Tuskin ainakaan treffeillä käyvät.
Mitä sinkut palstalaiset tekee kesällä
29
338
Vastaukset
Ei! Pois se meistä..
No porkkanapenkkejäkään en kyllä harvenna, se on varmaa.
Varmaan jotain festareita ja muita tapahtumia tulee kierrettyä lomalla. Ja parit juhlat on tiedossa. - Toki kesällä joutuu myös tekemään töitäkin.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17852035o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Golfaan, uin, ehkä yksi-kaksi kesäteatteria.
- Anonyymi
"Hei hopea" ja menoksi
- Anonyymi
Pitää rollaattorin pyörät rasvata huolella tuoreella rasvalla jotta pysyy menossa mukana.
- Anonyymi
Kotona runccaavat. Genitaalit ruvella.
- Anonyymi
Mä nukun, luen sängyssä, katson elokuvia, soittelen puhelimella (huom). Käyn kävelyllä tai pyörälenkuralla lähistöllä, käyn saunassa, hoidan ihoa.
Ja taas alusta:
Mä nukun..... (jne jne) kuolemaani asti. - Anonyymi
No juus en todellakaan tuhlaa kesääni mihinkään treffailuun. Yksi karseimmista touhuista tässä maailmassa, never again.
Lomailen pääosin kotosalla. Lähistöllä on vielä tosi paljon mielnkiintoisia kohteita, joissa en ole vielä käynyt. Vähän kulttuuria ja historiaa ja luontoa ja sen sellaista. Yksi ulkomaanreissu on buukattuna loppukesälle. - Anonyymi
Palstailen joka päivä.
T. Pullea Kaveripoika Pihistelen.. eli loma kotona ja pienellä budjetilla. Jotta saan laskut maksettua.
- Anonyymi
Joko tuhlasit pelivoiton?
Anonyymi kirjoitti:
Joko tuhlasit pelivoiton?
Siitähän on jo ikuisuus.. sitäpaitsi lyhensin asuntolainaa sillä..
Nyt niin pienipalkkaisessa duunissa, että elämiseen jää pari sataa kuukaudessa. Ja vakiduunista tulee kesälomarahat kesäkuussa, mutta niillä pitää pärjätä 2-3 kuukautta..kunnes taas palkka juoksee..
Laskut on maksettava, oli mikä oli. Mähän olen lomautettuna vakiduunistani.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Siitähän on jo ikuisuus.. sitäpaitsi lyhensin asuntolainaa sillä..
Nyt niin pienipalkkaisessa duunissa, että elämiseen jää pari sataa kuukaudessa. Ja vakiduunista tulee kesälomarahat kesäkuussa, mutta niillä pitää pärjätä 2-3 kuukautta..kunnes taas palkka juoksee..
Laskut on maksettava, oli mikä oli. Mähän olen lomautettuna vakiduunistani.Asunto myyntiin ja muutat heinähattulaan Pujiksen kumppaniksi :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Asunto myyntiin ja muutat heinähattulaan Pujiksen kumppaniksi :)
-harmiseikirj-Höh.. kukas sitten hoitaa autistista poikaani, joka asuu tuossa naapurissa?
Heinähattulasta on pitkä matka..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höh.. kukas sitten hoitaa autistista poikaani, joka asuu tuossa naapurissa?
Heinähattulasta on pitkä matka..Eikö kuitenkin autolla voisi kulkea? Jos vaikka aloittaisit jotkut yrityshommat uudella paikkakunnalla sitten ehkä voisit paremmin junailla aikojen kanssa. Tai olisiko mahdollista pojankin muuttaa vaikka viikko siellä toinen täällä malliin? Maisemanvaihdos voisi tehdä hyvää ja maaseutuympäristö voisi olla hyväksi pojallekin. Kun kuitenkin pujiksen kanssa niin hyvin tulette juttuun niin minusta teidän ehkä kannattaisi riski yhteiselosta ottaa.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Eikö kuitenkin autolla voisi kulkea? Jos vaikka aloittaisit jotkut yrityshommat uudella paikkakunnalla sitten ehkä voisit paremmin junailla aikojen kanssa. Tai olisiko mahdollista pojankin muuttaa vaikka viikko siellä toinen täällä malliin? Maisemanvaihdos voisi tehdä hyvää ja maaseutuympäristö voisi olla hyväksi pojallekin. Kun kuitenkin pujiksen kanssa niin hyvin tulette juttuun niin minusta teidän ehkä kannattaisi riski yhteiselosta ottaa.
-harmiseikirj-Täydellisesti tullaan kyllä juttuun, mutta ei parisuhteeksi asti. Se vaatisi liian paljon uhrauksia. Ihan liikaa.
Tää tapailusuhde on oikein hyvä ratkaisu. Tyydy nyt vaan sinäkin siihen. Me ollaan pujottelijan kanssa oikeinkin tyytyväisiä. Se lieneenkin tärkeintä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Täydellisesti tullaan kyllä juttuun, mutta ei parisuhteeksi asti. Se vaatisi liian paljon uhrauksia. Ihan liikaa.
Tää tapailusuhde on oikein hyvä ratkaisu. Tyydy nyt vaan sinäkin siihen. Me ollaan pujottelijan kanssa oikeinkin tyytyväisiä. Se lieneenkin tärkeintä.Pujiksen maalaiskollega Mikkojuhani voisi tulla tarralenkkareissa teille kylään Heinähattulaan.
Voipi olla, että tulee treffitön kesä, mutta onneksi on paljon muuta ohjelmaa tiedossa. Sukulointia, turnausreissuja, laivareissua, huvipuistoreissua, festareita, ystävien kanssa tapaamisia.. Tämä kesä on melko katkonainen eli mitään pidempiä reissuja ei tänä kesänä päästä tekemään, mutta se on ihan hyvä niin.
- Anonyymi
Ihastua aina voisi, mutta ei rakastua.
AV - Anonyymi
Minä lhtisin mielelläni vaikka kahvilaan jos joku ikäiseni vanhempi mies pyytäisi.
- Anonyymi
Me viinamiehet juomme kesällä viinaa ja tapaamme naisia terasseilla.
Raittiit miehet ovat vain yksin kotona ja ulkona käydessään katselevat kuinka viinamiehet ovat terasseilla naisten seurassa.
t. viinamies Hyvin arvattu, minä en ainakaan tule käymään yksilläkään treffeillä, mutta tapaamassa ihmisiä ja uusia ihmisiä tulen varmasti käymään.
- Anonyymi
Maatöitä, ammattitöideni lisäksi, taimien istutusta ja maan kastelua tarpeen mukaan. Lapsen kanssa pihalla leikkimistä, hiekkalaatikolla ja kolmipyöräisellä ajon opettamista kolme vuotiaalle. Koiran ulkoilutusta, kodinhoitoa ja kalastusta, aina kun saan siihen tilaisuuden. Lahnaa nousee jokiin ja puroihin kutemaan, joten mä kyllä tulen hyödyntämään tähän ikään oppimani tiedon/taidon kalastuksesta.
28.05 piti vanhojen suunitelmien mukaan juhlia Mimmin synttäreitä, mutt hänen isänsä pyysi sen päivän Mimmin tapaamiseen. Johon minä suostuin ja ilmoitin ykskantaan ett sen tapaamisen järjestät ihan itse, kuten sovittiin tänne ett tule.
Me juhlitaan niitä synttäreitä, sitten 3. kesäkuuta, pihajuhlina jos säät sallii ja sisätiloissa sateen sattuessa.
Uittamon Paviljongille hommaan liput 28.05 ja menen tanssimaan, pitkästä aikaa
broidin vaimon ja... ainakin parin ystäväni kanssa, saattaahan tuo seurueemme tuostakin kasvaa, kun juttu leviää. Ja oveltakin niitä vielä saa, jos on tilatut tilattu!
Solistina on silloin Teemu Roivas, eli kunnon tanssimusiikkia ja hyvä solisti viihdyttämässä, sen tanssin lisäksi. En ole kohta kolmeen vuoteen Paviljongilla käynyt, joten pikkasen jännittää, varmaan vaki porukkakin hieman harventunut.
Uskon kuitenkin ainakin muutamia tuttuja sieltä yhä löytäväni, joten hauskaa taatusti tulee... vaikka vain omalla porukallakin.
trollikka
Työt saatu tehtyä ja nyt kotia kohti! - Anonyymi
En tee mitään. Olen vaan kotona ja tuhlaan happea.
Monta kertaa jo sanonu, mutta kun tää kysymys toistuu vaan. Niin ajelen tässä lähiseudulla ja sitten meen käymään ruotsissa. Voisi mennä tällä kertaa Värmlannin suuntaan. viime kesänä kävin smålannissa. Saksassa ois kanssa kiva käydä, mutten autoo sinne varmaan ota. mutta tuskin tänä vuonna ehtii.
Saattaapa niille treffeillekin eksyä se nyt jää vielä ainakin tällä hetkellä nähtäväksi mitä tapahtuu. Mitenkä ikinä ne nyt sitten kukin määritteleekään mutta lähinnä aion nauttia kesästä avoimin mielin ja ottaa kaiken mukavan mitä se tuo tullessaan avosylin vastaan.🙂. Niin ja eihän nyt palstailuakaan kokonaan sovi unohtaa tietenkään.😄.
- Anonyymi
Olen tietenkin töissä että saan rahaa. Jotakin hauskaakin haluaisin tehdä, kuten käydä uimassa. Tai jossain reissussa. 😊
- Anonyymi
Mutta tosiaan en minä treffeille halua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889