Mä nukun..... (jne jne) kuolemaani asti.

    • Anonyymi

      No juus en todellakaan tuhlaa kesääni mihinkään treffailuun. Yksi karseimmista touhuista tässä maailmassa, never again.

      Lomailen pääosin kotosalla. Lähistöllä on vielä tosi paljon mielnkiintoisia kohteita, joissa en ole vielä käynyt. Vähän kulttuuria ja historiaa ja luontoa ja sen sellaista. Yksi ulkomaanreissu on buukattuna loppukesälle.

    • Anonyymi

      Palstailen joka päivä.

      T. Pullea Kaveripoika

    • Pihistelen.. eli loma kotona ja pienellä budjetilla. Jotta saan laskut maksettua.

      • Anonyymi

        Joko tuhlasit pelivoiton?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko tuhlasit pelivoiton?

        Siitähän on jo ikuisuus.. sitäpaitsi lyhensin asuntolainaa sillä..

        Nyt niin pienipalkkaisessa duunissa, että elämiseen jää pari sataa kuukaudessa. Ja vakiduunista tulee kesälomarahat kesäkuussa, mutta niillä pitää pärjätä 2-3 kuukautta..kunnes taas palkka juoksee..

        Laskut on maksettava, oli mikä oli. Mähän olen lomautettuna vakiduunistani.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Siitähän on jo ikuisuus.. sitäpaitsi lyhensin asuntolainaa sillä..

        Nyt niin pienipalkkaisessa duunissa, että elämiseen jää pari sataa kuukaudessa. Ja vakiduunista tulee kesälomarahat kesäkuussa, mutta niillä pitää pärjätä 2-3 kuukautta..kunnes taas palkka juoksee..

        Laskut on maksettava, oli mikä oli. Mähän olen lomautettuna vakiduunistani.

        Asunto myyntiin ja muutat heinähattulaan Pujiksen kumppaniksi :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asunto myyntiin ja muutat heinähattulaan Pujiksen kumppaniksi :)

        -harmiseikirj-

        Höh.. kukas sitten hoitaa autistista poikaani, joka asuu tuossa naapurissa?

        Heinähattulasta on pitkä matka..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höh.. kukas sitten hoitaa autistista poikaani, joka asuu tuossa naapurissa?

        Heinähattulasta on pitkä matka..

        Eikö kuitenkin autolla voisi kulkea? Jos vaikka aloittaisit jotkut yrityshommat uudella paikkakunnalla sitten ehkä voisit paremmin junailla aikojen kanssa. Tai olisiko mahdollista pojankin muuttaa vaikka viikko siellä toinen täällä malliin? Maisemanvaihdos voisi tehdä hyvää ja maaseutuympäristö voisi olla hyväksi pojallekin. Kun kuitenkin pujiksen kanssa niin hyvin tulette juttuun niin minusta teidän ehkä kannattaisi riski yhteiselosta ottaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kuitenkin autolla voisi kulkea? Jos vaikka aloittaisit jotkut yrityshommat uudella paikkakunnalla sitten ehkä voisit paremmin junailla aikojen kanssa. Tai olisiko mahdollista pojankin muuttaa vaikka viikko siellä toinen täällä malliin? Maisemanvaihdos voisi tehdä hyvää ja maaseutuympäristö voisi olla hyväksi pojallekin. Kun kuitenkin pujiksen kanssa niin hyvin tulette juttuun niin minusta teidän ehkä kannattaisi riski yhteiselosta ottaa.

        -harmiseikirj-

        Täydellisesti tullaan kyllä juttuun, mutta ei parisuhteeksi asti. Se vaatisi liian paljon uhrauksia. Ihan liikaa.

        Tää tapailusuhde on oikein hyvä ratkaisu. Tyydy nyt vaan sinäkin siihen. Me ollaan pujottelijan kanssa oikeinkin tyytyväisiä. Se lieneenkin tärkeintä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Täydellisesti tullaan kyllä juttuun, mutta ei parisuhteeksi asti. Se vaatisi liian paljon uhrauksia. Ihan liikaa.

        Tää tapailusuhde on oikein hyvä ratkaisu. Tyydy nyt vaan sinäkin siihen. Me ollaan pujottelijan kanssa oikeinkin tyytyväisiä. Se lieneenkin tärkeintä.

        Pujiksen maalaiskollega Mikkojuhani voisi tulla tarralenkkareissa teille kylään Heinähattulaan.


    • Voipi olla, että tulee treffitön kesä, mutta onneksi on paljon muuta ohjelmaa tiedossa. Sukulointia, turnausreissuja, laivareissua, huvipuistoreissua, festareita, ystävien kanssa tapaamisia.. Tämä kesä on melko katkonainen eli mitään pidempiä reissuja ei tänä kesänä päästä tekemään, mutta se on ihan hyvä niin.

    • Anonyymi

      Ihastua aina voisi, mutta ei rakastua.

      AV

      • Vai peräti vihastua? Johonkin ihastuttavan vihastuttavaan?


    • Anonyymi

      Minä lhtisin mielelläni vaikka kahvilaan jos joku ikäiseni vanhempi mies pyytäisi.

    • Anonyymi

      Me viinamiehet juomme kesällä viinaa ja tapaamme naisia terasseilla.
      Raittiit miehet ovat vain yksin kotona ja ulkona käydessään katselevat kuinka viinamiehet ovat terasseilla naisten seurassa.

      t. viinamies

    • Hyvin arvattu, minä en ainakaan tule käymään yksilläkään treffeillä, mutta tapaamassa ihmisiä ja uusia ihmisiä tulen varmasti käymään.

    • Anonyymi

      Maatöitä, ammattitöideni lisäksi, taimien istutusta ja maan kastelua tarpeen mukaan. Lapsen kanssa pihalla leikkimistä, hiekkalaatikolla ja kolmipyöräisellä ajon opettamista kolme vuotiaalle. Koiran ulkoilutusta, kodinhoitoa ja kalastusta, aina kun saan siihen tilaisuuden. Lahnaa nousee jokiin ja puroihin kutemaan, joten mä kyllä tulen hyödyntämään tähän ikään oppimani tiedon/taidon kalastuksesta.

      28.05 piti vanhojen suunitelmien mukaan juhlia Mimmin synttäreitä, mutt hänen isänsä pyysi sen päivän Mimmin tapaamiseen. Johon minä suostuin ja ilmoitin ykskantaan ett sen tapaamisen järjestät ihan itse, kuten sovittiin tänne ett tule.
      Me juhlitaan niitä synttäreitä, sitten 3. kesäkuuta, pihajuhlina jos säät sallii ja sisätiloissa sateen sattuessa.

      Uittamon Paviljongille hommaan liput 28.05 ja menen tanssimaan, pitkästä aikaa
      broidin vaimon ja... ainakin parin ystäväni kanssa, saattaahan tuo seurueemme tuostakin kasvaa, kun juttu leviää. Ja oveltakin niitä vielä saa, jos on tilatut tilattu!
      Solistina on silloin Teemu Roivas, eli kunnon tanssimusiikkia ja hyvä solisti viihdyttämässä, sen tanssin lisäksi. En ole kohta kolmeen vuoteen Paviljongilla käynyt, joten pikkasen jännittää, varmaan vaki porukkakin hieman harventunut.
      Uskon kuitenkin ainakin muutamia tuttuja sieltä yhä löytäväni, joten hauskaa taatusti tulee... vaikka vain omalla porukallakin.
      trollikka

      Työt saatu tehtyä ja nyt kotia kohti!

    • Anonyymi

      En tee mitään. Olen vaan kotona ja tuhlaan happea.

    • Monta kertaa jo sanonu, mutta kun tää kysymys toistuu vaan. Niin ajelen tässä lähiseudulla ja sitten meen käymään ruotsissa. Voisi mennä tällä kertaa Värmlannin suuntaan. viime kesänä kävin smålannissa. Saksassa ois kanssa kiva käydä, mutten autoo sinne varmaan ota. mutta tuskin tänä vuonna ehtii.

    • Saattaapa niille treffeillekin eksyä se nyt jää vielä ainakin tällä hetkellä nähtäväksi mitä tapahtuu. Mitenkä ikinä ne nyt sitten kukin määritteleekään mutta lähinnä aion nauttia kesästä avoimin mielin ja ottaa kaiken mukavan mitä se tuo tullessaan avosylin vastaan.🙂. Niin ja eihän nyt palstailuakaan kokonaan sovi unohtaa tietenkään.😄.

    • Anonyymi

      Olen tietenkin töissä että saan rahaa. Jotakin hauskaakin haluaisin tehdä, kuten käydä uimassa. Tai jossain reissussa. 😊

      • Anonyymi

        Mutta tosiaan en minä treffeille halua.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      44
      2016
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1200
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      135
      1148
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      142
      943
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      906
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      855
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      842
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      770
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      756
    Aihe